دانلود پرفکت مانی

اکسچنجر » دانلود پرفکت مانی
درباره دانلود پرفکت مانی
تعداد بازدید : 497

1400/02/07|
دانلود پرفکت مانی
261

دانلود پرفکت مانی

پرفکت مانی یک سیستم مالی بین المللی است که با استفاده از آن افراد می توانند نقل و انتقالات ارز های خود را انجام دهند از دیگر کارهایی که می توان با این سیستم مالی انجام داد این است که حساب های خارجی خود را شارژ کنید و یا اینکه از این سیستم برای خرید های خارجی خود استفاده کنید. در واقع هر تراکنشی که با محدودیت های بین المللی مانند تحریم ها وجود داشته باشد را می توانید با استفاده از پرفکت مانی دور بزنید. دانلود پرفکت مانی یکی از کار هایی است که بسیاری از افراد از آن استفاده میکنند تا بتوانند به خرید پرفکت مانی بپر دازند. این سیستم مانند یک بانک عمل می کند و شما می توانید با استفاده از این سیستم سرمایه خود را به هر ارزی که می خواهید تبدیل کنید.
همچنین این سیستم قابلیت این را دارد که به ارز های دیجیتالی مانند بیت کوین نیز تبدیل شود و این کار به آسانی صورت میگیرد. بنابر این یکی از بهترین راه ها برای اینکه بتوانید تراکنش های خود را انجام دهید همین پرفکت مانی است. این سیستم مالی یک ارز به نام ووچر پرفکت مانی هم دارد که با استفاده از آن می توانید هر مبلغی که می خواهید خرید ووچر پرفکت مانی انجام دهید و این کار را با پول رایج کشور خود مثلا ریال انجام دهید اما ووچر دریافت کنید که قیمت هر واحد از آن معادل یک دلار می باشد و هر گاه که میخواهید می توانید از این ووچر استفاده کنید و تنها کافی است که کد های آن را به فروشنده بدهید تا ووچر برای شما فعال شود.

دانلود پرفکت مانی چگونه است؟

دانلود پرفکت مانی بسیار آسان است و اگر دارای گوشی موبایل هستید می توانید با استفاده از برنامه های گوگل پلی برای دانلود آن استفاده کنید. برای دانلود پرفکت مانی کافی است که وارد اپلیکیشن گوگل پلی یا برنامه های معتبری نظیر آن شوید. اگر دارای حساب کاربری گوگل نیستید باید یک حساب برای خود در گوگل ایجاد کنید تا بتوانید از خدمات گوگل پلی استفاده کنید.

دانلود پرفکت مانی سپس در قسمت سرچ که معمولا با یک ذره بین نمایش داده می شود کلمه perfect money   را سرچ کنید در این صورت اپلیکیشن هایی برای شما نمایش داده می شود. باید روی اولین و معتبر ترین آن ها که گوگل پلی برای شما نمایش داده است انتخاب کنید و سپس روی گزینه نصب کلیک کنید تا برنامه برای شما دانلود شود.
اینگونه می توانید پرفکت مانی را دانلود کنید و برنامه ی آن را برای خود داشته باشید و هر زمان و مکانی که میخواهید می توانید از خدمات آن استفاده کنید.

نحوه استفاده از برنامه پرفکت مانی

برای استفاده از برنامه پرفکت مانی می بایست ابتدا در این سیستم مالی ثبت نام کنید. برای ثبت نام در پرفکت مانی می توانید هم از سایت خود پرفکت مانی به آدرس Perfect money.com مراجعه کنید و هم می توانید در برنامه این کار را انجام دهید.
این برنامه هم اکنون بیش از یک میلیون دانلود شده است و بسیاری از افراد از آن استفاده میکنند.
برای ثبت نام در این برنامه کافی است روی گزینه sign up ضربه بزنید سپس یک فرم ثبت نام برای شما نمایش داده می شود. فرم را با اطلاعات خود کامل پر کنید و سپس روی گزینه sign up  کلیک کنید. اگر اطلاعات خود را درست وارد کرده باشید یک ایمیل برای شما ارسال می شود که داخل آن ایمیل ID شما قرار دارد و می توانید برای ورود به حساب کاربری خود از این ID استفاده کنید. دوباره وارد اپلیکیشن شوید ID و password خود را وارد کنید وارد شوید و به خرید پرفکت مانی بپردازید.

پنل کاربری برنامه پرفکت مانی
نکته ای که اینجا قابل توجه می باشد این است که اگر متوجه شدید برنامه برای شما کار نمی کند یا دیسکانکت( disconnect) می شوید بهتر است از vpn استفاده کنید تا برنامه برای شما باز شود.
بعد از این که ID و pass خود را وارد کردید پرفکت مانی برای شما یک ایمیل حاوی یک پین کد می فرستد، این پین کد را در اپلیکیشن وارد کنید و تمام. شما وارد پنل کاربری خود شده اید و مجاز به انجام تراکنش می باشید.

ویژگی های اپلیکیشن پرفکت مانی چیست؟

مزیت های اپلیکیشن پرفکت مانی بسیار زیاد هستند و ما قصد داریم به چند نمونه از آنها اشاره کنیم. با استفاده از این برنامه میتوانید هم ووچر پرفکت مانی دریافت کنید و هم پرفکت مانی بخرید، تنها کافی است دانلود پرفکت مانی را انجام دهید و در آن ثبت نام کنید.
برای استفاده از خدمات پرفکت مانی نیازی نیست که احراز هویت انجام دهید و به راحتی بدون محدودیت می توانید خرید کنید.
در هر زمان و مکانی که باشید مادامی که به اینترنت متصل هستید می توانید از این برنامه استفاده کنید.
استفاده از برنامه پرفکت مانی رایگان است و دانلود پرفکت مانی را به راحتی می توان از اینترنت و برنامه های گوگل پلی انجام داد.
استفاده از برنامه بسیار راحت می باشد و نیازی نیست که مدت زمان زیادی را صرف یادگیری برنامه کنید و خرید پرفکت مانی به راحتی صورت میگیرد.

ویژگی های برنامه پرفکت مانی

سخن آخر

پرفکت مانی سیستم مالی بسیار کار آمد است که به کمک افراد داخل ایران آمده و کسانی که در ایران دارای کسب و کار هستند می توانند با استفاده از این سیستم مالی تراکنش های خارجی خود را انجام دهند. این سیستم مالی دارای یک اپلیکیشن به همین نام است و می توانید دانلود پرفکت مانی را از اینترنت و برنامه های معتبری مانند گوگل پلی انجام دهید. به همین ترتیب هیچ محدودیتی برای انجام تراکنش های شما وجود ندارد.
گاهی اوقات شما به کامپیوتر دسترسی ندارید، بنابراین می توانید با استفاده از تلفن همراه از برنامه پرفکت مانی استفاده کنید و به راحتی کار خود را انجام دهید و تنها چیزی که نیاز دارید اینترنت است.

سوالات متداول دانلود پرفکت مانی

1.      چگونه می توانید دانلود پرفکت مانی را انجام دهیم؟
برای اینکه دانلود برنامه پرفکت مانی را انجام دهید می بایست در اینترنت دانلود پرفکت مانی را سرچ کنید و برنامه اندروید آن را برای گوشی خود دانلود کنید.
2.      استفاده از برنامه پرفکت مانی چگونه است؟
استفاده از برنامه پرفکت مانی بسیار راحت می باشد، حجم آن پایین است و وقت زیادی برای دانلود کردن آن صرف نمی شود.
3.      با برنامه پرفکت مانی چه کار هایی می توان انجام داد؟
با استفاده از برنامه پرفکت مانی می توانید تمامی تراکنش های خود را انجام دهید دقیقا مانند سایت پرفکت مانی اما با کاربری راحت تر.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها