آموزش شارژ حساب پرفکت مانی

اکسچنجر » آموزش شارژ حساب پرفکت مانی
آموزش شارژ حساب پرفکت مانی
تعداد بازدید : 434

آموزش شارژ حساب پرفکت مانی

خرید پرفکت مانی یکی از سیستم های بسیار کارآمد می باشد که امروزه نقل و انتقالات ارز را بسیار آسان کرده است و می توانید با استفاده از این سیستم به راحتی به این کار بپردازید. اما برای این کار می بایست آموزش شارژ حساب پرفکت مانی را بلد باشید تا بتوانید با استفاده از این کار نقل و انتقالات و خرید های خود را انجام دهید.بیشتر افرادی که به دنبال استفاده از این سیستم می باشند نمی دانند که چطور می توانند حساب خود را شارژ کنند و این کار را به افراد دیگر می سپارند تا آنها این کار را برایشان انجام دهند. از همین رو آموزش شارژ حساب پرفکت مانی را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید به راحتی این کار را خودتان انجام دهید.

قبل از این که بخواهیم به آموزش بپردازیم نکاتی را می بایست به شما بگوییم که در کار با این سیستم بسیار برای شما مفید خواهد بد و می توانید به راحتی به مبادلات و استفاده از خدمات این سیستم بپردازید.

تحریم نبودن پرفکت مانی

قبل از هر چیزی باید بدانید که پرفکت مانی برای کسانی که در ایران هستند بسیار کارآمد می باشد و می توانند با سراسر دنیا مبادلات ارزی خود را انجام دهند. این سیستم از قوانین ایالات متحده آمریکا پیروی نمی کند و برای همین تحریم ها هیچ اثری روی آن ندارند و افرادی که در ایران زندگی می کنند می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

تحریم نبودن پرفکت مانی
سایت این سیستم از زبان پارسی نیز پشتیبانی می کند اما به دلیل اینکه باگ های زیادی با استفاده از زبان پارسی برای سیستم وجود دارد می بایست از زبان انگلیسی استفاده کنید که این کار را برای کاربرانی که به زبان انگلیسی آشنایی ندارند سخت میکند. با استفاده از آموزش شارژ حساب پرفکت مانی می توانید تحریم ها را دور زده و این حساب را برای خودتان شارژ کنید.

ثبت نام در پرفکت مانی

قبل از اینکه بتوانید حساب خود را شارژ کنید می بایست در این سیستم ثبت نام کنید، ثبت نام کردن در این سیستم کار بسیار آسانی می باشد اما کمی زمان می برد و این به خاطر احراز هویت می باشد.

ثبت نام در پرفکت مانی
برای اینکه بتوانید حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنید می بایست بعد از نام نویسی هویت خود را تایید کنید و اینکار در خود سایت انجام می پذیرد و از آنجایی که برای احراز هویت نیاز به یک سری مدارک است می توانید با ارسال مدارک به صورت عکس و بارگذاری آنها در سایت این کار را انجام دهید.

بعد از این که مدارک را فرستادید و احراز هویت شما با موفقیت انجام شد می توانید حساب خود را شارژ کنید.
توجه داشته باشید که در مواردی می بایست برای احراز هویت مدارک خود را ترجمه کنید.

بهترین روش برای شارژ حساب پرفکت مانی

بهترین روش شارژ حساب پرفکت مانی این است که به صرافی های ایرانی مراجعه کنید. برای اینکه پرفکت مانی به راحتی در این صرافی ها خرید و فروش می شود و شما می توانید به راحتی آن را بخرید و وارد حساب خو کنید و حسابتان را شارژ کنید.

بهترین روش برای شارژ حساب پرفکت مانی
برای اینکه بتوانید از صرافی ها پرفکت مانی بخرید باید بگوییم که در این صرافی ها نیز می بایست یک حساب درست کنید و احراز هویت انجام دهید و به این صورت به راحتی می توانید پرفکت مانی را خریداری کنید و آن را به حساب خود بیفزایید.
نرخ قیمت پرفکت مانی بر حسب دلار صورت میگیرد و مثلا اگر دلار 30 هزار تومان باشد شما می توانید پرفکت مانی را با قیمت حدودی 30 هزار تومان بخرید.

برای خرید پرفکت مانی می بایست شماره حساب پرفکت مانی خود را به سایت های صرافی بدهید تا آنها پرفکت مانی را برای شما در حسابتان واریز کنند. برای اینکه شماره حساب خود را بدست بیاورید تنها کافی است به حساب پرفکت مانی خود رجوع کنید.
این تنها روش شارژ حساب پرفکت مانی نمی باشد و راه های دیگری هم وجود دارد اما این راه ها در ایران کاربرد ندارند.

استفاده از راه های دیگر شارژ حساب پرفکت مانی

در آموزش شارژ حساب پرفکت مانی به این می پردازیم که چگونه می توانید از راه های دیگر برای شارژ حساب خود اقدام کنید.
این کار بسیار راحت می باشد و برای آن وارد حساب پرفکت مانی خود شوید و وارد بخش Deposit
شوید. در این بخش انواع راه هایی که می توانید این کار را انجام دهید برای شما نمایش داده شده است و باید بگوییم که اگر در ایران هستید نمی توانید از این راه ها استفاده کنید.

در این بخش روش های زیر برای شما وجود دارد:

  • استفاده از سیستم بانکی
  • شارژ با پول نقد
  • شارژ با کد ووچر
  • استفاده از صرافی های آنلاین
  • شارژ حساب با بیت کوین
  • شارژ حساب با وام گرفتن از دیگران

تنها روش های شارژ با ووچر ، استفاده از صرافی های آنلاین و شارژ با بیت کوین در ایران امکان پذیر می باشد.

شارژ حساب پرفکت مانی با ووچر

در آموزش شارژ حساب پرفکت مانی می توان به روش شارژ حساب با ووچر اشاره کرد. این روش یکی از متداول ترین روش های شارژ حساب پرفکت مانی می باشد و بسیاری از افراد از این روش استفاده میکنند.
در واقع ووچر پرفکت مانی مانند یک کارت هدیه می باشد و می توانید با استفاده از آن به پرداخت یا برداشت پرفکت مانی بپردازید.
ووچر به صورت فیزیکی در اختیار شما قرار نمی گیرد و حاوی یک شناسه 10 رقمی و یک کد فعال سازی 16 رقمی می باشد و همچنین تاریخ ایجاد و انقضای آن روی این کارت ها ثبت شده است.

شارژ حساب پرفکت مانی با ووچر
برای شارژ با استفاده از این روش می بایست در سایت های ایرانی هر مقدار که می خواهید خرید ووچر اقدام کنید و به حساب پرفکت مانی خود بروید و سپس در بخش deposit اطلاعات ووچر را وارد کنید حساب خود را شارژ کنید.

سخن آخر

آموزش شارژ حساب پرفکت مانی به شما کمک می کند تا حساب پرفکت مانی خود را به تنهایی شارژ کنید.
این کار روش های مختلفی دارد که شما می توانید به سه حالت از این روش ها این کار را انجام دهید.
از دیگر روش ها نمی توان در ایران استفاده کرد و بهترین روش برای شارژ حساب پرفکت مانی استفاده از صرافی های ایرانی می باشد.

سوالات متداول آموزش شارژ حساب پرفکت مانی

1.      آیا شارژ حساب پرفکت مانی کار سختی است؟
شارژ حساب پرفکت مانی اگر آموزش آنرا دیده باشید کار سختی نیست اما اگر آموزش ندیده باشید ممکن است که دچار مشکل شوید.
2.      آیا از همه روش های شارژ حساب پرفکت مانی می توان  استفاده کرد؟
خیر، از همه ی روش های شارژ حساب پرفکت مانی نمی توان استفاده کرد و تنها می توان از سه روش شارژ با صرافی آنلاین، شارژ با ووچر و شارژ با بیت کوین استفاده کنید.
3.      کدام روش بهترین روش برای شارژ حساب پرفکت مانی می باشد؟
بهترین روش برای شارژ حساب پرفکت مانی استفاده از صرافی می باشد البته این روش برای کسانی است که در داخل ایران زندگی می کنند و از داخل ایران می خواهند از این سرویس استفاده کنند.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها