آینده بیت کوین چیست؟

اکسچنجر » آینده بیت کوین چیست؟
آینده بیت کوین چیست
تعداد بازدید : 399

تیم ما اذعان دارند افرادی که به سراغ مطالعه چیستی بیت کوین و آینده سرمایه گذاری در بیت کوین می روند ،حتما به دنبال جوابی صریح و مطمئن هستند تا بدانند بیت کوین به کجا می روند و تا چه زمانی این سرمایه گذاری امن خواهد بود ؟ و از این طریق با ا اطمینان خاطر اقدام به خرید بیت کوین نمایند.در این مقاله همراه ما باشید تا آینده سرمایه گذاری در بیت کوین را بررسی کنیم. شما همچنین می توانید پس از خواندن این مقاله، با دید وسیع تری اقدام به خرید ارزهای دیجیتال، مانند خرید ترون، اتریوم، ریپل و… نمایید.

آینده بیت کوین

نظریه ها و سناریوهای ارائه شده در مورد آینده بیت کوین
به دلیل افزایش تمایل بسیاری از افراد در سراسر دنیا و افزایش تعامل و توزیع این ارز دیجیتال در صرافی های آنلاین ،نظریه و پیش بینی های متعددی در مورد بیت کوین وجود دارد که برخی عقیده دارند احتمال به وقوع پیوستن هر کدام از این نظریه ها ممکن است و دلیل آن هم این است که ارزهای دیجیتال همانند فلزات ،طلا و نقره تحت تاثیر بازار جهانی است و نوسانات شامل ارزهای دیجیتالی هم خواهد شد.

1-طرفداران بیت کوین

بسیاری از افرادی که علاقه وافری به دنیای ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین دارند ،عقیده دارند ،بیت کوین و خرید و فروش آن را فرصتی برای سرمایه گذاری امن می دانند که از طریق این سیستم می توانند به صورت متمرکز و بر اساس اعتمادی که بین خود افراد شبکه بیت کوین و کاربران شکل می گیرد ،اقدام به فعالیت در این حوزه می کنند. در واقع همین افراد هستند که موجب استقرار هر چه بهتر و بیشتر بیت کوین در سراسر دنیا می شوند.

2-گروه (هولدر)HODL

این گروه از افراد همان گروهی هستند که بدون توجه به نوسانات بازار خرید و فروش بیت کوین ،حاضر به خرید بیت کوین هستند .برخی عقیده دارند که این افراد به دنبال کسب رکورد در حوزه بیت کوین هستند و از این طریق می خواهند آینده قیمت رکوردهای بیت کوین را به نام خودشان ثبت می کنند.

در این سراسر دنیا افراد مطرحی هستند که بیشترین بیت کوین را در دنیا خریداری کرده اند؛برای آشنایی و مطالعه بیشتر در این مورد پیشنهاد می کنم مقاله چه کسانی بیشترین بیت کوین دنیا را در اختیار دارند ،مطالعه کنید.

3-بانک های مرکزی (اقتصاد دانان ،سیاست مداران)

پس از به روی کار آمدن بیت کوین و سپس رشد آن در دنیای دیجیتال و فراگیر شدن آن در سراسر دنیا بانک های مرکزی و به دنبال آن اقتصاد دانان روی کار آمدن و پیشرفت بیت کوین را یک تهدید در دنیای اقتصاد می دانند ،و دلیل آن ها این است که دیگر بانک های مرکزی توانایی خلق پول به صورت نا محدود را نخواهند داشت.

نظریه افراد مطرح در مورد آینده بیت کوین

پس از رونق گرفتن بیت کوین و افزایش خرید و فروش آن افراد زیادی در مورد آینده بیت کوین اظهار نظر و پیش بینی هایی دارند ،در ادامه به نظریه اقتصاد دانان و فعالان حوزه بیت کوین می پردازیم:

Tim Draper-1

این فرد یکی از افراد سرمایه دار و بزرگ است که اقدام به سرمایه گذاری در شرکت هایی مانند تسلا و اسکایپ کرده است و از سال 2014 خرید بیت کوین او حدود 30000 بوده است و همین کار نشان دهنده اهمیت رشد بیت کوین در سال های پیش رو می باشد.

تیم دراپر عقیده دارد که قیمت بیت کوین تا سال 2022 به 000/250 خواهد رسید.

2-Bobby Ley

بابی لی یکی از سرمایه گذاران معتبر و معروف در حوزه بیت کوین است که قیمتی باور نکردنی را برای بیت کوین پیش بینی کرده است ،طبق عقیده او قیمت بیت کوین تا سال 2028 به یک میلیون دلار خواهد رسید.

آیا بیت کوین می تواند جایگزین ارز جهانی (دلار) شود ؟

در ابتدای مقاله به این نکته اشاره شد که دو دسته از افراد نظریه های متفاوتی در مورد بیت کوین دارند ، اذعان دارند که در آینده بیت کوین جایگزین ارز ذخیره جهانی یعنی دلار خواهد شد . اگر این ادعا ثابت شود ،این گروه از افراد که اقدام به خرید بیت کوین بدون توجه به قیمت آن کرده اند (گروه هولدر)،بسیار ثروتمند خواهند شد و سرمایه آن ها در سال های اولیه بسیار رشد خواهد کرد. بسیاری از افراد عقیده دارند که برای تحقق این ادعا باید بیت کوین را همانند سایر ارزهای دیجیتالی فیات یا دلار به رسمیت بشناسند و آن را بپذیرند.

در صورت پذیرش بیت کوین توسط افراد کل دنیا ، این اتفاقی گریز ناپذیر است که باعث افزایش قیمت بیت کوین خواهد شد ،و این به این دلیل است که فقط بیت کوین بین افراد تبادل خواهد شد. در ادامه هر چقدر که حجم تراکنش هایی که توسط بیت کوین انجام می شود ،افزایش یابد برای هر تراکنش طبیعی است کارمزد تعیین شده ای باید پرداخت شود. چگونگی محاسبه تراکنش بیت کوین و مطالعه بیشتر را در مقاله یک تراکنش بیت کوین چگونه کار می کند،بخوانید.

کاهش بیت کوین ،افزایش امید سرمایه داران

در مقاله بیت کوین چیست ذکر شد که تعداد بین کوین هایی که تاکنون استخراج شده است 21 میلیون بیت است و در صورتی که عرضه بیت کوین ثابت بماند و در مقابل تقاضای آن توسط خریداران افزایش یابد،همین اتفاق باعث افزایش امیدواری سرمایه گذارانی است که از ابتدا مبالغ و مقدار زیادی بیت کوین را خریداری کرده اند .در طرف مقابل به دلیل افزایش تقاضای خریداران ،هاوینگ ها بیت کوین هم مبلغ پاداش ماینرها را برای تایید بیت کوین کاهش خواهد داد. این اتفاق شامل کسب و کارهایی می شود که ترجیح می دهند برای خریداری سرویس های مورد نیازشان بیت کوین ها را خرج کنند ،اما باید این نکته را بدانند کارمزدهایی که برای پرداخت تراکنش های فروش بیت کوین انجام می شود ؛تا حدودی غیر معقول است .در این میان افرادی وجود دارند که به جای خرج کردن بیت کوین آن را به عنوان سرمایه ای که بر سود آن افزوده می شود، ذخیره می کنند.

این چرخه بین افراد و کاربران و تولید کنندگان بیت کوین به صورت متوالی خواهد چرخید و به همین دلیل است که برخی عقیده دارند قیمت بیت کوین و ارزش آن افزوده خواهد شد.

اگر جز افرادی هستید که علاقه دارید قیمت فروش و خرید بیت کوین را در لحظه بدانید ، پیشنهاد می شود به صفحه اصلی سایت ما مراجعه کنید.

به نظر شما چرا بیت کوین قابلیت تبدیل شدن به طلای دیجیتال را دارد؟
جواب ساده است ،چون طلا هم همانند بیت کوین واحد آن غیر قابل تغییر است

دلیل دوم مقایسه بیت کوین با طلا این است که هم طلا و هم بیت کوین قابلیت استخراج و به طور محدود قابلیت ذخیره دارد و البته دلیل نوسانات موجود در قیمت بیت کوین این است که به تازگی وارد رقابت جوانی شده و فقط حدود یه دهه از تولد آن می گذرد.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها