مزایای خرید دوج کوین

اکسچنجر » مزایای خرید دوج کوین
بررسی مزایای خرید دوج کوین
تعداد بازدید : 414

خرید دوج کوین ممکن است از نظر بعضی افراد، عقلانی نباشد چرا که این رمز ارز در ابتدا تنها به عنوان یک شوخی ساخته شد. اما امروزه با داشتن ارزشی بیش از 10 ها میلیارد دلار، جزء ارز های رده بالای ارز های دیجیتال محسوب می شود.

افراد بزرگی همچون ایلان ماسک با حمایت از این ارز و برنامه ریزی های بلند مدتی که روی دوج کوین دارد، خرید دوج کوین برای مردم را حرکتی عاقلانه و پر سود کرده است.

این ارز دیجیتال با طرفدارانی که در دنیا و در ایران دارد، افراد زیادی را با هدف ثروتمند شدن راضی به خرید دوج کوین کرده است. اگر می خواهید درباره مزایای خرید دوج کوین و از پشتوانه ی آن آگاه شوید، ما را در ادامه این مقاله همراهی کنید.

درباره دوج کوین

در سال 2013 بیلی مارکوس به همراه جکسون پالمر برای شوخی با بیت کوین نسبت به ایجاد ارز دوج کوین مبتنی بر شبکه بلاک چین اقدام کردند. همچنین در اوایل گمان نمی کردند که این ارز با این سرعت مورد حمایت قرار گیرد و محبوب بشود.

این ارز دیجیتال به دلیل نامحدود بودن و داشتن قیمتی پایین، کارمزد بسیار کمی دارد. علاوه بر آن این ارز محبوب به دلیل کاربرد بسیار زیاد در امور خیریه، افراد خیر را هم به خرید این ارز مجاب کرده است.

از سرمایه گذاران بسیار قدرتمند دنیا که حمایت خود از این ارز را نشان داده اند عبارت اند از: ایلان ماسک، مارک کوبان و ده ها افراد برتر ثروتمند دنیا. در نتیجه خرید دوج کوین می تواند روش خوبی برای سرمایه گذاری مقدار کمی از پول هایتان باشد.

ارز دوج کوین

تاریخچه دوج کوین

می توان گفت دوج کوین که با علامت انحصاری “DOGE” شناخته شده است، روشی برای سرمایه گذاری و همچنین راهی برای انتقال پول به سراسر دنیا می باشد. دوج کوین با رقبای خود همچون اتریوم، بیت کوین و … تفاوت های بسیاری دارد، از جمله مهمترین این تفاوت ها می توان به هدف از ایجاد ارز اشاره کرد.

چرا که دوج کوین فقط با هدف شوخی با بیت کوین به وجود آمد و پشتوانه ای نداشت. در سال 2013 ما شاهد یک جهشی بزرگ در دنیای ارز های دیجیتال بودیم، چرا که در دسامبر 2013 هر واحد از دوج کوین به قیمتی معادل 1000 دلار رسید. در همان سال که از زمان ایجاد بیت کوین گذشته بود، بیلی مارکوس به کمک جکسون پالمر دست به تولید ارز دوج کوین زدند و در آخر همان سال به بازار معرفی شد.

کاربرد و مزایای خرید دوج کوین

از مهم ترین کاربرد های ارز دوج کوین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دادن پاداش و یا انعام در اینترنت به محتوا های جالب
  • سرمایه گذاری بلند مدت و یا کوتاه مدت
  • ترید کردن و یا معامله های با اهرم
  • پایین بودن کارمزد دوج کوین که برابر 0.01 دلار می باشد.

همچنین بسیار امکانات دیگر که روز به روز در حال اضافه شدن به آن است.

کاربرد دوج کوین

نحوه خرید دوج کوین

امروزه به دلیل تحریم بودن ایران، شاید خرید دوج کوین و یا دیگر ارز ها کمی دشوار بنظر بیاید، اما شما به سادگی می توانید از طریق صرافی معتبر اکسچنجر پرو اقدام به خرید دوج کوین کرده و یا به دیگر کیف پول های خود انتقال دهید.

نحوه عملکرد دوج کوین

در ابتدا همانگونه که گفته شد، خالقان دوج کوین، این ارز را مبتنی بر شبکه لاکی کوین ساختند، که خود این لاکی کوین از انشعاب لایت کوین به وجود آمده است. و در آخر لاکی کوین از بیت کوین به وجود آمده است. در نتیجه می توان گفت ساختار کلی بیت کوین، لایت کوین، لاکی کوین و دوج کوین همگی مشابه یکدیگر هستند.

اما به صورت کلی دوج کوین از تکنولوژی بلاک چین برای عملکرد خود استفاده می کند. اما شاید این سوال را از خود بپرسید که اصلا بلاک چین چیست؟ می توان تعریف بلاک چین را این گونه گفت که، بلاک چین در واقع به نوعی یک دفترچه متن دیجیتال بوده که تمام اطلاعات داخل آن به طرز غیرقابل تغییری بین تمامی دارندگان ارز های دیجیتال تقسیم شده است.

به صورت کلی می توان گفت به افرادی که دارای ارز دوج کوین هستند، NUDE گفته می شود که برای انجام هر تراکنش، درخواستشان نزد افرادی که ماین می کنند رفته تا سفارش آنها به روی آن دفترچه بررسی شود. در نتیجه با خرید دوج کوین در ابتدا درخواست صادر شده و پس از بررسی سفارش ما تایید شده و دوج خریداری و یا انتقال داده می شود.

عملکرد ارز دوج کوین

جمع بندی

امروزه یکی از پرطرفدار ترین مقاصد برای سرمایه گذاری و یا جا به جایی پول ارز های دیجیتال است. یکی از پرطرفدار ترین این ارز ها دوج کوین بوده که در ابتدا با هدف یک شوخی به وجود آمده و در آخر یکی از محبوب ترین ارز های دیجیتال شده است. شما با خرید دوج کوین می توانید بخشی از سرمایه خود را روی آن سرمایه گذاری کرده و در آینده ای نچندان دور به سود چشمگیری برسید. شما می توانید به سادگی از طریق صرافی اکسچنجر پرو اقدام به نگهداری و یا خرید دوج کوین و همچنین انتقال دوج کوین کنید.

سوالات متداول درباره مزایای خرید دوج کوین

  • چرا باید دوج کوین بخریم؟

شما با خرید این ارز محبوب و پر پتانسیل می تواند در طی زمان نسبتا کوتاهی به سود های چشمگیری برسید و یا حتی پول های خود را به تمام دنیا انتقال دهید.

  • نحوه خرید دوج کوین چگونه است؟

شما برای خرید دوج کوین باید حتما در ابتدا از یک صرافی داخلی استفاده کرده و سپس می توانید دارایی های خود را به کیف پول و یا صرافی های خارجی منتقل نمایید.

  • کارمزد هر سفارش دوج کوین به چه میزان است؟

مبلغ کارمزد دوج کوین به دلیل عرضه نامحدود بسیار پایین بوده و برابر 0.01 دلار می باشد.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها