نحوه ارتقا حساب پرفکت مانی

اکسچنجر » نحوه ارتقا حساب پرفکت مانی
نحوه ارتقا حساب پرفکت مانی
تعداد بازدید : 578

نحوه ارتقا حساب پرفکت مانی1400/07/25
|
نحوه ارتقا حساب پرفکت مانی
152

نحوه ارتقا حساب پرفکت مانی

احتمالا تا به حال اسم پرفکت مانی به گوشتان خورده است مخصوصا اگر از آن دسته از افرادی هستید که مدام در وب سایت های مختلف مشغول هستید و می خواهید از انواع وب سایت های خارجی خرید انجام دهید و یا اگر اهل سرگرمی هستید در گاه هایی را برای خرید خدمات بازی ها دیده اید که با استفاده از پرفکت مانی کار می کرده اند و باید به شما بگویم که می توانید با استفاده از این شرکت پرداخت های بسیار زیادی را انجام دهید ولی برای این که بتوانید از پرفکت مانی استفاده کنید می بایست یک حساب باز کنید و در آن حساب واریزی داشته باشید و پرفکت مانی خریداری کنید. اگر میخواهید با استفاده از پرفکت مانی کارهای بیشتری انجام دهید حتما به ارتقا حساب پرفکت مانی بپردازید تا با استفاده از حساب پیشرفته تر بتوانید کار های بزرگتری انجام دهید.

نحوه ارتقا حساب پرفکت مانی به این صورت می باشد که مدام باید از این شرکت برای پرداختی های خود استفاده کنید و وام بدهید تا امتیاز کسب کنید.
بعد از این که امتیاز کافی را کسب نمودند می توانید حساب خود را ارتقا دهید و پرفکت مانی دارای چند حساب برای کاربران می باشد که هر کدام از آنها دارای مزیت های متفاوتی می باشند و کارایی های آن ها نیز متفاوت است.

حساب ساده پرفکت مانی

اولین حسابی که در پرفکت مانی ایجاد میکنید حساب ساده ای تلقی می شود که با استفاده از آن می توانید کار های روزانه خود را انجام دهید اما اگر به دنبال این هستید که بتوانید کار های تجاری تری انجام دهید و افراد بیشتری بتوانند با شما کار کنند بهتر است که از حساب premium استفاده کنید . حساب ساده پرفکت مانی به درد افراد معمولی می خورد که تراکنش های زیادی برای انجام دادن ندارند و تنها برای سرگرمی از آن استفاده می کنند. نحوه ارتقا حساب پرفکت مانی از حساب ساده به حساب premium به این صورت است که باید تراکنش های خود را بیشتر کنید و با افراد بیشتری تراکنش انجام دهید تا بتوانید حساب خود را ارتقا دهید.

حساب ساده پرفکت مانی
زمان در این امر بسیار مهم می باشد و می بایست حداقل 5 سال از ایجاد حساب پرفکت مانی شما بگذرد تا بتوانید با ارتقا حساب پرفکت مانی را داشته باشید و از مزیت های آن استفاده کنید. اگر تا به حال خرید پرفکت مانی را انجام نداده اید و نمی دانید که چگونه می توان پرفکت مانی را خریداری کرد بهتر است که از سایت اکسچنجر پرو استفاده کنید. شما همچنین می توانید در این سایت به خرید ووچر پرفکت مانی بپردازید.

حساب premium پرفکت مانی

این نوع حساب به حساب های پیشرفته گفته می شود که افراد بسیار زیادی با آنها سروکار دارند و کسانی که تاجر هستند و از طریق پرفکت مانی کسب در آمد دارند می توانند با استفاده از این حساب کاربری از مزیت های بسیار بیشتری برخوردار شوند. نحوه ارتقا حساب پرفکت مانی به این نوع حساب کار بسیار دشواری می تواند باشد و اگر زیاد با پرفکت مانی سروکار دارید همان حساب ساده می تواند برای شما گزینه خوبی باشد. بهتر است که برای این ارتقا بسنجید و ببینید که آیا این کار برای شما سود دارد یا خیر.

حساب پریمیوم پرفکت مانی
انجام تراکنش ها در پرفکت مانی با کارمزد همراه می باشد و اگر از حساب ساده استفاده کنید کارمزد بیشتری هم باید بپردازید و برای همین هم کسانی که تراکنش های زیادی انجام می دهند حساب خود را ارتقا می دهند تا بتوانند از کارمزد کمتری استفاده کنند. این نوع حساب بسیار محبوب است و نحوه ارتقا حساب پرفکت مانی به premium به همان شکلی است که توضیح دادیم و می توانید با استفاده از راه کار های گفته شده این نوع حساب را داشته باشید.

مزیت ارتقا حساب پرفکت مانی

به طور کلی ارتقا حساب پرفکت مانی دارای مزیت های بسیار زیادی است که افراد می توانند از این مزیت های استفاده کنند ولذت ببرند و از این مزیت ها می توان به کارمزد کمتر اشاره کرد و این اولین و مهم ترین دلیل نحوه ارتقا حساب پرفکت مانی به حساب می آید.

مزیت ارتقا حساب پرفکت مانی

دلایل دیگری هم در این موضوع دخیل هستند به عنوان مثال زمانی که با استفاده از حساب معمولی تراکنشی را انجام می دهید یک مدت زمانی طول می کشد تا تراکنش انجام شود اما اگر از  حساب premium  استفاده کنید این اتفاق نمی افتد و می توانید در سریع ترین زمان ممکن تراکنش های خود را انجام دهید. نحوه ارتقا حساب پرفکت مانی راه دیگری هم دارد که می بایست احراز هویت خود را به صورت کامل در این سایت انجام دهید و مدارک لازم را در اختیار این شکرت بگذارید تا حساب شما به حساب verify شده تغییر پیدا کند و بتوانید آن ها را به premium تغییر دهید.

نحوه ارتقا حساب پرفکت مانی آنقدر ها هم که به نظر می رسد سخت نیست اما اگر سر و کارتان با پرفکت مانی بسیار زیاد است بهتر است که این کار را انجام دهید.

سخن پایانی

در نهایت باید به شما بگویم که می توانید با استفاده از خرید پرفکت مانی به راحتی تراکنش انجام دهید و هیچ مزاحمتی برای شما به وجود نمی آید و این شرکت سیستمی را راه اندازی کرده است که به درد افراد داخل ایران می خورد و می توانند با سایت های خارجی در ارتباط باشند و از خدمات آن ها استفاده کنند. با پرفکت مانی دیگر نیاز نیست که نگران تحریم ها باشید و یا نگران کارمزد صرافی ها و شرکت پرفکت مانی این کار را برایتان به راحتی انجام خواهد داد.

سوالات متداول نحوه ارتقا حساب پرفکت مانی

1.پرفکت مانی چیست؟
پرفکت مانی یک شرکت است که کارایی آن مانند بانک می باشد اما با استفاده از آن می توانید از خدمات و پرداخت های خارجی استفاده کنید.
2. حساب های پرفکت مانی چگونه هستند؟
پرفکت مانی داراین انواع حساب ها می باشد که عبارت اند از:حساب ساده، حساب وریفای شده، حساب پریمیوم، و حساب تجاری
3. چگونه حساب خود را ارتقا دهیم؟
برای این که بتوانید حساب خود را ارتقا دهید می بایست 5 سال از ایجاد حساب شما گذشته باشد و آن را وریفای کرده باشید و تراکنش های زیادی انجام دهید.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها