قیمت تتر در ایران

اکسچنجر » قیمت تتر در ایران
ارز دیجیتال تتر چه مزیت هایی دارد؟
تعداد بازدید : 210

یکی از ارزهای پرفروش و ارزان قیمت با کمترین کارمزد در صرافی های ارز دیجیتال ارز تتر است که با پشتیبانی از ۱۳ شبکه برای اولین بار در ایران فعالیت خود را آغاز کرد برای خرید تتر در هر صرافی با انتخاب شبکه ای که کارمزد کمی دارد میتوانید فعالیت ترید کردن خود را به راحتی انجام دهید و آن را به سرانجام برسانید در این مقاله می‌خواهیم بیشتر درباره قیمت تتر در ایران با شما صحبت کنیم.

ارز دیجیتال تتر چیست؟

ارز دیجیتال تتر چیست؟ تتر از جمله ارزهای دیجیتالی است که قیمت ثابتی دارد یا به اصطلاح استیبل کوین هست. این ارز دیجیتال ارزش خود را در مقابل نوسانات بازار ارز حفظ کرده و همیشه ارزشی برابر با یک دلار آمریکا دارد.

در مورد این ارزهای دیجیتالی باید بگوییم که از پشتوانه کالا یا برخی از دارایی های دیگر برخوردار می باشند.

قیمت تتر در ایران یا هر کشور دیگری وابسته به ارزش همان دارایی های پشتوانه آنهاست و همزمان با افزایش یا کاهش قیمت پشتوانه ارزهای دیجیتال با ثبات همچون تتر نیز دچار کاهش و افزایش قیمت می شوند.

به طور کلی می‌توان گفت پشتوانه تتر دلار آمریکاست و هر توکن ارزش معادل یک دلار آمریکا دارد.

خرید ارز دیجیتال تتر
ارز دیجیتال تتر

اهمیت و قیمت تتر در ایران

به خاطر مشکلات اقتصادی و تحریم هایی که علیه کشور ایران صورت گرفته است ارزش پولی این کشور دائماً در حال کاهش است و به همین خاطر افراد زیادی ترجیح می‌دهند به جای پس انداز پول خودشون در بانکها از دارایی هایی مثل: دلار، طلا، ارز های دیجیتال که با تورم و قیمت های جهانی در حال حرکت هستند استفاده کنند.

این روزها خرید تتر در مقایسه با دلار بسیار زیاد شده است دلیل اصلی آن هم این است که محدودیت در خرید و فروش تتر وجود ندارد.

در واقع شما برای اینکه ارز دلار از صرافی های معتبر خریداری کنید باید کد ملی تان را ارائه دهید که فقط مقدار حداکثری که توسط دولت مشخص شده است را می توانید خریداری کنید.

در حالی که قیمت تتر در تمام شرایط نوسان کمی در مقایسه با دلار دارد و هیچ محدودیتی برای خرید آن وجود ندارد به راحتی با مراجعه به صرافی های ارز دیجیتال داخلی هر مقدار که بخواهید میتوانید رمز ارز را خریداری کنید.

فاکتورهای مهم در خرید تتر

برای خرید هر یک از ارزهای دیجیتال باید فاکتور ها و نکات مهم بسیاری را در نظر داشته باشید این مسئله در مورد خرید و قیمت تتر در ایران نیز کاملا صدق می کند.

اولین فاکتوری که برای خریدusdt باید در نظر بگیرید کیف پول ارز دیجیتال است دقیقا مانند تمامی ارزهای دیجیتال دیگر برای نگهداری این رمز ارز شما نیاز به انتخاب و نصب کیف پول تتر دارید.

از والت هایی که دارای امنیت کافی برای تتر می باشد و از آن پشتیبانی می کند می‌توان به والت سخت افزاری لجر، سخت افزاری ترزور، تراست والت و غیره اشاره کرد.

مسئله مهم بعدی برای خرید تتر آدرس کیف پول دیجیتال است. باید آدرس شبکه ای که قصد انتقال تتر دارید با آدرس شبکه ای که ارسال میکنید یکسان باشد.

مثلا وقتی شما قصد انتقال تتر به شبکه ERC20 را دارید باید آدرس کیف پول مقصد را هم روی استاندارد همان شبکه تنظیم کنید.

در خرید تتر باید به این مسئله توجه داشته باشید که آدرس ایمیل که میدهید کامل و دقیق باشد. کاربر برای انتقال دارایی نیاز به یک آدرس در شبکه بلاکچین دارد حاوی کاراکتر های مختلفی است زمانی که کاربر آدرس شخصی خودش رو دریافت میکنه باید آدرس را کپی کند.

 خرید تتر بدون احراز هویت
اهمیت خرید تتر

بهترین روش برای خرید تتر

بهترین راه خرید تتر و کسب اطلاع از قیمت تتر در ایران، صرافی های آنلاین ارز دیجیتال می باشند که به راحتی می توانید با استفاده از این صرافی ها خرید و فروش مطمئنی را انجام دهید.

برای انجام این کار باید معتبرترین صرافی را پیدا کرده و با انجام فرآیند ثبت و احراز هویت، برای خودتان حساب کاربری درست کنید و خرید و فروشتان را انجام دهید.

امروزه صرافی های زیادی هستند که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال فعالیت دارند که هر یک از آن ها مزیت ها و معایب خاص خود را دارا می باشند.

دقت داشته باشید که به خاطر تحریم های بین المللی کمی کار با صرافی های خارجی برای شما کاربران ایرانی سخت و یا غیرممکن خواهد بود.

عوامل موثر بر قیمت تتر در ایران

عوامل مختلفی وجود دارند که می توانند بر روی قیمت تتر در ایران تاثیر بگذارند مهمترین این فاکتورها سیاست های خارجی و تحریم هایی است که با آن ها مواجه هستیم.

به دلیل وجود تحریم ها امکان شارژ ذخایر ارزی کشور وجود ندارد و این موضوع میتواند تا حد زیادی روی افزایش قیمت دلار در برابر پول ملی تاثیر بگذارد.

بنابراین، در چنین شرایطی طبیعی است که خرید تتر هم با هزینه بیشتری انجام شود.

از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت تتر در ایران می توان به اختلاف قیمت آن با دلار کاغذی نیز اشاره کرد که می تواند بر میزان و عرضه و تقاضا نیز تاثیر زیادی بگذارد.

اما، مهمترین عامل تاثیرگذار قیمت تتر در ایران فروش نامحدود آن در پلتفرمهای آنلاین می باشد که توانسته بر روی میزان تقاضا برای تتر تاثیر گذار باشد.

قیمت تتر در ایران
عوامل موثر بر قیمت تتر در ایران

جمع بندی

امیدواریم موارد عنوان شده درباره قیمت تتر در ایران که در این مطلب به آن ها اشاره کرده ایم برایتان مفید بوده باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید و فروش ارزهای دیجیتال می توانید با مشاوران و کارشناسان ما از طریق وب سایت exchangerpro.org در ارتباط باشید.

سوالات متداول قیمت تتر در ایران

آیا تتر سرمایه گذاری خوبی است؟
برخلاف سایر ارزهای رمزنگاری شده، تتر دارای عناصر خطرناک بسیار کمی است. از این رو، برای خرید یک ارز دیجیتال با ثبات و مطمئن در نظر گرفته می شود.

مزایای ارز دیجیتال تتر کدامند؟
ذخیره سود معامله، سرعت انتقال بالا، پشتیبانی بالای والت ها و خرید تتر trc20 و کارمزد بسیار پایین

ویژگی های برتر تتر نسبت به دلار چیست؟
خرید تتر و همچنین فروش تتر به صورت 24 ساعته است ، اما در مورد دلار اینگونه نیست و شما در ساعتی از روز فقط می توانید از طریق صرافی ها آن را به فروش برسانید.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها