همه چیز در مورد حساب یاندکس مانی و نحوه استفاده از آن

اکسچنجر » همه چیز در مورد حساب یاندکس مانی و نحوه استفاده از آن
همه چیز در مورد یاندکس مانی و نحوه استفاده از آن
تعداد بازدید : 774

یاندکس مانی چیست؟

همانند وب مانی، سیف پال و… یکی دیگر از سیستم های پرداخت محبوب در دنیا استفاده از حساب یاندکس مانی می باشد. یاندکس مانی علاوه بر یک سیستم پرداخت جهانی، یک کیف پول هم به حساب می آید. این کیف پول الکترونیکی یکی از محبوب ترین سیستم های پرداخت روسیه است که بیش از 30 میلیون کاربر فعال داشته و دفتر مرکزی آن در مسکو است.

این کیف پول با داشتن برخی ویژگی ها حتی از کیف پول های وب مانی و سیف پال هم بهتر است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا همه چیز در مورد یاندکس مانی و نحوه استفاده از آن را برایتان توضیح دهیم.

کارت یاندکس مانی

همه چیز در مورد یاندکس مانی و کاربرد آن

آیا می خواهید بدانید که کیف پول یاندکس مانی در ابتدا از کی و کجا شروع به فعالیت کرده است؟
حتما شما با موتور جستجوگر یاندکس آشنا هستید! این موتور جستجوگر روسی با کمک یکی از بزرگترین بانک های اروپا شرقی به نام Sberbank توانستند یک سیستم پرداخت جهانی و یا کیف پول الکترونیکی موفق تاسیس کنند که امروزه با داشتن بیش از 30 میلیون کاربر توانسته اند در طی زمان بسیار کوتاهی یکی از موفق ترین و معتبر ترین سیستم های پرداخت شوند.

این موفقیت زود هنگام تنها به دلیل محبوبیت بانک Sberbank در روسیه و کشور های اطراف آن بوده است که موجب شد این سیستم پرداخت با سرعتی بالا دارای میلیون ها کاربر فعال شود.

این بانک معتبر امروزه 75 درصد از سهام یاندکس مانی را در اختیار دارد و باقی سهام این سیستم پرداخت جهانی در اختیار خود شرکت یاندکس قرار گرفت.

یکی از مزایای کیف پول یاندکس مانی، معتبر بودن و پذیرفته شدن آن ها توسط بسیاری از شرکت ها است مانند گوگل پلی و یا اپ استور. این سیستم پرداخت جهانی با نام ایندکس مانی کاربرد ها و قابلیت های دیگری دارد که می توانیم بگوییم حتی از پرفکت مانی و یا وب مانی هم برای ایرانیان بهتر است. با ما همراه باشید تا همه چیز در مورد یاندکس مانی و نحوه استفاده از آن را توضیح دهیم

بررسی انواع حساب های یاندکس مانی

سیستم پرداخت یاندکس مانی برای ارائه خدمات خود به کاربران دو نوع حساب برای مشتریانش در نظر گرفته است که در ادامه همراه ما باشید این دو حساب را برایتان شرح دهیم:

حساب یاندکس مانی برای کاربران عادی

شما با داشتن این نوع حساب می توانید به تمام نقاط دنیا نقل و انتقال پول انجام داده و یا حتی در کیف پولی که این شرکت در اختیار شما قرار میدهید پول های خود را ذخیره و یا نگهداری کنید. همچنین می توانید با استفاده از این حساب یاندکس مانی اقدام به خرید آنلاین کرده و همچنین کارت فیزیکی یا گیفت کارت دریافت کنید.

حساب یاندکس مانی برای کاربران تجاری

کاربرانی که این حساب یاندکس مانی را دریافت می کنند علاوه بر داشتن تمامی امکانات حساب عادی، از درگاه پرداخت شرکت یاندکس مانی هم بهره خواهند برد.

درگاه پرداخت یاندکس مانی

یاندکس مانی و کاربرد های منحصر به فرد آن

علاوه بر مواردی که گفته شد، سیستم پرداخت یاندکس مانی مزایای بسیار دیگری هم دارد که در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید تا برایتان توضیح دهیم:

  • امکان خرید از سایت ها و یا فروشگاههای آنلاین معتبر مانند گوگل پلی، اپ استور، اسکایپ و… با استفاده از یاندکس مانی
  • شما می توانید با داشتن یک حساب یاندکس مانی، کارت اعتباری مستر کارت دریافت کرده و به راحتی با استفاده از آن از بسیاری از فروشگاه هایی که از مستر کارت پشتیبانی می کنند خرید کنید.
  • شما حتی می توانید از طریق یاندکس مانی، گیفت کارت و یا کارت هدیه دریافت کنید و آن کارت را هر فرد دلخواه خود هدیه دهید.
  • با داشتن حساب تجاری می توانید از داشتن یک درگاه پرداخت بهره مند شوید.
  • شما با داشتن یک حساب یاندکس مانی می توانید حتی از طریق خودپرداز های بانک Sberbank اقدام به برداشت و یا واریز پول به حساب خود کنید.
  • شما با داشتن یک حساب یاندکس مانی می توانید از اپلیکیشن مخصوص آن هم استفاده کنید که کاربرد های بسیار فراوانی دارد.

اپلیکیشن یاندکس مانی

یاندکس مانی و کارمزد آن

مبحث کارمزد برای یک سیستم پرداخت بسیار با اهمیت است. چرا که کارمزد یک سیستم است که باعث می شود افرادی از آن حساب استفاده کنند یا نکنند. حال حساب های یاندکس مانی از کاربران خود در هنگام واریز پول به حساب خود کارمزد دریافت نمی کنند تنها در هنگام برداشت هر کاربر باید کارمزد پرداخت کند. در ادامه همراه ما باشید تا این کارمزد ها را باهم بررسی کنیم.
کارمزد:

  • انتقال پول از حساب خود به یک حساب یاندکس دیگر: 2.8%
  • انتقال پول از حساب خود به کارت بانکی: 2.8%
  • انتقال پول از حساب خود به حساب بانکی: 2.8%
  • استفاده از حساب خود برای صورت حساب مستقیم: 4%

نحوه استفاده از یاندکس مانی در ایران

همانطور که در گذشته گفته شد امروزه سیستم پرداخت یاندکس مانی نسبت به وب مانی و دیگر سیستم های پرداخت از محبوبیت بسیار بالایی برای ایران برخوردار است. به نحوی که بسیاری از کاربران ایرانی وب مانی و یا سیف پال، در حال مهاجرت به یاندکس مانی بوده و از آن استفاده می کنند.

استفاده از حساب های یاندکس مانی خیلی ساده است. شما باید در ابتدا یک حساب یاندکس مانی ساخته و کیف پول خود را افتتاح کنید. سپس همانند دیگر حساب های خارجی در ابتدا در یک صرافی آنلاین تشکیل حساب کرده و سپس به کمک آن صرافی پول خود را به کیف پول یاندکس مانی خود انتقال دهید.

همانطور که میدانید انتخاب یک صرافی آنلاین معتبر بسیار مهم است. شما می توانید با استفاده از صرافی معتبر اکسچنجر پرو اقدام به ایجاد حساب برای خود نموده و سپس از طریق آن نسبت به شارژ حساب خود در یاندکس مانی اقدام کنید.

سخن آخر

همانطور که میدانید امروزه سیستم های پرداخت زیادی در دنیا وجود دارد، و انتخاب بهترین از بین آنها کمی دشوار است. اما یکی از بهترین و معتبر ترین این سیستم ها پرداخت، یاندکس مانی است. که شما با داشتن حساب این شرکت علاوه بر نقل و انتقال پول، دریافت کارت اعتباری و….، یک کیف پول آنلاین هم در اختیارتان قرار می دهد. همچنین شما می توانید برای شارژ حساب یاندکس خود با استفاده از خرید ارزهای دیجیتال همچون خرید اتریوم، تترر، دوج و… استفاده نمایید.

یاندکس مانی کاربرد های فراوانی دارد که البته برخی از این امکانات در ایران در دسترس نیست اما باز هم شما می توانید از دیگر امکانات این شرکن پرطرفدار استفاده کنید. این شرکت دو نوع حساب در اختیار کاربران خود گذاشته است که هر کاربر بر اساس خواسته های خود حساب مورد نظر را انتخاب کند. امیدواریم با خواندن این مقاله همه چیز در مورد یاندکس مانی و نحوه استفاده از آن را متوجه شده باشید.

سوالات متداول درباره همه چیز در مورد یاندکس مانی و نحوه استفاده از آن

  1. آیا ما در ایران می توانیم یک حساب یاندکس مانی داشته باشیم؟
    بله شما به راحتی می توانید درون کشور ایران اقدام به افتتاح حساب در این شرکت روسی کنید. روسیه به دلیل رابطه دوستانه با ایران، قادر به تحریم کردن ایران نیست. اما ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما در زمان استفاده از یاندکس مانی از یک vpn آی پی ثابت استفاده کرده تا یک وقت در آینده برایتان مشکلی پیش نیاید.
  2. آیا ما می توانیم از تمامی امکانات یاندکس مانی استفاده کنیم؟
    متاسفانه برخی از مزایای این سیستم پرداخت مانند گرفتن کارت اعتباری و یا گیفت کارت برای ما امکان پذیر نیست. اما ما باز هم می توانیم از دیگر امکانات این سیستم پرداخت مانند نقل و انتقال پول و همچنین خرید از سایت های معتبر مانند گوگل پلی و یا اپ استور استفاده کنیم.
  3. زمان انجام تراکنش های یاندکس مانی به چه صورت است؟
    انتقال پول از حساب خود به حساب دیگران در یاندکس مانی لحظه ای است. انتقال پول به کارت بانکی برابر چند ساعت است. و همچنین انتقال پول به حساب بانکی برابر 1 تا دو روز کاری است.
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها