امنیت حساب پرفکت مانی و راه های فعال سازی آن

اکسچنجر » امنیت حساب پرفکت مانی و راه های فعال سازی آن
بررسی امنیت حساب پرفکت مانی
تعداد بازدید : 460

امنیت حساب پرفکت مانی و راه های فعال سازی آن1400/05/10
|
امنیت حساب پرفکت مانی و راه های فعال سازی آن
162

امنیت حساب پرفکت مانی و راه های فعال سازی آن

پرفکت مانی یکی از سیستم های مالی جهانی می باشد که روزانه هزاران نفر و یا بهتر بگویم میلیون ها نفر در سراسر جهان از آن استفاده می کنند و افراد زیادی هم در ایران از این سیستم برای پرداختی ها و نقل و انتقالات و یا خرید های خود استفاده می کنند و می بینیم که چقدر امنیت این سیستم مهم می باشد. امنیت حساب پرفکت مانی و راه های فعال سازی آن را می توانید با ورود به سایت پرفکت مانی با نشانی Perfectmoney.is می توانید فعال کنید.
امنیت سیستم پرفکت مانی به دلیل اینکه یک سیستم مالی است بسیار قوی می باشد و دارای لایه های امنیتی بسیار پیشرفته است و افرادی که از این سیستم استفاده می کنند می توانند به راحتی فعال سازی لایه های امنیتی را انجام دهند. امنیت حساب پرفکت مانی و راه های فعال سازی آن به افراد این کمک را میکند تا بتوانند به راحتی به پرفکت مانی اعتماد کنند و تراکنش های خود را در این سیستم انجام دهند.
پرفکت مانی دارای لایه های امنیتی بسیار زیادی می باشد و باید به شما بگویم که اگر در پرفکت مانی تراکنش را انجام دهید دیگر نمی توانید آن را برگردانید و با خرید پرفکت مانی به راحتی می توانید تراکنش های خود را انجام دهید.

امنیت حساب پرفکت مانی

برای اینکه پرفکت مانی بتواند امنیت کاربران را حفظ کند از راه کار هایی استفاده می کند تا بتواند آن ها را تشخیص دهد و بفهمد که کدام کاربر واقعی و کدام کاربر غیر واقعی است. ابتدا باید بگویم که ایمیل شخصی خود را در اختیار هیچ شخصی قرار ندهید چرا که اگر سی ایمیل شما را داشته باشد می تواند به راحتی وارد حساب شما شود.
در امنیت حساب پرفکت مانی و راه های فعال سازی آن می توانید گزینه های اس ام اس و یا identity را فعال کنید تا حساب پرفکت مانی بتواند راحت تر شما را تشخیص دهد.

امنیت حساب پرفکت مانی
این را بگویم که با فعال سازی identity آپی شما مد نظر می باشد و اگر در 24 ساعت گذشته آی پی شما تغییر داده شود اجازه ورود به حساب شما داده نمی شود و یک ایمیل برای شما ارسال خواهد شد و می بایست این ایمیل را تایید کنید تا بتوانید وارد شوید.
اگر شخص دیگری به حساب ایمیل شما دسترسی کامل داشته باشد می تواند به جای شما وارد شود.
در لایه امنیتی اس ام اس همواره برای ورود به حسابتان برای شما اس ام اس رمز ورود فرستاده می شود و می بایست رمز عبوری که برای شما فرستاده شده است را وارد کنید تا بتوانید به حساب پرفکت مانی خود ورود کنید.

روش Cod Card

در امنیت حساب پرفکت مانی و راه های فعال سازی آن یک روش وجود دارد که به آن کد کارت گفته می شود و در این روش پرفکت مانی برای شما یک ایمیل حاوی تصاویری ارسال می کند هر کدام از این تصاویر دارای یک کد میباشد و می بایست این کد ها را در خاتر نگاه دارید.
هنگامی که میخواهید تراکنش انجام دهید پرفکت مانی به شما یک کد نمایش می دهد می گوید این کد متعلق به کدام تصویر می باشد.
اگر نمی توانید این کد ها را در خاطر خود نگاه دارید بهتر است که این تصاویر را پرینت بگیرید و در جایی امن نگهداری کنید. امنیت حساب پرفکت مانی و راه های فعال سازی آن به همین صورت بسیار بالا می رود و سود جویان و هکر ها دیگر نمی توانند شما را هک کنند و تراکنش های شما را به خطر می اندازند.

روش Cod Card
برای این که این روش را فعال کنید می بایست وارد حساب پرفکت مانی خود شوید و وارد قسمت security شوید و change security setting رو بزنید و cod card رو فعال کنید.
امنیت حساب پرفکت مانی و راه های فعال سازی آن راحت ترین راه برای جلوگیری از کلاهبرداران و هکر می باشد و نیاز به انجام عمل خاصی نیست.

رصد تراکنش ها چگونه انجام می پذیرد؟

در پرفکت مانی تراکنش های بسیار زیادی انجام می شود و اگر کسی بخواهد تراکنش مشکوکی را انجام دهد به شما اطلاع داده می شود. این اطلاعیه از ایمیل برای شما ارسال خواهد شد و بنابراین می بینید که چقدر ایمیل در این جا مهم می باشد.
هر گاه بخواهید یک تراکنش غیر معمول را انجام دهید سیستم متوجه آن می شود و آن را به گیرنده ارسال نمی کند و به جای آن تراکنش را به یک اپراتور ارسال می کند تا بررسی شود.

رصد تراکنش ها چگونه انجام می پذیرد؟
اپراتور این تراکنش را بررسی می کند و در صورت تایید آن اجازه می دهد که تراکنش انجام شود. گاهی اوقات می بینیم که انجام تراکنش ها 24 ساعت به طول می اجامد و این به خاطر همین موضوع می باشد.
امنیت حساب پرفکت مانی و راه های فعال سازی آن به راحتی کار با پرفکت مانی کمک می کند و می توانید برای پیگیری تراکنش خود با پشتیبانی پرفکت مانی به صورت کتبی ارتباط برقرار کنید.

سخن پایانی

در آخر باید گفت که می توانید با استفاده از پرفکت مانی به راحتی نقل و انتقالات خود را انجام دهید و این سیستم تا حد بسیار زیادی امنیت حساب ها و تراکنش های شما برقرار می کند اما خود افراد و کاربران هم می بایست همکاری های لازم را انجام دهند به عنوان مثال می بایست ایمیل خود را برای امنیت حساب پرفکت مانی و راه های فعال سازی آن تنها پیش خود نگهداری کنید تا شخص دیگری نتواند به آن دسترسی داشته باشد.
با امنیت حساب پرفکت مانی و راه های فعال سازی آن می توانید اطمینان داشته باشید که هیچ شخص دیگری وارد حساب شما نشده است.

سوالات متداول امنیت حساب پرفکت مانی و راه های فعال سازی آن

1.     چگونه می توانیم حساب پرفکت مانی خود را ایمن کنیم؟
باید وارد حساب پرفکت مانی خود شوید و در قسمت security گزینه change security setting را بزنید و گزینه های آن را فعال کنید.
2.     چه راه هایی برای ایمن کردن حساب پرفکت مانی وجود دارد؟
برای امن تر کردن حساب پرفکت مانی خود می توانید از گزینه های اس ام اس و identity استفاده کنید.
3.     بهترین راه برای حفظ امنیت حساب پرفکت مانی چیست؟
بهترین راه برای حفظ امنیت حساب پرفکت مانی این است که رمز های ورود و ایمیل خود را پیش خودتان نگه دارید و آن ها را در اختیار شخص دیگری قرار ندهید.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها