محدودیت های نقل و انتقال حساب های پرفکت مانی

اکسچنجر » محدودیت های نقل و انتقال حساب های پرفکت مانی
بررسی محدودیت های پرفکت مانی
تعداد بازدید : 1029

محدودیت های نقل و انتقال حساب های پرفکت مانی1400/03/25
|
محدودیت های نقل و انتقال حساب های پرفکت مانی
299

محدودیت های نقل و انتقال حساب های پرفکت مانی

سیستم پرفکت مانی امروزه دارای محدودیت های بسیار زیادی است و روزانه هزاران نفر یا بیشتر از آن برای نقل و انتقالات ارز و خرید و…. از آن استفاده میکنند و تراکنش های خود را به راحتی انجام می دهند اما این را باید بدانید که این کار در ایران با محدودیت هایی مواجه می باشد با اینکه این سیستم بسیاری از محدودیت های سخت گیرانه را برداشته است اما باز هم با ممنوعیت و محدودیت هایی مواجه خواهید بود. محدودیت های نقل و انتقال حساب های پرفکت مانی به صورتی است که می بایست برای استفاده از این سرویس از اپلیکیشن های تغییر آی پی (IP) استفاده کنید.
این سیستم کاربری بسیار احتی را به مخاطبان و استفاده کنندگان خود داده است اما برای اینکه بتوانید از آن استفاده کنید می بایست از موانعی استفاده کنید. استفاده از این سرویس در ایران دارای موانع خاص خود می باشد و اگر میخواهید از آن استفاده کنید به شما پیشنهاد می کنیم که از صرافی ها و سایت های ایرانی استفاده کنید و این کار را انجام دهید.همچنین کسانی که داخل ایران هستند ممنوعیت های بین المللی را پیش رو خواهند داشت.

تحریم های پرفکت مانی

میدانیم که ایران در لیست تحریم های ایالات متحده آمریکا قرار دارد و این باعث می شود که ایرانی ها در انتقال ارز دچار مشکل شوند و نتوانند خرید های خود را از سایت های خارجی انجام دهند. اما خوشبختانه این کار برای افرادی که از پرفکت مانی استفاده می کنند قابل حل می باشد. یعنی اگر از پرفکت مانی استفاده کنید دیگر نیازی نیست که نگران تحریم ها باشید و می توانید خرید های خود را به راحتی انجام دهید و این کار با استفاده از ارز پرفکت مانی یا ووچر پرفکت مانی می تواند صورت بگیرد. جهت خرید پرفکت مانی به سایت https://exchangerpro.org/ مراجعه کنید.
همچنین شما می توانید از حساب های دلاری و یورو و ارز دیجیتال پرفکت مانی خود استفاده کنید و این کار ها را انجام دهید.

تحریم های پرفکت مانی
اما نه به صورت مستقیم، برای این کار می بایست ابتدا حساب پرفکت مانی خود را ایجاد کنید و به صورت مستقیم به سایت پرفکت مانی دسترسی داشته باشید اما اگر در ایران هستید می بایست از اپلیکیشن های تغییر IP استفاده کنید که این کار می تواند امنیت تراکنش شما را به خطر بیندازد.
محدودیت های نقل و انتقال حساب های پرفکت مانی به این صورت می باشد و نمی توانید با خیال راحت از این اپلیکیشن ها استفاده کنید.
درست است که این سیستم از تحریم های ایالات متحده استفاده نمی کند اما سایت آن فیلتر می باشد و این یک مشکل برای کاربران ایرانی می باشد.

محدودیت های حساب های پرفکت مانی

پرفکت مانی دارای حساب های مختلف می باشد و از این حساب ها می توان به حساب معمولی، حساب وریفای شده و حساب کاربری همکار اشاره کرد. این حساب ها هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند و شما نمی توانید از حساب همکار مانند حساب عادی خود استفاده کنید.
حساب های وریفای شده هم دارای امکانات بیشتری می باشند و حساب های معمولی کارمزد بیشتری را متحمل می شوند. این کارمزد در حساب های وریفای شده حدود 0.5 درصد می باشد و در حساب های وریفای نشده 1.9درصد می باشد و این به این معنا است که اگر حساب پرفکت مانی ایجاد میکنید بهتر است که آن را وریفای یا احراز هویت کنید تا برای تراکنش های خود از کارمزد کمتری استفاده کنید.

محدودیت های حساب های پرفکت مانی
برای برداشت از حساب های پرفکت مانی هیچ محدودیتی وجود ندارد و این یکی از سوالاتی است که بار ها کاربران می پرسند، باید گفت یکی از ویژگی های بسیار خوب پرفکت مانی این است که هیچ سقف برداشتی ندارد.

محدودیت های پرفکت مانی در کشور های مختلف

یکی از اساسی ترین مشکلات در سایر کشور ها و محدودیت هایی که برای حساب های پرفکت مانی ایجاد می شود این است که کشور های مختلف ممکن است از این سیستم حمایت نکنند. این بدان معنا می باشد که شما نمی توانید آن را در سایر کشور ها نقد کنید. اگر میخواهید پرفکت مانی را در کشوری دیگر مورد استفاده قرار دهید می بایست از این اطمینان داشته باشید که این کشور از قوانین و مقررات پرفکت مانی حمایت می کند.
در بعضی از سایت ها هم به همین صورت است و نمی توانید از پرفکت مانی استفاده کنید به عنوان مثال شما میخواهید یک خرید اینترنتی انجام دهید، باید بدانید که همه سایت ها از این سیستم استفاده نمی کنند و بعضی از آن ها از پرفکت مانی استفاده میکنند.

محدودیت های پرفکت مانی در کشور های مختلف
این ها محدودیت هایی نیستند که خود پرفکت مانی داشته باشد و معمولا عوامل خارجی هستند که استفاده از پرفکت مانی را محدود می کنند.
بنابراین باید به این که در کجا میخواهید پرفکت مانی را مورد استفاده قرار دهید توجه کنید، و بهترین راه برای دور زدن محدودیت ها استفاده از سایت ها و صرافی هایی مانند اکسچنجر پرو می باشد که تراکنش های شما را به صورت آنی انجام می دهد و کارمزدی از شما دریافت نمی کند.
محدودیت های نقل و انتقال حساب های پرفکت مانی زیاد نیستند و چند مورد جزئی هستند و بیشتر عوامل دیگر مانند کشور ها هستند که این محدودیت ها را بیشتر میکنند.

سخن پایانی

پرفکت مانی مشککلات نقل و انتقالات بسیاری از افراد را حل کرده است به گونه ای که افرادی که در کشورهایی مانند ایران زندگی میکنند می توانند از این سیستم استفاده کنند و تراکنش های خود را انجام دهند.
محدودیت های نقل و انتقالات حساب های پرفکت مانی در ایران بیشتر است و برای اینکار می بایست از صرافی ها و سایت های ایرانی استفاده کنید، اگر میخواهید از سایت خود پرفکت مانی استفاده کنید این را بدانید که ممکن است تراکنش شما به خطر بیافتد چرا که باید از اپلیکیشن های تغییر IP استفاده کنید. ولی به طور کلی خود پرفکت مانی محدودیتی برای کاربران خود اعمال نکرده است.

سوالات متداول محدودیت های نقل و انتقال حساب های پرفکت مانی

1.     محدودیت های پرفکت مانی چیست؟
محدودیت های پرفکت مانی زیاد نیستند و این محدودیت ها بستگی به دولت ها و کشور ها دارد که از جمله آنها می توان به تحریم و … اشاره کرد.
2.     بهترین راه برای دور زدن محدودیت های پرفکت مانی چیست؟
به طور کلی پرفکت مانی محدودیتی ندارد اما در ایران بهتر است که از صرافی ها و سایت های ایرانی برای دریافت پرفکت مانی استفاده کنید.
3.     محدودیت های پرفکت مانی در خارج از ایران چیست؟
محدودیت های پرفکت مانی در خارج از ایران این است که ممکن است در کشور های دیگر از پرفکت مانی پشتیبانی نشود.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها