آیا پرفکت مانی کلاهبرداری است؟

اکسچنجر » آیا پرفکت مانی کلاهبرداری است؟
آیا پرفکت مانی کلاهبرداری است؟
تعداد بازدید : 1083

آیا پرفکت مانی کلاهبرداری است؟1400/03/18
|
آیا پرفکت مانی کلاهبرداری است؟
265

آیا پرفکت مانی کلاهبرداری است؟

پرفکت مانی یکی از موسسه هایی است که با استفاده از آن می توان تراکنش های خود را انجام دهید. این موسسه این امکان را برای افراد به وجود آمرده است تا بتوانند در هر زمان و مکانی تراکنش انجام دهند و پرفکت مانی یا ووچر آن را خریداری کنند و در خرید های خود از سایت ها خارجی استفاده کنند.

توانایی های پرفکت مانی در اینجا محدود نمی شود و شما میتوانید با استفاده از شارژ حساب های خارجی خود را نیز انجام دهید. بعضی از افراد این سوال که آیا پرفکت مانی کلاهبرداری است؟ برایشان به وجود می آید که در این رابطه می توان گفت این موسسه پانامایی با استفاده از سرمایه افراد سرمایه گذاری انجام می دهد و می توان با استفاده از آن سود به دست آورد.

پرفکت مانی در واقع یک بانک است که دارای ارز های مختلفی مانند ووچر و ارز پرفکت مانی می باشد و می توان با استفاده از سایت پرفکت مانی آن را خریداری کنید.

همچنین می توانید از سایت های ایرانی مانند اکسچنجر پرو این کار را انجام دهید و به خرید پرفکت مانی بپردازید و آن را در حساب های خود داشته باشید.

امنیت پرفکت مانی

سیستم پرفکت مانی امنیت تراکنش های خود را از فیلتر های بسیار زیادی عبور داده است. درست است که لازم نیست در این شبکه احراز هویت انجام دهید اما می توانید به آن اعتماد کنید. این سیستم تنها می تواند تراکنش های شما را انجام دهد و نیازی به احراز هویت ندارد اما این امکان وجود دارد که در آن احراز هویت کنید که اگر آن را انجام دهید می توانید خدمات بهتری را دریافت کنید.

کاری که این سیستم انجام می دهد به این صورت می باشد که به عنوان مثال شما می خواهید پرفکت مانی را خریداری کنید و با استفاده از سایت آن این کار را انجام می دهید و تنها باید به پرفکت مانی اعتماد را داشته باشید که ارز را برای شما واریز کند که این کار را انجام خواهد داد.

امینت پرفکت مانی
لایه ها و فیلتر های امنیتی بسیار زیادی در این سیستم وجود دارد که اجازه هک شدن را به شما نمی دهند و به راحتی می توان تراکنش انجام داد اما این را بدانید که برای ووچر پرفکت مانی از کد های غیر قابل هک استفاده میکند و می بایست این کد ها را در جایی امن نگهداری کنید و در واقع حفاظت از این کد ها به عهده خود شما می باشد. به دنبال خرید ووچر هستید؟ ما این امکان را برایتان فراهم آورده ایم. کافیست وارد لینک مربوطه شوید و ووچر perfect money را خریداری بفرمایید.
امنیت پرفکت مانی تا کنون تایید شده است و روزانه هزاران نفر در سراسر دنیا از آن استفاده میکنند و با استفاده از آن تراکنش های خود را انجام می دهند.

چرا دسترسی ایرانی ها به پرفکت مانی محدود است؟

اولین نکته ای که به فکر همه می رسد این است که می گویند به دلیل اینکه دسترسی ایرانی ها به این شبکه با محدودیت مواجه است پس پرفکت مانی یک کلاهبرداری می باشد. اما واقعا آیا پرفکت مانی کلاهبرداری است؟

در این رابطه باید گفت که این گونه نیست و به دلیل تحریم هایی که ایالات متحده آمریکا برای ایران اعمال کرده است دسترسی ها محدود می باشد و برای استفاده از آن می بایست از اپلیکیشن هایی استفاده کنید که IP شما را تغییر دهند.

چرا دست رسی ایرانی ها به پرفکت مانی دارای محدودیت است
این اپلیکیشن ها ممکن است که امنیت تراکنش های شما را به خطر می اندازند و بنابراین این کار به شما توصیه نمی شود و پیشنهاد می کنیم اگر میخواهید پرفکت مانی را خریداری کنید از سایت های ایرانی و صرافی های ایرانی استفاده کنید.
امروزه صرافی های بسیار زیادی به وجود آمده اند که معبر هستند و از ارز پرفکت مانی نیز پشتیبانی می کنند و می توانید با استفاده از آن پرفکت مانی را خریداری کنید.

چگونه به پرفکت مانی اطمینان کنیم؟

برای اینکه مطمئن شوید که این سیستم کلاهبرداری نمی باشد و یک بانک جهانی محسوب می شود باید بگوییم که صرافی هایی که در ایران هستند از این ارز پشتیبانی میکنند و این صرافی ها دارای مجوز هستند اگر آنها نمی توانستند از این ارز پشتیبانی کنند و تراکنش های مربوط به آن را انجام دهند می توانستیم بگوییم که این سیستم کلاهبرداری محسوب میشد اما سایت های معتبر خارجی هم از آن استفاده میکنند و علاوه بر این ها این سیستم دقیقا مانند سیستم های paypal، visa card و … که بزرگتر هستند می باشد و دارای محبوبیت بسیار خوبی می باشد.

علاوه بر آن به دلیل اینکه افراد داخل ایران نمی توانند از آن سیستم های بزرگتر استفاده کنند می بایست از پرفکت مانی استفاده کنند.

چگونه به پرفکت مانی اطمینان کنیم
حتی سایت پرفکت مانی دارای زبان پارسی برای ایرانی ها می باشد و می توان به راحتی در سایت آن ثبت نام کنید و دارای پشتیبانی بسیار قوی برای ایرانی ها می باشد و بعد از ثبت نام می توانید حساب های خود را ببینید و با استفاده از آن ها خرید خود را انجام دهید.

تاریخچه پرفکت مانی

شرکت پرفکت مانی در سال 2007 در کشور پاناما تاسیس شد. کمپانی این سیستم در کشور سوییس واقع است. یکی از مزایایی که این سیستم پرداخت آنلاین نسبت به دیگر سیستم ها مانند پی پال دارد. این است که به همه کشور ها خدمات ارائه می دهد و تحریم ها مانع کار آن نیستند. از این رو به کشور های دارای تحریم مالی پس از دریافت کمی کارمزد، خدمات ارائه می دهد و به آنها اجازه انجام تراکنش های مالی خود را از طریق پرفکت مانی می دهد. این ویژگی پرفکت مانی سبب شده تا مورد توجه بسیاری از افرادی که تجارت و بیزینس آنلاین انجام می دهند. باشد.

پرفکت مانی چیست؟

برای مطلع شدن از اینکه آیا پرفکت مانی کلاهبرداری است یا نه؟ ابتدا باید به این موضوع پی ببریم که پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟ پرفکت مانی یک شرکت بین المللی در حوزه پرداخت آنلاین می باشد. که مجوز انتشار پول الکترونیک دارد. کاربران از طریق این سیستم می توانند با خیال راحت و در بستری امن به پرداخت تراکنش های مالی خود بپردازند. به عبارت دیگر، پرفکت مانی یک نوع کیف پول الکترونیک می باشد. که قابلیت تبدیل ارز های حقیقی به ارز های دیجیتال و یا تبدیل ارزهای دیجیتال به ارز های واقعی در آن امکان پذیر می باشد.

انواع حساب کاربری در پرفکت مانی

برای بهره بردن از خدمات و سیستم پرداخت آنلاین پرفکت مانی باشد وارد سایت perfect Money  شد و در آن حساب کاربری ایجاد کرد. نحوه ایجاد حساب کاربری و ثبت نام در سایت Perfect Money شرح داده شده است. پس از انجام این مرحله شما می توانید در این سایت به فعالیت مشغول شوید.

  •         حساب معمولی: این حساب برای کسانی است که نخستین بار در سایت ثبت نام می کنند و به آن حساب تایید نشده هم می گویند. این حساب برای کاربران محدودیتی ندارد و فقط مقدار کارمزد شان متفاوت است.
  •         حساب ویژه: افرادی که بیش از یک سال در پرفکت مانی حساب دارند یا موجودی حساب آن ها  به 100 هزار دلار رسیده باشد. از حساب ویژه برخوردار می شوند.
  •         حساب همکار: این نوع حساب برای افراد عادی نیست و فقط نماینده های صرافی ها می توانند از آن استفاده کنند. این حساب کارمزد کمتری از بقیه دارد.
حساب کاربری
چند نوع حساب کاربری در پرفکت مانی وجود دارد؟
سخن آخر

PM ارز یک موسسه مالی مانند بانک است که بسیاری از افراد در جهان از  آن استفاده می کنند، این سیستم در واقع مانند پی پال و ویزا کارت می باشد اما با این تفاوت که ایرانی ها هم می توانند از آن استفاده کنند و تحریم ها روی ان اثر گذار نیستند.

امنیت پرفکت مانی سیار بالا است و این سیستم از فیلتر ها و لایه های امنیتی بسیار زیادی استفاده می کند و نمی توان آن را هک کرد. اعتبار این شرکت هم در دنیا شناخته شده است و از سال 2014 کار خود را آغاز کرده و تا کنون مشغول به فعالیت می باشد و افراد بسیاری از آن استفاده می کنند.

سوالات متداول آیا پرفکت مانی کلاهبرداری است؟

  1. چگونه به پرفکت مانی اعتماد کنیم؟
    بسیاری از صرافی های ایرانی معتبر از این ارز پشتیبانی می کنند و شمما هم می توانید از آن ها این ارز را خریداری کنید و از آن استفاده کنید.
  2. آیا پرفکت مانی معتبر است؟
    این شرکت از سال 2014 کار خود را آغاز کرده است و تا کنون آن را انجام داده است بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند و می توانید از این راه ها به آن اعتماد کنید.
  3. امنیت پرفکت مانی چگونه است؟
    امنیت پرفکت مانی بسیار بالا است و فیلتر ها و لایه های امنیتی بسیار زیادی دارد.
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها