روش نقد کردن بیت کوین به تومان

اکسچنجر » روش نقد کردن بیت کوین به تومان
روش نقد کردن بیت کوین به تومان
تعداد بازدید : 1250

زمانی که اقدام به تهیه و خریداری بیت کوین می کنید ،شاید این سوال برای شما هم پیش آید که اگر روزی بخواهم بیت کوین را به پول نقد و تومان تبدیل کنم ،این روش چگونه انجام می شود؟با ما در سایت ما همراه ما باشید تا با روش نقد کردن بیت کوین به تومان آَشنا شویم. شما همچنین می توانید از سایت اکسچنجر پرو ووچر خرید پرفکت مانی را انجام دهید.

همان طور که در مقاله بیت کوین چیست به طور کامل توضیح داده شد روش اداره بیت کوین غیر متمرکز و بین افراد فعال در شبکه است ؛اما سوال هر کاربر می تواند این باشد که ارزش ارزهای دیجتال در بازه های زمانی متفاوت چقدر است و این که چگونه می توان این ارزها را به پول تبدیل کرد؟

در ابتدا لازم است در مورد ارزش مالی ارزها بپردازیم.

دلیل ارزش مالی ارزها چیست؟

این امری بدیهی است که هدف از فعالیت در هر حوزه ای از جمله حوزه بیت کوین قابل استفاده بودن ارز دیجیتالی و تعیین ارزش مشخص و تعریف شده ای برای ارزها است.دلیل اهمیت و جذاب بودن خرید و فروش و فعالیت در حوزه بیت کوی غیر متمرکز بودن است که باعث می شود ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین ،ارزش نسبی خود را حفظ کرده و درست به همین دلیل است که ارزش مالی بیت کوین حفظ می ماند و حتی از آن برای خرید و تهیه اقلام و سرویس های دیگر می توان استفاده کرد.

دلیل دیگر اهمیت یافتن ارزش مالی بیت کوین قابل انتقال بودن و تقسیم پذیری آن دانست که کاربران را برای استفاده از این ارز دیجیتال محدود نمی کند.

دلیل ارزش گذاری بیت کوین و قابلیت تبدیل به تومان
اگر به عنوان یک کاربر ساده به ارزها و واحدهای پولی مختلف فکر کنید ،قطعا متوجه این موضوع خواهید شد که دلیل ارزش داشتن ارزها از جمله بیت کوین این است که کاربران و مردم حاضرند برای آن پول پرداخت کنند و دلیل انتخاب کاربران کاربردی بودن بیت کوین ،قابلیت نقل و انتقال بیت کوین و امکان خرید سرویس ها حتی فراتر از مرزها است و کاربران فعال در شبکه بیت کوین آن را به عنوان یک سرمایه گذاری امن و قابل اطمینان می شناسد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید ووچر پرفکت مانی کلیک کرده و همه چیز در رابطه با آن توضیح داده شده است.

روش نقد کردن بیت کوین

برای توضیح و شناخت روش نقد کردن بیت کوین به ارزهای دیگر یا به تومان بیاید تصور کنیم که در زمان های گذشته که ارزهای مشخص و تعیین شده ای از سوی دولت کشور و شهرها وجود نداشت ،افراد از طریق مبادله و نقل و انتقال دارایی خود با گروهی دیگر که قادر به بر طرف کردن گروهی دیگر بود ،اقلام خود را مبادله می کردند. طریقه فعالیت در حوزه بیت کوین و سایر ارزهای دیگر نیز به همین صورت است که مانند هر چیز ارزشمند دیگری قابلیت تبدیل شدن به ارز و پول های دیگری را دارد.

زمانی که فعالیت در شبکه بیت کوین را آغاز کردید ،آشنایی با چند اصطلاح کاربردی زمان تبدیل بیت کوین به پول به شما کمک خواهد کرد ،از جمله:

1-فروش بیت کوین به تومان

2-تبدیل بیت کوین به پول نقد

3-تبدیل بیت کوین به پول رایج و …

زمانی که اقدام به فروش بیت کوین یا تبدیل آن به پول نقد می کنید ،منظور این است که خریدار با دریافت بیت کوین از شما ،پول نقد رایج کشور را به حساب شخصی شما واریز کرده و قابل برداشت و خرج کردن است.

اما این نکته را در نظر داشته باشید که برای نقد کردن و فروش بیت کوین باید در صرافی های معتبر و فعال در شبکه بیت کوین انجام شود.صرافی ارز دیجیتال ما با در اختیار قرار دادن قیمت های به روز ارزهای دیجیتال و رایج خدمات فروش و نقد کردن پول به صورت آنلاین و حضوری را به مشتریان ارائه می دهد.

دو روش برای نقد کردن بیت کوین

روشی که امروزه رایج تر از گذشته است ،نقد کردن بیت کوین از طریق صرافی های ارز دیجتیال آنلاین است. از جمله روش هایی که پس ازشروع فعالیت بیت کوین معتبر و فعال بوده است دو صرافی متمرکز با نام های  CoinbaseوGemini

است که مانند یک شخص ثالث بر این تراکنش ها ناظر است و به کاربران این امکان را می دهد که بیت کوین خریداری کرده را به دلار ،یورو ،MYR، GBP

را از طریق سایت های معتبر و کاربر پسند مبادله و به پول تبدیل کنید.

در صورتی که ساکن ایران هستید و می خواهید بیت کوین خود را مبادله کنید ،صرافی های ارز دیجیتال آنلاینی که از صرافی های کشور شما (کشور مقصد)پشتیبانی می کنند ،را پیدا کنید. از جمله صرافی های معتبر و فعال که از ایران پشتیبانی می کنند عبارتند از :

صرافی های ایالات متحده :
Coinbase

Gemini

Kraken

Bitstamp

تایوان: Maicoin

مالزی :LUNO
استرالیا: Independent Reserv

انگلستان: Coinbase، CEX

اروپا :Coinbase، CEX

چین :Huobi، OKCoin

مراحل نقد کردن پول

1-جستجو در مورد یکی از صرافی های ذکر شده در بالا و بررسی مبلغ بیت کوین و شرایط تعیین شده توسط سایت خریدار را در لحظه و در نهایت یک مورد را انتخاب کنید.

2-در مورد این که سایت مورد نظر خریدار هست یا نه به توافق برسید.(برخی از صرافی های آنلاین فقط فروشنده بیت کوین هستند.)

3-در سایت عضو شوید تا احراز هویت شوید.احراز هویت در همه سایت های صرافی دیجیتال آنلاین نیاز است که حداقل یک بار این روند انجام شود.(روند احراز هویت شامل بارگذاری عکس کارت ملی،کارت بانکی ،و تایید موبایل و آدرس ایمیل است.)

4-درخواست فروش بیت کوین خود را ارسال کنید.

5-وارد کیف پول خود شوید و مقدار بیت کوینی را که قصد فروش آن را دارید ،به آدرس سایت خریدار ارسال کنید.

6-واریز مبلغ تراکنش با فروشنده بیت کوین است که باید در این مرحله پرداخت شود.

7-برای تایید تراکنش از طرف خریدار معمولا 10 تا 30 دقیقه زمان می برد تا تایید شود.

8-صرافی خریدار پس از دریافت بیت کوین از شما (فروشنده)مبلغ را به حساب بانکی واریز می کند.

wallet bitcoin
تهیه کیف پول مطمئن
ارز دیجیتال و تهیه آن نیازمند حفظ و نگهداری است و برای این کار پیشنهاد می شود که کیف پول

را تهیه کنید .این کیف پول دارای ویژگی های زیر است :Cool wallet

1-دارای سابقه فروش بیش از 150 فروش در سراسر دنیا

2- عدم اتصال مستقیم به اینترنت و ایجاد فضایی امن و قابل اطمینان برای کاربران و دارندگان بیت کوین

3-طراحی شده مشابه با کارت بانکی ،با ظاهری مدرن و زیبا

4-قابلیت اتصال با تلفن همراه و امکان تراکنش راحت و سریع

5-در صورتی خراب شدن کارت ،دارای 12 ماه وارانتی معتبر است.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها