استخراج بیت کوین یا خرید بیت کوین

اکسچنجر » استخراج بیت کوین یا خرید بیت کوین
استخراج بیت کوین یا خرید بیت کوین
تعداد بازدید : 276

امروزه دنیای ارزهای دیجیتال با سرعت زیادی در حال رشد است. اگر شما هم جزو افراد فعال در این زمینه هستید. احتمالا همیشه با این سوال مواجه شده اید. که استخراج بیت کوین یا خرید بیت کوین؟ کدام یک بهتر است. بهتر است رو بیت کوین سرمایه گذاری کنیم یا خودمان آن را استخراج کنیم؟ آیا ارزش دارد که خودمان دستگاه های استخراج بیت کوین بخریم و خودامن این ارز را استخراج کنیم؟ قبل از هرچیز باید به شما بگویم اگر در زمینه ارز های دیجیتال و ارز هایی مانند بیت کوین یا خرید اتریوم، مشغول هستید. یا قصد دارید وارد این حوزه شوید. باید دانش و اطلاعات مالی خود و توانایی تحیلی کردن بازار های مالی را در خود تقویت کنید.

خیلی از افراد با نا آگاهی و تنها با شنیدن حرف های دیگران مبنی بر سود کردنشان، همه ی سرمایه زندگی خود را وارد این زمینه کرده اند. و ضرر زیادی دامن آن ها را گرفته است. از این رو هیچگاه همه ی سرمایه یا سرمایه های اصلی خود را وارد ارز های دیجتال نکنید. در این مقاله قصد داریم بفهمیم، بین استخراج بیت کوین یا خرید بیت کوین کدام یک  سود دهنده تر و بهتر است. با ما همراه باشید.

بیت کوین و سرمایه گذاری

ارز دیجیتال بیت کوین چند سالی است که شهر زیادی پیدا کرده است. و تقریبا به عنوان معروف ترین ارز دیجتال در بین کریپتو کارنسی ها شناسایی می شود. ارز بیت کوین از ژانویه سال 2018 تا ژانویه سال 2019 رشد خیلی خوبی را تجربه کرد. اما در حال حاضر قیمت آن در حال سقوز و پایین آمدن است. هنگامی که از بیت کوین صحبت می شود. باید به چند نکته توجه کنیم، اول اینکه با به وجود آمدن بیت کوین، ساختار تکونولوژی جدیدی به دنیا معرفی شد. که به این ساختار بلاک چین می گویند. بلاک چین در واقع سیستم زیر ساختی می باشد. که همه ارزهای دیجتال بر پایه آن اجرا شدند. بلاک چین یک ساختار خیلی خوب و مفید است. بلاک چین مبحثی را در دنیای تکنولوژی باز کرد. که امروزه از آن استفاده های مختلفی میتوان کرد. نه تنها صرفا برای ارزهای دیجتال، بلکه از بلاک چین برای خیلیس از کارهای دیگر هم می توان استفاده کرد.

خرید بیت کوین
معامله بیت کوین

بیت کوین و اقتصاد دنیا

قضیه پول در تمام دنیا، قدرت است. در واقع پول می توناد موضع یک قدرت باشد. کنترل این قدرت در دست دولت هاست. برای جریان پول بین افراد، قضیه پیچیده ای می باشد. با قضیه پول، بانک های مرکزی در دنیا، کنترل اقتصاد کشورشان را در دست دارند. کشور ها برای کنترل جوامع خود، و پیش بردن آن به نحو احسن، از این ابزار های مالی استفاده می کنند. بر فرض مثال اگر دلار را چرخه خارج کنیم، و بیت کوین را در چرخه جایگزین کنیم. که کنترل آن در دست بانک مرکزی آمریکا نیست. با این اتفاق، خیلی از کنترل ها از دست خارج می شود. از این رو یک کشور باید بتواند پول خود را درست مدیریت کند.

چالش ورود بیت کوین

بیت کوین در حال فراگیر شدن بود. مردم در حال استقبال از بیت کوین بودند. این ارز در حال رشد بود .اما دولت های مشور های شرق آسیا از جمله چین و کره جنوبی بیت کوین را به عنوان ارز رایج کشور خود قبول نکردند. و به تدریج هیچ کشوری این را نپدیرفت. در نهایت بیت کوین به درهای بسته خورد. شرکت ها حاضر نیستند که این را به جای پول بپذیرند. از این رو بیت کوین سقوط کرد.

بیت کوین بخریم یا استخراج کنیم؟

برای انتخاب خرید بیت کوین یا استخراج بیت کوین، باید دو مورد را در نظر بگیریم. در بازار بورس، بازار جهانی که قرار داد های cfd وجود دارد. از پایین رفتن قیمت ها می توان سود کرد. در حالی که اگر بخواهیم بیت کوین واقعی را بخریم. طبیعتا با افزایش قیمت سود میکنیم. با کاهش قیمت ضرر می کنیم. در حال حاضزر بعضی می گویند بیت کوین را بخریم، رشد می کند. در حالی که با تحلیل ما بیت کوین به خودیه خود نمی تواند رشد کند. زیرا هنوز آن محدودیت ها را دارد. آیا مقوله ارز های دیجیتالی با این حال از بین می رود؟ احتمالا کشور ها به زودی ارز دیجیتال خودشان را تولید میکنند. تا هم بلاک چین را داشته باشند. هم سیستم پولی خود را مدیریت کنند.

بیت کوین بخریم یا استخراج کنیم؟
چگونه از ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین سود کنیم؟

جمع بندی

در نهایت برای انتخاب بین استخراج بیت کوین یا خرید بیت کوین، به شما پیشنهاد می‌کنیم به سراغ خرید بیت کوین نروید، چرا که مشخص نیست این ارز سقوط کند یا نزول

در واقع با تحلیل های موجود احتمال  صعود قیمت آن کم است و سودی ندارد، از این رو به سراغ خرید بیت کوین نروید. اما معامله بیت کوین کزینه خوبی است. یعنی در واقع از طریق صرافی هایی که بروکر فارکس هستند، آن ها به شما اجازه حمل بیت کوین را می دهند. اما اگر سراغ صرافی هایی بروید که بیت کوین واقعی به شما می دهند. استخراج بیت کوین هم عملا فایده ای ندارد، زیرا همان بیت کوین واقعی را به دست می آورید و عملا فرقی ندارید.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها