تبدیل پرفکت مانی به ریال

اکسچنجر » تبدیل پرفکت مانی به ریال
آموزش تبدیل پرفکت مانی به ریال
تعداد بازدید : 567

پرفکت مانی یک بانک و یا یک موسسه مالی است که خدمات بسیار خوبی را به کاربران خود ارائه می دهد. از جمله این خدمات می توان به شارژ حساب های خارجی خرید کالا یا خدمات از سایت های دیگر و همچنین خرید ارز های دیجیتالی مانند بیت کوین با خرید پرفکت مانی اشاره کرد. اما با استفاده از این شرکت می توانید به کشور های خارجی انتقال ارز انجام دهید و برای این کار می بایست پرفکت مانی را خریداری کنید. حتی می توانید با استفاده از پرفکت مانی از خارج از کشور ارز به حساب خود واریز کنید و برای اینکار می بایست تبدیل پرفکت مانی به ریال را انجام دهید.
تبدیل کردن پرفکت مانی راه های مختلفی دارد که می توانید هر ی از این راه ها را انجام دهید. از آنجایی که شما نمی توانید به خارج از کشور پول انتقال دهید(به دلیل تحریم ها) باید از یکسری شرکت ها استفاده کنید تا این کار را انجام دهید. این شرکت ها می توانند پرفکت مانی باشند و یا هر شرکت دیگه ای اما بعضی از آنها به دلیل اینکه ایران در لیست تحریم های ایالات متحده قرار دارد به ایرانیان ساکن ایران خدمات میدهند و برای اینکار می بایست از واسطه استفاده کنید.

نحوه تبدیل پرفکت مانی به ریال

برای اینکه بتوانید پرفکت مانی را به ریال تبدیل کنید می توانید از چند روش استفاده کنید. این بعضی از این روش ها مانند استفاده از سایت خود پرفکت مانی برای کاربران ایرانی امکان پذیر نمی باشد. اما برای این کار می بایست به سایت پرفکت مانی بروید و در آنجا ثبت نام انجام دهید تا بتوانید یک حساب پرفکت مانی داشته باشید. سپس با استفاده از خرید پرفکت مانی می توانید به راحتی آن را در داخل حساب خود بریزید و این کار را با ارز های مختلف می توانید انجام دهید و همچنین اگر پرفکت مانی در حساب خود داشته باشید می توانید آن را به حساب بانکی خود به صورت دلاری واریز کنید و برای این کار می بایست شماره حسابتان را در قسمت withdraw وارد کنید تا پرفکت مانی به صورت دلاری به حساب شما واریز شود و سپس آن را در صرافی ها به ریال تبدیل کنید.

نحوه تبدیل پرفکت مانی به ریال
در واقع پرفکت مانی کار را برای کاربران راحت کرده است و برای اینکه بتوانند انتقال پول را انجام دهند دیگر نیازی نیست به صرافی ها به صورت حضوری بروند.
استفاده از حساب خود پرفکت مانی برای اینکار امن تر است اما این را توجه داشته باشید که این کار در ایران نیز با مشکلاتی مواجه است و برای استفاده از حساب سایت خود پرفکت مانی می بایست از اپلیکیشن های تغییر IP استفاده کنید و این کار باعث از بین رفتن امنیت تراکنش شما میشود.

تبدیل پرفکت مانی به ریال در صرافی های ایرانی

بهترین راه برای اینکه بتوانید پرفکت مانی را به ریال تبدیل کنید این است که به صرافی های ارز های دیجیتال ایرانی و سایت هایی مانند اکسچنجر پرو رجوع کنید. در این سایت ها و صرافی ها می توانید به راحتی تبدیل پرفکت مانی به ریال را انجام دهید و برای این کار تنها کافی است در این سایت ها ثبت نام کنید و احراز هویت انجام دهید. سپس می توانید به خرید و فروش پرفکت مانی بپردازید و حتی لازم نیست که حساب پرفکت مانی داشته باشید و می توانید بدون نیاز به حساب پرفکت مانی آن را خریداری کنید و به ریال تبدیل کنید.
هنگامی که میخواهید در این سایت ها پرفکت مانی را به ریال تبدیل کنید می بایست ابتدا آن را خریداری کنید. بعد از این که این ارز را خرید کردید می توانید آن را به صورت ریالی به حساب بانکی خود واریز کنید.

تبدیل پرفکت مانی به ریال از صرافی های ایرانی
البته این فرایند به صورت کاملا آنلاین انجام می شود و تمام تراکنش ها به صورت آنی انجام خواهد شد.
کارمزد استفاده از این سایت ها مانند اکسچنجر پرو همان کار مزد خود پرفکت مانی است و هیچ کار مزد اضافی از شما در یافت نخواهد شد.

آموزش Exchange پرفکت مانی به ریال در سایت های ایرانی

برای تبدیل پرفکت مانی به ریال می بایست به پنل کاربری خود بروید. در این قسمت روی پرفکت مانی انتخاب کنید. صفحه ای که برای شما باز خواهد شد میزان نرخ پرفکت مانی را به شما نمایش داده می شود و دو گزینه برای برداشت و واریز وجود دارد اگر در حساب خود پرفکت مانی دارید روی گزینه برداشت کلیک کنید و اگر پرفکت مانی ندارید روی گزینه خرید کلیک کنید.
اگر پرفکت مانی را نداشتید می توانید با کلیک بر روی گزینه خرید آن را با استفاده از ارز های مختلف خریداری کنید.

آموزش Exchange پرفکت مانی به ریال در سایت های ایرانی
اگر میخواهید تبدیل پرفکت مانی به ریال را انجام دهید، ابتدا روی گزینه برداشت پرفکت مانی کلیک کنید و مقداری که می خواهید را ثبت کنید، در این هنگام باید انتخاب کنید که به صورت ریالی در حساب شما واریز شود و قیمت ریالی آن هم برای شما به نمایش در می آید.

سخن آخر

پرفکت مانی یک روش بسیار مطمئن برای انتقال ارز می باشد و می توانید آن را به ریال هم تبدیل کنید. برای تبدیل پرفکت مانی به ریال می توانید از سایت های ایرانی استفاده کنید که بهترین راه برای این کار می باشد و برای اینکار تنها کافی است به یک سایت معتبر بروید و در آنجا ثبت نام انجام دهید و احراز هویت کنید.
برای استفاده از سایت های ایرانی و خرید و فروش پرفکت مانی نیازی نیست که حساب پرفکت مانی در خود سایت آن ایجاد کنید و این سایت ها به راحتی نقل و انتقال پرفکت مانی را برای شما انجام خواهند داد.

سوالات متداول تبدیل پرفکت مانی به ریال

  1. چگونه می توانیم پرفکت مانی را به ریال تبدیل کنیم؟
    برای تبدیل پرفکت مانی به ریال می توانید از چند راه استفاده کنید که این راه ها عبارت اند از: استفاده از سایت های ایرانی، استفاده از حساب خود پرفکت مانی، استفاده از یک فرد مورد اطمینان مستقیم
  2. تبدیل پرفکت مانی به ارز ریال با فرد معتبر چگونه است؟
    این عمل به این صورت می باشد که شما پرفکت مانی را برای او ارسال میکنید و در عوض او هزینه آن را به حساب شما واریز میکند، این امر بسیار ریسک پذیر است و برای آن بهتر است که حتما از یک فرد مورد اعتماد استفاده کنید.
  3. کدام راه برای تبدیل ارز پرفکت مانی به ریال مناسب تر است؟
    برای این کار بهتر است از صرافی های ایرانی استفاده کنید چرا که این کار باعث می شود که شما در یک بستری امن تراکنش های خود را انجام دهید و آنها را پیگیری کنید. از دیگر خوبی های این کار می توان به راحتی انجام آن اشاره کرد.
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها