نحوه دریافت پول از مانی گرام

اکسچنجر » نحوه دریافت پول از مانی گرام
نحوه دریافت پول از مانی گرام
تعداد بازدید : 632

نحوه دریافت پول از مانی گرام1400/09/03
|
نحوه دریافت پول از مانی گرام
100

مانی گرام یک سرویس نقل و انتقال پول است که در ابتدا با استفاده از عنوان Traveler Express اقدام به فعالیت نمود. سپس با افتتاح برند MoneyGram دز سال 1940 در ایالات متحده آمریکا شروع به فعالیت کرد. این شرکت با تلاش های بسیار امروزه در رتبه ی دوم بعد از شرکت وسترن یونیون قرار دارد که در نقل و انتقالات سریع پول فعالیت دارند.

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که مانی گرام چیست و نحوه دریافت پول از مانی گرام به چه صورت است؟ در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا به این سوالات پاسخ دهیم.

درباره نحوه دریافت پول از مانی گرام

اگر شما به دنبال نقل و انتقال پول خود به تمام نقاط جهان با سریعترین زمان ممکن هستید، ما به شما سیستم نقل و انتقال پول مانی گرام را پیشنهاد می کنیم.

شما با استفاده از مانی گرام می توانید 50 ارز متفاوت را به تمام دنیا انتقال دهید و همچنین واریز و دریافت پول از مانی گرام بسیار ساده است. ابتدایی ترین کاری که باید انجام دهید،

ایجاد یک حساب کاربری در سیستم مانی گرام است. که شما خود به سادگی می توانید این حساب مانی گرام را افتتاح کنید. اما قبل از آن برای انتقال پول به حساب مانی گرام خود، نیاز به یک صرافی معتبر مانند اکسچنجر پرو دارید تا شما به سادگی با ثبت نام در این صرافی می توانید پول خود را وارد حساب مانی گرام خود کنید.

نحوه چک کردن پروسه انتقال ارز با استفاده مانی گرام

نحوه رهگیری پروسه انتقال پول با استفاده از مانی گرام

اگر شما از طریق این شرکت معتبر اقدام به انتقال پول کرده باشید، می توانید از طریق روش هایی اقدام  به کنترل کردن پروسه انتقال پول خود کنید.

شما به سادگی با استفاده از کد ارجاعی که به ایمیل شما ارسال شده است، از طریق سه روش اقدام به رهگیری پول خود کنید:

  • اولین راه نصب اپلیکیشن Track a Transfer بوده که شما به سادگی با وارد کردن نام و نام خانوادگی خود به همراه کد ارجاعی که به ایمیل شما ارسال شده، اقدام به رهگیری پول خود کنید.
  • راه دیگری آن است که به قسمت خدمات مشتریان شرکت مانی گرام تماس گرفته و با دادن کد ارجاع و نام و نام خانوادگی خود، اقدام به رهگیری پول ارسالی خود کنید.
  • آخرین مرحله پیشنهادی شما می توانید با مراجعه حضوری به یکی از باجه های مانی گرام با دادن اطلاعات و کد ارجاعی خود، نسبت دبه رهگیری پول ارسالی اقدام کنید.

    نقاط قوت و منفی انتقال و دریافت پول از مانی گرام

نقل و انتقال پول با استفاده از سیستم مانی گرام، دارای یک سری نقاط مثبت و منفی است. در ادامه این مقاله به چند مورد از مهم ترین موارد مربوط به دریافت پول از مانی گرام و یا انتقال پول سخن می گوییم.

نقاط قوت استفاده از مانی گرام

معتبر ترین شرکت انتقال پول:

مانی گرام پس از وسترن یونیون، معتبر ترین شرکت نقل و انتقال گول بوده که از محبوبیت بسیار بالایی در جهان برخوردار است. امروزه این شرکت مشهور با داشتن بیش از 350 هزار باجه در 200 کشور جهان فعالیت می کنند.

پشتیبانی از طریق کشور ها و ارز های متفاوت:

این شرکت با حمایت کردن بیشتر از 50 نوع ارز متفاوت در بیشتر از 200 کشور بزرگ دنیا مورد حمایت بسیار زیادی قرار دارد.

سرعت انتقال پول:

شرکت مانی گرام برای افرادی که قصد انتقال پول خود در سریعترین زمان ممکن را دارند فوق العاده است. به نحوی که شما با واریز و انتقال پول به مانی گرام، به راحتی پس از 10 دقیقه، دریافت کننده پول به راحتی می تواند از طریق حضور در شعبه مورد نظر اقدام به برداشت پول کند. به صورت کلی دریافت پول از مانی گرام با سرعتی بالا انجام می شود.

دریافت هدیه از مانی گرام:

شما می توانید با استفاده از ثبت نام خود در MoneyGram Plus از تخفیفات انتقال پول بهره مند شوید.

نقاط منفی استفاده از مانی گرام

پایین بودن ظرفیت پول برای انتقال

شما به صورت آنلاین تنها تا سقف 10 هزار دلار می توانید جا به جا کنید. و اما اگر قصد جا به جایی مبلغ بیشتر از 10 هزار دلار را داشته باشید باید به صورت حضوری به باجه های شرکت مانی گرام مراجعه کنید که این کار برای ایرانیان نا ممکن است.

بالا بودن کارمزد دریافتی

شرکت مانی گرام به نسبت دیگر شرکت های انتقال پول، کارمزدی بیشتری از کاربران خود می گیرد. علل خصوص با استفاده از کارت بانکی و یا کارت های اعتباری این کارمزد زیاد است.

وجود متغیر های زیاد در کارمزد

با توجه به روش های ارسال و یا حجم پول و همچنین نشانی مقصد میزان کارمزد ها بسیار متفاوت است و شما باید این موضوع را حتما قبل از انتقال پول چک کنید.

زمان انجام انتقال و دریافت پول از مانی گرام

زمان انتقال و دریافت پول از مانی گرام

شما برای انتقال پول به سراسر دنیا، دو راه در پیش رو دارید:

  • انجام تراکنش انتقال پول در 10 دقیقه که سریعترین حالت ممکن است

شما برای انتقال پول از کارت بانکی و یا کارت اعتباری باید استفاده کنید. اما این راه کارمزد بیشتری را برای شما دارد.

  • ارزان ترین راه که 5 روز کاری به طول می انجامد

شما می توانید با استفاده از حساب بانکی خود اقدام به انجام تراکنش های خود کنید. اما این راه بسیار طولانی است و همچنین شما می توانید با استفاده از صرافی اکسچنجر پرو اقدام به انتقال و دریافت پول از مانی گرام کنید. علاوه بر آن شما می توانید از حواله های پی پال جهت انتقال پول خود استفاده کنید.

سخن آخر

در دنیا راه های بسیار زیادی برای انتقال و دریافت پول در سراسر دنیا وجود دارد که یکی از محبوب ترین آنها مانی گرام است. شرکت مانی گرام با داشتن بیش از 350 هزار شعبه در 200 کشور دنیا بسیار در دسترس و پرطرفدار است. اما این شرکت همانند بسیاری از شرکت های انتقال پول دارای معایب و مزایای بسیاری است که ما در این مقاله به بررسی این ویژگی ها پرداختیم. همچنین نحوه دریافت پول از مانی گرام این گونه است که شما با ایجاد یک حساب کاربری در یک صرافی معتبر مانند اکسچنجر پرو اقدام به دریافت پول از مانی گرام کنید.

سوالات متداول درباره نحوه دریافت پول از مانی گرام

  • مهم ترین مزایای مانی گرام چیست؟
    یکی از مهم ترین و بهترین .ویژگی های این این سیستم پرداخت، سرعت بسیار بالای آن است.
  • مهم ترین معایب مانی گرام چیست؟
    مهم ترین مشکل و عیب مانی گرام، بالا بودن کارمزد های آن نسبت به دیگر شرکت ها است.
  • آیا مانی گرام تنها از ارز دلار پشتیبانی می کند؟
    خیر شما می توانید پول خود را به بیش از 50 ارز متفاوت تبدیل کرده و انتقال دهید.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها