تفاوت پرفکت مانی با ارز های دیجیتال

اکسچنجر » تفاوت پرفکت مانی با ارز های دیجیتال
بررسی تفاوت پرفکت مانی با ارز های دیجیتال
تعداد بازدید : 490

تفاوت پرفکت مانی با ارز های دیجیتال1400/05/31
|
تفاوت پرفکت مانی با ارز های دیجیتال
286

تفاوت پرفکت مانی با ارز های دیجیتال

پرفکت مانی یک شرکت مالی مانند بانک است که خدمات مالی را به کاربران خود ارائه می دهد و شما می توانید با استفاده از آن به راحتی نقل و انتقالات ارز را انجام دهید. این شرکت دارای حساب های مختلف برای کاربران است و کسانی که میخواهند از آن استفاده کنند می توانند در سایت پرفکت مانی ثبت نام کنند و یک حساب برای خود ایجاد کنند. بعد از اینکه حساب را برای خود ایجاد کردند می توانند خرید و فروش دلار و یورو و بیت کوین و … را انجام دهند و یا اینکه به افراد مختلف پول بفرستند. تفاوت پرفکت مانی با ارز های دیجیتال این است که پرفکت مانی یک شرکت است که خدمات مختلفی ارائه می دهد. شما می توانید در سایت اکسچنجر پرو به خرید پرفکت مانی بپردازید.
این به این معنی نیست که ارز های دیجیتال خدماتی را ارائه نمی دهند بلکه این ارز ها هم توسط شرکت های مختلفی تولید می شوند و وارد بازار خواهند شد. هنگامی که توکن این شرکت ها مانند یک محصول وارد بازار میشود افراد می توانند آنها را خرید و فروش کنند و یا اینکه از شبکه بلاکچین برای قابلیت های آن ها استفاده کنند.
تفاوت پرفکت مانی با ارز های دیجیتال در همین جا می باشد و این شرکت از بلاکچین استفاده نمی کند و این در صورتی است که ارز های دیجیتال از بلاک چین استفاده می کنند تا نقل و انتقالات خود را انجام دهند.

خدمات پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی دارای خدمات بسیار خوبی برای کاربران خود است این در حالی است که شما نمی توانید اینگونه خدمات را در حوزه ارز های دیجیتال ببینید. این خدمات شامل خرید های اینترنتی، استفاده از ووچر برای خرید ها، خرید دلار و یورو، خرید بیت کوین ، استفاده از وام پرفکت مانی، نقل و انتقال ارز به سایر افراد و از این دست کار ها را می توانید در پرفکت مانی انجام دهید و این در حالی می باشد که با استفاده از ارز های دیجیتالی نمی توانید از این کار ها انجام دهید.

خدمات پرفکت مانی چیست؟
تفاوت پرفکت مانی با ارز های دیجیتال نیز در همین موضوع کاملا مشهود می باشد و می بینیم که با استفاده از ارز های دیجیتالی به تنهایی نمی توانیم ارزی را جا به جا کنیم.
پرفکت مانی همچنین دارای یک ارز به همین نام می باشد که هر کدام از آن معادل یک دلار است و بنابراین می توان آن را هم خرید و فروش کرد یا برای کار های مختلف از آن استفاده کرد.
تفاوت پرفکت مانی با ارز های دیجیتال بسیار زیاد است به قدری که نمی توان آن ها را با هم مقایسه کرد و ارز های دیجیتال دارای یک بازار به نام کریپتو کارنسی هستند و در آنجا خرید و فروش می شوند اما پرفکت مانی در این بازار جایگاهی ندارد.

ارز های دیجیتال چه کاربردی دارند؟

ارز های دیجیتال دارای کاربرد بسیار زیادی هستند اما با توجه به تفاوت پرفکت مانی با ارز های دیجیتال می بینیم که این ارز ها کاملا با پرفکت مانی فرق می کنند. این ارز ها به عنوان پول به وجود آمده اند و شرکت های سازنده آن قصد دارد که با استفاده از این ارز ها و شبکه بلاک چین پول های کاغذی را از بین ببرند و آن ها را جایگزین پول کاغذی کنند.
این به این معنی می باشد که ارز های دیجیتالی خود به تنهایی به معنای یک پول می باشند اما پرفکت مانی یک شرکت مالی است که به کاربران خدمات ارائه می دهد.

ارز های دیجیتال چه کاربردی دارند
ارز های دیجیتالی دارای شرکت های مختلفی هستند اما این شرکت ها خدماتی به کاربران خود ارائه نمی دهند و تنها سازنده این ارز ها هستند. شرکت هایی که این ارز ها را ارائه می دهند در واقع آن ها را مانند یک محصول روانه بازار می کنند و این تفاوت پرفکت مانی با ارز های دیجیتال است چرا که پرفکت مانی دارای یک ارز به همین نام می باشد اما آن را به صرافی ها نمی دهد و می بایست آن را مستقیم از خود شرکت پرفکت مانی خریداری کنید.

نحوه خرید پرفکت مانی و ارز های دیجیتال

برای خرید ارز های دیجیتالی می بایست به صرافی ها مراجعه کنید، این صرافی ها به صورت آنلاین در اینترنت فعالیت می کنند و می توان ارز های دیجیتالی را در آن ها معامله کرد و این امن ترین کاری است که برای خرید یا فروش ارز های دیجیتالی می توانید انجام دهید. اما در مورد پرفکت مانی بهترین کار این است که به سایت این شرکت بروید و یک حساب ایجاد کنید و خرید خود را انجام دهید. در این سایت هم می توانید با استفاده از دلار پرفکت مانی را خریداری کنید و هم از یورو.

نحوه خرید پرفکت مانی و ارز های دیجیتال
ارز های دیجیتالی را با صرافی های ایرانی می توانید با ریال نیز خریداری کنید و همچنین اگر امکان این را ندارید که پرفکت مانی را با دلار خریداری کنید می توانید از سایت هایی مانند اکسچنجر پرو استفاده کنید که هیچ کار مزدی از شما دریافت نمی کنند.

سخن آخر

در نهایت باید بگویم که تفاوت ارز های دیجیتالی و پرفکت مانی تفاوت های بسیاری با  یکدیگر دارند اما پرفکت مانی هم یک ارز الکترونیکی به حساب می آید. تفاوت پرفکت مانی با ارز های دیجیتال کاملا مشخص است و نمی توانید از ارز های دیجیتالی مانند پرفکت مانی استفاده کنید.
این شرکت یعنی پرفکت مانی دارای میلیون ها کاربر می باشد که روزانه میلیون ها تراکنش انجام می دهند و می توان گفت که پرفکت مانی یک واسطه هم است.
تفاوت پرفکت مانی با ارز های دیجیتال این است که پرفکت مانی یک شرکت است که خدمات مالی ارائه می دهد اما ارز های دیجیتال یک دارایی هستند که میتوان آنها را خرید و فروش کرد.

سوالات متداول تفاوت پرفکت مانی با ارز های دیجیتال

  1. پرفکت مانی چیست؟
    پرفکت مانی یک شرکت مالی است که خدمات مالی برای کاربران انجام می دهد و دارای یک ارز به نام پرفکت مانی و یک ووچر به عنوان کارت هدیه است.
  2. ارز دیجیتال چیست؟
    ارز های دیجیتال به پلتفرم هایی اطلاق می شود که روی یک بستر غیر متمرکز کار میکنند و می توانند یک دارایی به حساب بی آیند.
  3. آیا ارز های دیجیتالی می توانند خدمات پرفکت مانی را انجام دهند؟
    خیر، اما پرفکت مانی می تواند کاری که ارز های دیجیتالی انجام می دهند را انجام دهد.
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها