رمز ارز اتریوم چیست؟

اکسچنجر » رمز ارز اتریوم چیست؟
رمز ارز اتریوم چیست؟
تعداد بازدید : 416

رمز ارز اتریوم (Ethereum) چیست؟

امروزه بازار ارز های دیجیتال حسابی داغ می باشد بنابراین اگر می خواهید اگر میخواهید در این بازار ورود کنید می بایست ابتدا اطلاعاتی در مورد ارز رمز ها داشته باشید. رمز ارز اتریوم یکی از ارزها دیجیتال می باشد که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است و با استفاده از آن می توانی هم سرمایه گذاری کنید و هم این که به ترید مشغول شوید. اتریوم نسل دوم رمز ارز ها می باشد، نسل اول رمز ارزها بیت کوین است، شاید انی سوال برای شما پیش بیاید که چه تفاوتی با یکدیگر دارند که می خواهید در ادامه تمامی این مباحث را برای شما باز کنیم. پس برای آشنایی با ارز دیجیتال اتریوم و همچنین خرید اتریوم همراه ما باشید.

اتریوماتریوم رمز ارز است یا توکن؟

اتریوم یک رمز ارز می باشد که می توانید بر روی آن اطلاعات خود را ذخیره کنید. این رمز ارز با استفاده از شبکه بلاکچین کار میکند. اگر شبکه بلاکچین را یک پلتفرم در نظر بگیریم اتریوم یک برنامه می باشد که روی این پلتفرم نصب میشود و بنابراین شما می توانید با استفاده از این نرم افزار  اطلاعات خود را انتقال دهید. این دقیقا همان کاری است که بیت کوین هم انجام میدهد، اما میزان و نحوه کار کرد های این دو با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

اولین رمز ارز در جهان کدام است؟

به همین جهت بسیاری از افراد بر این باور هستند که اتریوم می تواند بسیار بهتر از بیت کوین عمل کند اما امروزه بیت کوین به دلیل اینکه اولین رمز ارز می باشد طرفداران بسیار زیادی دارد و این مسئله باعث میشود تا ارزش این رمز ارز بسیار بالا باشد. حتی خود اتریوم هم نیم نگاهی به این رمز ارز دارد و بالا رفتن قیمت بیت کوین قیمت اتریوم هم بالا می رود.

رمز ارز اتریوم از یک شبکه غیر متمرکز استفاده میکند تا جابجایی انجام شود، با استفاده از این شبکه غیر متمرکز که همان بلاک چین می باشد دیگر هیچ کس نمی تواند انتقال شما را ردیابی کند. به همین دلیل است که این ارز ها می توانند جایگزین پول کاغذی شوند.

استخراج اتریوم چگونه ممکن است؟

همانطور که میدانید برای به دست آوردن بیت کوین می توانید آن را استخراج کنید. ولی برای به دست آوردن اتریوم می بایست آن را خرید و فروش کنید، یعنی برای بیت کوین شما می توانستید با ایجاد یک بلاک جدید مقداری بیت کوین به دست آورید اما اتریوم اینگونه نمی باشد و میبایست به خرید اتریوم بپردازید. 

ویژگی های ارز دیجیتال اتریوم چیست؟

رمز ارز اتریوم ویژگی های بسیار زیادی دارد که می توانید از آنها استفاده کنید، یعنی این ویژگی ها می تواند بسیار به شما کمک کند. در ادامه به ویژگی های این ارز می پردازیم.

سیستم غیر متمرکز بودن یک رمز ارز به چه منظور است؟

همانطور که در بالا به سیستم غیر متمرکز اشاره ای کردیم به این معنا می باشد که کسی نمی تواند انتقال های شما را ردیابی کند. به عنوان مثال اگر شما به حساب شخصی پول واریز کنید بانک می تواند آن را بلوکه کند یا آن را برگرداند. اما در زمینه ارزهای دیجیتال از این خبر ها نمی باشد. سیستم غیر متمرکز یعنی هیچ بانکی وجود ندارد تا داده ها در آن جمع شوند و زیر نظر بانک انتقال ها انجام شود. به زبان ساده تر رمز ارز ها متعلق به هیچ شخص یا نهاد و یا حتی کشور خاصی نیستند.

آیا سیستم غیر متمرکز در ارزهای دیجیتال امنیت دارد؟

همین غیر متمرکز بودن می تواند امنیت بسیار بالایی را برای شما به وجود بیاورد، ممکن است که یک بانک مورد سرقت برود یا حساب های آن هک شوند اما برای این که بتوانند اتریوم یا هر رمز ارز دیگری را هک کنند نیاز است که بیش از 50 درصد شبکه را در اختیار داشته باشند که این کار غیر ممکن می باشد.

امنیت اتریوم

ویژگی های رمز ارز اتریوم چیست؟

از ویژگی های رمز ارز اتریوم می توان به سادگی آن اشاره کرد. شما می توانید به سادگی انتقال های خود را انجام دهید بدون این که معتل شوید و در هر زمان و مکانی می توانید این کار را انجام دهید. فکر کنید شما در یک نقطه از کره زمین قرار دارید میخواهید برای شخصی دیگراتریوم بفرستید تا زمانی که اینترنت داشته باشید این کار امکان پذیر می باشد. قیمت این ارز در تمام دنیا به یک واحد می باشد و در تمام دنیا می توانید آن را خرج کنید.

هنگام انتقال، اتریوم به صورت مستقیم به حساب دیجیتال فرد مورد نظر واریز می شود.

استخراج ارز دیجیتال اتریوم به چه صورت است؟

رمز ارز اتریوم از بلاک چین اتریوم استفاده میکند. به این معنی که به ازای هر بلوکی که ایجاد کنید به شما مقداری اتریوم میدهد. قبل از این که به استخراج بیت کوین بپردازید باید به شما بگوییم که می بایست یک کیف پول دیجیتال برای خود بسازید و یک سیستم قدرتمند داشته باشید. چرا که برای ایجاد یک بلوک می بایست فرمولهای ریاضی پیچیده را حل کنید که این کار با یک سیستم قدرتمند امکان پذیر خواهد بود.

قیمت اتریوم چقدر است؟

هم اکنون که داریم درباره رمز ارز اتریوم صحبت میکنیم این ارز در بازار به قیمت 40 هزار دلار خرید و فروش می شود و این در حالی است که در سال های گذشته این قیمت در حدود 7 تا 8 میلیون تومان بود. یعنی یک جهش بسیار زیاد را در این بازار شاهد بودیم.

آموزش نحوه خرید و فروش رمز ارز اتریوم

برای اینکه بتوانید رمز ارز اتریوم را خرید و فروش کنید می بایست یک کیف پول دیجیتال داشته باشید که می توانید آن را به راحتی دانلود کنید و داته باشید، نوع دیگر و امن تر این کیف پول ها کیف پول های سخت افزاری می باشند که امنیت بسیار بالایی دارند. بعد از این که یک کیف پول ارز های دیجیتال برای خود گرفتید می بایست در یک صرافی ثبت نام کنید. صرافی ارزهای دیجیتال انواع مختلف دارند که بیشتر آنها ازاتریوم پشتیبانی میکنند و می توانید از آنها استفاده کنید. بعد از این که در صرافی ثبت نام کردید می توانید با پول واقعی این رمز ارز را خرید و فروش کنید و در ازای فروش آن پول واقعی یا یک رمز ارز دیگر دریافت کنید.

 خرید و فروش رمز ارز اتریوم

آینده رمز ارز اتریوم

اگر برای شما هم این سوال پیش آمده که چرا این رمز ارز ها بسیار ارزش دارند و آیا کلاهبرداری هستند یا خیر باید گفت که آینده ما به این رمز ارز ها بستگی دارد. به این معنا که دیگر نیاز نیست چیزی به نام پول با خود حمل کنید و می توانید از این رمز ارز ها استفاده کنید. فکر کنید می خواهید از مغازه بستنی بخرید و این کار را به راحتی با پرداخت مقداری ارز دیجیتال اتریوم انجام می دهد. در واقع این رمز ارزها آینده پول های کاغذی می باشند و روزی میرسد که ما دیگر از پول استفاده نمی کنیم و می توانید از این رمز ارز های با مزیت های بسیار زیاد آن استفاده کنیم.

سوالات متداول رمز ارز اتریوم چیست؟

1.رمز ارز اتریوم از چه پلتفرمی استفاده میکند؟
رمز ارز اتریوم برای انتقال از شبکه بلاکچین مختص به خود استفاده میکند و شما می توانید با نگاهی به شبکه  بلاکچین از این شبکه اطلاعات مورد نظرتان را به دست آورید.

2.قیمت اتریوم امروزه چقدر است؟
امروزه قیمت رمز ارز اتریوم به 40 هزار دلار رسیده است اما برای اطلاع از قیمت دقیق این ارز می بایست به بازار این ارز نگاهی بیندازید.

3.آیا خرید ارز های دیجیتال منطقی می باشد؟
در واقع باید گفت که قیمت این ارز ها سر به فلک خواهد کشید و همانطور که گفتیم در آینده از این ارز ها برای خرید و فروش ها و همه چیز استفاده میشود و پول کاغذی کنار می رود پ اگر فردی آینده نگر هستید حتما به شما پیشنهاد میکنیم که مقداری ا این ارزها را بخرید.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها