خرید کاردانو بدون احراز هویت

اکسچنجر » خرید کاردانو بدون احراز هویت
خرید کاردانو
تعداد بازدید : 147

پیش از پرداختن به نحوه خرید کاردانو بدون احراز هویت قصد داریم تا شما را با ارز دیجیتال کاردانو آشنا سازیم. امروزه اگر در حوزه ارز های دیجیتال فعالیت داشته باشید، حتما با جمله خرید کاردانو بدون احراز هویت آشنا شده اید. این جمله به این معنا می باشد که آیا می توان بدون ثبت مشخصات شخصی اقدام به خرید کاردانو نمود؟ اما پیش از پاسخ دادن به این سوال قصد داریم تا شما را به صورت کلی با این ارز دیجیتال پرطرفدار آشنا کنیم، پس با ما باشید:

درباره ارز دیجیتال کاردانو

ارز دیجیتال کاردانو امروزه یکی از مهم ترین رقیبان جدی ارز اتریوم می باشد که می توان پلتفرم این ارز دیجیتال را غیرمتمرکز و یا نسل سوم نامید. امروزه با پیشرفت های بسیار زیادی که در صنعت و تکنولوژی رخ داده است، بسیاری از افراد به سمت خرید ارز دیجیتال روی آورده اند. شبکه کاردانو در تلاش است تا تمام ضعف های دیگر ارز های دیجیتال را پوشش داده و تبدیل به یک رقیب بسیار جدی برای اتریوم شود.

درباره ارز کاردانو
درباره ارز دیجیتال کاردانو

سیستم کارکرد ارز دیجیتال کاردانو

به صورت کلی می توان گفت که سیستم عملکرد ارز دیجیتال کاردانو از دو لایه بسیار مهم و همچنین متفاوت تشکیل شده است که عبارت اند از:

لایه توافق و یا همان Settlement Layer

امروزه لایه توافق به صورت تخصصی و کامل ساخته شده و شما به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. کاربران با استفاده از این لایه قابلیت این را دارند تا به راحتی اقدام به جا به جا یی ارز های کاردانو خود به کیف پول های دیگر خود کنند. به عنوان مثال ارز اتر در شبکه اتریوم.

لایه محاسبات و یا همان Computation

این لایه از این پلتفرم امروزه در دسترس نبوده، اما در صورت ساخته شدن آن شما می تواند به راحتی از طریق آن اقدام به ساخت قرارداد های هوشمند خود کنید. به همین علت است که ارز دیجیتال کاردانو تفاوت بسیار زیادی با دیگر بلاک چین ها داشته باشد.

مهم ترین ویژگی های ارز دیجیتال کاردانو

خرید کاردانو امروزه ویژگی های بسیار زیادی دارد که هر کدام مزیت های منحصر به فرد خود را برای شما به ارمقام می آورند، از جمله مهمترین آنها عبارت اند از:

مزیت های ارز کاردانو
مهم ترین ویژگی های ارز دیجیتال کاردانو

امنیت بالا

امروزه یکی از مهم ترین ویژگی های شبکه کاردانو که با خرید کاردانو از آن بهره مند خواهید بود، بالا بودن امنیت آن می باشد. به نحوی که این شبکه در مقابل حملات دی داس بسیار مقاوم و در امان می باشد. چراکه امنیت این شبکه هسکل نام دارد یا در واقع همان بالا ترین حد امنیت.

بهره مندی از اکوسیستم قدرتمند

یکی دیگر از مهم ترین مزیت های ارز کاردانو استفاده از الگوریتم Proof of Stake که همان Ouroboros است، می باشد.همانطور که میدانید این الگوریتم از امنیت و اکوسیستم بسیار قدرتمندی برخوردار بوده تا خیال شما را از بابت تراکنش ها راحت نماید.

بهره مندی از پشتیبان حقوقی

یکی دیگر از مزیت هایی که این ارز دیجیتال نسبت به سایر ارز های دیجیتال دارد، نظارت بر تراکنش ها می باشد که موجب کاهش بسیار چشمگیر تخلفات در دنیا می شود. به همین علت بسیاری از دولت ها در جریان خرید کاردانو توسط مردم بوده و می توانند آن را رهگیری نمایند.

محدود بودن عرضه آن

با توجه به شواهد و مدارک موجود به روی سایت کوین مارکت کپ، تنها 45 میلیارد از کوین های این ارز دیجیتال باقی مانده است که در آینده ای نه چندان دور می تواند موجب رشد قیمتی این ارز دیجیتال شود.

خرید کاردانو و یا دیگر ارزهای دیجیتال به صورت قدم به قدم

  1. در ابتدا برای خرید کاردانو و یا دیگر ارزهای دیجیتال لازم است تا در یک صرافی ایرانی مطمئن مانند اکسچنجر پرو ثبت نام کنید.
  2. سپس باید اقدام به ثبت کارت بانکی خود در صرافی آنلاین کنید.
  3. سپس آدرس کیف پول ارز دیجیتال کاردانو خود را باید ثبت کنید.
  4. انتخاب گزینه خرید کاردانو و منتقل شدن به صفحه درگاه بانکی.
  5. و در آخر انجام اقدامات مربوط به احراز هویت و در آخر دریافت ارز کاردانو خود.
آموزش خرید کاردانو
خرید کاردانو به صورت قدم به قدم

ناگفته نماند که شما می توانید به سادگی علاوه بر خرید کاردانو اقدام به خرید بسیاری از ارز های دیجیتال دیگر در صرافی اکسچنجر پرو کنید.

فروش کاردانو و یا دیگر ارزهای دیجیتال به صورت قدم به قدم

  1. در قدم اول لازم است تا نسبت به ثبت نام در یک صرافی ایرانی معتبر مانند اکسچنجر پرو ثبت نام کنید.
  2. سپس باید اقدام به ثبت شماره شبا بانک خود کنید.
  3. حال باید اقدام به انتقال دادن ارز کاردانو خود و ثبت شناسه تراکنش آن کنید.
  4. سپس باید منتظر تاییدیه از سمت شبکه بلاک چین مورد نظر باشید.
  5. و در آخر می توانید به راحتی میزان پول خود را تسویه کرده و به حساب بانکی خود واریز نمایید.
جمع بندی

امروزه مانند بسیاری از ارز های دیجیتال دیگر خرید کاردانو بدون احراز هویت ممکن نبوده و حتما باید شما در یکی از صرافی های معتبر ایران اقدام به احراز هویت کنید. با خواندن مطالب بالا دریافتید این ارز دیجیتال ویژگی های بسیار مهمی از جمله امنیت بسیار بالای داشته تا خیال شما را از بابت تراکنش هایتان راحت نماید. شما می توانید به سادگی با ثبت نام در صرافی آنلاین اکسچنجر پرو اقدام به خرید ارزهای دیجیتال از جمله خرید کاردانو کرده و به سرعت همچنین می توانید دارایی های خود را بفروشید.

سوالات متداول درباره خرید کاردانو بدون احراز هویت

  1. آیا می توان بدون احراز هویت اقدام به خرید ارز دیجیتال از جمله کاردانو نمود؟
    خیر شما باید برای خرید تمام ارزهای دیجیتال از جمله کاردانو اقدام به احراز هویت نزدیک صرافی آنلاین معتبر کنید.
  2. سیستم امنیتی شبکه کاردانو به چه صورت می باشد؟
    این شبکه با بهره مندی از هسکل، تقریبا غیرقابل نفوذ بوده و می تواند در مقابل حملات دی داس بسیار مقاومت باشد.
  3. لایه محاسبان شبکه کاردانو به چه صورت می باشد؟
    این لایه امروزه در دسترس نبوده، اما در آینده شما می توانید با استفاده از این لایه اقدام به ساخت قرارداد های هوشمند برای خود کنید.
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها