نحوه تبدیل دلار به پرفکت مانی

اکسچنجر » نحوه تبدیل دلار به پرفکت مانی
آموزش تبدیل دلار به پرفکت مانی
تعداد بازدید : 516
نحوه تبدیل دلار به پرفکت مانی1400/03/06
|
نحوه تبدیل دلار به پرفکت مانی
211

نحوه تبدیل دلار به پرفکت مانی

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که بخواهید دلار را به پرفکت مانی تبدیل کنید ولی نتوانسته اید که در این رابطه باید بگوییم حتما از راه های اشتباه این کار را انجام داده اید و موفق نشده اید که با دلار پرفکت مانی بدست آورید. نحوه تبدیل دلار به پرفکت مانی به این صورت است که باید به صرافی های معتبر رجوع کنید و دلار های خود را بدهید و پرفکت مانی دریافت کنید.

اما نمی توانید به هر صرافی بروید و می بایست در صرافی های آنلاین این کار را انجام دهید. خوشبختانه امروز صرافی های آنلاین بسیار زیادی به وجود آمده اند که می توانید در آن ها به خرید و فروش ارز های دیجیتال بپردازید.

این صرافی ها دارای پشتیبانی های تلفنی و آنلاین هستند و اگر مشکلی برای نقل و انتقالات خود پیدا کردید می توانید به آن ها بگویید تا مشکلاتتان را برطرف کنند. اما بحث پرفکت مانی کمی با بقیه ارز های دیجیتال فرق میکند.

این ارز که در سال 2014 به بازار آمد را نمی توانید در هر صرافی استفاده کنید و باید به صرافی هایی بروید که از این ارز پشتیبانی می کنند. با استفاده از پرفکت مانی می توانید کارهای متفاوتی انجام دهید که از این کار ها می توان به انتقال پول و خرید های آنلاین از سایت های خارجی اشاره کرد. جهت خرید ووچر پرفکت مانی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

چگونه پرفکت مانی را به دلار تبدیل کنیم؟

برای اینکه بتوانید دلار های خود را به پرفکت مانی تبدیل کنید می بایست چند نکته را در نظر بگیرید:

  • اول اینکه آیا در ایران هستید یا خیر.
  • دوم اینکه می توانید از سایت پرفکت مانی استفاده کنید یا خیر.

به طور کلی چند روش بیشتر برای تبدیل دلار به پرفکت مانی وجود ندارد و بعضی از این روش ها در ایران امکان پذیر نیستند برای همین می بایست ابتدا مطمئن شوید که می توانید این کار را انجام دهید یا خیر.

چگونه پرفکت مانی را به دلار تبدیل کنیم؟
برای تبدیل دلار به پرفکت مانی می توانید از صرافی های ایرانی و خارجی، سایت های ایرانی و خارجی که اکسچنج را انجام می دهند و سایت خود پرفکت مانی به نشانی Perfect money.is استفاده کنید.

تبدیل دلار به پرفکت مانی در صرافی آنلاین

معمولا صرافی ها به دو دسته خارجی و داخلی تقسیم می شوند. صرافی هایی که داخل ایران هستند مردم داخل ایران از آن ها استفاده میکنند و می توانند به خارج از کشور پول انتقال دهند و ارز های مختلف را دریافت کنند. صرافی های که در خارج از کشور هستند به همین صورت می باشند و شما می توانید پول های خود را چنج کنید و ارز های مختلف را خریداری کنید.

اما اگر در ایران هستید و میخواهید دلار های خود را به پرفکت مانی تبدیل کنید باید بگوییم که بهتر است از صرافی های ایرانی استفاده کنید. این صرافی ها به شما امکان این را می دهند که بتوانید از داخل ایران به راحتی به خرید پرفکت مانی دسترسی داشته باشید.

تبدیل دلار به پرفکت مانی در صرافی آنلاین
پرفکت مانی یک شرکت پانامایی است و از سیاست های آمریکا پیروی نمی کند، برای همین هم ایرانی ها می توانند از پرفکت مانی استفاده کنند اما نکته ای که اینجا قابل ذکر می باشد این است که نمی توانید به پرفکت مانی در داخل ایران دسترسی داشته باشید و برای اینکار می بایست از اپلیکیشن های تغییر IP استفاده کنید.

برای اینکه بتوانید در این صرافی ها دلار را به پرفکت مانی تبدیل کنید می بایست ثبت نام را انجام دهید و سپس احراز هویت کنید و در قسمت خرید پرفکت مانی کلیک کنید و شیوه پرداخت را دلاری بزنید، اینگونه می توانید با استفاده از دلار پرفکت مانی دریافت کنید، این ارز به حساب پرفکت مانی یا کیف پول پرفکت مانی شما ارسال خواهد شد. نحوه تبدیل دلار به پرفکت مانی از این روش بسیار راحت است و هر شخصی می تواند این کار را انجام دهد.

تبدیل دلار به پرفکت مانی از سایت perfect money

سایت PM بسیار راحت است اما با این وجود بسیاری از افراد هستند که نمی توانند از آن استفاده کنند یا اینکه برای استفاده از آن دچار مشکل هستند. اما اگر بتوانید زبان سایت را به پارسی تغییر دهید کار شما بسیار آسان تر خواهد بود.
در این سایت ابتدا روی گزینه ثبت نام کلیک کنید و مراحل ثبت نام را انجام دهید. بعد از این که ثبت نام را انجام دادید می توانید وارد پنل کاربری خود شوید و در آنجا روی گزینه deposit کلیک کنید.

بعد از این که روی گزینه deposit  کلیک کردید می توانید روش پرداخت را انتخاب کنید. روش پرداخت را دلاری انتخاب کنید و پرداخت را انجام دهید. به این صورت پرفکت مانی به حساب شما واریز می شود و می توانید در سایت پرفکت مانی از میزان پرفکت مانی خود مطلع شوید.

تبدیل دلار به پرفکت مانی از سایت Perfect money
برای استفاده از سایت پرفکت مانی هیچ گونه احراز هویتی لازم ندارید اما می توانید این کار را هم انجام دهید تا حساب شما وریفای شود و کارمزد کمتری پرداخت کنید. نحوه تبدیل دلار به پرفکت مانی از این روش بسیار راحت است اما می بایست کمی با پرفکت مانی آشنایی داشته باشید.

سخن آخر

پرفکت مانی یک ارز کارآمد است که می توانید با استفاده از آن به راحتی خرید های خود را از سایت های خارجی انجام دهید، با استفاده از آن می توانید ارز های مختلف را داشته باشید و به کشور های دیگر پول انتقال دهید.
تنها کافی است که آن کشور از پرفکت مانی پشتیبانی کند، به این صورت می توانید از این ارز استفاده کنید. نحوه چنج دلار به پرفکت مانی نیز از آن دسته از کار ها است که می توانید آن را با استفاده از سایت هایی مانند اکسچنجر پرو استفاده کنید تا هم کار مزدی از این بابت نپردازید و هم تراکنش های شما به صورت آنی انجام شوند.

سوالات متداول نحوه تبدیل دلار به پرفکت مانی

  1. چگونه میتوانیم دلار را به پرفکت مانی تبدیل کنیم؟
    برای اینکه بتوانید این کار را انجام دهید می بایست از صرافی های آنلاین استفاده کنید.
  2. کدام راه برای تبدیل دلار به پرفکت مانی مناسب تر است؟
    بهترین راه برای تبدیل دلار به پرفکت مانی استفاده از سایت ها و صرافی های ایرانی می باشد برای کسانی که در ایران هستند.
  3. قیمت پرفکت مانی به دلار چقدر است؟
    قیمت هر پرفکت مانی یک دلار می باشد، یعنی اگر شما 100 پرفکت مانی بخواهید باید 100 دلار بپردازید.
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها