آموزش خرید و فروش در بایننس

اکسچنجر » آموزش خرید و فروش در بایننس
آموزش خرید و فروش در بایننس
تعداد بازدید : 351

بایننس یک پلتفرم معاملاتی رمزنگاری است که برخی از رقابتی ترین کارمزدها را ارائه می دهد. اگر چه یک فرد مبتدی یا یک معامله گر باتجربه باشید که به دنبال تجارت رمزنگاری است، آموزش خرید و فروش در بایننس، احتمالا ساده ترین و ارزان ترین راه است. صنعت کریپتوکارنسی و بلاک چین شامل پروژه ها و دارایی های متعددی است که اهداف مختلفی را هدف قرار می دهند. دیدن پروژه هایی با هدف رفع نیازهای مشابه میتواند به شما برای معامله در صرافی و خرید بایننس کوین کمک نماید.

برای مثال چندین صرافی رمزنگاری وجود دارد. اگرچه هر صرافی ممکن است از نظر ساختار و ویژگی‌ها متفاوت باشد، اما هدف آن‌ها این است که به معامله‌گران رمزارز مکانی برای مبادله دارایی‌های خود به معنایی وسیع‌تر بدهند. گاهی اوقات، یک صرافی ارز دیجیتال ممکن است دارایی خود را داشته باشد که برای اهداف خاصی در صرافی مربوطه خود مانند تخفیف در کارمزد در پلت فرم معاملاتی استفاده می شود.

معرفی صرافی بایننس

بایننس کوین (BNB) صرافی بایننس یکی از این دارایی های صرافی ارز دیجیتال است. BNB به عنوان دارایی فروخته شده در عرضه اولیه سکه (ICO) بایننس شروع شد و به راهی تبدیل شد که کاربران صرافی بایننس می‌توانند پس از راه‌اندازی صرافی، هزینه‌های معاملاتی کمتری را روی پلتفرم پرداخت کنند. با آموزش خرید و فروش در بایننس، هم می توانید ارز بایننس کوین معالمه کنید. هم ارز های دیگر را در این صرافی ترید نمایید. از آن زمان، BNB نقش خود را در اکوسیستم رو به رشد بایننس حفظ کرده است، زیرا بایننس به بیش از یک مبادله دارایی دیجیتال گسترش یافته است.

صرافی بایننس
بایننس چیست؟

چگونه در صرافی بایننس، ارز دیجیتال خرید و فروش کنیم؟

نخستین قدم برای اینکه آموزش خرید و فروش در بایننس را شروع کنید، این است که حتما از vpn  استفاده نمایید. سعی کنید به هیچ عنوان از فیلتر شکن های رایدگان استقاده نکنید. نکته مهم برای ورود به صرافی بایننس، این است که باید یک ip وارد کنید. به جهت تحریم

ایران توسط بایننس، از vpn استفاده می کنیم. توجه داشته باشید که اگر یک ip مشخص انتخاب می کنید. دفعه بعد برای وارد شدن به سایت، از همان ip استفاده نمایید. توصیه بعدی برای ثبت نام در بایننس این است که یک ایمیل مختص باننس ایجاد کنید و با آن در سایت رجیستر کنید. بعد از وارد کردن کد ایمیل شده، به سایت وارد می شوید . سپس در قسمت هدر سایت، در گزینه trade، ترید کلاسیک classic trade را انتخاب نمایید. در این رمحله وارد فضای نسبتا شلوغی می شوید.

آموزش خرید و فروش در بایننس
چگونه در سایت بایننس ثبت نام کنیم؟

مرحله دوم معامله در صرافی بایننس

در مرحله بعد آموزش خرید و فروش در بایننس، پس از وارد شدن به سایت، قسمت classic trade، در سمت راست، بالا با زدن گزینه سرچ، جفت ارز های گوناگون، مثل تتر، اتریوم و بایننس، ارزی که میخواهیم بخریم را هم مشاهده میکنیم، مثل کاردانو. وقتی روی کاردانو کلیک میکنیم. سمت چپ بالا باید ADA/SDT را مشاهده کنید. هم چنین چارت کاردانو را نیز خواهید دید.

خرید و فروش در بایننس
ترید در بایننس

در قسمت پایین تر می توانید دو گزینه BUY ADA و SELL ADA را مشاهده نمایید. در بخش قرمز رنگ فروش انجام میشود و در بخش سبز رنگ، خرید را انجام می دهید. دقت کنید که فقط با SPOT برای خرید و فروش اقدام میکنیم. با SPOT، چند گزینه limit، market، sublimit و… را میبینید. با زدن گزینه market، دو فیلد میبینید که یکی از آنها قیمت لحظه ای را نشان می دهد. در قسمت total هم شما می توانید مثلا به ازای 50 تتر بگویید برای شما چند کاردانو بخرد.

خلاصه و جمع بندی مطالب

به طور کلی آموزش خرید و فروش در بایننس، ساده است. در واقع چنان چه فرد مبتدی باشید. یا اگر معامله گری حرفه ای باشید. فضای سایت بایننس ساده می باشد. تنها نیاز است که حتما هنگام ثبت نام و رجیستر در سایت این صرافی، به دلیل تحریم ایران، ip وارد شده فیلتر شکن را همان ip همیشگی وارد کنید. هم چنین از فیلتر شکن پولی استفاده کنید.

سوالات متداول آموزش خرید و فروش در بایننس

  1. معامله در صرافی بایننس چگونه است؟
    بایننس یک پلتفرم معاملاتی رمزنگاری است که برخی از رقابتی ترین کارمزدها را ارائه می دهد. اگر چه یک فرد مبتدی یا یک معامله گر باتجربه باشید که به دنبال تجارت رمزنگاری است، آموزش خرید و فروش در بایننس، احتمالا ساده ترین و ارزان ترین راه است.
  2. بایننس کوین چیست؟
    بایننس کوین (BNB) صرافی بایننس یکی از این دارایی های صرافی ارز دیجیتال است. BNB به عنوان دارایی فروخته شده در عرضه اولیه سکه (ICO) بایننس شروع شد و به راهی تبدیل شد که کاربران صرافی بایننس می‌توانند پس از راه‌اندازی صرافی، هزینه‌های معاملاتی کمتری را روی پلتفرم پرداخت کنند.
  3. اولین قدم ورود به سایت بایننس چیست؟
    نخستین قدم برای اینکه آموزش خرید و فروش در بایننس را شروع کنید، این است که حتما از vpn  استفاده نمایید. سعی کنید به هیچ عنوان از فیلتر شکن های رایدگان استقاده نکنید.
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها