نحوه تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین

اکسچنجر » نحوه تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین
آموزش تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین
تعداد بازدید : 688

تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین

شما برای انجام تراکنش های مالی تان در سطح بین المللی می توانید از سامانه ای به نام ووچر پرفکت مانی استفاده کنید که امروزه یکی از مهم ترین مسائل برای افراد نحوه تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین می باشد که در ادامه توضیح می دهیم. یعنی شما می توانید با استفاده از پرفکت مانی از خدماتی همچون خرید ترون و یا خرید و انتقال ارز های متفاوت با استفاده از تمامی صرافی ها و یا سایت های خارجی دنیا بهره مند می شوید.

اما این را در نظر داشته باشید که برای خرید ارز با استفاده از این سایت ها و صرافی ها شما نمی توانید از پول ریالی خود جهت شارژ کردن حساب خود استفاده کنید. اما می توانید با تبدیل کردن پول ریالی خود به دلار و یا یورو، حساب خود را شارژ کنید. با اکسچنجر پرو همراه باشید تا شما را در ابتدا با پرفکت مانی و سپس با نحوه تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین بیشتر آشنا کنیم.

اکسچنج پرفکت مانی و بیت کوین

پرفکت مانی و کاربرد آن چیست؟

پرفکت مانی نوعی شرکت دریافت و انتقال پول به صورت جهانی است که بسیار کار جا به جایی پول را برای کاربران آسان کرده است. همچنین دفتر رسمی و مرکزی شرکت پرفکت مانی در کشور پاناما است و شما در سراسر دنیا می توانید از این سیستم پرداخت بین المللی استفاده کنید. کاربران می توانند با استفاده از این سیستم پرداخت، علاوه بر جا به جایی مقدار قابل توجهی پول،  خرید اینترنتی کنند.

مثلا فرض کنید شما می خواهید حساب دیجیتالی خود در یک سایت و یا فروشگاه خارجی را که با شرکت پرفکت مانی قرارداد دارد را شارژ کنید. شما ابتدا پول ریالی خود را با استفاده از سایت اکسچنجر پرو تبدیل به پرفکت مانی کرده و سپس آن را به کیف پول خود در آن سایت یا فروشگاه مورد نظر انتقال می دهید. این شرکت همانند پی پال از میلیون ها کاربر فعال برخوردار است و یک سیستم پرداخت امن به حساب می آید.

کاربرد پرفکت مانی

  • جا به جایی ارز های مختلف با سرعتی بسیار بالا به صورت آنلاین
  • دریافت ارز های متفاوت مثل پوند، دلار، ین ژاپن، یورو و….
  • انجام خرید اینترنتی، شارژ حساب های کاربری سایت های خارجی مانند صرافی بایننس و تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین و یا ارز های دیگر
  • ذخیره پول هایتان روی انواع حساب ها و کیف پول های دیجیتالی و بدست آوردن سود ماهیانه همراه با امنیتی بسیار بالا

کاربرد پرفکت مانی

مزیت مهم پرفکت مانی

یکی از مهمترین ویژگی های این سیستم پرداخت جهانی، تحریم نبودن آن برای ایرانیان و دیگر کشور های مورد تحریم است. قطعا این را می دانید که ما ایرانیان توانایی استفاده از سیستم های پرداختی همچون پی پال، ویزا کارت و… را به دلیل تحریم بودن نداریم. اما شرکت پرفکت مانی از دستورات آمریکا مبتنی بر تحریم کردن ایران پیروی نکرده و در نتیجه ما می توانیم با استفاده از سیستم پرداخت پرفکت مانی تمامی امور پرداخت های خارج از کشور خود را همچون تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین انجام دهیم.

این را هم در نظر داشته باشید که شرکت پرداخت پرفکت مانی در ایران دارای چندین نمایندگی است. در نتیجه شما در حال حاضر می توانید با ثبت نام در سایت صرافی اکسچنجر پرو و احراز هویت اقدام به خرید پرفکت مانی کرده و سپس با استفاده از انتقال آن به سایت هایی همچون بایننس اقدام به خرید بیت کوین کنید.

آموزش افتتاح حساب برای پرفکت مانی

شما برای استفاده از این سیستم پرداخت جهانی ابتدا باید یک حساب پرفکت مانی از طریق سایت perfectMoney.is افتتاح کنید.
حواستان باشد که ثبت نام در این سایت نیاز به هیچ گونه پرداخت هزینه ای ندارد و کاملا رایگان است. در هنگام ثبت نام در سایت حتما اطلاعات درستی وارد کنید که در آینده مشکلی برایتان ایجاد نشود. بعد از انجام مراحل ثبت نام یک کد member id  برایتان ارسال می شود که حتما آن را در جایی یادداشت کرده تا در صورت نیاز به حساب خود دسترسی داشته باشید.

نحوه خرید پرفکت مانی

برای شارژ کردن حساب کاربری خود در سایت پرفکت مانی شما در ابتدا نیاز دارید تا با استفاده از  سایت اکسچنجر پرو به میزان دلخواه پرفکت مانی خریداری کرده و سپس به حساب خود واریز نمایید. و در نهایت بتوانید فرایند تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین را انجام دهید.

خرید پرفکت مانینحوه پیدا کردن شماره حساب پرفکت مانی

شما به آسانی می توانید وارد حساب کاربری خود در پرفکت مانی شده و سپس در همان صفحه ی اول به شماره حساب پرفکت مانی خود دسترسی داشته باشید. سپس باید شماره حساب پرفکت مانی خود را کپی کرده و به سایت اکسچنجر پرو مراجعه کنید و در هنگام خرید پرفکت مانی، آدرس کیف پول خود را بدهید. برای فروختن پرفکت مانی های خود هم دوباره همین مراحل را اجرا می کنید اما این بار شماره حساب سایت اکسچنجر پرو خود را به حساب پرفکت مانی خود می دهید و سپس مبلغ مورد نظر به حساب بانکیتان واریز می شود.

خرید ارز بیت کوین با استفاده از پرفکت مانی

شما می توانید از طریق پرفکت مانی علاوه بر نقل و انتقال پول های خود و خرید اینترنتی به خرید ارز های دیجیتال همچون بیت کوین بپردازید. شما می توانید با خرید پرفکت مانی از طریق سایت اکسچنجر پرو اقدام به واریز آن به یک صرافی خارجی مثل لوکال بیت کوینز، یوبیت، بایننس و…. کرده و سپس بیت کوین خریداری کنید. اما به این توجه داشته باشید که در صورت احراز هویت نکردن در سایت پرفکت مانی، به ازای هر تراکنش بیت کوین، 2 درصد باید کارمزد بدهید. پس حواستان باشد و همیشه میزان کارمزدی را که باید به ازای هر تراکنش پرداخت کنید را محاسبه کنید تا دچار ضرر نشوید

جمع بندی

در ابتدا برایتان توضیح دادیم که چرا باید از پرفکت مانی استفاده کرد و کاربرد های آن چیست. همچنین یکی از دلایل استفاده از پرفکت مانی را توضیح دادیم، چرا که تنها پرفکت مانی است که ایران را تحریم نکرده است و همچنین بسیاری از صرافی ها و شرکت ها آن را می پذیرند و شما می توانید با تبدیل پول خود به پرفکت مانی به راحتی پول خود را به سرتاسر دنیا و شرکت های مختلف منتقل کنید. علاوه بر این ها برای شما نحوه تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین را برایتان توضیح دادیم

سوالات متداول درباره‌ی نحوه تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین

  • آیا ما می توانیم از سیستم های پرداخت جهانی دیگر مثل مستر کارت و یا پی پال استفاده کنیم؟
    خیر به دلیل تحریم شدن ایران توسط آمریکا بسیاری از این شرکت ها در ایران پشتیبانی نمی شوند ولی شما می توانید با خرید پرفکت مانی و تبدیل آن از طریق اکسچنجر پرو به پرفکت مانی می توانید اقدام به خرید بیت کوین و یا ارز های دیگر و همچنین نقل و انتقال پول در سراسر دنیا استفاده کنید.
  • آیا حتما برای استفاده از پرفکت مانی ما نیاز به احراز هویت داریم؟
    خیر شما می توانید با پرداخت 2 درصد در هر تراکنش بدون احراز هویت در شرکت پرفکت مانی، از پرفکت مانی برای پرداخت ها و یا نقل و انتقال پول خود استفاده کنید.
  • آیا می توان به صورت مستقیم، پول خود را به پرفکت مانی تبدیل کنیم؟
    خیر شما باید در ابتدا از طریق یک صرافی معتبر مانند اکسچنجر پرو اقدام به خرید پرفکت مانی کرده و سپس آن را به حساب کاربری خود در سایت پرفکت مانی انتقال دهید.
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها