فروش پرفکت مانی چگونه است؟

اکسچنجر » فروش پرفکت مانی چگونه است؟
فروش پرفکت مانی چگونه است؟
تعداد بازدید : 425

پرفکت مانی یک ارز دیجیتالی است که در سال 2014 به بازار آمد و یک شرکت پانامایی این ارز را به وجود آورد و آن را تبدیل به یک ارز معروف کرد به طوری که خیلی زود سرمایه داران شروع به خرید و فروش این ارز کردند و حتی برای سرمایه گذاری آن را خریدند. خرید و فروش پرفکت مانی یکی از چیزهایی است که امروزه بسیاری از افراد همواره به آن فکر میکنند و برای اینکار اقدام هم می کنند اما با مشکلاتی مواجه می شوند.
در طرف دیگر افرادی هستند که دارای این ارز هستند و می خواهند آن را به فروش برسانند اما نمیدانند که چگونه می توانند این کار را به سر انجام برسانند و باید به این افراد بگووییم که راه های مختلفی برای شما وجود دارد که ارز خود را به فروش برسانید.
از آنجایی که ارز پرفکت مانی متعلق به سیستم بانکی این شرکت می باشد و برای خرید و فروش آن می بایست وارد سایت ان شوید بهتر است که ابتدا در سایت پرفکت مانی ثبت نام کنید و سپس به فروش یا خرید پرفکت مانی بپردازید .

فروش پرفکت مانی در ایران چگونه است؟

فروش پرفکت مانی در ایران بسیار کار احتی است اما این کار در خارج از کشور به مراتب راحت تر می باشد.
اول اینکه برای فروش پرفکت مانی می بایست یک حساب پرفکت مانی در سایت Perfect money.is باز کنید توجه داشته باشید که کسانی که در ایران هستند نمی توانند وارد سایت شوند و می بایست از اپلیکیشن هایی استفاده کنید که تغییر IP را برای شما امکان پذیر می کنند و به این صورت می توانید وارد سایت شوید و ثبت نام خود را انجام دهید در آخر ثبت نام کلمه کاربری یا ID شما به ایمیلتان ارسال می شود که با استفاده از آن وارد سایت شوید و در قسمت حساب ها می توانید انواع حساب را ببینید که هم دلاری و هم یورویی و هم با بیت کوین می باشند.
برای اینکه بتوانید پرفکت مانی را به فروش برسانید می توانید در این قسمت از حساب خود پرفکت مانی کسر کنید و به حساب دلاری یا یورویی خود بیفزایید.

فروش پرفکت مانی در ایران چگونه است؟
این راه برای افرادی که در داخل ایران هستند کمی سخت می باشد و برای همین کمتر کسی از آن استفاده میکند و بهترین راه برای کسانی که در داخل ایران هستند این است که به صرافی های ایرانی و سایت هایی که این کار را انجام می دهند مراجعه کنید واز آنها بخواهید که پرفکت مانی خود را به فروش برسانید.
معمولا این سایت ها برای فروش پرفکت مانی قیمت هایی برای شما تعیین می کنند که باید با توجه به این قیمت ها پرفکت مانی خود را به فروش برسانید و هزینه کارمزد را خریدار می پردازد.
در سایت ها معمولا برای انتقال ارز و تراکنش از شما کارمزد کم می شود اما در بعضی از این سایت ها مانند اکسچنجر پرو می توانید این کار را بدون پرداخت کارمزد انجام دهید.

فروش پرفکت مانی در سایت های خارجی

برای اینکه بتوانید در سایت های خارجی فروش پرفکت مانی را انجام دهید می بایست خارج از ایران هم باشید.
به دلیل تحریم ها این امکان وجود ندارد که از ایران در سایت های خارجی فعالیت داشته باشید و از همین رو بهتر است که برای این کار یا خارج از ایران باشید یا اینکه از اپلیکیشن های تغییر IP استفاده کنید. این کار باعث می شود که اطلاعات شما قابل هک شدن باشد و برای فروش پرفکت مانی توصیه نمی شود و بنابراین بهتر است که اگر در داخل ایران هستید از سایت های ایرانی استفاده کنید.

فروش پرفکت مانی در سایت های خارجی
از راه های دیگری که می توانید این ارز را به فروش برسانید این است که آنرا به صورت مستقیم برای شخصی که میخواهید واریز کنید. در این روش نیاز نیست که به صرافی ها و سایت های مختلف رجوع کنید و می توانید با گرفتن آدرس حساب طرف مقابل انتقال را انجام دهید و او مبلغ را در حساب بانکی شما واریز کند. البته این روش هم توصیه نمی شود و این به خاطر این می باشد که اگر شخص ارز را دریافت کند و پول را برای شما واریز نکند نمی توانید او را پیدا کنید و بهتر است برای اشخاصی که میشناسید و قابل اطمینان هستند از این روش استفاده کنید.

فروش پرفکت مانی با استفاده از ووچر پرفکت مانی

برای اینکه ارز پرفکت مانی را به فروش برسانید می توان از ووچر هم استفاده کنید و همانطور که می دانید ووچر پرفکت مانی مانند یک کارت شارژ می ماند و می توانید به راحتی از آن در سایت های خارجی استفاده کنید ولی این را در نظر داشته باشید که سایت خارجی از این ارز پشتیبانی بکند.
حال برای اینکه بتوانید این کار را انجام دهید می توانید در ازای ارز پرفکت مانی ووچر در یافت کنید و این کار را می توانید هم در سایت پرفکت مانی انجام دهید و هم در سایت هایی مانند اکسچنجر پرو که پرداخت های شما به صورت آنی صورت می گیرد و این تراکنش ها اتوماتیک هستند.

فروش پرفکت مانی با استفاده از ووچر پرفکت مانی

سخن پایانی

در نهایت باید بگوییم که فروش پرفکت مانی راه های بسیار متفاوتی دارد که بهترین راه استفاده از سایت ها و صرافی های ایرانی می باشد و بنابراین برای اینکه این کار را انجام دهید بهتر است به این صرافی ها و سایت ها مراجعه کنید و در آن ها ثبت نام کنید و سپس احراز هویت خود را انجام دهید و خرید و فروش پرفکت مانی را در یک بستر امن انجام دهید.

سوالات متداول فروش پرفکت مانی چگونه است؟

  1. راه های فروش پرفکت مانی چیست؟

فروش پرفکت مانی راه های متفاوتی دارد که از این راه ها می توان به فروش از سایت های ایرانی، فروش در سایت های خارجی و فروش به صورت مستقیم می باشد.
2.     بهترین راه برای فروش پرفکت مانی چیست؟
بهترین راه برای فروش پرفکت مانی استفاده از صرافی های ایرانی می باشد که هم راحت است و هم امنیت بالایی دارند.
3.     آیا می توان پرفکت مانی را فروخت و به جای آن بیت کوین دریافت کرد؟
بله این کار امکان پذیر می باشد و لازم نیست که حتما پرفکت مانی را بفروشید و سپس بیت کوین را بخرید ومی توانید همان مقدار که پرفکت مانی دارید بیت کوین دریافت کنید.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها