کارت شارژ یا پیمر وب مانی

اکسچنجر » کارت شارژ یا پیمر وب مانی
بررسی کارت شارژ یا پیمر وب مانی
تعداد بازدید : 447
کارت شارژ یا پیمر وب مانی1400/04/27
|
کارت شارژ یا پیمر وب مانی
314

کارت شارژ یا پیمر وب مانی

احتمالا اگر از وب مانی یا پرفکت مانی استفاده کرده اید نام پیمر وب مانی را شنیده اید و برایتان این سوال پیش آمده است که پیمر وب مانی چیست؟ باید بگویم این یک سیستم انتقال ارز می باشد که با استفاده از آن دیگر نیازی ندارید تا با طی کردن مراحل سخت و پرپیچ و خم تراکنش های خود را انجام دهید. کارت شارژ یا پیمر وب مانی دقیقا مانند یک کارت شارژ الکترونیکی می ماند و با استفاده از آن می توانید تراکنش ها شمال : انتقال پول، شارژ حساب، خرید اینترنتی و … را انجام دهید.

خرید پیمر وب مانی مانند خرید ووچر پرفکت مانی عمل میکند و برای شرکت وب مانی می باشد و برای استفاده از آن می بایست از سایت ها و صرافی های ایرانی استفاده کنید و در ادامه قصد داریم تا شما را با کارت شارژ یا پیمر وب مانی بیشتر آشنا کنیم.
مبلغ قابل استفاده در این پیمر ها یا کارت شارژ ها محدود است و در مبالغ 10، 20، 50، 100 و 200 مورد استفاده قرار میگیرد و دارای کد هایی است که این کد ها دارای طول رقم متفاوتی هستند و می توانند امنیت آن را تامین کنند.

شباهت پیمر وب مانی و ووچر پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی و پیمر وب مانی دارای شباهت های زیادی نسبت به یکدیگر می باشند. اما این دو کارت شارژ برای دو شرکت مختلف هستند که باید گفت در زمینه نقل و انتقال ارز کار را برای افراد و کسب و کار های داخل ایران بسیار راحت کرده است. با استفاده از وب مانی و پرفکت مانی می توانید درآمد دلاری داشته باشید و این در آمد را با استفاده از پیمر و ووچر استفاده کنید.
کارت شارژ یا پیمر وب مانی دارای امکانات ویژه ای می باشد و مانند یک چک الکترونیکی است که هم به صورت الکترونیکی و هم به صورت فیزیکی صادر می شود و افراد می توانند در صورت نیاز کد های آن ها را وارد کنند و از آن استفاده کنند.

شباهت پیمر وب مانی و ووچر پرفکت مانی
برای استفاده از مبلغ داخل این کارت شارژ ها می بایست به صورت یکجا آن ها را خرج کنید و این یکی از شباهت های کارت شارژ یا پیمر وب مانی به حساب می آید.
هر دوی این کارت شارژ ها دارای کد هایی هستند که با استفاده از آن ها می توانید از امنیت آن ها اطمینان حاصل کنید و همچنین این کارت شارژ ها دارای مزیت هایی بسیار زیادی هستند.

مزیت های کارت شارژ یا پیمر وب مانی

این کارت شارژ دارای مزیت های بسیار زیادی است و به همین دلیل پیشنهاد می شود که اگر میخواهید خریدی تا 200 دلار انجام دهیم بهتر است که این کار را با استفاده از پیمر وب مانی انجام دهید.
پیمر وب مانی دارای سرعت بسیار بالایی است و دردسر های ایجاد حساب و احراز هویت را ندارد و می توانید بدون این کار ها از آن بهره مند شوید. سرعت انجام تراکنش با استفاده از این کارت شارژ ها بسیار بالا است.
از دیگر مزیت های کارت شارژ یا پیمر وب مانی می توان به راحتی در استاده آن اشاره کرد. با استفاده از این ککارت شارژ می توانید به راحت ترین شکل ممکن تراکنش های خود را انجام دهید و این کار با وارد کردن چند رقم امکان پذیر می باشد.

مزیت های کارت شارژ یا پیمر وب مانی
یکی از مشکلاتی که سیستم های دیگر دارند کارمزد بسیار بالای آن ها می باشد اما با استفاده از این سیستم دیگر لازم نیست که کارمزد های بسیار زیادی را بپردازید و می توانید با کمترین کارمزد تراکنش های خود را انجام دهید.
از دیگر مزیت های کارت شارژ یا پیمر وب مانی می توان به این اشاره کرد که می توانید با استفاده از آن حساب وب مانی خود را شارژ کنید.
اگر دارای حساب های وب مانی هستید می دانید که شارژ کردن آن در ایران دارای دشواری هایی است اما با استفاده از پیمر می توانید این کار را به راحتی انجام دهید.

کارمزد پیمر وب مانی

پیمر وب مانی دارای کارمزد نسبتا کمی می باشد اما هر خدمتی که این کارت شارژ برای شما انجام میدهد می تواند هزینه هایی را در بر داشته باشد. خدمات پیمر به گونه ای است که به عنوان مثال می توانید با استفاده از آن مبالغ پیمر خود را به بخش های مختلف تقسیم کنید و یا اینکه ووچر های خود را با یکدیگر یکی کنید و به صورت یکجا از آن ها استفاده کنید و ….

به صورت کلی برای استفاده از کارت شارژ یا پیمر وب مانی می بایست یک درصد از مبلغ کل را به عنوان کارمزد پرداخت و در هر مرحله از استفاده از پیمر می بایست همین کارمزد را پرداخت کنید.
همچنین می بایست برای ساخت و صدور این کارت شارژ هم کارمزد بپردازید و به شما پیشنهاد میکنیم مقدار مبلغی را که میخواهید به درستی انتخاب کنید تا از پرداخت کارمزد های اضافی پرهیز کنید.

سخن پایانی

کارت شارژ یا پیمر وب مانی می تواند کار را برای شما بسیار راحت کند و با استفاده از آن دردسر های ثبت نام و احراز هویت را لازم نیست انجام دهید. هم اکنون که کار با این سیستم ها بسیار دشوار می باشد بهترین راه برای استفاده از این کارت شارژ بهره بردن از صرافی ها و سایت های ایرانی مانند اکسچنجر پرو ممی باشد که کار مزد اضافه تری از شما در یافت نمی کند و تراکنش های شما را به صورت آنی انجام می دهد.

سوالات متداول کارت شارژ یا پیمر وب مانی

1.     کارت شارژ وب مانی چیست؟
کارت شارژ وب مانی که به آن پیمر می گویند می تواند تا حداکثر 200 دلار را در خود جای دهد و برای خرید های خود می توانید از آن استفاده کنید.
2.     کارت شارژ وب مانی با پرفکت مانی چه تفاوتی دارد؟
کارت شارژ وب مانی و پرفکت مانی که به پیمر و ووچر معروف هستند بسیار شبیه به هم هستند و تنها تفاوت های آن ها شرکت ها و بعضی از کارکرد های آن ها می باشد.
3.     استفاده از پیمر چگونه است؟
استفاده از پیمر این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از آن مانند یک چک استفاده کنید و هر کجا که لازم است آن را خرج کنید.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها