ساخت حساب پرفکت مانی

اکسچنجر » ساخت حساب پرفکت مانی
ساخت حساب پرفکت مانی
تعداد بازدید : 449

خرید پرفکت مانی یکی از سیستم هایی می باشد که با استفاده از آن می توانید نقل و انتقالات پول و یا ارز را انجام دهید. همچنین می توانید با استفاده از این سیستم به خرید های آنلای مشغول شوید البته برای اینکار می بایست حساب پرفکت مانی داشته باشید به همین منظور شما می توانید با ساخت حساب پرفکت مانی این کار را انجام دهید.

با استفاده از این سیستم دیگر نیازی نیست که نگران تحریم ها باشید و با استفاده از پرفکت مانی می توانید ارز های دیگر را خریداری کنید. این کار می تواند به صورت آنی باشد و یا اگر از سایت های ایرانی استفاده میکنید و نمی توانید از خود پرفکت مانی استفاده کنید این سایت ها این کار را برای شما انجام می دهند.
برای اینکه بتوانید این کار را انجام دهید می توانید برای خودتان یک حساب پرفکت مانی ایجاد کنید و خیالتان از این بابت راحت باشد.

ثبت نام در سایت پرفکت مانی

برای اینکه بتوانید در این سایت ثبت نام کنید می بایست یک سری از اطلاعات را پر کنید. مانند نام ، نام خانوادگی و …. در این مرحله می بایست شما تمامی اطلاعات مورد نیاز را به دقت پر کنید زیرا اگر یکی از آنها را اشتباه پرکنید ممکن است که ثبت نام شما موفقیت آمیز نباشد و در این رابطه دچار مشکل شوید.
با صحیح وارد کردن اطلاعاتتان شما می توانید مراحل دیگر را به درستی طی کنید.
ساخت  حساب پرفکت مانی یکی از دقدقه هایی است که بسیاری از بیزینس من ها و افرادی که می خواهند با استفاده از این سیستم کار کنند با آن روبه رو هستند و با آن دست و پنجه نرم میکنند.

ثبت نام در سایت پرفکت مانی
برای همین آموزش ساخت پرفکت مانی به کمک شما می آید تا با استفاده از آن بتوانید این کار را خودتان آنجام دهید و باید گفت کار سختی نیست و فقط به آشنایی با زبان انگلیسی لازم دارد که بتوانید این کار را انجام دهید.
بعد از ثبت نام کردن نوبت به مراحل احراز هویت و وریفای کردن حسابتان می رسد و بعد از این کار ها شما می توانید از حسابتان استفاده کنید.

احراز هویت در پرفکت مانی

برای اینکه بتوانید در این سیستم احراز هویت انجام دهید می بایست اطلاعات خودرا به درستی وارد کرده باشید یعنی مرحله ی قبلی که وارد کردن اطلاعات شخصیتان بود را می بایست به درستی پشت سر بگذارید تا بتوانید احراز هویت خود را انجام دهید.
برای احراز هویت می بایست مدارک مورد نیاز این سیستم را به انگلیسی تر جمه کنید و برای آنها بفرستید. برای اینکه بتوانید مدارک مورد نیاز را به انگلیسی ترجمه کنید می توانید از گوگل ترنسلیت استفاده کنید.

احراز هویت در پرفکت مانی
احراز هویت برای این به کار می رود تا هویت شما ثبت شود و در صورت بروز مشکل بتوانند با شما تماس بگیرند و به گونه ای شما را پیدا کنند.
بعد از این که مدارک خود را در سایت بار گذاری کردید نوبت به دادن یک تعید و امضا کردن آن می رسد.
بعد از این که نام و مشخصات خود را وارد کردید نوبت به وارد کردن آدرس می رسد.

در این مرحله شما آدرس خود را وارد میکنید و می بایست آن را تایید کنید برای این کار می بایست یک نسخه اسکن شده از قبض های خدماتی که نام و آدرس شما در داخل آنها می باشد را برای پرفکت مانی بار گذاری کنید.
در مرحله آخر نیز می بایست تلفنتان را تایید کنید. برای اینکار از شرکت پرفکت مانی با شما تماس گرفته می شود و یک کد برای شما خوانده می شود، این کد را می بایست در وب سایت در محل مورد نظر وارد کنید.

انوع حساب ها در پرفکت مانی

در این سیستم دو نوع حساب مختلف وجود دارند که می توانید آنها را ایجاد کنید این حساب ها عبارت اند از:

  • حساب شخصی
  • حساب کسب و کار

همانطور که از اسم این حساب ها پیدا می باشد حساب شخصی مربوط به افراد حقیقی و حساب بیزینس برای اشخاص حقوقی به کار می رود.
هر دوی این حساب ها می توانند از امکانات نا محدود این سیستم استفاده کنند.

انواع حساب ها در پرفکت مانی
حساب های کسب و کار می توانند از این سیستم به صورت گروهی به عنوان یک نهاد استفاده کنند و چند تراکنش را به صورت همزمان انجام دهند.
هر دوی این حساب ها می توانند به سه مدل زیر باشند:

  • معمولی
  • ویژه
  • شراکتی

هر کدام ازاین سه مدل یک مزیت را به همراه دارد و می توان از آنها استفاده کرد.

سخن آخر

پرفکت مانی یکی از بهترین سیستم های خدماتی می باشد که می توانید با استفاده از آن به راحتی به نتقل و انتقالات بپردازید. حتی با استفاده از این سیستم می توانید ارز های دیجیتال را نیز خریداری کنید.
در وب سایت های خارجی برای خرید و ارسال پول نیاز است که کارت هایی مانند پی پال و ویزا کارت داشته باشید اما این کارت ها به دلیل تحرین بودن قابل استفاده نمی باشند و برای اینکه بتوانید این کار را انجام دهدید می بایست از پرفکت مانی استفاده کنید و این کار هم نیاز به ساخت حساب پرفکت مانی دارد.
شما برای اینکه بتوانید این حساب را افتتاح کنید نیاز به بار گذاری یک سری از مدارک دارید که گاها به شما می گویند می بایست باید مدارک را تر جمه کنید. ما به شما پیشنهاد میکنیم که افتتاح حساب را خودتا انجام دهید تا بعدا دچار مشکل نشوید.

سوالات متداول ساخت حساب پرفکت مانی

1.    آیا ساخت حساب پرفکت مانی سخت می باشد؟
ساخت حساب پرفکت مانی کار سختی نمی باشد و فقط نیاز به آشنایی زبان انگلیسی دارید حتی این سیستم از زبان پارسی پشتیبانی می کند اما در مواقعی می بایست از زبان انگلیسی استفاده کنید.
2.    آیا ساخت حساب پرفکت مانی هزینه دارد؟
ساخت حساب پرفکت مانی هیچ گونه هزینه ای در بر نخواهد داشت و در آمد این سیستم تنها از طریق کارمزد ها می باشد.
3.    حساب پرفکت مانی را در کجا می توان ساخت؟
بری اینکه بتوانید یک حساب پرفکت مانی برای خود بسازی می بایست به آدرس زیر بروید perfectmoney.is بعد از این که به آدرس گفته شده رفتید می توانید مراحل ثبت نام را انجام دهید.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها