آموزش افتتاح حساب وب مانی

اکسچنجر » آموزش افتتاح حساب وب مانی
آموزش افتتاح حساب وب مانی
تعداد بازدید : 582

آموزش افتتاح حساب وب مانی1400/03/30
|
آموزش افتتاح حساب وب مانی
184

آموزش افتتاح حساب وب مانی

وب مانی یک سیستم بسیار کارآمد در حوزه نقل و انتقالات ارز به حساب می آید و برای این که بتوانید از آن استفاده کنید باید ابتدا در آن ثبت نام انجام دهید و سپس با حساب هایی مجاز به استفاده از آن هستید انتقال ارز را انجام دهید. آموزش افتتاح حساب وب مانی به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی انواع حساب های وب مانی ایجاد کنید و با استفاده از آن کار ها و امور مالی خود را انجام دهید.

از آن جایی که شما با استفاده از خدمات این شرکت می توانید به راحتی نقل و انتقالات ارز را انجام دهید، دیگر نیازی نیست که از واسطه های مختلف برای این کار استفاده کنید.

همچنین از این طریق می توانید شارژ حساب های خود را انجام دهید و دیگر نیازی به هزینه های اضافی و کارمزد های زیاد نمی باشد.

برای اینکه بتوانید در این شرکت ثبت نام کنید و یک حساب برای خود افتتاح کنید نیاز است که به سایت خود وب مانی به آدرس wmtransfer.com بروید و در این صفحه اقدام به ثبت نام کنید و حساب وب مانی خود را ایجاد کنید.

این سیستم بیشتر از 44 میلیون کاربر دارد و یکی از معتبر ترین شرکت ها در این زمینه است و بسیاری از افراد می توانند از آن استفاده کنند ولذت ببرند.

مقالات مرتبط : برای خرید پرفکت مانی با ما همراه باشید

نحوه افتتاح حساب وب مانی رایگان

برای ایجاد حساب وب مانی می بایست در صفحه اصلی این سایت وارد شوید و روی گزینه ساین این sign in کلیک کنید؛ این گزینه معمولا در کنار گزینه login قرار دارد. اگر دارای حساب وب مانی هستید روی گزینه login کلیک کنید در غیر این صورت می بایست روی گزینه sign in  کلیک کنید و سپس وارد یک صفحه جدید خواهید شد این صفحه به شما این اجازه را می دهد تا بتوانید اطلاعات شخصیتان را وارد کنید.

در این صفحه می بایست اطلاعات شخصی خود را وارد کنید. و سپس بعد از این که اطلاعات کاربری خود را وارد کردید می توانید روی گزینه Next کلیک کنید و به مرحله بعد بروید. برای استفاده از خدمات وب مانی می بایست اطلاعات خود را به درستی وارد کنید.

ایجاد حساب وب مانی
بعد از این که اطلاعات خود را وارد کردید و به مرحله بعد رفتید می بایست حساب کاربری خود را احراز هویت کنید و این کار با استفاده از شماره تلفنی که وارد کرده اید ایجاد میشود و آنها یک کد حاوی یک شماره برای شما ارسال خواهند کرد ککه در این صفحه می بایست آن را وارد کنید. بعد از این کار روی گزینه Next کلیک کنید.

حال باید در این صفحه برای حساب کاربری خود یک رمز عبور ایجاد کنید. رمز عبور شما باید شامل حروف بزرگ و کوچک و اعداد باشد و همچنین این رمز باید سخت باشد تا به راحتی نتوان آن را هک کرد.

این رمز را در جایی امن نگهداری کنید و در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید.

ایجاد رمز عبور وب مانی

این رمز عبور را در این صفحه می بایست دوبار وارد کنید تا آن را تایید کنند و در آخر می بایست روی گزینه ok کلیک کنید و به این ترتیب شما دارای یک حساب کاربری وب مانی می باشید.

بعد از این که این کار را انجام دادید می توانید مشاهده کنید که آیدی (ID) حساب وب مانی شما در بالای صفحه نمایش داده می شود و آن را هم همیشه باید داشته باشید.

نحوه استفاده از حساب وب مانی

برای اینکه بتوانید از حساب وب مانی که ایجاد کردید استفاده کنید می بایست یک کیف پول معتبر را در آن وارد کنید و با استفاده از آن نقل و انتقال ارز را انجام دهید و خرید و فروش خود را آغاز کنید.

همچنین در این صفحه شرایط و ضوابط استفاده و ایجاد کیف پول برای شما نمایش داده می شود و می توانید با خواندن آن روی گزینه WMZ که کیف پول دلاری می باشد کلیک کنید و سپس روی گزینه Create به معنی ایجاد کلیک کنید تا بتوانید آن را بسازید.

نحوه استفاده از حساب وب مانی
اکنون با استفاده از این کار می توانید هم واریزی داشته باشید و هم برداشت کنید. برای این کار کافی است که آدرس و شماره حساب کیف پول خود را به شخص مورد نظر بدهید تا او برای شما دلار وب مانی بفرستد و همچنین می توانید با استفاده از این کیف پول به حساب های دیگر واریز داشته باشید.

وریفای کردن ایمیل در حساب وب مانی

برای اینکه بتوانید از خدمات بیشتری استفاده کنید نیاز است که حساب ایمیل خود را نیز تایید کنید و برای اینکار در قسمت ستینگ(setting) وارد بخش verify شوید و در قسمت Email وارد شوید و ایمیلی که در آن در وب مانی ثبت نام کرده اید را وارد کنید و برای شما یک ایمیل ارسال می شود که حاوی یک لینک است.

شما باید وارد ایمیل خود شوید و بر روی آن لینک کلیک کنید تا احراز هویت ایمیل شما انجام شود و بتوانید از مزایای بیشتری استفاده کنید.

سخن پایانی

وب مانی یکی از شرکت های بسیار کارآمد می باشد ه با استفاده از آن می توانید به راحتی نقل و انتقالات ارزی خود را انجام دهید و برای ایکار می بایست در آن حساب باز کنید. افتتاح حساب وب مانی به شما این امکان را می دهد که بتوانید به راحتی خرید های اینترنتی خود را انجام دهید و نیازی به واسطه های دیگر ندارید و میتوانید این کار را بدون پرداخت هزینه های اضافی انجام دهید.

افتتاح حساب وب مانی کاری بسیار آسان است اما اگر موفق به این کار نشدید می توانید با استفاده از سایت های ایرانی مانند اکسچنجر پرو این کار را انجام دهید.

سوالات متداول آموزش افتتاح حساب وب مانی

  1. افتتاح حساب وب مانی هزینه بر می باشد؟
    خیر این کار هزینه ای در بر ندارد و شما می توانید کاملا رایگان و بدون پرداخت هزینه این کار را انجام دهید.
  2. آیا می توان با شماره ایران حساب وب مانی ایجاد کرد؟
    متاسفانه در ایران به دلیل تحریم این امکان وجود ندارد و اگر این کار را انجام دهید با ارور نامعتبر بودن شماره مواجه خواهید شد.
  3. برای ثبت نام در وب مانی چه کاری انجام دهیم؟
    برای اینکار می بایست یا از کشور های دیگر اقدام کنید و یا اینکه از سایت های ایرانی استفاده کنید که اگر در ایران هستید باید از این سایت ها برای دسترسی به وب مانی استفاده کنید.
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها