استخراج دوج کوین

اکسچنجر » استخراج دوج کوین
پیش بینی قیمت دوج کوین در آینده
تعداد بازدید : 335

اگر شما علاقه مند به حوزه ارز های دیجیتال و استخراج رمز ارز ها باشید. حتما با نام دوج کوین و چگونگی به وجود آمدن این ارز دیجیتال آشنا هستید. خرید دوج کوین راه و روش های خود را دارد. اما امکان استخراج و ماینینگ مستقبم این ارز به سادگی وجود ندارد. در این مقاله می خواهیم استخراج دوج کوین را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

نحوه استخراج دوج کوین

در اولین قدم برای استخراج دوج کوین باید وارد سایت دوج کوین شویم. https://dogecoin.com/  زیرا اول باید ولت یا کیف پول این ارز دیجیتال محبوب را داشته باشیم. پس از وارد شدن به سایت، کیف پول Dogecoin core را انتخاب می کنیم. و بر اساس ویندوز 32 بیتی و 64 بیتی، لینکوس و مک موجود است. برای مثال نسخه ویندوز 64 بیتی را انتخاب می کنیم تا دانلود شود. سپس گزینه save file را کلیک می کنیم. بعد از باز کردن کیف پول dogecoin core با این صفحه مواجه می شویم.

کیف پول دوج کوین
دانلود کیف پول دوج کوین

در این قسمت گزینه much receive را کلیک کرده و گزینه ی request payment  را انتخاب می کنیم. در این قسمت به ما آدرس دوج را داده است. یا می توانیم با QR code آن را اسکن کنیم. یا copy address را انتخاب کنیم. وقتی آدرس را کپی کردید. داخل کلیپبورد ذخیره می شود.

آدرس کیف پول
کپی کردن آدرس کیف پول

مرحله دوم برای ماینیگ دوج کوین

بعد از طی مراحل بالا برای استخراج دوج کوین وارد سایت https://unmineable.com/ می شویم. وقتی وارد این سایت شدیم در قسمت download یا کلیک روی این گزینه با نوشته the easiest way to start mining مواجه می شویم. در این قسمت دو گزینه دانلود داریم.

  • Packed version
  • Unpacked version

روی گزینه packed version کلیک راست می کنیم. سپس save link as رو می زنیم. سپس برای دانلود گزینه سیو را می زنیم. بعد از دانلود، فایل را extract کنید. با دبل کلیک روی فایل extract شده، دبل کلیک می کنیم. تا باز شود. گزینه ی ادامه یا continue را می زنیم. اینجا دو گزینه به ما داده است. که سخت افزار ماینینگ را انتخاب کنیم. یک گزینه cpu است. و گزینه دیگر gpu یا graphic card می باشد.

استخراج دوج کوین
سیو کردن لینک دانلود

انتخاب CPU

به طور مثال ما برای استخراج دوج کوین، سخت افزار سی پی یو را انتخاب می نماییم. سپس NEXT را می زنیم. در این مرحله همانطور که می بینید می توانیم ارز خود را انتخاب کنیم. که ارز دیجتال مد نظر ما دوج کوین ایت. در قسمت سرچ می توانید دوج کوین را تایپ نمایید. سپس آدرس کیف پولی که کپی کرده اید را در همین قسمت وارد می کنید. در این قسمت یک REFERAL CODE هم وجود دارد که ذکر می کند. اگر این کد را انتخاب کنید. یک مقدار روی درصد ماینینگ، برای شما تخفیف قائل می شوند. و درصد را از 1 به هفتادو گنج صدم درصد کاهش می دهد. بنا بر این قرار دادن این کد به نفع شما می باشد. بعد از وارد کردن REFERAL CODEهم استارت را بزنید.

سی پی یو
انتخاب CPU برای ماینینگ

انتقال کوین ها به کیف پول

در این مرحله خودش شروع به استخراج بیت کوین می کند. که مقداری زمان می برد. در قسمت بالا آدرس کیف پول شما را نمایش می دهد.  و سایر اطلاعات و ماینیگ های 24 ساعت اخیر و کل استخراج های شما را نمایش می دهد. در آخر هم می گوید که کوین ها را پس از استخراج به کیف پول شما انتقال می دهد.

استخراج دوج کوین
شروع ماینینگ

دقت کنید که اگر سرعت ماینینگ را در قسمت تنظیمات روی HIGH بگذارید. قسمت زیادی از CPU شما را اشغال می کند. و فشار بیشتری به سی پی یو وارد میشود. اما زمانی که سرعت استخراج دوج کوین را روی حالت LOW قرار دهید. شما می توانید علاوه بر اینکه دستگاه در حال ماین کردن می باشد. کار های دیگری هم انجام دهید. در این حالت فشاری به سیستم شما وارد نمی شود.

سوالات متداول

  1. چگونه می توان دوج کوین استخراج کرد؟
    در اولین قدم برای استخراج دوج کوین باید وارد سایت دوج کوین شویم. https://dogecoin.com/  زیرا اول باید ولت یا کیف پول این ارز دیجیتال محبوب را داشته باشیم. پس از وارد شدن به سایت، کیف پول Dogecoin core را انتخاب می کنیم.
  2. آدرس کیف پول را چگونه ذخیره کنیم؟
    گزینه much receive را کلیک کرده و گزینه ی request payment  را انتخاب می کنیم. در این قسمت به ما آدرس دوج را داده است. یا می توانیم با QR code آن را اسکن کنیم. یا copy address را انتخاب کنیم. وقتی آدرس را کپی کردید. داخل کلیپبورد ذخیره می شود.
  3. سرعت ماینیگ را چگونه انتخاب کنیم؟
    اگر سرعت ماینینگ را در قسمت تنظیمات روی HIGH بگذارید. قسمت زیادی از CPU شما را اشغال می کند. و فشار بیشتری به سی پی یو وارد میشود. اما زمانی که سرعت استخراج دوج کوین را روی حالت LOW قرار دهید. شما می توانید علاوه بر اینکه دستگاه در حال ماین کردن می باشد. کار های دیگری هم انجام دهید. در این حالت فشاری به سیستم شما وارد نمی شود.
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها