علت ریزش ارزهای دیجیتال

اکسچنجر » علت ریزش ارزهای دیجیتال
علت ریزش قیمت ارزهای دیجیتال
تعداد بازدید : 1210

همانطور که میدانید علت ریزش ارزهای دیجیتال امروزه یکی از داغ ترین مباحث در بین افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند می باشد. امروزه اگر قصد خرید ارز دیجیتال همچون خرید دوج کوین، لایت کوین، اتریوم و… را دارید، بهتر است تا پایان مقاله همراه ما باشید.

بررسی ریزش ارزهای دیجیتال

همانطور که میدانید دنیای ارزهای دیجیتال، یک دنیای بسیار پر فراز و نشیب می باشد. و شما زمانی که پای در این حوزه می گذارید باید خود را با هر فراز و نشیب قیمتی آماده سازید. اما به صورت کلی تقریبا قیمت اکثر ارزهای دیجیتال با قیمت بیت کوین تعیین می شود.

علت ریزش ارزهای دیجیتال
بررسی علت ریزش ارزهای دیجیتال

به نحوی که در صورتی که با ریزش قیمت بیت کوین رو به رو شویم، به احتمال بسیار زیاد دیگر ارزهای دیجیتال، دچار ریزش قیمت خواهند شد. اما به صورت کلی تقریبا می توان گفت مقبولیت ارزهای دیجیتال توسط دولت ها و یا سازمان های مختلف تاثیر بسیار زیادی می تواند به روی قیمت ارزهای دیجیتال بگذارد. در ادامه با ما باشید تا شما را با برخی از مهم ترین علت ریزش ارزهای دیجیتال آشنا سازیم:

انتظار مردم از ارز دیجیتال

در این چند ماه گذشته یکی از شایع ترین سخنانی که بین عموم افراد که در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت می کنند این است که “امروز زمان خرید است و باید ارزهای دیجیتال را هولد نمود”. چرا که بسیاری از ارزهای دیجیتال با ریزش های شدید قیمتی مواجه شده اند و بسیاری از افراد از این زمان به عنوان خرید ارز دیجیتال در کف استفاده می کنند.

درباره انتظار مردم از ارز دیجیتال
انتظار مردم از ارز دیجیتال

همچنین امروزه بسیاری از افراد به دنبال تثبیت دارایی های خود بوده و به دنبال بهترین راه می باشند، به همین علت برخی از افراد بیت کوین را برای این کار انتخاب می کنند.

میزان ترس و طمع در دنیای ارز دیجیتال

امروز یعنی Mar 19, 2022 میزان شاخص ترس و طمع در دنیای ارزهای دیجیتال، به روی 28 قرار دارد که به معنای وجود ترس در افرادی که در حوزه کریپتو فعالیت می کنند، می باشد. میزان این شاخص بیانگر حالات مختلفی از احساسات خریداران ارزهای دیجیتال می باشد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم:

ترس و طمع در ارز دیجیتال
میزان ترس و طمع در ارز دیجیتال
  1. شاخص بین 0 تا 25: که به معنای وجود ترس بسیار شدید در بین فعالان دنیای کریپتو می باشد.
  2. شاخص بین 26 تا 49: این میزان به معنای وجود احساس ترس در بین فعالان ارزهای دیجیتال می باشد.
  3. شاخص 50: این یک شاخص طبیعی بوده و به معنای نرمال بودن احساسات فعالان ارز دیجیتال می باشد.
  4. شاخص بین 51 تا 74: این شاخص به معنای وجود احساس طمع می باشد.
  5. شاخص بین 75 تا 100: این شاخص به معنای وجود احساس طمع بسیار شدید می باشد.

به صورت کلی می توان گفت در صورتی که احساس ترس بر فعالان ارز دیجیتال حاکم شود، افراد کمتری اقدام به خرید ارزهای دیجیتال کرده و عموما در حال فروش داراییهای خود هستند.

اما در صورتی که شاخص طمع بر احساسات فعالان کریپتو حاکم شود، بسیاری از افراد در حال خرید ارزهای دیجیتال خواهند بود و معمولا با افزایش قیمت ارزهای مختلف مواجه خواهیم بود. اما در این شرایط باید بسیار دقت داشته باشید که ممکن است به سرعت قیمت ها تغییر ده و دچار ضرر شوید.

جمع بندی

همانطور که میدانید بازار ارز دیجیتال یکی از بازارهای پر فراز و نشیب از نظر قیمت می باشد. و در زمانی که پا در این حوزه می گذارید باید خود را برای هر نوع اتفاقی آماده کنید. ما در این مقاله شما را با برخی از مسائل بسیار مهم که تاثیر بسیار زیادی به روی قیمت ارزهای دیجیتال می گذارد اشاره کردیم. پس اگر قصد خرید لایت کوین و یا دیگر ارزهای دیجیتال را دارید، بهتر است مطالب بالا را در نظر داشته باشید.

در نتیجه بهتر است پیش از وارد شدن به این دنیای بسیار شگفت انگیز در ابتدا اطلاعات خود را به روز و کامل کرده تا در آینده ای نه چندان دچار ضرر های بسیار بزرگ نشوید. شما می توانید برای خرد ارزهای دیجیتال همچون خرید لایت کوین، بیت کوین و… به سایت صرافی آنلاین اکسچنجر پرو مراجعه نمایید.

سوالات متداول درباره علت ریزش اخیر ارزهای دیجیتال

  1. میزان شاخص 28 در ترس و طمع ارزهای دیجیتال به چه معنایی می باشد؟
    شاخص 2 به معنای وجود ترس در بین فعالان ارز دیجیتال می باشد و بسیاری از افراد به دنبال فروش ارزهای دیجیتال خود هستند.
  2. بهترین زمان برای خرید ارزهای دیجیتال چه زمانی می باشد؟
    شما برای خرید ارزهای دیجیتال باید در ابتدا خود اقدام به تحلیل نموده و سپس با توجه به مسائل مهم همچون شاخص های ترس و طمع اقدام به خرید ارزهای دیجیتال کنید.
  3. از کجا می توانیم به راحتی اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال کنیم؟
    شا می توانید به خوبی با مراجعه به سایت اکسچنجر پرو اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال کنید.
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها