دانلود کیف پول پرفکت مانی

اکسچنجر » دانلود کیف پول پرفکت مانی
برای دانلود کیف پول پرفکت مانی با ما باشید
تعداد بازدید : 952

دانلود کیف پول پرفکت مانی1400/02/09
|
دانلود کیف پول پرفکت مانی
425

دانلود کیف پول پرفکت مانی

ارز های دیجیتالی امروزه بازار بسیار گرمی دارند به همین دلیل بسیاری از افراد به سمت این بازار گرایش پیدا کرده اند. یکی از این ارز ها که بسیار معتبر می باشد و متعلق به یک شرکت پانامایی به نام پرفکت مانی است بسیار مورد توجه قرار گرفته است چرا که با استفاده از این ارز علاوه بر سرمایه گذاری می توانید تراکنش های بسیاری انجام دهید. پرفکت مانی قابلیت های بسیار زیادی دارد به صورتی که می توانید با استفاده از این ارز حساب های خارجی خود را شارژ کنید، خرید های خود را از سایت های خارجی انجام دهید( حتی بعضی از سایت های ایرانی هم هستند که می توانید با استفاده از پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی از آنها خرید کنید.) برای حساب های دیگر در خارج یا هر جای دنیا پول یا ارز واریز کنید، ارز های دیجیتالی مانند بیت کوین را خریداری کنید یا اینکه با بیت کوین حساب خود را شارژ کنید.
این ارز قابلیت های بسیار زیادی دارد و برای اینکه بتوانید آن را نگهداری کنید باید حساب پرفکت مانی داشته باشید یا اینکه از کیف پول ارز های دیجیتال استفاده کنید.

کیف پول ارزهای دیجیتال چیست؟

کیف پول ارز های دیجیتال به کیف پول های مجازی یا فیزیکی گفته می شود که می توانید به استفاده از آنها ارز های دیجیتالی مانند پرفکت مانی را در خود نگه دارید. در حال حاضر پرفکت مانی هیچ کیف پولی ندارد و برای اینکه بتوانید آن را نگه دارید می توانید از حساب پرفکت مانی خود استفاده کنید. کیف پول پرفکت مانی در واقع همان حساب پرفکت مانی است.
کیف پول ارز های دیجیتال را می توانید به راحتی از اینترنت دانلود کنید، و در آن ها ثبت نام انجام دهید و رمز عبور و یوزرنیم داشته باشید. اما اگر پسورد خود را گم کنید می بایست از حروف بازیابی استفاده کنید معمولا این حروف شامل 12 الی 24 کلمه هستند و می بایست همه آن ها را در جایی به ترتیب داشته باشید تا اگر پسورد خود را فراموش کردید یا خواستید حساب کیف پول خود را بازیابی کنید باید از این حروف استفاده کنید.

کیف پول ارز های دیجیتال چیست؟
برای اینکه بتوانید پرفکت مانی را در این کیف پول ها نگه داری کنید می بایست ابتدا ببینید که این کیف پول از ارز pm پشتیبانی میکند یا خیر اگر پشتیبانی می کرد می توانید با ارسال آدرس کیف پول به صرافی یا حساب perfect money، آن را به کیف پول خود واریز کنید.

کیف پول پرفکت مانی چیست؟

Pm دارای یک اپلیکیشن می باشد که می توانید با استفاده از آن به خرید و فروش پرفکت مانی بپردازید و این کار را با انواع مختلفی از ارز های مانند ریال ، دلار و یورو انجام دهید. هنگامی که خرید خود را انجام می دهید این ارز به حساب شما در همان اپلیکیشن واریز می شود و می توانید با استفاده از حساب خود به دیگران واریزی داشته باشید و یا خرید های خود را انجام دهید. اما تاکنون چیزی به اسم کیف پول پرفکت مانی ساخته نشده است، یعنی این سیستم مالی که بسیار شبیه به بانک است اپلیکیشنی مبنی بر کیف پول در اختیار کاربران قرار نداده است.
بنابراین برای اینکه بتوانید خرید پرفکت مانی را انجام دهید یا اینکه آن را نگهداری کنید می توانید با استفاده از اپلیکیشن و سایت این سیستم اقدام به خرید و فروش یا نگهداری آن بکنید.

کیف پول پرفکت مانی چیست؟
همچنین به دلیل اینکه هم سایت و هم اپ این سیستم فیلتر است باید از فیلتر شکن استفاده کنید، برای همین ما به شما پیشنهاد میکنیم که ابتدا این ارز را از سایت ها و صرافی های معتبر ایرانی مانند exchangerpro.org که واریزی های پرفکت مانی و فروش آن را به صورت آنی و اتوماتیک انجام می دهد خریداری کنید و بعد از آن این ارز را در کیف پول خود نگهداری کنید.
همچنین برای دانلود اپ perfect money می توانید به راحتی آن را از اینترنت یا اپ هایی مانند گوگل پلی برای اندروید و ios دانلود کنید.

بهترین راه نگهداری پرفکت مانی

برای نگهداری امن و راحت ارز perfect money بهتر است که آن را در حساب کاربری خود پرفکت مانی نگهداری کنید. برای این کار می بایست پسورد و ID خود را همیشه داشته باشید چرا که اگر این دو را فراموش کنید نمی توانید وارد حساب خود شوید و برای بازیابی حساب می بایست درخواست بازیابی حساب را از طریق ایمیل به پرفکت مانی انجام دهید.
امنیت پرفکت مانی بسیار بالا است، اما خوبی آن این است که اگر اطلاعات حساب خود را فراموش کنید لازم نیست که حروف بازیابی را وارد کنید و می توانید به راحتی درخواست بازیابی حساب ارسال کنید.
این سیستم برای اینکه امنیت حساب های خود را بالا ببرد آن را از فیلتر های امنیتی بسیاری رد کرده است و برای همین هم بهترین راه برای اینکه بتوانید پرفکت مانی را نگهداری کنید همان حساب perfect money می باشد.

بهترین راه نگهداری پرفکت مانی

سخن آخر

خرید پرفکت مانی یک راه بسیار عالی برای کسانی است که میخواهند تراکنش های مالی انجام دهند و این تراکنش ها معمولا با خارج از کشور انجام خواهد شد. کسانی که در ایران زندگی میکنند به دلیل تحریم ها نمی توانند با خارج از کشور تبادل داشته باشند و تراکنش های آنها انجام نمی شود به همین دلیل کسانی که در ایران هستند می توانند با خرید perfect money با خارج از کشور تبادل داشته باشند و این ارز را در کیف پول پرفکت مانی که همان pm است یا کیف پول ارز دیجیتال نگهداری کنید.

سوالات متداول دانلود کیف پول پرفکت مانی

1.      آیا پرفکت مانی دارای کیف پول است؟
perfect money دارای یک اپ است که می توانید با استفاده از آن وارد حساب کاربری خود شوید و تراکنش های خود را انجام دهید ولی به شکل کیف پول ارز های دیجیتال نمی باشد و در واقع کیف پول های pm همان هایی هستند که این سیستم مالی از آنها حمایت میکند و تحت نظر آن هستند که با حرف u شروع می شوند.
2.      چگونه می توانیم perfect money  را نگهداری کنیم؟
برای اینکه بتوانید ارز pm را نگهداری کنید می توانید از حساب کاربری خود در سایت perfec money.is یا اپ این سایت استفاده کنید.
3.      آیا نگهداری perfect money در کیف پول ارز دیجیتال امن خواهد بود؟
بله این نگهداری این ارز در کیف پول های ارز دیجیتال بسیار امن خواهد بود و نیازی نیست که نگران دارایی های خود در این کیف پول ها باشید.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها