آموزش خرید اتریوم و فروش آن

اکسچنجر » آموزش خرید اتریوم و فروش آن
خرید اتریوم
تعداد بازدید : 1894

خرید اتریوم

امروزه پس از ارز دیجیتال بیت کوین، ارز اتریورم از محبوب ترین و پرفروش ترین ارزهای دیجیتال در دنیا و ایران می باشد. که شما می توانید به راحتی از طریق صرافی های آنلاین معتبر همچون تراست ولت و یا اکسچنجر پرو اقدام به آموزش خرید اتریوم نمایید. کارکرد ارز دیجیتال اتریوم با داشتن شباهت بسیار زیاد به ارز بیت کوین توانسته است ایده های بسیار جذاب و تازه را به کاربران خود ارائه نماید.

خرید اتریوم و فروش آن

اما باید توجه داشته باشید که تکنولوژی ارز اتریوم بسیار پیشرفته تر از بیت کوین بوده که این برتری موجب می شود تا تعداد تراکنش هایی که اتریوم می تواند انجام دهد بسیار افزایش یابد. به صورت کلی خرید و فروش ارزهای دیجیتال می تواند سود های بسیار زیادی را به افرادی که در این زمینه تخصص کافی دارند، بدهد. در نتیجه داشتن دانش کافی در زمینه ارزهای دیجیتال تاثیر مستقیمی به روی میزان درآمد شما از این حوزه خواهد داشت.

شما به سادگی می توانید تنها با انجام یک احراز هویت بسیار ساده در صرافی آنلاین اکسچنجر پرو اقدام به خرید و فروش اتریوم و یا دیگر ارزهای دیجیتال نمایید. ناگفته نماند که شبکه ارز دیجیتال اتریوم مبتنی بر بلاک چین بوده و از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. به نحوی که با خیالی آسوده می توانید اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال نمایید.

جهت خرید اتریوم بر روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحه موردنظر هدایت شوید:

ثبت سفارش

معرفی ارز دیجیتال اتریوم

همانطور که گفته شد ارز اتریوم مبتنی بر شبکه بلاک چین بوده و از امنیت و سرعت تراکنش بسیار خوبی بهره مند می باشد. سرعت این ارز دیجیتال محبوب به نحوی بوده که تا 16 تراکنش را در ثانیه می تواند انجام دهد. این ارز دیجیتال با داشتن قابلیت های بسیار بیشتر نسبت به ارز بیت کوین موجب شده است تا کاربران بیشتری به سمت آن هدایت شوند.

البته این را هم بدانید که شما می توانید با استفاده از ماینر های خود این ارز دیجیتال را استخراج نمایید. البته استخراج ارز دیجیتال اتریوم شباهت بسیار زیادی به استخراج بیت کوین دارد و شما کافیست تا پردازنده های سیستم ماینر خود را در اختیار این شبکه قرار دهید.

قرارداد هوشمند در ارزهای دیجیتال

ناگفته نماند که شما برای کسب درآمد لازم نیست تنها به استخراج کردن آن متکی باشید و حتی با ترید و یا معامله کردن آن در پوزیشن های ساعتی، روزانه، هفتگی، ماهانه و… درآمد بسیار خوبی کسب کنید.

نحوه خرید اتریوم و فروش آن چگونه است؟

شما برای خرید و یا فروش اتریوم، تنها به ثبت نام و احراز هویت در یک صرافی معتبر آنلاین نیاز دارید. شما برای احراز هویت مجبور به حضور در صرافی نبوده و تنها از طریق اینترنت می توانید این احراز هویت را انجام دهید. اما ممکن است برخی از صرافی های آنلاین با ادعای خرید اتریوم و فروش آن قصد کلاهبرداری از شما را داشته باشند، پس در این موضوع بسیار دقت کنید تا یک صرافی آنلاین معتبر را انتخاب نمایید. حال پس از ثبت نام و احراز هویت در صرافی مورد نظر می توانید با ریال، دلار و.. اقدام به خرید اتریوم و یا دیگر ارزهای دیجیتال خود کنید.

از آنجایی که اتریوم یک ارز محبوب و معتبر است در اکثر صرافی ها قابل خرید و فروش می باشد و به نظر نمی رسد که صرافی آن را موجود نداشته باشد. ارز دیجیتال اتریوم بعد از بیت کوین بیشترین سهم در بازار را دارد و به همین دلیل هم قیمت آن بالا است. اما شما می توانید به میزان های بسیار کوچکی همچون 0.1 و یا 0.01 آن را از طریق صرافی آنلاین اکسچنجر پرو خریداری نمایید.

درباره تفاوت های اتریوم و بیت کوین
تفاوت های اتریوم و بیت کوین

بررسی ویژگی های ارز دیجیتال اتریوم

پیشتر گفته شد، ارز دیجیتال اتریوم ویژگی هایی داشته که موجب شده است تا کاربران بسیار زیادی به سمت خرید اتریوم سوق پیدا کنند، که در ادامه به بررسی برخی از مهم ترین این ویژگی ها می پردازیم:

بررسی متن باز و یا open source بودن اتریوم

کد های این ارز دیجیتال به گونه ای بوده که قابل برنامه ریزی بوده و یا در اصطلاح open source می باشد.

بررسی توانایی توسعه پیدا کردن اتریوم

یکی دیگر از مهم ترین مزیت ارز دیجیتال اتریوم، داشتن خاصیت توسعه پیدا کردن می باشد. این ویژگی به نحوی بوده که شما می توانید به صورت کاملا غیر متمرکز به انجام مبادلات و یا تولید برنامه های خود بپردازید.

تولید توکن از طریق شبکه اتریوم چگونه است؟

همچنین شبکه اتریوم این قابلیت را می دهد که برنامه هایی که به صورت غیر متمرکز بوده و هیچ شبکه ای در بلاک چین ندارند، در لایه اتریوم قرار گیرند که به آنها توکن می گویند.

درباره برنامه های هوشمند در اتریوم
برنامه های هوشمند در اتریوم

اجرا کردن قرارداد بدون نظارت در اتریوم

همچنین شما می توانید به وسیله خرید اتریوم و فروش آن، قرارداد های خود را بدون هیچ گونه نظارتی عملی کنید.

داشتن ثبات در ارز اتریوم

یکی دیگر از مزایای بسیار مهم ارز دیجیتال اتریوم، داشتن ثبات می باشد. به نحوی که هیچ فردی در تمام دنیا توانایی این را نخواهد داشت که در عملی شدن قرارداد های اخلال و یا تغییراتی اعمال کند.

بهره مندی از برنامه های هوشمند

یکی از مهم ترین مسائلی که ممکن است بسیار رخ دهد وجود مشکلات سیستم می باشد که با وجود برنامه های هوشمند در شبکه اتریوم، می توانید خیالی آسوده داشته باشید.

همچنین عرضه ارز دیجیتال اتریوم به صورت نامحدود بوده به نحوی که در مقابل تعدا توکن های ارز دیجیتال بیت کوین تنها به 21 میلیون عدد محدود می شود.

هدف ارز دیجیتال اتریوم چیست؟

یکی از مهم ترین اهداف ارز دیجیتال و آموزش خرید اتریوم، نداشتن هیچ حد و مرز برای فعالیت در دنیای ارزهای دیجیتال می باشد. به عبارتی هدف اتریوم این است که با تمرکز زدایی، برای کسب و کار های مختلف قرارداد های هوشمند ایجاد کرده، تا تراکنش های همتا به همتا به سمت غیرمتمرکز بودن سوق پیدا کند.

ممکن است در کشورمان از این ارز دیجیتال تنها برای خرید و فروش و کسب درآمد استفاده شود. اما این موضوع در برخی از کشور های خارجی به نحوی است که برخی از شرکت ها حقوق های کارمندان خود را به صورت ارزهای دیجیتال پرداخت می کنند.

 

همچنین یکی دیگر از اهداف بسیار مهم ارز دیجیتال اتریوم، مضر نبودن برای طبیعت می باشد. به همین دلیل برخلاف ارز دیجیتال بیت کوین که باید حتما با ماینر خود اقدام به استخراج آن برای کسب درآمد نمایید. اتریوم الگوریتم اثبات سهام را به وجود آورده است تا با ضرر وارد نکردن به محیط زیست دوست دار طبیعت باشد. این الگوریتم اجماع به گونه ای بوده که کاربران می توانند با قفل کردن دارایی های خود، در شبکه به مدت زمان مشخصی، از شبکه اتریوم پاداش دریافت کنند.

ارز اتریوم و بیت کوین در چه مواردی شباهت دارند؟

در این موضوع که این دو جزء بهترین ارزهای دیجیتال هستند شکی نیست. اما شاید برای شما جالب باشد که شباهت هایی بین این اتریوم و بیت کوین وجود دارد که می توانید کاربران آنها و یا کسانی که قصد استفاده از آنها را دارند جذاب باشد:

اولین موضوع خود بلاکچین است که در اتریوم برای انجام کدهای برنامه نویسی استفاده می شود و اما در بین کوین برای پیگیری مالکیت ارز دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد.

در این که این دو شباهت های زیادی به هم دیگر دارند شکی نیست اما بین این دو نیز تفاوت هایی وجود دارد که مهمترین آنها قابلیت ها و قصد آنها می باشد. بصورت کلی بیت کوین بیشتر برای این موضوع شکل گرفته که یک سیستم واحد و جامع پرداخت را تشکیل دهد.

به زبان دیگر بلاک چین بیت کوین را سیستمی دانست که فقط دربرگیرنده خود برنامه اصلی بیت کوین است اما در مقابل بلاک چین اتریوم دارای هزاران هزار برنامه  و سرویس های متفاوت است. توکن خود دارای برنامه غیرمتمرکز است و برای فعالیت به ارزهایی دیجیتال مانند اتریوم نیاز دارد.

بهترین راه خرید و فروش اتریوم
آموزش و خرید و فروش اتریوم

اتریوم و بیت کوین دارای چه تفاوت هایی می باشند؟

این دو ارز دیجیتال به نام های اتریوم و بیت کوین دارای تفاوت های زیر می باشند:

  • توانایی عملی شدن قرارداد ها توسط اتریوم

با آموزش خرید اتریوم این موضوع دریافت می شود که بیت کوین به نحوی طراحی شده که با توجه به زبان برنامه ریزی آن به سختی می توان برنامه های قراردادی را اجرایی گرد. اما در مقابل اتریوم دارای زبان برنامه نویسی بسیار روان است که همین امر باعث شده برنامه های قراردادی را روی آن بهتر عملی کرد.

  • بالا بودن سرعت تراکنش های اتریوم نسبت به بیت کوین

میانگین سرعت ایجاد بلاک حدود ۹ دقیقه است اما اتریوم این قابلیت را دارد تا هر ۱۵ ثانیه لاک دارای تراکنش ایجاد کند. یکی از مباحث مهم سرعت تراکنش ها سایز خود  بلاک است که در در بیت کوین دارای محدودیت است و تا ۱ مگ امکان پذیر می باشد. به زبان دیگر بیت کوین برای انجام تراکنش ۷ ثانیه زمان نیاز دارد اما اتریوم هر ۱۵ تراکنش را در ثانیه انجام می دهد.

  • نامحدود بودن تعداد اتر ها در جهان

تعداد نامحدود عرضه و واحدها یکی از مهم ترین فرق های اتریوم با بیت کوین می باشد. در بیت کوین برای عرضه محدودیت وجود دارد اما این قضیه در اتریوم بدون محدودیت می باشد.

درباره اهداف ارز دیجیتال اتریوم
اهداف ارز دیجیتال اتریوم

محدودیت بین کوین به این گونه است که حدود ۲۰ میلیون از این ارز استخراج می شود. بصورت کلی ماینرهای بیت کوین هر ده دقیقه ۷ واحد بیت کوین دریافت می کنند. در مقابل اتریوم دارای هیچ محدودیتی در این زمینه نیست.

آموزش خرید اتریوم و قرار داد هوشمند

قراردادهای هوشمند مانند دستگاه فروش اتوماتیک عمل می کند. برای مثال اگر بخواهید از این دستگاه های هوشمند لباس بخرید ابتدا می بایست پول پرداخت کنید بعد از آن میتوانید به لباس خود دسترسی داشته باشید.

قرارداد هوشمند نیز همین است و بدون وجود ارگان یا واسطه در صورت تطبیق پیدا کردن اطلاعات عملیات قرارداد و پرداخت بصورت اتوماتیک انجام می شود. این دستگاه ها به خوبی می توانند دستورالعمل هایی که به آنها داده شده است را بدون مشکل در هر ساعت از شبانه روز انجام دهند.

اول از همه دارایی و پول ها کدگذاری میشوند و در اختیار شبکه بلاک چین قرار می گیرند. بعد از انجام پردازش های مورد نظر قرارداد بصورت اتوماتیک انجام می شود.

معرفی ارز دیجیتال اتریوم
آشنایی با ارز دیجیتال اتریوم
جمع بندی

اتریوم یکی از ارز های بسیار با کیفیت به حساب می آید که می تواند سرمایه های کاربران در کریپتو کارنسی را چند برابر کند و برای همین هم افراد زیادی روی آن سرمایه گذاری می کنند.آموزش خرید و فروش اتریوم این امکان را به افراد می دهد تا به آینده ارز های دیجیتال امیدوار باشند، این ارز دارای شاخه های مختلفی هم هست و خود آن در حال توسعه می باشد.

اتریوم تا سال گذشته قیمتی بالغ بر ۷ میلیون تومان داشت اما امثال می بینیم که این قیمت به شدت بالا رفته است و رشد بسیار زیادی را تجربه کرده است. خرید و فروش اتریوم در بیشتر صرافی ها انجام می شود.

سوالات متداول خرید و فروش اتریوم
  1. چگونه اتریوم را بخریم؟
    برای خرید اتریوم می بایست به صرافی های آنلاین مراجعه کنید و در آنها احراز هویت را انجام دهید سپس نسبت به خرید و فروش اتریوم اقدام کنید.
  2. آینده اتریوم چگونه است؟
    اتریوم از زمان به وجود آمدنش پیشرفت بسیار زیادی کرده است و قیمت آن بسیار رشد کرده است. با توجه به اهداف اتریوم پیش بینی می شود که سود های بالای ۱۰۰۰% در سال های آینده به کاربران خود بدهد.
  3. آیا می توان اتریوم را استخراج کرد؟
    بله می توان اتریوم را استخراج کرد ولی با توجه به پیامد هایی که برای محیط زیست دارد اتریوم تصمیم دارد تا سیستم استخراج آن را به اثبات سهام تغییر دهد.
5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها