مقایسه پرفکت مانی و وب مانی

اکسچنجر » مقایسه پرفکت مانی و وب مانی
مقایسه وب مانی و پرفکت مانی
تعداد بازدید : 438


مقایسه پرفکت مانی و وب مانی1399/12/27
|
مقایسه پرفکت مانی و وب مانی
254

مقایسه پرفکت مانی و وب مانی

پرفکت مانی و وب مانی هر دو سیستم هایی هستند که با استفاده از آنها می توانید انتقالات ارزی و خرید کالا و خدمات را انجام دهید. امروزه بحث اینکه پرفکت مانی بهتر است و یا وب مانی بسیار داغ می باشد و هردوی این سیستم ها طرفداران خود را دارند. از آنجایی که کشور ما با تحریم هایی روبه رو می باشد انتقال ارز به همین سادگی نمی باشد و شما برای خرید هرچیزی خارج از مرز های این کشور می بایست توسط واسطه هایی این کار را انجام دهید که هزینه کارمزد این واسطه ها بالا خواهد بود.
اما با وجود سیستم هایی مانند پرفکت مانی و وب مانی دیگر نیازی به این واسطه ها ندارید و می توانید به راحتی کار خود را انجام دهید.
حال این که کدام یک از این سرویس ها بهتر می باشد باید بگوییم که هر دوی آنها مزیت ها و کارایی های خودشان را دارند و کارکرد انها بسیار شبیه به هم می باشد.
در ادامه به تفاوت های این دو سرویس می پردازیم.

کارمزد پرفکت مانی و وب مانی

هر کدام از این سرویس ها برای انتقال یا در یافت ارز و خرید کالا و …. کارمزدی را از کار بر دریافت می کنند که باید بگوییم این کارمزد بسیار پایین می باشد.
در سرویس وب مانی به ازای هر تراکنش از کاربر حدود 0.8 درصد از کل تراکنش کم می شود این در حالی است که سرویس پرفکت مانی برای این کار کارمزدی حدود 0.5 درصد کم می کند. اما این تمام ماجرا نمی باشد و این سرویس ها حساب های مختلفی دارند که با ایجاد هر کدام کار مزد های متفاوتی از شما در یافت می شود.

کارمزد پرفکت مانی و وب مانی
مثلا اگر در سیستم پرفکت مانی ثبت نام نکرده باشید و بخواهید انتقال انجام دهید می بایست چیزی حدود 1.5 درصد کل تراکنش را به عنوان کار مزد بپردازید.
کارمزد این دو سیستم به قدری نیست که تفاوت آنچنانی داشته باشد و میزان کار مزد پرفکت مانی و وب مانی بسیار نزدیک به یکدیگر می باشد و این باعث نمی شود که به خاطر کارمزد بگوییم کدام یک بهتر است ولی به طور کلی پرفکت مانی کارمزد کمتری دریافت میکند.

مقایسه محبوبیت سیستم های پرفکت مانی و وب مانی

در بحث محبوبیت می بایست گفت که این دو سیستم رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند و نمی توان گفت که کدام یک از این سیستم ها محبوب تر می باشد. این سیستم ها در سراسر دنیا استفاده میشوند و به همین دلیل بسیاری از افراد به صورت سلیقه ای هر کدام را که دوست داشته باشند انتخاب می کنند. با این وجود هر دوی این سرویس ها می کوشند تا سرویس های خود را بهتر کنند تا در سراسر دنیا بتوانند محبوبیت بیشتری به دست آورند و همین رقابت باعث پیشرفت این دو سرویس می شود.

پشتیبانی از ارزهای مختلف

یکی از فاکتور هایی که باعث می شود تا یکی از این سیستم ها بهتر شود و بتواند بیشتر مورد استفاده شود پشتیبانی از ارزهای مختلف می باشد. طبعا هر کدام که از ارزهای بیشتری پشتیبانی کنند بهتر محسوب می شود و در این رابطه باید بگوییم که سیستم پرفکت مانی می تواند از 3 ارز پشتیبانی کند این ارز ها شامل دلار، یورو ، و طلا می شود.
این در حالی می باشد که وب مانی از رقیب خود بهتر عمل کرده است و از ارزهای بیشتری پشتیبانی می کند این ارز ها شامل دلار، یورو، دانگ و روبل روسیه می باشد.

پشتیبانی از ارز های مختلف

نحوه شارژ pmوwm

یکی از تفاوت هایی که این دو سرویس یعنی پرفکت مانی و وب مانی با یکدیگر دارند نحوه شارژ کردن آنها می باشد. به این معنا که می بایست با شارژ کردن آنها آشنایی داشته باشید.
این کار از نظر کاربران از امیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و این که کدام یک از این سرویس ها را می توان راحت تر شارژ کرد یکی از مهم ترین نکته ها می باشد که می بایست به آن توجه کرد.
برای شارژ کردن پرفکت مانی می توانید از خرید ووچر پرفکت مانی، صرافی های آنلاین، و یا کارت های اعتباری استفاده کنید. نحوه شارژ کردن وب مانی هم به همین صورت می باشد با این تفاوت که به جای ووچر از پیمر (Paymer)که مانند ووچر می باشد استفاده میکنید.
نحوه شارژ کردن هر دوی این سرویس ها راحت می باشد و می توانید به راحتی حساب خود را شارژ کنید.

سرعت انتقال ارز pmوwm

سرعت نقل و انتقالات نیز یکی دیگر از فاکتور هایی می باشد که بسیار مورد توجه است. سرعت انتقال ارز هردوی این سیستم ها به صورت آنی می باشد یعنی هنگامی که پرفکت مانی یا وب مانی خریداری می کنید به صورت آنی به حساب شما واریز می شود و در این مورد نیز این دو بسیار مشابه به یک دیگر می باشند.

سرعت انتقال ارز در وب مانی و پرفکت مانی

سخن آخر

در انتها می بایست گفت که هر دوی این سیستم ها دارای خدمات بسیار خوبی می باشند و به اصطلاح کار راه بنداز هستند. هرچندکه بسیار زمان لازم است تا به سیستم های پی پال و مشابه آن برسند که این امر به دور از ذهن می باشد اما در ایران کاربرد های بسیار فراوانی دارند و آن هم به دلیل تحریم نبودن آنها می باشد.
در واقع اگر میخواهید انتقال ارز انجام دهید یا اینکه از سایت های خارجی خرید کنید می بایست گفت که بهترین گزینه پرفکت مانی و وب مانی می باشد.

سوالات متداول مقایسه پرفکت مانی و وب مانی

  1. وب مانی بهتر است یا پرفکت مانی؟
    نمی توان گفت که کدام یک از این سیستم ها بهتر می باشد چرا که کارایی انها بسیار مشابه به یکدیگر است و کارایی آنها یکی می باشد و انتخاب آنها سلیقه ای است.
  2. کدام یک کارمزد کمتری دارد؟
    در این مورد می بایست گفت که پرفکت مانی کارمزد کمتری دارد و وب مانی کارمزد بیشتری دارد البته این ها حساب های متفاوتی دارند که استفاده از هر کدام از این حساب ها کارمزد متفاوتی خواهد داشت.
  3. چگونه می توان از این سیستم ها استفاده کرد؟
    برای اینکه بتوانید از این سیستم ها استفاده کنید باید بگوییم که می بایست در آنها ثبت نام کنید و یک حساب ایجاد کنید و سپس به نقل و انتقال بپردازید.
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها