نحوه ایجاد حساب اسکریل و گرفتن گیفت کارت آن

اکسچنجر » نحوه ایجاد حساب اسکریل و گرفتن گیفت کارت آن
نحوه ایجاد حساب اسکریل و گرفتن گیفت کارت آن
تعداد بازدید : 465
نحوه ایجاد حساب اسکریل و گرفتن گیفت کارت آن1400/09/06
|
نحوه ایجاد حساب اسکریل و گرفتن گیفت کارت آن
77

امروزه با به وجود آمدن سیستم های انتقال پول جهانی، رقابت بسیار شدیدی بین شرکت های مختلف به وجود آمده است. یکی از این شرکت ها که کار را برای رقبای خود سخت کرده است، حساب اسکریل یکی از شرکت های با سابقه در این زمینه است که از سال 2001 توسط فردی به نام ولز برای انتقال پول های انگلیسی تاسیس شده است. 

یکی از مهم ترین و بهترین مزایای این سیستم پرداخت جهانی، ارزان و سریع بودن آن نسبت به رقبا است. 

در گذشته این سیستم پرداخت جهانی را با نام مانی بوکرز می شناختند، که کاربران با استفاده از آن می توانستند علاوه بر نقل و انتقال پول از مزایای خاصی بهره مند شوند. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که شما برای انتقال ارزان و سریع پول خود حتما نیاز به یک حساب احراز هویت شده دارید. در ادامه این مقاله درباره نحوه ایجاد حساب اسکریل و گرفتن گیفت کارت آن ما را همراهی کنید. پس از مطالعه این مطلب پیشنهاد ما به شما، آشنایی با پرفکت مانی است! حتما مقاله خرید ووچر پرفکت مانی را مطالعه کنید. 

نحوه ایجاد حساب اسکریل و دریافت گیفت کارت آن در ایران

شما برای ایجاد حساب اسکریل دو گزینه پیش روی خود دارید، اولی حساب پرسونال یا شخصی که با استفاده از آن می توانید با کارمزدی بسیار پایین و با سرعتی بالا پول های خود را در سطح بین المللی انتقال دهید. 

دومین حساب هم، حساب بیزینس یا شرکتی بوده که شما با ایجاد همچین حسابی می توانید برای شرکت و یا فروشگاه خود یک درگاه پرداخت حساب اسکریل دریافت کنید. اما افراد عادی قادر به ایجاد یک حساب تجاری نیستند و تنها افرادی که بتوانند مدارک معتبر ثبت شرکت خود را ارائه کنند مقدور است. 

باقی افراد می توانند از مزایای ایجاد حساب اسکریل شخصی براث انتقال پول استفاده کنند. اما ایجاد حساب اسکریل برای ما ایرانیان دشوار بوده و ترجیحا پیشنهاد نمی شود. چرا که شما برای ایجاد یک حساب پرسونال اسکریل همانند حساب های بیزینس حتما باید مدارک معتبر خود را جهت احراز هویت ارائه دهید. سپس بعد از احراز هویت اطلاعات شما، می توانید نسبت به نقل و انتقال پول های خود اقدام کنید.

حساب اسکریل

ویژگی های مهم ایجاد حساب اسکریل

یکی از مهم ترین ویژگی های سیستم پرداخت حساب اسکریل، مناسب بودن آن  برای افرادی که قصد جابه جابه جایی مقادیر زیادی پول به صورت روزانه را دارند است. چرا که کارمزد این شرکت پرداخت بسیار کم بوده و از سرعت قابل توجهی برخوردار است. 

به صورت کلی هدف از به وجود آمدن حساب های اسکریل و شرکت های دیگر مانند پی پال، ایجاد یک فضای امن، آسان و سریع برای افرادی که قصد انتقال پول را دارند. این شرکت انتقال پول جهانی برای کاربران خود چندین راه برای انتقال پول گذاشته است مانند چک های الکترونیکی، گیفت کارت اسکریل و پرداخت عادی اینترنتی. 

این شرکت بریتانیایی با تبلیغات بسیار زیادی که کرده است، مشتریان بسیار زیادی را به خود جذب کرده است.

نحوه ایجاد انواع حساب اسکریل

  • ایجاد حساب پرسونال:
    شما برای ایجاد این نوع حساب نیاز به احراز هویت با استفاده از مدارک معتبر شناسایی دارید، سپس به راحتی می توانید به نقل و انتقال ارزان و سریع پول خود بپردازید. ایجاد حساب های اسکریل به نوعی برای ایرانیان کمی دشوار است.
  • ایجاد حساب تجاری یا بیزینس:
    ایجاد این گونه حساب ها برای ایرانیان به دلیل تحریم بودن و درخواست مدارک معتبر ثبت شرکتی کاربردی ندارد.
  • ایجاد حساب VIP اسکریل:
    این حساب کاربری با حساب پرسونال عادی متفاوت بوده و در حقیقت این گونه حساب ها برای افرادی است که تراکنش های بالای 2000 یورو انجام می دهند.

نکته: شما می توانید با استفاده از گیفت کارت های فیزیکی و یا مجازی اسکریل اقدام به احراز هویت حساب خود کنید.

نحوه گرفتن گیفت کارت حساب اسکریل

یکی از مزیت های مهم گرفتن گیفت کارت حساب اسکریل، استفاده از آن برای احراز هویت است. شما با دریافت گیفت کارت حساب اسکریل از صرافی معتبر اکسچنجر پرو می توانید به سادگی نسبت به وریفای کردن حساب خود اقدام کرده و پول های خود را نقل و انتقال کنید. شما می توانید گیفت کارت حساب اسکریل را در نوع های 5،10 و 25 دلاری تهیه کنید. در ادامه همراه ما باشید تا قابلیت های بسیار مهم گیفت کارت حساب اسکریل را بررسی کنیم.

ویزا کارت

قابلیت های مهم گیفت کارت حساب اسکریل

  • افزایش دارایی یا شارژ حساب خود و یا شارژ حساب کاربری دیگران
  • وریفای و یا احراز هویت حساب کاربری اسکریل خود
  • همچنین می توانید از این گیفت کارت ها جهت هدیه دادن به دوستان و یا اقوام خود استفاده کنید.
  • شما به گرفتن گیفت کارت حساب اسکریل می توانید به مدت طولانی ای آن را نگه داشته و در آینده از آن استفاده کنید، چرا که این گونه گیفت کارت ها تاریخ انقضا نداشته و قابلیت نگهداری طولانی مدت دارد.
جمع بندی

امروزه در دنیا شرکت های انتقال پول زیادی در جهان وجود دارد که از بهترین آنها می توان به شرکت اسکریل اشاره کرد. شما با ایجاد یک حساب اسکریل می توانید اقدام به نقل و انتقال سریع و ارزان پول های خود کنید. منتها به این نکته باید توجه داشته باشید که برای ایجاد هر گونه حساب کاربری در اسکریل نیازمند احراز هویت و یا وریفای کردن حساب خود هستید که شما با تهیه ی یک گیفت کارت حساب اسکریل می توانید نسبت به وریفای کردن حساب خود اقدام کنید. به صورت کلی ما در این مقاله برایتان از نحوه ایجاد حساب اسکریل و گرفتن گیفت کارت آن توضیح دادیم. توجه داشته باشید که شما به راحتی می توانید گیفت کارت های حساب اسکریل را به راحتی از طریق صرافی اکسچنجر پرو تهیه نمایید.

سوالات متداول درباره نحوه ایجاد حساب اسکریل و گرفتن گیفت کارت آن

مهم ترین مزیت استفاده از حساب اسکریل چیست؟

ارزان و سریع بودن انتقال پول از طریق این شرکت جزء مهم ترین مزایای این شرکت انتقال پول جهانی حساب می شود.

مهم ترین ایراد حساب اسکریل چیست؟

یکی از مهمترین معایب حساب های اسکریل شرط احراز هویت و یا وریفای کردن حساب آن است برای انتقال پول.

تاریخ انقضاء گیفت کارت های حساب اسکریل به چه صورت است؟

گیفت کارت های حساب اسکریل دارای انقضای مادام العمر بوده و شما می توانید آن ها را به مدت طولانی ای نگه دارید.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها