خرید voucher پرفکت مانی

اکسچنجر » خرید voucher پرفکت مانی
آموزش خرید voucher پرفکت مانی
تعداد بازدید : 612

خرید voucher

خرید پرفکت مانی یک سیستم انتقال ارز می باشد که می توانید با استفاده از آن به راحتی به خرید و فروش کالا یا خدمات و حتی ارز های مختلف بپردازید و با استفاده از آن دیگر لازم نیست که از واسطه های مختلف برای استفاده از خدمات سایت های خارجی و خرید کالا استفاده کنید. خرید ووچر پرفکت مانی و فروش آن نیز یکی دیگر از راه هایی می باشد که شما می توانید به راحتی و بدون احراز هویت به خرید بپردازید و هیچ گونه مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد

برای این که بتوانید از ووچر پرفکت مانی استفاده کنید، می بایست تنها آن را خریداری کرده و برای خرید از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید برای خرید ووچر پرفکت مانی و استفاده از آن، سایتی که میخواهید از آن خرید را انجام دهید، می بایست از ووچر پرفکت مانی پشتیبانی کند تا بتوان از ووچر استفاده کرد در غیر این صورت باید از راه های دیگر اقدام به خرید کنید. از مطمئن ترین و بهترین سایت ها جهت خرید و فروش ووچر پرفکت مانی سایت اکسچنجرپرو با تیمی متبحر و پشتیبانی قوی  را می توان معرفی کرد؛ همین حالا برای خرید voucher اقدام کنید:

ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر پرفکت مانی در واقع مانند یک کارت شارژ است، کارت شارژی که میتوانید آن را به راحتی تهیه کنید و هر موقع که بخواهید از آن استفاده کنید. فرض کنید شما یک کارت هدیه دریافت کرده اید که در آن وجهی دارد، هر موقع که بخواهید خرید کنید این کارت را به فروشنده می دهید و با دادن رمز آن می توانید از وجه داخل آن استفاده کنید.
ووچر پرفکت مانی چیست؟
ووچر پرفکت مانی هم چیزی شبیه به همین می باشد. شما با استفاده از آن می توانید هر مبلغی که می خواهید ووچر خریداری کنید و با استفاده از آن در سایت هایی که از ووچر پشتیبانی میکنند از آن استفاده کنید.
با استفاده از ووچر دیگر نیازی به ثبت نام در سایت پرفکت مانی ندارید و می توانید بدون احراز هویت این کار را انجام دهید.

نحوه خرید ووچر perfect money

برای اینکه ووچر را خریداری کنید می توانید به سایت خود پرفکت مانی بروید یا اینکه از سایت های مختلف که این کار را انجام می دهند اقدام به خرید کنید. برای اینکه از سایت خود پرفکت مانی اقدام به خرید ووچر کنید می بایست در سایت پرفکت مانی از منوی اکانت خود روی گزینه e-voucher کلیک کنید و سپس گزینه purchase a new e-voucher  کلیک کنید و در نهایت مبلغ را وارد کنید. در این هنگام شما باید  شماره تماس و ایمیل خود را وارد کنید تا در صورت پرداخت کد ووچر برای شما ارسال شود.
نحوه خرید ووچر
شما می توانید با استفاده از ارز های مختلف حتی ریال هم اقدام به خرید ووچر کنید. هنگامی که شما ووچر را خریداری کردید دو نوع کد برای شما ارسال می شود، برای استفاده از ووچر باید از آنها استفاده کنید.

هر ووچر دارای یک کد 10 رقمی و یک کد 16 رقمی جهت فعال سازی می باشد و همچنین تاریخ به وجود آمدن ووچر نیز روی آن درج شده است و برای استفاده از ووچر هم کد 10 رقمی و هم کد 16 رقمی را ارائه دهید تا ووچر فعال شود.

کاربرد ووچر پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی را می توانید برای خرید هایی استفاده کنید که نیاز به یک واسطه دارد. مثلا برای اینکه بخواهید یک کالا را از یک سایت خارجی بخرید یا اینکه حساب کار بری خود را در یک سایت خارجی شارژ کنید  می بایست یا از دلار استفاده کنید و یا اینکه ویزا کارت داشته باشید و با استفاده از آن اقدام به پرداخت اینترنتی کنید. باید بگوییم که برای داشتن ویزا کارت نیز می بایست ابتدا دلار بخرید و در حساب خود داشته باشید تا بتوانید از آن استفاده کنید.
کاربرد ووچر پرفکت مانی
اما این کار در کشور ما ایران امکان پذیر نمی باشد چرا که ایران تحریم است. به دلیل تحریم ها نمی توان از ویزا کارت و سایر راه ها برای خرید های اینترنتی استفاده کرد، اما ووچر به کمک ما می آید و با استفاده از آن دیگر کاری با تحریم ها نداریم و می توانیم به راحتی تراکنش های خود را انجام دهیم.

تحریم نبودن ووچر پرفکت مانی در ایران

همانطور که در بالا گفتیم ووچر پرفکت مانی تحریم نمی باشد و شما می توانید به راحتی تراکنش های خود را انجام دهید. اما دلیلی که باعث می شود این سیستم تحریم نباشد این است که پرفکت مانی یک شرکت پانامایی است، با توجه به این نکته که پاناما از قوانین امریکا پیروی نمی کند تحریم ها هیچ اثری روی این سیستم ندارند و افرادی که می خواهند انتقال ارزهای بین المللی انجام دهند یا خرید هایی از سایت های خارجی میخواهند انجام دهند را می توانند از طریق پرفکت مانی پیش ببرند.
تحریم نبودن ووچر پرفکت مانی
ووچر پرفکت مانی هم وابسته به همین سیستم می باشد و تحریم ها روی آن اثر ندارند، اما برای اینکه بتوان از آن استفاده کرد می بایست به سایت هایی مراجعه کنید که از این ارز پشتیبانی کنند.

آموزش خرید ووچر از طریق اکانت پرفکت مانی

به طور کلی برای خرید ووچر نیازی به ایجاد حساب پرفکت مانی ندارید اما اگر در این سیستم ثبت نام کرده اید و می خواهید ووچر خریداری کنید می بایست مطابق با مراحل زیر عمل کنید:

  1. وارد حساب کاربری خود شوید و در آنجا روی گزینه Withdrawal کلیک کنید.
  2. بعد از آن چند گزینه برای شما نمایش داده می شود که شامل  bank wire، E-voucher، E-currency می شود. در این مرحله روی گزینه E-voucher کلیک کنید.
  3. سپس وارد صفحه E-Voucher depository می شوید در اینجا توضیحاتی انگلیسی برای شما نمایش داده شده است و در انتهای آن گزینه Purchase New e-Voucher وجود دارد که باید روی آن کلیک کنید.
  4. در این مرحله می توانید هر کدام از حساب های پرفکت مانی که دارید را انتخاب کنید، بعد از این کار باید تعداد ووچر هایی را که میخواهید خریداری کنید انتخاب کنید.
  5. بعد از این که تعداد ووچر ها را انتخاب کردید روی گزینه Preview Purchase کلیک کنید تا به شما پیش نمایش خریدتان را نشان دهد.
  6. در صفحه ای که برای پیش نمایش است حتما اطلاعات وارده را چک کنید، این اطلاعات شامل حسابی که از آن خریداری کردید، مقدار ووچر و همچنین درصد کارمزد می باشد.
  7. بعد از این کار روی گزینه Purchase e-Voucher کلیک کنید تا خرید شما نهایی شود و کارت ووچر برای شما ارسال خواهد شد، اگر قصد ندارید تا بلافاصله از آن استفاده کنید حتما آن را در محلی امن نگهداری کنید چرا که اگر شخصی به آن دسترسی پیدا کند می تواند از آن استفاده کند.

 آموزش خرید ووچر از طریق اکانت پرفکت مانی
مزایای خرید ووچر

خرید ووچر مزایای زیادی دارد که بسیار به کار افرادی می آید که در ایران کسب و کار دارند و میخواهند تراکنش های خود را انجام دهند یا اینکه به انتقال و تبدیل ارز بپردازند.

با خرید ووچر پرفکت مانی می توانید آن را در صرافی ها به ارز های دیگر تبدیل کنید. فرض کنید شما مقداری ووچر در اختیار دارید، حال میخواهید بیت کوین بخرید، برای این کار به یکی از صرافی های ارز های دیجیتال رجوع می کنید و در آنجا اگر صرافی از ووچر پشتیبانی کند می توانید ووچر بدهید و به همان مقدار بیت کوین دریافت کنید.
این یکی از مزایای بسیار کارآمد می باشد که با استفاده از آن می توانید سرمایه گذاری کنید و ارزهای دیجیتال را خریداری کنید.
مزایای خرید ووچر 
از دیگر مزایایی که خرید ووچر پرفکت مانی دارد می توان به آنی بودن آن اشاره کرد. در بیشتر موارد و سیستم ها برای انجام تراکنش می بایست مدت زمانی را صبر کنید تا تراکنش شما تایید شود اما با استفاده از ووچر دیگر نیاز نیست مدت زیادی صبر کنید و می توانید تراکنش خود را به صورت آنی انجام دهید.

از دیگر ویژگی های ووچر می توان به راحتی آن اشاره کرد، این مزیت بسیار مهم می باشد، در سیستم های انتقال ارز امروزی می  بایست حتما مراحلی برای انجام تراکنش ها  طی کنید، این در حالی است که با استفاده از پرفکت مانی دیگر نیازی نیست که مراحل را طی نمایید و می توانید به آسانی خودتان اقدام به خرید ووچر perfect money کنید.

احراز هویت یکی از مشکل ترین مراحل در سیستم های انتقال ارز می باشد و بیشتر افراد در این باره دچار مشکل می شوند و نمی دانند که چگونه باید این کار را انجام دهند و با خرید ووچر پرفکت مانی دیگر نیازی به احراز هویت ندارید و می توانید به آسانی و بدون نیاز به این کار ووچر در یافت کنید.

در نهایت می توان گفت که این سیستم تحریم نمی باشد و استفاده از آن بسیار راحت است، برای استفاده از آن هم نیازی به واسطه ندارید و با داشتن آدرس کیف پول دریافت کننده می توانید ووچر را به صورت مستقیم به آن شخص منتقل کنید.

کارمزد ووچر پرفکت مانی چقدر است؟

یکی از نکاتی که بسیار حائز اهمیت است و در پرفکت مانی این نکته برای کاربران مورد توجه قرار گرفته است بحث کارمزد است. البته در بعضی موارد شما می توانید کارمزد کمتری پرداخت کنید اما اگر مایل هستید که به صورت عمومی از این سیستم استفاده کنید باید به شما بگوییم که این سیستم کارمزدی برابر با 1.9 درصد کل مبلغ را ا شما در یافت یکند تا بتوانید تراکنش را انجام دهید.
کارمزد ووچر پرفکت مانی چقدر است؟
اما برای اینکه مقدار کارمزد را کاهش دهید می توانید از راه های مانند ایجاد حساب استفاده کنید، با ایجاد حساب کاربری در پرفکت مانی می توان مقدار کارمزد را کاهش داد اما این به این منظور نمی باشد که هر حسابی ایجاد کنید. برای اینکه کارمزد خرید ووچر پرفکت مانی شما کاهش بیابد یک حساب(premium) ایجاد کنید تا میزان کارمزد شما از 1.9درصد به 0.5 کاهش یابد. در این مورد حساب شما verified می شود و به همین دلیل میزان کارمزد شما کمتر محاسبه می گردد و اگر از صرافی سایت exchanger.org این کار را انجام دهید هیچ گونه کار مزدی نخواهید داد و پرداخت شما به صورت آنی و اتوماتیک انجام می شود.

معایب ووچر پرفکت مانی

همانطور که گفتیم دفتر مرکزی این سیستم در پاناما می باشد و این کشور قوانین و مقررات خود را دارد و مانند سیستم های غربی نمی باشد. این کشور قوانین سختگیرانه ای درباره امور مالی ندارد البته که مزایای این سیستم بسیار زیاد می باشند اما این شرکت می تواند از دارایی های خود روی پروژه های دیگر سرمایه گذاری کند و این نگرانی هایی را مبنی بر امنیت پول ها برای افراد ایجاد میکند.
دلیل اینکه بسیاری از فروشگاه ها هم از این سیستم استفاده نمی کنند همین امر می باشد.
معایب ووچر پرفکت مانی
علاوه بر این کارت شارژ پرفکت مانی یا همان ووچر را تنها می توانید یک بار استفاده کنید و به این صورت نمی باشد که مبلغی را از این کارت شارژ استفاده کنید و سپس باقی مانده آن را در یک خرید دیگر استفاده کنید، برای استفاده از ووچر می بایست تمام آن را به صورت یکجا خرج کنید.

شما قبل از واریز ووچر نمی توانید پیگیری کنید که چه میزان ووچر در اختیار دارید و بعد از این که ووچر برای شما واریز شد می توانید میزان آن را پیگیری کنید که در این رابطه می بایست گفت که حتما از صرافی های معتبر ووچر خریداری کنید تا دست کلاهبرداران را کوتاه کنید و اگر خودتان اقدام به خرید ووچر میکنید حتما اطلاعاتی که وارد میکنید را چک کنید و از صحیح بودن آنها اطمینان داشته باشید.

یکی دیگر از عیب های ووچر پرفکت مانی این است که قابلیت پی گیری ندارد و نمی توان به اطلاعاتی نظیر اینکه کجا ایجاد شده و چه کسی آن را ایجاد کرده یا اینکه چه مقدار ووچر خریداری شده دست پیدا کرد بنابر این اگر این ووچر به دست شخص دیگری بی افتد می تواند به راحتی از آن استفاده کند.

راحت ترین راه خرید ووچر پرفکت مانی

راحت ترین راه برای خرید voucher پرفکت مانی استفاده از سایت های ایرانی است. برای اینکه بتوانید این سایت ها را پیدا کنید تنها کافی است که کلمه خرید ووچر پرفکت مانی را در اینترنت سرچ کنید و سایت هایی برای شما بالا می آیند که در این سایت ها باید ثبت نام انجام دهید. برای اینکه بتوانید بفهمید کدام سایت برای شما بهتر است می توانید از رتبه های گوگل استفاده کنید.

هنگامی که در گوگل چیزی را سرچ می کنید آن مطالب یا سایت هایی که اول برای شما نمایش داده می شوند از بقیه سایت ها بهتر و معتبر تر هستند. بنابراین سایت هایی که در صفحه اول گوگل قرار دارند می توانند معتبر باشند.
در غیر این صورت سایتی که به صورت تقلبی باشد می تواند اطلاعات کاربری شما را هک کند و دارایی های شما را به سرقت ببرد. بنابر این همیشه توجه داشته باشید که با استفاده از یک سایت معتبر تراکنش های خود را انجام دهید.

راحت ترین راه خرید ووچر پرفکت مانی
سایت های ایرانی معمولا دارای اکانت های بسیار زیادی در پرفکت مانی هستند و هنگامی از این سایت ها اقدام به خرید می کنید آنها از اکانت های خودشان پرفکت مانی را برای شما ارسال می کنند. این سایت ها می توانند کار مزدی بیش از آنچه که خود پرفکت مانی از شما در یافت میکند دریافت کنند اما توجه داشته باشید که این سایت ها برای اینکه تراکنش را برای شما انجام داده اند این کار مزد اضافی را در یافت میکنند.

اما در این بین سایت های معتبر بسیار خوبی مانند اکسچنجر پرو هستند که این کار را برای شما انجام می دهند و تنها کار مزد خود پرفکت مانی را که قبلا برای تراکنش شما انجام پرداخته اند از شما در یافت میکنند.

فروش voucher

همانطور که خرید ووچر پرفکت مانی خود را انجام داده این می توانید فروش ووچر پرفکت مانی را هم انجام دهید. برای اینکه بتوانید خرید ووچر را انجام دهید به سایت های مختلف می رفتید و از سایت های این صرافی های آنلاین ووچر را تهیه می کردید ولی برای اینکه بتوانید ووچر پرفکت مانی را به فروش برسانید می بایست به سایت هایی بروید که از پرفکت مانی و ووچر آن پشتیبانی میکند یعنی اگر به سایتی مراجعه کردید که از ووچر پرفکت مانی پشتیبانی می کرد می توانید در این سایت ووچر را به فروش برسانید.

نحوه فروش ووچر
برای اینکار تنها کافی است که مراحل ثبت نام را طی کنید و در سایت روی گزینه پرفکت مانی بزنید و سپس گزینه فروش را بزنید و در این مرحله می بایست مبلغ ووچری را که میخواهید به فروش برسانید وارد کنید و بعد از این که تعداد فروش ها را وارد کردید نوع انتقال وجه را انتخاب می کنید که وجه آن را چگونه برای شما ارسال کنند و هر طور که راحت بودید می توانید این کار را انجام دهید. هنگامی که فروش شما به سرانجام می رسد در بعضی سایت ها پرداخت شما به صورت آنی انجام می شود و وجه به حساب شما وارد خواهد شد. اما در بعضی از سایت ها این تراکنش یک مدت طول می کشد تا انجام شود.

چگونه از ووچر perfect money نگهداری کنیم؟

برای اینکه بتوانید از ووچر نگهداری کنید راه های مختلفی پیش روی شما است. بهترین راه این است که اعداد و حروف هایی که برای شما ارسال می شود را بر روی یک کاغذ بنویسید و آن را در محلی امن نگهداری کنید. اگر شخصی بتواند این اعداد را از شما بگیرد یا آن را بدون اطلاع شما بردارد می تواند به راحتی از آن استفاده کند، بنابراین می بایست در این مورد بسیار دقت کنید و کاغذ را در محلی نگه دارید که دست هیچ شخصی به آن نرسد.
راه دیگری که می توانید این کار را انجام دهید این است که از اپلیکیشن هایی استفاده کنید که رمز گذاری شده اند و اینگونه کسی نمی تواند بدون وارد کردن رمز وارد اپ شود و اعداد و رقم های ووچر پرفکت مانی را از شما به رباید.

چگونه از ووچر نگهداری کنیم
هنگامی که خرید ووچر پرفکت مانی را انجام می دهید به شما دو کد تعلق میگیرد، در واقع یک کارت مجازی به شما می دهند که روی این کارت تاریخ تولید آن قرار دارد و به همراه آن دو عدد کد وجود دارد، یکی از این کد ها 10 رقم و دیگری 16 رقم می باشند و برای اینکه بتوانید از آن استفاده کنید ابتدا باید کد فعال سازی که 10 رقم است را بزنید تا ووچر ابتدا فعال شود و کد دیگر را ارسال کنید به این صورت می توانید از ووچر استفاده کنید. به همین دلیل هم این دو کد بسیار مهم می باشند و برای نگهداری آن ها می بایست بسیار محتاط باشید.
این رقم ها به گونه ای طراحی شده اند که کسی نمی تواند آن ها را هک کند بنابراین وظیفه حفظ و نگهداری آن با شما است.

هزینه خرید ووچر پرفکت مانی چقدر است؟

هرکدام از سایت هایی که میخواهید ووچر را از آنها تهیه کنید ممکن است نرخ متفاوتی به شما بدهند اما قیمت هر ووچر امروزه یک دلار است و بنابر این برای اینکه بتوانید یک ووچر را از سایت خود پرفکت مانی تهیه کنید می بایست 26 هزار تومان هزینه کنید. این را توجه داشته باشید که بیشتر از یک تعداد نمی توانید ووچر را در حساب پرفکت مانی خود داشته باشید. به این معنا که شما تنها می توانید تا سقف 300 دلار ووچر خرید کنید و بیشتر از این تعداد را نمی توانید بخرید.

هزینه خرید ووچر پرفکت مانی

چرا باید از ووچر استفاده کنیم؟

خرید ووچر پرفکت مانی راهی بسیار راحت است که با استفاده از آن می توانید خرید انجام دهید و شارژ حساب های خارجی خود را بیشتر کنید.
یعنی اگر قرار باشد که شما از یک سایت خارجی خرید کنید و یا حساب های خارجی خود را شارژ کنید، کار سخت این است که بخواهید به سایت های خارجی بروید پول خود را چنج کنید و یا از مستر کارت و ویزا کارت استفاده کنید. اما راحت ترین کار این است که یک کارت داشته باشید و هر گاه نیاز بود به صورت آنی از آن استفاده کنید.
به همین ترتیب می بایست از ووچر پرفکت مانی استفاده کنید تا در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

سخن آخر

در نهایت می بایست گفت که ووچر یکی از بهترین سیستم هایی می باشد که می توانید با استفاده از آن در ایران به انتقال ارز بپردازید. با استفاده از ووچر این شرکت می توانید به راحتی تحریم ها را دور بزنید و دیگر نیازی به واسطه ندارید و خرید ها را می توانید خودتان انجام دهید.
با استفاده از ووچر پرفکت مانی می توانید به راحتی ارزهای دیجیتال را نیز خریداری کنید، ارز هایی مانند بیت کوین را می توانید با کارمزد 5/0 درصد به صورت آنی خریداری کنید که این امر یکی از مزیت های بزرگ برای شما به حساب می آید.
ووچر پرفکت مانی در بین ایرانی ها بسیار محبوب می باشد و این محبوبیت به خاطر کارایی بسیار آسان آن می باشد، چرا که ووچر پرفکت مانی دیگر نیازی به احراز هویت ندارد و به راحتی می توانید خرید های خود را انجام دهید.

سوالات متداول خرید ووچر پرفکت مانی

  • ووچر پرفکت مانی چیست؟
  • ووچر پرفکت مانی مانند یک کارت شارژ است که متعلق به شرکت پرفکت مانی می باشد و می توانید با استفاده از آن به راحتی خرید های خود را انجام دهید.
  • هزینه هر ووچر چقدر می باشد؟
    هر ووچر بر حسب دلار می باشد یعنی هر ووچر یک دلار است و با قیمت ریالی هر ووچر چیزی حدود 28 هزارتومان برای شما تمام می شود و می توانید با پرداخت ریالی هم ووچر را خریداری کنید.
  • خرید ووچر پرفکت مانی چگونه است؟
    خرید voucher پرفکت مانی را هم می توانید از صرافی های معتبر خریداری کنید و هم می توانید خودتان انجام دهید. اگر حساب پرفکت مانی دارید می توانید به سایت همین شرکت بروید و اقدام به خرید کنید.
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها