استفاده از ووچر پرفکت مانی در داخل و خارج کشور

اکسچنجر » استفاده از ووچر پرفکت مانی در داخل و خارج کشور
استفاده از ووچر پرفکت مانی در داخل و خارج کشور
تعداد بازدید : 684
استفاده از ووچر پرفکت مانی در داخل و خارج کشور1400/03/09
|
استفاده از ووچر پرفکت مانی در داخل و خارج کشور
229

استفاده از ووچر پرفکت مانی در داخل و خارج کشور

ووچر پرفکت مانی یکی از راه کار هایی است که می توانید با استفاده از به راحتی خرید کنید، شارژ حساب انجم بدهید، ارز بخرید و حتی سرمایه گذاری انجام دهید. یکی از کاربردی ترین ارز ها همین ووچر می باشد که می توانید از آن استفاده کنید و پرداختی های خارجی خود را انجام دهید. یعنی اگر میخواهید از سایت های خارجی تراکنش انجام دهید می بایست از ووچر استفاده کنید. استفاده از ووچر پرفکت مانی در داخل و خارج کشور بسیار کاربردی است و می توانید از آن در بسیاری از کشور ها استفاده کنید. برای اینکار تنها کافی است که این ارز را خریداری کنید و برای خریداری آن می توانید از سایت های ایرانی و خارجی استفاده کنید.

شما می توانید خرید و فروش ووچر پرفکت مانی را از سایت اکسچنجرپرو به انجام برسانید.

این ارز مانند یک کارت هدیه می باشد که شماره های فعال سازی آن را دریافت می کنید و هر زمانی که میخواهید از آن استفاده کنید می بایست آن شماره ها و کد های فعالسازی استفاده کنید و آنها را وارد کنید تا ووچر برای شما فعال شود.
این نکته قابل ذکر می باشد که اگر میخواهید از ووچر استفاده کنید حتما مطمئن شوید که سایت پذیرنده از آن پشتیبانی میکند.

کاربرد ووچر پرفکت مانی در داخل ایران

برای اینکه ووچر پرفکت مانی را در داخل ایران خریداری کنید می توانید از سایت های ایرانی مانند اکسچنجر پرو استفاده کنید. این سایت به شما این امکان را می دهد تا ووچر را بدون کارمزد خریداری کنید و تنها کارمزد خود پرفکت مانی را از شما دریافت میکند. همچنین اگر از سایت های دیگر استفاده کنید ممکن است که تراکنش شما کمی به طول بیانجامد اما در این سایت می توانید به صورت آنی تراکنش های خود را انجام دهید.

ووچر پرفکت مانی در داخل ایران
استفاده از ووچر پرفکت مانی در سایت های ایرانی امکان پذیر نمی باشد به همین دلیل برای اینکه بتوانید از آن استفاده کنید می بایست از سایت هایی استفاده کنید که از این ارز پشتیبانی میکند.

این ارز به همین دلیل هم کاربردی است، چرا که شما نمی توانید از داخل ایران خدمات خارجی دریافت کنید و برای این کار می بایست از واسطه ها و صرافی ها و افراد واسطه استفاده کنید که کارمزد های زیادی از شما دریافت خواهند کرد و تراکنش های شما را در مدت زیاد انجام خواهند داد اما اگر از پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی در داخل ایران استفاده کنید به راحتی می توانید از خدمات سایت های خارجی استفاده کنید. استفاده از ووچر پرفکت مانی در داخل و خارج کشور امکان پذیر است و تنها کافی است که از سایت های معتبر استفاده کنید.

کاربرد ووچر پرفکت مانی در خارج از کشور

استفاده از ووچر در خارج از کشور هم کاربرد های خودش را دارد، برای اینکه بتوانید این کار را انجام دهید می بایست از سایت خود پرفکت مانی برای خرید ووچر استفاده کنید، یعنی اگر میخواهید در خارج از کشور ووچر دریافت کنید بهتر است که از سایت خود پرفکت مانی استفاده کنید.
برای اینکه بتوانید از سایت خود پرفکت مانی ووچر خریداری کنید و آن را به دست آورید می بایست در آن ثبت نام انجام دهید و در قسمت E-voucher اقدام به خرید ووچر پرفکت مانی کنید.

ووچر پرفکت مانی در خارج از کشور
شما می توانید در این سایت با استفاده از ارز های مختلف مانند دلار و یورو و هم ارز هایی مانند بیت کوین و حتی خود پرفکت مانی اقدام به خرید ووچر کنید و آن را در حساب خود به دست بیاورید.

استفاده از ووچر در خارج از کشور راحت تر می باشد و حتی می توانید آن را از ایران به خارج از کشور بفرستید. نقل و انتقال آن کار سختی نیست و تنها کافی است که شماره ها و کد های آن را برای فرد دیگر در خارج از کشور ارسال کنید تا او از ووچر استفاده کند.

تفاوت استفاده از ووچر در داخل و خارج از ایران

استفاده از ووچر پرفکت مانی در داخل و خارج کشور قطعا تفاوت هایی را به همراه دارد که می بایست حتما قبل از خرید ووچر آن ها را در نظر بگیرید. در داخل از ایران به دلیل اینکه بسیاری از افراد هنوز با پرفکت مانی کار نکرده اند و از آن استفاده نکرده اند استفاده چندانی ندارد. شما میتوانید با استفاده از پول رایج کشور خرید های خود را انجام دهید و نکته مهم در مورد این ارز این است که می توانید با استفاده از آن در خارج کشور خرید کنید.

افرادی که در ایران حضور دارند نمی توانند از سایت ها خارجی استفاده کنند چرا که ایران در لیست تحریم ها می باشد و سایت خود پرفکت مانی هم در ایران در دسترس نیست. بنابراین برای اینکه بتوانید در داخل ایران از این ارز استفاده کنید می بایست از سایت های ایرانی استفاده کنید و آن را خریداری کنید.

تفاوت استفاده از ووچر پرفکت مانی در داخل و خارج از کشور
بعد از این که آن را خریداری کردید می توانید به راحتی از آن استفاده کنید و از سایت های خارجی خدمات و کالا بخرید و یا حساب های خارجی خود را شارژ کنید.

اما در خارج از کشور می توانید به راحتی به این ارز دسترسی داشته باشید و با استفاده از سایت خود پرفکت مانی این ارز را خریداری کنید.
بیشترین استفاده ای هم که از این ارز می شود این است که آن را به کشور دیگر می فرستند تا بفرد دوم بتواند از آن استفاده کند. به دلیل آزادی اقتصادی که در خارج از کشور وجود دارد افراد نیازی برای استفاده از پرفکت مانی دارند ولی از آن و شرکت های اینچنین می توانند استفاده کنند تا به کشور های دیگر انتقال ارز انجام دهند و کار مزد بسیار پایین تری را پرداخت کنند.

برای خرید پرفکت مانی با اکسچنجر پرو همراه باشید.

سخن پایانی

درواقع استفاده از ووچر پرفکت مانی بسیار راحت است و بدون پرداخت کارمزد می توانید آن را به شخص دیگری انتقال دهید. این امکان ووچر هم در داخل ایران کاربرد دارد و هم خارج از ایران. اما افرادی که در داخل ایران هستند می توانند بیشتر از آن استفاده کنند چرا که پرفکت مانی در لیست تحریم ها نمی باشد و نقل و انتقال آن کار بسیار راحتی است. استفاده از ووچر پرفکت مانی در داخل و خارج کشور تفاوت هایی با یکدیگر دارد اما

سوالات متداول استفاده از ووچر پرفکت مانی در داخل و خارج کشور

  • چگونه در خارج از کشور از پرفکت مانی استفاده کنیم؟
    برای اینکه در خارج از کشور از پرفکت مانی استفاده کنید می بایست آن را به دلار تبدیل کنید یا اینکه برای خرید های خود در درگاه های بانکی استفاده از ووچر را انتخاب کنید و کد های آن را وارد کنید.

  • استفاده از ووچر در داخل ایران چگونه است؟
    در داخل ایران نیز شما می توانید ووچر را از سایت های ایرانی خریداری کنید و آن را برای استفاده در سایت های خارجی مورد استفاده قرار دهید.

  • آیا می توان ووچر را به ارز دیگری تبدیل کرد؟
    برای اینکار می بایست ووچر را بفروشید که این کار را باید با شخص مطمئنی انجام دهید یا اینکه از سایت های معتبر ایرانی و خارجی استفاده کنید.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها