بهترین زمان برای نوسان گیری از ارزهای دیجیتال

اکسچنجر » بهترین زمان برای نوسان گیری از ارزهای دیجیتال
نوسان گیری از ارزهای دیجیتال
تعداد بازدید : 918

افرادی که در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتالی فعالیت دارند بدون شک این موضوع را می دانند که بازار ارزهای دیجیتالی شرایط پرنوسانی دارد که این مسئله باعث می شود تا معامله گران بتوانند با استفاده از این فرصت کسب درآمد کنند. افراد سرمایه گذاری هستند که برای درآمد کسب کردن از این بازار اقدام به سرمایه گذاری های طولانی می کنند و افرادی هم هستند که با نوسان گیری از ارزهای دیجیتال به درآمد می رسند. تمام این افراد استراتژی های خاص خود را برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتالی دارند. اما اینکه بهترین زمان برای نوسان گیری از ارزهای دیجیتال چه زمانی می باشد مسئله ای است که باید درباره آن اطلاعات دقیقی داشته باشید.

بهترین زمان برای نوسان گیری از ارزهای دیجیتال

برای آگاهی از این موضوع که بهترین زمان برای نوسان گیری از ارزهای دیجیتال، چه زمانی است باید با انواع روش های نوسان گیری آشنا باشید.

بازارهای مربوط به ارزهای دیجیتال 7 روز در هفته و 24 ساعته حتی در تعطیلات رسمی باز می باشند. همین موضوع باعث شده است که تجارت ارزهای دیجیتال چالش هایی را برای افراد معامله گر ایجاد کند که یکی از آن ها پیدا کردن بهترین زمان برای نوسان گیری و معامله می باشد.

افرادی که قصد خرید ترون و سایر ارزهای دیجیتال را دارند یا حتی می خواهند ارزهایی که دارند را به فروش برسانند باید زمان‌هایی را که حداکثر نقدینگی در آن زمان وجود دارد و حجم معاملات را شناسایی کنند.

از روش های معامله گری در بازار ارز دیجیتال، نوسان گیری می باشد که از راه تشخیص دادن کف ها و سقف های نسبی معاملات را انجام می دهند.

روش های نوسان گیری از ارزهای دیجیتال

با کمک روش هایی که در این بخش به آن ها اشاره می کنیم می توانید نوسان گیری ارزهای دیجیتال را انجام دهید.

  • تشخیص محدوده های ثابت نوسان
  • استفاده از میانگین متحرک
  • استفاده از اندیکاتورها
  • استفاده از تحلیل فاندامنتال
استفاده از اندیکاتورها از روش های نوسان گیری ارز دیجیتال
روش های نوسان گیری از ارزهای دیجیتال

تشخیص محدوده های ثابت نوسان

اولین روش برای نوسان گیری ارزهای دیجیتالی، تشخیص محدوده های ثابت نوسان می باشد که این روش مناسب بازاری است که به حالت رنج درآمده باشد.

در این حالت قیمت سطح حمایت و مقاومت دچار نوسان می باشد که در این صورت شما به عنوان یک معامله گر باید برای نوسان گیری سفارش خرید را در نزدیکی سطح حمایتی قرار دهید و در نزدیکی سطح مقاومت آن را بفروشید.

دقت داشته باشید که سطح مقاومت به صورت یک خط نیست و شامل یک محدوده است. بنابراین، اگر ریسک پذیر می باشید می توانید برای کسب سود بیشتر  برخی از سفارش فروش را در قیمتی پایین تر از محدوده مقاومت و قسمت دیگر را در قسمتی از سایه کندل، ثبت کنید.

استفاده از میانگین متحرک

از دیگر راه هایی که به کمک آن می توانید نوسان گیری انجام دهید با شناخت از بهترین زمان برای نوسان گیری از ارزهای دیجیتال، استفاده از میانگین متحرک می باشد.

با کمک این روش، ایفای نقش حمایت و مقاومت متحرک می باشد و به شما این توانایی را می دهد تا در روندهای صعودی جلو ریزش گرفته شود و در روند نزولی از رشد قیمت جلوگیری کنید.

نکته مهم این است، که با استفاده از میانگین متحرک زمانیکه قیمت به نزدیکی خطوط میانگین متحرک می رسد، باید خرید را انجام دهید و زمانی فروش را انجام دهید که خط میانگین پایین باشد.

استفاده از اندیکاتورها

استفاده از این روش در بازارهای رنج روند بالاترین کارایی را دارد. آسانترین راه استفاده از این شاخص زمانی است که قیمت به کف محدوده رسیده و فروختن دارایی زمانی بهتر است که به سقف قیمت رسیده باشد.

استفاده از اندیکاتورها درصد خطای بالایی دارد و بهتر آن است که آن را به همراه روش های تحلیل تکنیال استفاده کنید.

بهترین زمان برای نوسان گیری از ارزهای دیجیتال
استفاده از میانگین متحرک

استفاده از تحلیل فاندامنتال

آخرین مورد از روش هایی که برای نوسان ارزهای دیجیتال می توان استفاده کرد، استفاده از تحلیل فاندامنتال می باشد. در این شاخص شما به عنوان یک تریدر باید با در نظر گرفتن این نوع رویدادها، اقدام به پیش خرید ارزهای دیجیتال کرده و در نهایت تقاضا برای خرید افزایش می یابد.

کسب سود با نوسان گیری از ارزهای دیجیتال

برای اینکه در خرید و فروش ارزهای دیجیتال موفق عمل کنید علاوه بر اینکه باید با بهترین زمان برای نوسان گیری از ارزهای دیجیتال آشنا باشید باید بدانید که چطور می توانید با نوسان گیری ارزهای دیجیتال به سودی که می خواهید دست پیدا کنید.

این را بدانید که با استفاده از نوسانات قیمتی که از چند روز تا چند هفته اتفاق می افتد می تواند به سود برسید.

به همین خاطر است که معامله گران نوسان گیر نسبت به معامله گرهای روزانه، موقعیت های خود را برای مدت طولانی تری نگه می دارند.

به خاطر داشته باشید که معامله گران نوسان گیر می توانند از تحلیل فاندامنتال برای انجام معاملات خود نیز استفاده کنند.

مزایا و معایب معاملات نوسان گیری از ارزهای دیجیتال

هر نوع معامله گری که انجام می شود دارای یک سری مزایا و معایب برای تریدرها می باشد که با توجه به آن ها می توانند برای انجام معاملات خود بهتر تصمیم گیری کنند.

از جمله مزایای معاملات نوسان گیری ارزهای دیجیتال می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. عدم توجه همیشگی به بازار
  2. کسب سود بالا
  3. فرصت تحلیل مناسب

علاوه بر مزیت هایی که در این بخش از مطلب مربوط به بهترین زمان برای نوسان گیری از ارزهای دیجیتال به آن ها اشاره کردیم لازم دانسته ایم که اشاره مختصری هم به معایب این کار داشته باشیم.

از مهمترین معایب مربوط به نوسان گیری ارزهای دیجیتال موارد زیر می باشند.

  • نیاز به درک عمیق بازار
  • در خطر بودن دارایی های مالی
  • عدم کسب سودهای طولانی مدت
نوسان گیری از ارزهای دیجیتال
کسب سود با نوسان گیری از ارزهای دیجیتال

جمع بندی

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بهترین زمان برای نوسان گیری از ارزهای دیجیتال با مشاوران ما از طریق سایت exchangerpro.org در ارتباط باشید.

سوالات متداول بهترین زمان برای نوسان گیری از ارزهای دیجیتال

بهترین زمان برای معامله ارزهای دیجیتال چه زمانی است؟
ارزهای دیجیتال معمولاً بین ساعت 8 صبح تا 4 بعد از ظهر به وقت محلی معامله می شوند. در حالی که بازار کریپتو 24 ساعته است، معاملات شما با بالاترین سطح فعالیت انجام می شود. در خارج از این ساعات، زمانی که معاملات سبک تر است، باز کردن و بستن معاملات می تواند دشوارتر باشد.

آیا بازه زمانی 1 ساعته برای معاملات نوسانی خوب است؟
معامله‌گران نوسانی اغلب به دنبال فرصت‌هایی در نمودارهای روزانه می‌گردند و ممکن است نمودارهای 1 ساعته یا 15 دقیقه‌ای را برای یافتن سطوح ورودی دقیق، توقف ضرر و سود بردن تماشا کنند. نسبت به معاملات روزانه به زمان کمتری برای معامله نیاز دارد. این پتانسیل سود کوتاه مدت را با تصرف بخش عمده ای از نوسانات بازار به حداکثر می رساند.

آیا نمودار 4 ساعته برای معاملات نوسانی خوب است؟
معامله گران Swing معمولا از نمودارهای 4 ساعته استفاده می کنند.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها