کاربرد ها و مزایای یک بلاک چین چیست ؟

اکسچنجر » کاربرد ها و مزایای یک بلاک چین چیست ؟
کاربرد ها و مزایای یک بلاک چین چیست
تعداد بازدید : 421

این موقعیت سرمایه گذاری در ۲ آوریل که مثلث با حجم بالا شکسته شد نقطه ی ورود خوبی بود که بتوان از این صعود بزرگ سود کرد. حال بعد این چه میشود؟! آیا قیمت باز هم بالا میرود؟!

برای جواب این سوال به آینده ی بازار با توجه به اصول تکنیکال نگاه می اندازیم.

آینده بازار ارز دیجیتال

از دیدگاه بلند مدت به تایم فریم های پایین تر می‌رویم تا مسیر کلی بازار را پیدا کنیم. در تایم فریم روزانه با توجه به اصول امواج الیوت در حال حاضر در موج ۳ بزرگ هستیم که منتظر موج ۴ و یک اصلاح در قیمت می باشیم که این اصلاح با توجه به رسیدن قیمت به تارگت الگوی مثلث در عکس قبل و شکسته شدن کانال بزرگ در عکس زیر و پولبک قیمت به آن قابل انتظار است. این اصلاح قیمتی میتواند در محدوده ی ۴۴۰۰-۴۶۰۰$ قابل انتظار باشد و پس از آن برای موج ۵ و هدف آن تا حداقل سقف موج ۳ منتظر باشیم.

در تایم فریم ۴ ساعته در اندیکاتورهای RSI و MACD شاهد واگرایی هستیم که اصلاح قیمتی که پیشبینی کرده بودیم را تایید میکند. اما اندازه این اصلاح با توجه به جهش قوی و قدرت بالای بازار حال حاضر میتواند علاوه بر محدوده ی ۴۴۰۰-۴۶۰۰$ که گفته شد از محدوده ی ۴۸۰۰$ نیز شکل بگیرد.

نتیجه‌گیری

در نهایت میتوان گفت قیمت بیتکوین در کوتاه مدت نزولی و اصلاحی تا محدوده ی ۴۴۰۰-۴۶۰۰دلار است و در میان مدت در یک روند جهشی صعودی قرار دارد.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها