چگونه حساب پرفکت مانی بسازیم

اکسچنجر » چگونه حساب پرفکت مانی بسازیم
آموزش افتتاح حساب پرفکت مانی
تعداد بازدید : 509
چگونه حساب پرفکت مانی بسازیم1400/01/24
|
چگونه حساب پرفکت مانی بسازیم
166

چگونه حساب پرفکت مانی بسازیم

همانطور که میدانید امروزه ارز های دیجیتال بسیار بر سر زبان ها افتاده است و با استفاده از آنها می توانید تراکنش انجام دهید. پرفکت مانی نیز از جمله این ارز ها می باشد و در واقع یک شرکت است که دفتر مرکزی آن در پاناما قرار دارد، با استفاده از آن می توانید تراکنش ها، خرید ها از سایت های خارجی یا شارژ حساب های خارجی را انجام دهید.
همچنین با استفاده از این سیستم می توانید سرمایه گذاری انجام دهید و از این راه کسب درآمد کنید. این سیستم به تازگی در ایران رشد کرده و باعث شده است بسیاری از افراد که میخواهند معامله های خارجی انجام دهند از آن استفاده کنند و به فکر افتتاح حساب پرفکت مانی بیفتند.
همچنین اگر تمایل دارید که سرمایه گذاری انجام دهید می توانید با خرید پرفکت مانی این کار را انجام دهید.

استفاده از حساب پرفکت مانی چه مزیت هایی دارد؟

استفاده از حساب پرفکت مانی مزیت های بسیار زیاد را به همراه دارد از جمله این مزیت ها میی توان به راحتی انجام تراکنش ها اشاره کرد، اگر از حساب پرفکت مانی استفاده کنید می توانید تراکنش های خود را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید، به علاوه می توانید حساب های مختلف داشته باشید و همچنین کارمزد کمتری پرداخت کنید.
اگر حساب پرفکت مانی ایجاد کنید می توانید با استفاده از صرافی exchangerpro.prg به خرید ووچر پرفکت مانی و پرفکت مانی بپردازید اما کار مزدی نپردازید.
همچنین با این کار تراکنش های شما به صورت آنی انجام می شوند و نیاز نیست مانند صرافی های دیگر مدت زمانی برای انجام تراکنش صبر کنید و همچنین صرافی های دیگر از شما کارمزد دریافت خواهند کرد.

استفاده از پرفکت مانی چه مزیت های دارد؟
از دیگر مزیت های ایجاد افتتاح حساب پرفکت مانی می توان به این اشاره کرد که نیازی به احراز هویت نخواهید داشت، در واقع برای هیچ یک از تراکنش های خود هنگامی که حساب پرفکت مانی داشته باشید نیاز به احراز هویت ندارید مگر در مواقعی خاص.
از دیگر مزیت های این حساب تحریم نبودن آن است و پرفکت مانی هیچگونه تحریمی علیه ایرانی ها اعمال نخواهد کرد.

آموزش افتتاح حساب پرفکت مانی

برای اینکه یک حساب پرفکت مانی ایجاد کنید می بایست به سایت همین شرکت که به همین نام هم است بروید. آدرس این سایت perfect money بروید و در آنجا روی گزینه  create account کلیک کنید.

آموزش افتتاح حساب پرفکت مانی
هنگامی که روی این گزینه کلیک کردید یک فرم ثبت نام را مشاهده خواهید کرد، در این مرحله باید به ترتیب موارد زیر را وارد کنید:
1.      نام حساب کاربری                                                              account name
2.      نام خود به صورت کامل(می توانید به فونت فارسی هم تایپ کنید)               full name
3.      اسم شهر محل سکونت             City
4.      آدرس محل سکونت             Address
5.      کشور را از لیست انتخاب کنید.     Country
6.       کد پستی محل زندگی را وارد کنید      Zip postal code
7.      آدرس ایمیل خود را به دقت وارد کنید تا در هنگام صدور Member ID به ایمیل دیگر نرود و بتوانید از آن استفاده کنید.      E-mail
8.      شماره تلفن خود را بنویسید           phone/fax
9.      نوع حساب خود را انتخاب کنید    account type
10.  یک رمز عبور برای خود انتخاب کنید که بیشتر از 6 کاراکتر باشد و ترکیبی از حروف و اعداد باشد. Password
11.  رمز عبور را تکرار کنید.retype password
12.  شماره تصادفی درون عکس را وارد نمایید.                  Turing number
13.  بر روی گزینه I agree with terms and conditions کلیک کنید، در صورت کلیک کردن روی این گزینه با قوانین این شرکت موافقت خواهید کرد.
14.  در انتها نیز روی گزینه register کلیک کنید تا ثبت نام شما انجام شود.
در نهایت باید گفت که یک ایمیل شامل Member ID  به ایمیل شما ارسال خواهد شد. این شماره نام کاربری شما خواهد بود و برای استفاده از آن می بایست روی گزینه Logine کلیک کنید و ابتدا ID خود را وارد کرده و سپس پسورد خود را وارد کنید و به این صورت وارد حساب خود خواهید شد.

راه های دیگر ساخت حساب پرفکت مانی

برای اینکه بتوانید از راه های دیگر استفاده کنید می توانید به سایت های دیگر رجوع کنید. سایت های ایرانی هستند که این کار را برای شما انجام می دهند و با استفاده از آنها بدون هیچ کار خاصی می توانید حساب کاربری بسازید.
برای اینکه سایت های دیگر این کار را برای شما انجام دهند اول از همه این را در نظر داشته باشید که به سایت های معتبر بروید سپس رمز ایمیل خود را به آنها ندهید.

راه های دیگر ساخت حساب پرفکت مانی
این سایت ها یک فرم ثبت نام در اختیار شما میگذارند که با پر کردن اطلاعات آن افتتاح حساب پرفکت مانی صورت می پذیرد.
در نهایت ID به ایمیل شما ارسال می شود و پسوورد را هم که خودتان قبلا وارد کرده اید. توصیه میکنیم برای امنیت بیشتر بعد از افتتاح حساب پسورد خود را تغییر دهید.

سخن آخر

پرفکت مانی راحت ترین راه برای انجام تراکنش می باشد، تاکنون برای شما هم اتفاق افتاده که میخواهید حساب های خارجی خود را شارژ کنید اما به دلیل نداشتن ویزا کارت و حساب پی پال و تحریم بودن آنها این کار را انجام نداده اید، اما خوشبختانه امروزه پرفکت مانی به کمک ایرانی ها آمده است تا با استفاده از آن بتوانند تراکنش ها، خرید ها و شارژ های حساب خود را انجام دهند.
این سیستم هیچ تحریمی را بر روی ایرانی ها اعمال نخواهد کرد و کار با این سیستم بسیار راحت خواهد بود به صورتی که می توانید از صرافی های ایرانی مانند exchangerpro استفاده کنید، هیچ کارمزدی نپردازید و حتی تراکنش های خود را به صورت کاملا اتوماتیک و در لحظه انجام دهید.

سوالات متداول چگونه حساب پرفکت مانی بسازیم

1.      راه های ایجاد حساب پرفکت مانی چیست؟
برای افتتاح حساب پرفکت مانی چند راه بیشتر وجود ندارد بهترین راه این است که در سایت خود پرفکت مانی اقدام به افتتاح حساب کنید و راحت ترین راه این است که از سایت هایی که این کار را انجام می دهند کمک بخواهید.
2.      آیا افتتاح حساب پرفکت مانی هزینه ای به همراه دارد؟
ساخت حساب پرفکت مانی هیچ گونه هزینه ای به همراه نخواهد داشت مگر برای اینکه فردی بخواهد به عنوان حق الزحمه مبلغی از شما در یافت کند.
3.      آیا برای ساخت حساب پرفکت مانی نیاز به احراز هویت می باشد؟
خیر برای ساخت حساب پرفکت مانی احراز هویت لازم ندارید و فقط یک فرم ثبت نام را پر می کنید و حساب شما ایجاد می شود.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها