انواع حساب های وب مانی

اکسچنجر » انواع حساب های وب مانی
بررسی انواع حساب های وب مانی
تعداد بازدید : 666

انواع حساب های وب مانی1400/03/27
|
انواع حساب های وب مانی
190

معرفی انواع حساب های وب مانی

وب مانی یکی از سیستم های الکترونیکی برای پرداخت های آنلاین می باشد که با استفاده از آن می توانید مانند بسیاری از سیستم های دیگر به نقل و انتقالات پول بپردازید؛ این سیستم برای کشور روسیه می باشد و از 25 سال پیش تاکنون فعالیت می کند و دارای اعتبار بسیار زیادی است و افرادی که می خواهند حساب های خارجی خود را شارژ کنند و یا اینکه خرید های خارجی انجام دهند می بایست از وب مانی استفاده کنند. انواع حساب های وب مانی به شما کمک می کند تا بتوانید با استفاده از آن ها به راحتی تراکنش های خود را انجام دهید و اگر برای بیزینس و یا کار خاصی می خواهید از این سیستم استفاده کنید بتوانید به راحتی این کار را انجام دهید.

امروزه به دلیل اینکه بسیاری از افراد می خواهند از خدمات سایت های خارجی و سیستم های خارجی استفاده کنند ولی تحریم ها مانع این کار آن ها می شود به وب مانی روی می آورند. در حال حاضر وب مانی دارای 29 میلیون کاربر می باشد که از آن استفاده می کنند و این کاربران از سراسر دنیا هستند و آنها هم برای راحتی کار و انتقال ارز از وب مانی استفاده میکنند.

پاسپورت وب مانی

برای اینکه بتوانید راحت تر از خدمات وب مانی استفاده کنید می بایست حساب های خود را وریفای کنید. وریفای به معنی احراز هویت می باشد و این کار با استفاده از تایید ایمیل و ارسال عکس از خودتان انجام می شود تا وب مانی متوجه شود که یک فرد حقیقی یا حقوقی برای استفاده از این سیستم در آن ثبت نام کرده است.
اگر میزان تراکنش های شما روزانه کمتر از 100 دلار می باشد لازم به این کار نمی باشد و می توانید از حساب های معمولی خود استفاده کنید.

پاسپورت وب مانی
اما باید به شما بگوییم که اگر احراز هویت و وریفای را انجام دهید می توانید از خدات بیشتری در این سیستم استفاده کنید. بنابراین بهتر است که برای استفاده از این سیستم حساب های خود را وریفای کنید و پاسپورت حساب خود را دریافت کنید. این پاسپورت ها مانند کارت های بانکی می میمانند و برای شما ارسال می شوند و اطلاعات حساب شما روی آنها درج شده است و می تواند اعتبار صاحب حساب را بالا ببرد.
این پاسپورت ها برای انواع حساب وب مانی وجود دارد و برای استفاده از هر یک از این حساب ها می توانید پاسپورت آن را دریافت کنید.

حساب های مختلف وب مانی

وب مانی دارای حساب های مختلفی می باشد که از این حساب ها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • حساب الیاس( alias): حساب الیاس یا حساب تایید نشده به حسابی گفته می شود شما آن را ایجاد می کنید و این کار کاملا به صورت رایگان انجام می شود اما نمی توانید با استفاده از آن خدمات بیشتری انجام دهید و می بایست ابتدا حساب خود را ارتقا دهید اگر میخواهید از خدمات و اعتبار بیشتری استفاده کنید.این حساب به درد افراد عادی می خورد که میخواهند تراکنش های کمی را انجام دهند و نیاز به وریفای کردن حساب خود ندارند.

حساب های مختلف وب مانی

  • حساب فرمال(formal): حساب فرمال به حسابی گفته می شود که کاربر آن را تایید کرده است. با استفاده از این حساب می توانید تراکنش های بیشتری انجام دهید و اعتبار شما در وب مانی بالا می رود و کار بران دیگر می توانند به راحتی به شما اعتماد کنند.برای استفاده از این حساب کافی است که اطلاعات خود را در حساب پرفکت مانی خود تایید کنید و این پاسپورت برای شما به صورت رایگان ارسال می شود و می توانید از آن استفاده کنید.
  • حساب اینیشیال(Initial):این نوع پاسپورت یا حساب نوعی دیگر از انواع حساب های وب مانی می باشد و برای افراد و پرسنل کمپانی های اینترنتی و همچنین کسب و کار های کوچک صاد می شود و آن ها می توانند از آن استفاده کنند. این حساب بین مالک آن و کاربران گمنام تمایز قائل می شود.
  • حساب پرسونال(personal): این نوع حساب به نام حساب شخصی می باشد و از اصلی ترین انواع حساب های وب مانی به شما می رود و می توانید از آن به راحتی استفاده کنید. این حساب برای افرادی که میخواهند از خدمات پیشرفته وب مانی استفاده کنند مناسب می باشد، هدف کاربران این سیستم تنها نقل و انتقال پول نیست و از خدمات دیگر وب مانی هم استفاده خواهند کرد. هرچه وضعیت و اعتبار این حساب بیشتر باشد خدمات بهتری نیز برای شما در نظر گرفته می شود.
  • حساب مرچنت(Merchant): به معتبر ترین حساب پرفکت مانی حساب مرچانت گفته می شود و شما می توانید با استفاده از این نوع حساب بیشترین دسترسی را به خدمات وب مانی داشته باشید و حتی با استفاده از آن پاسپورت اینیشیال را صادر کنید. برای اینکه بتوانید این حساب را داشته باشید می بایست از خود شرکت وب مانی تقاضا کنید و این کار به دلیل آن است که صدور این حساب دارای محدودیت هایی است.

بهترین حساب وب مانی

سخن پایانی

باید گفت که وب مانی یک سیستم نقل و انتقال الکترونیکی می باشد که با استفاده از آن می توانید تراکنش های خود را در سراسر دنیا انجام دهید. انواع حساب های وب مانی به شما کمک می کنند که از خدمات مختلفی بهره ببرید و با توجه به نیاز های خود یکی از این حساب را انتخاب کنید و آن را مورد استفاده قرار دهید.
با احراز هویت و وریفای کردن حساب خود اعتبار حسابتان را بالا ببرید تا اعتبار شما در وب مانی بالا رفته و بتوانید از خدمات بیشتری استفاده کنید.

سوالات متداول انواع حساب های وب مانی

  • چگونه در وب مانی ثبت نام کنیم؟
    برای اینکه بتوانید در وب مانی ثبت نام انجام دهید نیاز است که وارد سایت آن شوید و این کار را رایگان انجام دهید.
  • بهترین حساب وب مانی کدام است؟
    بهترین حساب وب مانی حساب مرچنت(merchant) می باشد که با استفاده از آن می توانید از بالاترین خدمات وب مانی استفاده کنید.
  • خدمات وب مانی چیست؟
    از خدمات وب مانی می توان به انتقال ارز، شارژ حساب های خارجی، خرید از سایت های خارجی، خرید ارز های دیجیتال و… اشاره کرد.
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها