خرید ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد و نقد کردن آسان

اکسچنجر » خرید ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد و نقد کردن آسان
خرید ووچر
تعداد بازدید : 5512

اطلاعات مقدماتی در رابطه با  خرید ووچر مانی

خرید پرفکت مانی یکی از سیستم هایی می باشد که با استفاده از آن می توانید به راحتی به نقل و انتقالات ارز و همچنین خرید کالا و خدمات از سایت های مختلف بپردازید. برای اینکه بتوانیدبه خرید ووچر پرفکت مانی  بپردازید نیاز به یک سری اطلاعات دارید که قبل از هر کاری می بایست آنها را بدانید  این اطلاعات را می توانید در آموزش خرید ووچر به دست آورید.

پرفکت مانی بر مبنی ارز الکترونیکی کار می‌کند و کاربران می‌توانند، چندین دارایی را در حساب خود نگه دارند. پرفکت مانی در روسیه به خوبی رشد کرده است و همچنان در تلاش است تا محبوبیت بیشتری به دست آورد. می‌ توان گفت پرفکت مانی یک کیف پول دیجیتال است و برای انتقال حواله های الکترونیکی نیاز به حداقل موجودی دارد. تراکنش ها امکان اصلاحیه ندارند و بازگشت پذیر نیستند. همین سبب جذابیت کار با پرفکت مانی شده است. این فرصت های شگفت انگیزی را برای همه کاربران اینترنت و صاحبان ثروتمند مشاغل آنلاین باز کرده است. پرفکت مانی یک جایگاه را هدف قرار می دهد تا تراکنش های آنلاین را به سطح مطلوب برساند.

از آنجایی که این سیستم تحریم نمی باشد شما می توانید به راحیتی این کار را انجام دهید و باید گفت که کار سخت و پیچیده ای نمی باشد و تنها می بایست کمی با زبان انگلیسی آنشنایی داشته باشید.

با استفاده از خرید ووچر perfectmoney می توانید به راحتی و در مدت زمان بسیار کم پرداخت های خود را انجام دهید که این امر یک نقطه قوت برای این سیستم به حساب می آید.
اگر از آن دسته از افراد می باشید که میخواهید از سایت های خارجی کالا یا خدمات بخرید یا اینکه میخواهید به خرید ارز های دیجیتال از صرافی های دییتال بپردازید این سیستم بسیار مناسب شما خواهد بود.

کاربرد ووچر پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی در واقع طراحی شده است تا کسانی که حساب پرفکت مانی ندارند بتوانند از آن استفاده کنند. در واقع با خرید ووچر پرفکت مانی نیازی ندارید تا در سایت پرفکت مانی ثبت نام کنید و احراز هویت و غیره را انجام دهید و تنها چیزی که نیاز دارید این است که از یک صرافی ووچر خریداری کنید در آموزش خرید ووچر می توانید بفمید که چگونه می توان این ارز را بخرید.

کاربرد ووچر پرفکت مانی -خرید ووچر پس انداز
کاربرد ووچر پرفکت مانی

بعد از این که هر مقدار ووچر خریداری کردید می توانید آن را هرجایی که از پرفکت مانی پشتیبانی میکند خرج کنید.
ووچر پرفکت مانی مانند یک کارت هدیه می باشد که با استفاده از آن می توانید هر مقدار که می خواهید آن را شارژ کنید و بعد از استفاده از آن این کارت باطل می شود و کسی نمی تواند از ان استفاده کند.

با استفاده از این کارت شما می توانید حساب پرفکت مانی خود را شارژ کرده و نیازی به ارائه اطلاعات حساب برای خرید های دیگر نمی باشد و می توانید کد 10 رقمی که برای شما ارسال می شود را استفاده کنید.
حتی کسانی که حساب پرفکت مانی دارند می توانند از حساب خود یک ووچر تهیه کنند و آن را خرج کنند.

نحوه گرفتن کد ووچر پرفکت مانی به چه صورت است؟

اگر شما از دارندگان حساب پرفکت مانی می باشید می توانید از آموزش خرید ووچر استفاده کنید و از  حساب خود ووچر تهیه کنید. برای اینکار ابتدا به حساب خود در سایت پرفکت مانی شوید در قسمت deposit می توانید از موجودی حساب پرفکت مانی برداشت کنید و ووچر دریافت کنید.
در این بخش گزینه دوم که E_Voucher می باشد را انتخاب کنید تا به شما امکان برداشت ووچر را به شما بدهد.

نحوه گرفتن کد ووچر پرفکت مانی
بعد از مرحله بالا می بایست روی گزینه purchase a new e-voucher کلیک کنید.
در مرحله بعد شما می بایست حسابی که از آن می خواهید برداشت کنید را انتخاب کنید و مقدار ووچر را تغییر دهید.
سپس روی گزینه preview purchas کلیک کنید و جزئیاتی که به شما نمایش داده می شود را به دقت مطالعه کنید. در صورت در ست بودن اطلاعات ووچر را دریافت میکنید و آن به صورت یک پیامک به روی تلفن همراهتان می آید که این پیامک حاوی یک کد می باشد. در صورتی که نمی خواهید از این ووچر فورا استفاده کنید می توانید کد فعالسازی را در جایی نگه داری کنید و بعدا از آن استفاده کنید.

نحوه خرید ووچر پرفکت مانی

امروزه بسیاری از افراد هستند که میخواهند انتقال ارز انجام دهند یا خرید و فروش در داخل یا خارج از ایران را انجام دهند اما به دلیل اینکه ایران در تحریم است نمی توانند این کار را انجام دهند و برای همین به دنبال راهی برای انتقال ارز هستند، این افراد می توانند از خرید ووچر پرفکت مانی استفاده کنند.
علاوه بر اینکه برای انتقال ارز در ایران با مشکل مواجه می باشد برای اینکار می بایست از واسطه ها استفاده که این کار با دریافت کارمزد از شما امکان پذیر می باشد اما کارمزد این انتقال زیادتر از حد نرمال است اما افرادی که میخواهند این کار را انجام دهند امروزه دیگر نیازی به این واسطه ها ندارند و شرکت هایی مانند پرفکت مانی به وجود آمده اند که می توانند این کار را برای شما به راحتی با خرید ووچر پرفکت مانی انجام دهند.

ووچر چیست؟

ووچر پرفکت مانی که متعلق به همین شرکت است چیزی شبیه به یک کارت شارژ است اما به صورت مجازی. با استفاده از این کارت شارژ می توانید خرید و فروش و به طور کلی انتقال ارز را انجام دهید.

ووچر چیست؟
برای اینکه بتوانید خرید ووچر پرفکت مانی را انجام دهید می بایست ابتدا هر مقدار که از آن را میخواهید خریداری کنید سپس بعد از خریداری به شما یک شماره 16 رقمی و یک کد 10 رقمی داده می شود که می بایست آنها را داشته باشید و برای استفاده از ووچر می بایست آنها را ارائه دهید.
بر روی این کارت شارژ علاوه بر دو کدی که گفته شد تاریخ ایجاد ووچر نیز ذکر می شود و می توانید متوجه شوید که چه زمانی آن را به وجود آورده اید.

ووچر پرفکت مانی بهترین گزینه برای کمک به همه کاربران خود برای انتقال پول به هر شخصی در سراسر جهان است. ووچر به کاربران خود کمک می کند تا به صورت ایمن و محرمانه برای خدمات و کالاها به صورت آنلاین پرداخت کنند. به راحتی می توان ووچر الکترونیکی را با هر ارز الکترونیکی یا حتی نقدی دیگری تعویض کرد. ووچر پرفکت مانی را می‌توان مانند چک الکترونیکی در نظر گرفت که برای انتقال و برداشت وجه استفاده شود. به صورت کلی ووچر از بخش‌های زیر تشکیل شده است:

– کد دیجیتال: کد منحصر به فرد 16 رقمی.

– کد فعال سازی: 10 رقمی کد منحصر به فرد.

– مبلغ اعتبار: به عنوان مثال، 1000 USD.

– تاریخ ایجاد: به عنوان مثال، 17: 56 30.08.2019.

آموزش خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ووچر پرفکت مانی کار بسیار آسانی است و می توان آن را به راحتی تهیه کنید.
برای خرید ووچر تنها کافی است به سایت پرفکت مانی بروید و در این سایت اقدام به خرید کنید که در این صورت ووچر برای شما ارسال خواهد شد.
همچنین یکی ازراه های خرید ووچر پرفکت مانی این است که به صرافی های دیجیتالی بروید که از ووچر پشتیبانی می کنند. هنگامی که به این صرافی ها می روید و برای خرید ووچر اقدام می کنید آنها یک فرم برای خرید ووچر به شما می دهند و سپس بعد از این که اطلاعات مورد نظر را وارد کردید می توانید مقدار آن را تعیین کنید.

آموزش خرید ووچر پرفکت مانی از صرافی
بعد از این که مقدار آن را تعیین کردید مبلغ را به ریال یا هر ارز دیگری به صرافی پرداخت می کنید و در ازای آن آنها به شما ووچر میدهند اما به این نکته توجه داشته باشید که صرافی ها برای این کار از شما کارمزد در یافت میکنند، اما سایت اکچنجر پرو هیچگونه کار مزدی چه برای خرید و چه برای فروش از شما در یافت نخواهد کرد.
اگر میخواهید بدانید که در چه مدت این انتقال انجام می شود باید به شما بگوییم که اگر از این راه برای خرید ووچر پرفکت مانی استفاده میکنید این انتقال تقریبا به صورت آنی انجام می شود و می توانید بلافاصله بعد از دریافت کد ووچر از آن استفاده کنید و اگر نمی خواهید از آن استفاده کنید کد ها را در محل امنی نگهداری کنید.

نحوه ایجاد کردن ووچر

علاوه بر اینکه می توانید این ارز را از صرافی های آنلاین خریداری کنید می توانید با رجوع به سایت خود پرفکت مانی این ارز را برای خود و بدون کارمزد و برون احراز هویت دریافت کنید.
برای اینکار ابتدا به سایت پرفکت مانی بروید در این مرحله می بایست روی گزینه Withdrawal(برداشت) که در پایین صفحه سمت راست برای شما نمایش داده می شود کلیک کنید.
بعد از اینکه روی گزینه بالا کلیک کردید یک صفحه برای شما به نام WITHDRAW PERFECT MONEY  برای شما باز میشود.
در این صفحه سه گزینه برای شما نمایش داده می شود، گزینه اول برای استفاده از بانک است، یعنی با استفاده از بانک ووچر خریداری کنید که این روش هم در ایران و در سراسر دنیا امکان پذیر می باشد اما کمی استفاده از آن سخت است و به آسانی نمی باشد همچنین کارمزد این روش بسیار بالا خواهد بود.

نحوه ایجاد ووچر پرفکت مانی
گزینه دوم e-voucher است که شما می بایست روی این گزینه کلیک کنید.
گزینه سوم استفاده از بیت کوین برای خرید ووچر می باشد که آن هم در ایران امکان پذیر نیست.
بعد از اینکه روی گزینه e-voucher کلیک کردید صفحه ای به نام  E-Voucher depository برای شما نمایش داده می شود. در این صفحه توضیحاتی برای شما نوشته شده است که در زیر این توضیحات گزینه ای به نام  Purchase New e-Voucher وجود دارد که باید روی این گزینه کلیک کنید.
سپس در این مرحله می بایست حسابی را که میخواهید با استفاده از آن ووچر به دست آورید را انتخاب کنید.
نکته: در این مرحله باید بگوییم اگر حساب شما دارای موجودی کافی نباشد نمی توانید ووچر دریافت کنید و حتما باید وجه کافی داشته باشید.
در گزینه account to charge from  حسابی را که میخواهید با استفاده از آن ووچر بخرید را وارد کنید.
در زیر این گزینه amount of e-voucher(مقدار ووچر) است که در این گزینه باید مقدار ووچر را وارد کنید.
و در آخر روی گزینه Preview Purchase کلیک کنید، بعد از آن یک پیش نمایش از خرید به شما نشان می دهد که باید با دقت آن را بخوانید اگر اطلاعات وارده درست بود روی گزینه Purchase e-Voucher کلیک کنید. اکنون پرداخت شما با موفقیت انجام خواهد شد و کارت شارژ برای شما ارسال می شود و می توانید از آن استفاده کنید.
با خرید ووچر پرفکت مانی می توانید از سایت هایی که از این ارز پشتیبانی می کنند خرید خود را انجام دهید و یا به تبدیل ارز بپردازید برای خرید این ارز به روش بالا نیازی به احراز هویت ندارید.

نحوه دریافت کد ووچر پرفکت مانی

برای دریافت کردن کد ووچر پرفکت مانی در واقع نیازی نیست که در این سیستم ثبت نام کرده باشید یا اینکه حسابی در این سیستم مالی داشته باشید، شما می توانید برای دریافت کد ووچر پرفکت مانی از شماره همراه یا ایمیل خود استفاده کنید.
در واقع حتما لازم نیست که از خود حساب پرفکت مانی ووچر را دریافت کنید و برای اینکار سایت ها می توانند شماره تماس شما را دریافت کنند و هر موقع که شما اقدام به خرید ووچر کردید این کد را برای شما اس ام اس یا ایمیل کنند.

نحوه دریافت کد ووچر پرفکت مانی
امنیت ایمیل و اس ام اس خوب است اما ممکن است که شما مورد حمله هکر ها قرار بگیرید یا اینکه سایتی که از آن استفاده میکنید یک سایت کلاهبرداری باشد و اینگونه می تواند اطلاعات شما را دریافت کرده و حسابتان را خالی کند.
بنابراین حتما برای دریافت کد ووچر می بایست از سایت های معتبر استفاده کنید و این را به یاد داشته باشید که اطلاعات شخصیتان را در هر سایتی وارد نکنید.
برای اینکه بتوانید بفهمید کدام سایت معتبر است می توانید آدرس آن را به دقت بخوانید و یا حتما بینید که نشان امنیت HTTP در اول آدرس صفحه نمایان باشد.

نحوه استفاده از کد ووچر پرفکت مانی

همانطور که گفتیم برای از ووچر پرفکت مانی می توانید در بسیاری از کار ههای خود استفاده کنید و خرید و شارژ حساب های خارجی خود را انجام دهید. بنابر این برای این کار می بایست ابتدا ببینید که آیا آنجایی که میخواهید از ووچر استفاده کنید  از این ارز پشتیبانی میکند یا خیر، اگر این کار را انجام نمیداد کلا می بایست بی خیال شوید چرا که استفاده از روش های دیگر در ایران امکان پذیر نمی باشد.
برای اینکه بتوانید مطمئن شوید که سایت یا آن شبکه ای که میخواهید خریدتان را با استفاده از ووچر انجام دهید از ووچر پرفکت مانی پشتیبانی می کند کافی است که هنگام پرداخت آرم پرفکت مانی را ببینید.

نحوه استفاده از کد ووچرپرفکت مانی
اگر این نشان را دیدی می توانید روی آن کلیک کنید و کد هایی که قبلا برای شما فرستاده شده بود را وارد کنید.
با وارد کردن کد ها می توانید مشاهده کنید که خرید شما انجام می شود و یا اینکه حسابتان شارژ خواهد شد.

علاوه بر این، روش های مختلفی برای استفاده از این سرویس وجود دارد. از همه، یکی از روش های اصلی استفاده از ووچر الکترونیکی پرفکت مانی است. خب، در طول سال‌ها، استفاده از ابزارهای مالی مختلف به عنوان چک بانکی، مردم را قادر می‌سازد تا بدون همراه داشتن پول نقد، پرداخت‌ها و تراکنش‌های آسانی داشته باشند. ووچر پرفکت مانی نیز ابزاری است که هدف آن ساده‌سازی تراکنش‌ها است. نوعی چک الکترونیکی است که برای واریز یا برداشت وجه به حساب پرفکت مانی استفاده می شود.

این ووچر الکترونیکی شامل کد 16 رقمی منحصر به فرد و دیجیتال، کد فعال سازی 10 رقمی، تاریخ ایجاد و مبلغ اعتبار می باشد. نوعی چک بانکی الکترونیکی است که به عنوان ابزاری برای برداشت و سپرده ایجاد می شود. ووچر پرفکت مانی را می توان بدون هیچ زحمتی در بیش از 100 کشور در سراسر جهان استفاده کرد.

برای استفاده از کد ووچر پرفکت مانی، ابتدا باید آن را فعال کنید. فعال‌سازی را فقط صاحب ووچر پرفکت مانی می‌تواند به بهترین نحو انجام دهد. برای فعال سازی ووچر الکترونیکی باید فعالیت هایی را انجام دهید که شامل موارد زیر می شود:

– وارد سیستم خود شده و ووچر الکترونیکی پرفکت مانی را در قسمت “سپرده” انتخاب کنید. یک پنجره با چند ورودی به عنوان نمایش داده می شود،

– شماره ووچر پول کامل؛

– کد فعال سازی ووچر پرفکت مانی؛

– شماره ووچر پرفکت مانی خود را وارد کرده و روی «فعال کردن ووچر الکترونیکی» کلیک کنید.

آیا برای ووچر پرفکت مانی باید کارمزد پرداخت کرد؟

دریافت کارمزد پرفکت مانی با توجه به نوع تراکنشی که انجام می‌شود، متغییر است. با اینحال پرفکت مانی نسبت به سایر پرداخت های بین المللی پی پال و وب مانی دارای کارمزد به مراتب کمتری است. به طور کلی اگر دارای حساب تایید شده باشید، کارمز ترنسفر داخلی ۰.۵% و در غیر اینصورت و عدم دارا بودن حساب تایید شده، دارای کارمزد ۱.۹٪ خواهد بود. تمامی مبلغ کارمزد نیز از مانده حساب برداشت می‌شود و نیاز به واریز جداگانه این کارمزد نیست. با این وجود در زمان وارد کردن کد ووچر در پرفکت مانی، هیچ کارمزدی کسر نخواهد شد. همچنین در زمان واریز وجه یا Deposite نیز هیچ کارمزدی از کاربر دریافت نمی‌شود و نکته مهم در آن است که برای این دو مورد در حساب های تایید شده یا نشده تفاوتی وجود ندارد.

خرید ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد و با تایید حساب

اگر شما به دنبال انجام تراکنش های بالا هستید و حجم زیادی را به خرید و فروش اختصاص می‌دهید، بهتر است حساب خود را تایید یا وریفای کنید. وریفای کردن حساب کاملا رایگان و بدون دردسر است و تنها کافیست که مدارک درخواستی مورد نظر شرکت را در اختیار آن ها قرار دهید. پس از بررسی و تایید مدارک شما، حساب وریفای خواهد شد. با این روش میزان کارمزد پایین تر و نزدیک به صفر را برا ی انجام تراکش های خود پرداخت خواهید کرد که به نفع شما است. برای سهولت انجام این امور می‌توانید از نمایندگی های رسمی پرفکت مانی در ایران استفاده نمایید.

مزایای خرید ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد از نمایندگی های معتبر

از آنجا که شما برای خرید ووچر پرفکت مانی به صورت مستقیم می‌بایست دو کارمزد پرداخت کنید و با توجه به اینکه حساب شما از انواع حساب های تجاری یا حقیقی باشد، دارای پرداختی و کارمزد مختلفی است، لذا بهتر است انجام این امور را از طریق شرکت واسطه و نمایندگی مجاز آن د ر ایران انجام دهید. شرکت اکسچنجر پرو با ارائه خدمات 24 ساعته، پشتیبانی حرفه ای و همواره در دسترس، امنیت بالا، پرداخت امن، انجام ووچر بدون تایید و یا با تایید حساب در کمترین زمان ، تضمین کاهش میزان کارمزد پرداختی، حفاظت اطلاعات کاربر و … به تسریع و تسهیل امور مالی کاربران خود می‌پردازد.
از جمله مزایای خرید ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد از اکسچنجر پرو می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:
• کمترین نرخ کارمزد در خرید و فروش
• خرید آنلاین ووچر و بدون دردسر •
امکان خرید ووچر تا میزان 15 دلار به صورت آنلاین و بدون تایید حساب
• امکان فروش ووچر بدون محدودیت
• انتقال ارز از طریق ووچر با سرعت بالا
• عدم تاثیرگذاری تحریم ها در ووچر پرفکت مانی
• امکان تبادل ووچر با ارزهای رایج و حتی کریپتوکارنسی ها
• عدم انقضای ووچرها
 

کاربرد های خرید ووچر PM

با خرید PM e-voucher می توانید کار های بسیار زیادی انجام دهید، کاربرد های ووچر بسیار زیاد و بسیار مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
هنگامی که شما میخواهید یک خرید اینترنتی انجام دهید می بایست شماره حسابتان را وارد کنید، شماره شناسایی کارت را وارد کنید، تاریخ انقضا و رمز کارت را وارد کنید تا بتوانید خریدتان را انجام دهید.
اما ووچر در این جا به کمک افراد می آید و مدت زمان تراکنش را پایین می آورد و تنها با وارد کردن دو کد میتوانید خریدتان را انجام دهید.

سیستم Perfect Money این فرصت را در اختیار کاربران خود قرار داده است که حساب خود را با اخذ وام از سایر کاربران PM شارژ کنند. برای ورود به بخش «تبادل اعتبار»، باید وارد حساب Perfect Money خود شوید و به منوی «تبادل اعتبار» رجوع کنید. برای اخذ وام، یک درخواست ایجاد کنید یا با پیشنهادهای وام فعلی که ممکن است مد نظر شما باشند بیشتر آشنا شوید. وام‌دهندگانی که پیشنهاد وام می‌دهند مبلغ وام را به یک حساب مخصوص «تبادل اعتبار» انتقال می‌دهند. اگر پیشنهاد یک وام‌دهنده با نیازهای وام‌گیرنده‌ای مطابقت داشته باشد، وام‌گیرنده وجه مورد نیاز را پس از عقد قرارداد در حساب خود دریافت می‌کند. چنین تراکنش‌هایی به صورت خودکار یا با تأیید وام‌دهنده قابل انجام است. درخواست اعطا یا اخذ وام حاوی اطلاعاتی درباره مبلغ وام، مدت بازپرداخت و نرخ بهره است. «تبادل اعتبار» هیچ کارمزد اضافه‌ای دریافت نمی‌کند. وام‌دهندگان در صورت درخواست انتقال وجه به وام‌گیرنده، 0.5٪ کمیسیون استاندارد پرداخت می‌کنند. وام‌گیرندگان نیز هنگام درخواست انتقال وجه به وام‌دهنده، 0.5٪ کارمزد استاندارد پرداخت می‌کنند.

از کاربرد های دیگر آن این است که می توانید حساب پرفکت مانی خود را نیز شارژ کنید. اگر ووچر داشته باشید می توانید حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنید و این به آن معنی می باشد که دیگر نیازی نیست از کارت بانکی خود استفاده کنید و می توانید با وارد کردن اطلاعات ووچر آن را در حساب خود واریز کنید.

کاربرد های خرید ووچر PM
همچنین می توانید بالعکس این قضیه را انجام دهید و با استفاده از پرفکت مانی ووچر دریافت کنید و به دوستان خود هدیه بدهید.
مهم ترین کاربرد خرید ووچر پرفکت مانی این است که نیازی نیست نگران تحریم ها باشید و می توانید به راحتی از سایت های خارجی با استفاده از ووچر خرید انجام دهید.

خرید ووچر از اپلیکیشن PM

یکی از ویژگی هایی که ووچر پرفکت مانی دارد این است که می توانید حتی از اپلیکیشن آن هم زمان هایی که به این سایت دسترسی ندارید و نمی خواهید از سایت های مختلف برای خرید آن اقدام کنید استفاده کنید.
در واقع این اپ به کمک افراد آمده است تا بتوانند به راحتی و در همه حال از خدمات آن استفاده کنید که خرید ووچر هم یکی از این گزینه های می باشد.

خرید ووچر از اپلیکیشن PM
در واقع خرید کردن ارز ووچر PM به همان راحتی می باشد که در سایت آن امکان پذیر است، بنابراین می بایست تنها وارد این اپ شوید و سپس به قسمت ووچور بروید و خرید خود را انجام دهید.
اپلیکیشن PM را می توانید در اینترنت سرچ کنید و آن را دانلود کنید، برای دانلود از سایت های معتبر می توانید به گوگل پلی بروید و از آن جا دانلود خود را انجام دهید و به این نکته توجه داشته باشید که می بایست از اپ هایی استفاده کنید که IP را تغییر دهند. این قضیه برای استفاده از سایت این شرکت نیز صدق می کند و برای استفاده از سایت هم باید از اپ هایی که آی پی را دور میزنند استفاده کنید.

قیمت ووچر در ایران

قیمت ووچر در ایران و جهان به یک صورت است و آن یک دلار می باشد، هر دلار امروزه معادله 20 هزار تومان است. بنابراین اگر بخواهید مثلا یک ووچر را خریداری کنید می بایست 20 هزار تومان هزینه کنید و برای خرید های خارجی خود می توانید از آن به عنوان یک دلار استفاده کنید.
برای اینکه بتوانید به صورت ریالی این خرید را انجام دهید و با پول رایج کشور خود مانند ریال ووچر بخرید می بایست از سایت های ایرانی مانند اکسچنجر پرو استفاده کنید.

حساب پرفکت مانی یکی از جدیدترین روش های پرداخت و انجام تبادلات مالی در دنیاست. بسیاری از مردم از روش های جدید و سریع استقبال می کنند. مخصوصا اینکه پرفکت مانی یکی از کیف پول های دیجیتالی است که ایرانیان را تحریم نکرده، در حالی که بقیه سیستم ها مثل پی پل به صورت مستقیم به حساب های با صاحب ایرانی خدمات ارائه نمی دهند. وقتی شما یک حساب در بانک باز می کنید، امکان گرفتن چک بانکی برای خریدهای سریع و ایمن وجود دارد. خرید با ووچر پرفکت مانی دقیقاً شبیه استفاده از چک های بین بانکی و رمز دار می باشد. ووچر پرفکت مانی در اصل مجموعه ای از کدهای امنیتی است که با آن می توانید در سایت ها و شرایط گوناگون، تبادل مالی انجام دهید.

اما بهترین سایت هایی که از خرید با ووچر پرفکت مانی پشتیبانی می کنند کدام هستند؟ در ادامه تلاش می کنیم یک راهنمایی جامع در این زمینه به شما ارائه دهیم.

کاربردهای ووچر پرفکت مانی برای پرداخت

همان طور که توضیح دادیم برای استفاده از منوی خدمات پرفکت مانی نیاز به افتتاح حساب در آن دارید. با این حال یک انتخاب دیگر برای شما، خرید ووچر پرفکت مانی است. برای به کار بردن این روش پرداخت نیازی به داشتن حساب پرفکت مانی ندارید و حتی نیازی به استفاده از اطلاعات هویتی شما هم وجود ندارد. تنها نکته در مورد ووچر پرفکت مانی، داشتن کدهای اختصاصی آن می باشد.

خرید ارز دیجیتال با پرفکت مانی
خرید ارز دیجیتال از صرافی کوین بیس با ووچر پرفکت مانی

اما این روش در همه ی سایت ها نیز قابلیت استفاده را ندارد. پرفکت مانی به خاطر ارائه خدمات آزادانه به افراد از سراسر دنیا، مورد تایید نهادهای قانونی در کشورهای غربی نیست. به همین دلیل هم شما می توانید کارهای محدودی با آن انجام دهید. البته در نهایت لیست سایت هایی که خرید با ووچر پرفکت مانی را پشتیبانی می کنند، برای معامله گران حرفه ای کافیست.

با استفاده بهینه از این سیستم پرداخت، کاربران می توانند فعالیت های زیر را انجام دهند:

– انتقال پول بین اعضای آن؛

– دریافت پرداخت برای پروژه های تجاری مختلف از طریق اینترنت؛

– پرداخت های منظم آنلاین را انجام دهید.

– وجوه پول را با امنیت بیشتری در حساب الکترونیکی ذخیره کنید و می توانید ماهانه سود کسب کنید.

– می تواند پرداخت سریع کالاها و خدمات را به صورت آنلاین انجام دهد.

کاربرد ووچر پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی را می توان برای اهداف زیر استفاده کرد:

– می توانید از آن برای انتقال پول به هر کسی در سراسر جهان استفاده کنید. دریافت‌ کننده می‌تواند کد فعال‌سازی ووچر را از طریق پیامک دریافت کند، حتی اگر حساب پول کافی نداشته باشد.

– امکان پرداخت آنلاین محصولات و خدمات را به امن ترین روش فراهم می کند.

– می توان از آن برای تبدیل به هر پول نقد یا ارز دیجیتال در صرافی های آنلاین ارز الکترونیکی استفاده کرد.

– با پرفکت مانی می توانید کارت های هدیه را در بازار کالاهای دیجیتال Buysellvouchers خریداری و بفروشید.

علاوه بر این، اگر خدمات کمی را سفارش داده اید و به جایی سفر می کنید که به حساب پرفکت مانی دسترسی ندارید، در چنین شرایطی می توانید با استفاده از ووچر پرفکت مانی هزینه خدمات خود را پرداخت کنید. از طرف دیگر، اگر مایل به خرید چیزی از کسی هستید که حساب پرفکت مانی ندارد، در چنین شرایطی می توانید در ازای آن یک ووچر پرفکت مانی به او پیشنهاد دهید.

طلا و رمزارز، خرید با ووچر پرفکت مانی

یکی از مهمترین کاربردهای ووچر پرفکت مانی خرید طلا و مخصوصا رمزارز با آن است. صرافی های به خصوصی وجود دارند که به صورت تخصصی در زمینه طلا و فلزات گرانبها کار می کنند. صرافی Igolder یکی از موارد مهمی است که از ووچر پرفکت مانی برای خرید مجازی طلا پشتیبانی می کند. شما با داشتن کدهای امنیتی ووچر می توانید اقدام به خرید طلا کنید.

مورد کاربردی بعدی خرید رمزارز می باشد. رمزارزهای متنوعی در صرافی ها خارجی معامله می شوند. اسامی بعضی از آن ها کاملا در صرافی های داخلی ناآشناست. افرادی که می خواهند به طور حرفه ای ارز دیجیتال بخرند بیشتر به فکر درآمدزایی با ارزهای دیجیتال جدیدتر هستند. در صرافی ارز دیجیتال CoinBase قابلیت خرید با ووچر پرفکت مانی فعال می باشد.

هر حساب کاربری یک حساب چند ارزی است. علاوه بر این به حساب های ارزی مختلفی تقسیم می شود که شامل موارد زیر است:

– ووچر پرفکت مانی USD (واحد پرفکت مانی، معادل دلار ایالات متحده).

– ووچر پرفکت مانی یورو (واحد پرفکت مانی، معادل یورو).

– طلا (واحد پرفکت مانی، معادل فلز گرانبها که در اونس تروی بیان می شود.

دیگر کاربردهای خرید پرفکت مانی

این لیست را می توان با بعضی سایت های مربوط به خدمات هاستینگ و وی پی ان ادامه داد. توجه داشته باشید که این سایت ها به صورت شناور تغییر می کنند و به مرور پایگاه های بیشتری در فضای مجازی، خدمات خود را در قبال ووچر پرفکت مانی عرضه می کنند. یک مثال شبیه این مورد هم ارزهای دیجیتال هستند. اگر دقت کرده باشید طی زمان فروشگاه های بیشتری محصولات خود را در عوض ارز دیجیتال به فروش می رسانند. پس شما می توانید با یک جست و جوی ساده، به صورت برخط از اسامی سایت های مخصوص خرید با ووچر پرفکت مانی آگاه شوید.

خرید ووچر پرفکت مانی
خرید با ووچر پرفکت مانی

ویژگی های ووچر پرفکت مانی و تاریخ انقضا

اما این وسیله دقیقا چیست؟ باید گفت که ووچر پرفکت مانی چیزی نیست جز دو کد امنیتی مخصوص و تاریخ ثبت ووچر. در زمان استفاده از ووچر شما می توانید این کدها را وارد کرده و به مقدار مجاز(مقدار ارزی که در ووچر وجود دارد) محصول و خدمات خریداری کنید. در مورد تاریخ انقضا هم باید گفت که عملا این ووچرها تاریخ انقضا ندارند و بعد از ثبت در هر زمانی می شود ووچر را استفاده کرد. ووچر پرفکت مانی بر پایه دلار و یورو شارژ می شود.

فقط باید کد 16 رقمی منحصر به فرد و کد فعال سازی را به درستی وارد کنید. حتی پس از اینکه تمام جزئیات را به درستی وارد کردید و سپس آن را به عنوان نامعتبر نشان داد، برای اطلاعات بیشتر با خدمات مشتری پرفکت مانی تماس بگیرید.

آیا می شود با پرفکت مانی تبادل مالی مستقیم داشت؟

با توجه به راه های مختلفی که برای استفاده از شارژ پرفکت مانی وجود دارد، ارائه کدهای ووچر پرفکت مانی در اصل نوعی پرداخت است. برای اینکه شخص دیگری از ووچر پرفکت مانی شما استفاده کند، نیازی به دانستن اطلاعات محرمانه حساب اصلی شما ندارد. پس می توانید در عوض خرید کالا، ارز حقیقی یا هر نوع مبادله دیگری، ارز را به صورت پرفکت مانی دریافت کنید یا پرداخت. امروزه پرفکت مانی را در سایت های داخلی بسیاری می شود خرج کرد و ارز آن را به صورت نقد دریافت کرد. در وب سایت اکسچنجر هم شما می توانید ووچر پرفکت مانی بخرید یا آن را بفروشید.

استفاده از ووچر پرفکت مانی
درگاه پرداخت با ووچر پرفکت مانی

جمع بندی راجع خرید با ووچر پرفکت مانی

بالاتر توضیح دادیم که برای چه سایت ها و خدماتی می شود از ووچر پرفکت مانی استفاده کرد. به دلیل شرایط حقوقی خاص این شرکت، خدمات و سایت ها به اندازه ی پی پل گسترده نیستند، با این حال کارهای متنوع زیادی می شود انجام داد. علاوه بر خدماتی که قبلاً توضیح دادیم خرید گیفت کاردهای فروشگاه های اینترنتی هم با ووچر پرفکت مانی ممکن است. مثلاً گیفت کارد فروشگاه اپل یا ای بی یا گوگل پلی.

سوالات متداول راجع خرید با ووچر پرفکت مانی

چه سایت هایی از ووچر پرفکت مانی پشتیبانی می کنند؟
تعداد این سایت ها کم نیست. با این حال مهمترین خدماتی که شما قادر به استفاده ازشان هستید عبارت اند از خرید ارز دیجیتال و طلا به صورت مجازی، خرید وی پی ان و خدمات هاستینگ و خرید گیفت کارد برای فروشگاه های اینترنتی.

آیا می شود با ووچر پرفکت مانی از آمازون خرید داشت؟
خیر، در حال حاضر فروشگاه هایی مثل آمازون به صورت مستقیم از خرید با ووچر پرفکت مانی حمایت نمی کنند. با این حال روش هایی وجود دارد که در نهایت شما را از ووچر به آمازون می رساند.

از کجا ووچر پرفکت مانی بخریم؟
شما می توانید ووچر پرفکت مانی را به صورت مستقیم از سایت اکسچنجر خریداری کنید حتی اگر حساب پرفکت مانی ندارید. روش دیگر هم افتتاح حساب پرفکت مانی است و ساختن ووچر توسط خودتان. برای ساختن حساب وریفای شده و مطمئن پرفکت مانی هم می توانید از خدمات سایت اکسچنجر استفاده کنید.

نحوه فروش ووچر پرفکت مانی در ایران

ووچر پرفکت مانی یکی از بهترین شرکت ها در زمینه انتقال ارز می باشد و شما می توانید با استفاده از آن با کارمزد کم و راحت انتقال ارز، خرید و فروش و شارژ حساب های خارجی خود را انجام دهید. بهترین راهی که امروزه به ذهن افراد میرسد تا بتوانند تراکنش های اینچنینی داشته باشند استفاده از صرافی ها می باشد که این کار کارمزد بیشتری را به همراه دارد.

اما خوشبختانه با استفاده از پرفکت مانی و خدمات آن دیگر نیاز نیست تا هزینه های بیشتری را بپردازید. نحوه فروش ووچر پرفکت مانی در ایران به چند صورت می باشد و می توانید از راه های مختلف آن را انجام دهید و ووچر را به فروش برسانید از آن جایی که ایران تحریم شده است و نمی توانید از صرافی های خارجی استفاده کنید می بایست به صرافی های داخل کشور مراجعه کنید تا آن ها این کار را برای شما انجام دهند.

اما همانطور که گفتیم استفاده از صرافی ها تنها راهی نیست که بتوانید با استفاده از آن ووچر پرفکت مانی را به فروش برسانید و درست است که ایران در لیست تحریم ها قرار دارد اما می توانید با استفاده از روش های مختلف فروش پرفکت مانی را انجام دهید.

فروش پرفکت مانی به صورت مستقیم در ایران

در ایران برای اینکه بتوانید فروش یک ارز را انجام دهید، می توانید از فروش مستقیم استفاده کنید. نحوه فروش ووچر پرفکت مانی در ایران به صورت مستقیم این گونه است که باید به یک فرد مورد اعتماد ارز را بفروشید و او مبلغ را برای شما واریز خواهد کرد.

این روش به این صورت می باشد که باید آدرس حساب کاربری فرد را داشته باشید و ووچر پرفکت مانی را به آدرس فرد مورد نظر ارسال کنید. این آدرس می تواند یک ایمیل باشد، یک اس ام اس باشد و یا به صورت نوشته باشد در همه این راه ها می توانید ووچر پرفکت مانی را به فرد دیگر انتقال دهید.

فروش پرفکت مانی به صورت مستقیماین راه بسیار خطرناک است چرا که هیچ نظارتی روی انجام نخواهد شد و اگر فرد مورد نظر کلاهبردار باشد می تواند کد های ووچر را بگیرد و مبلغ را برای شما واریز نکند که در این صورت سر شما کلاه می رود و ووچر را از دست خواهید داد. بنابراین اگر میخواهید فروش به روش مستقیم را انجام دهید مطمئن شوید که شخص مورد نظر قابل اعتماد باشد و یا اینکار را زیر نظر یک داور انجام دهید.

فروش ووچر از سایت پرفکت مانی

از راه های دیگری که می توانید فروش ووچر را انجام دهید این است که به سایت خود پرفکت مانی مراجعه کنید. این راه برای افرادی که میخواهند یک تراکنش امن را داشته باشند بسیار مناسب می باشد. همچنین سایت خود پرفکت مانی دارای ترجمه فارسی می باشد که همه چیز را به زبان فارسی برای ایرانیان ترجمه کرده است و می توانید به راحتی با استفاده از سایت پرفکت مانی تراکنش های خود را انجام دهید.

فروش پرفکت مانی از سایت خود پرفکت مانی
برای اینکه بتوانید در سایت پرفکت مانی تراکنش انجام دهید می بایست در آن ثبت نام کنید و سپس بعد از این که ثبت نام خود را انجام دادید وارد پنل کاربری خود شوید. در پنل کاربری خود در قسمت e-voucher بروید و هر آنچه که مربوط به خرید یا فروش ووچر پرفکت مانی باشد را می توانید در این قسمت ببینید.

همچنین در این بخش می توانید حساب های دلاری، یورویی و طلای خود را ببینید و هنگامی که فروش ووچر پرفکت مانی را فروختید می توانید مبلغ را به این ارز ها در حساب های خود داشته باشید.

فروش ووچر پرفکت مانی در صرافی های ایرانی

صرافی های ایرانی از بهترین و امن ترین صرافی ها هستند که با استفاده از آن ها می توانید به راحتی ارز های مختلف را خرید و فروش کنید. البته برای خرید و یا فروش ارز های دیجیتال مانند پرفکت مانی می بایست از صرافی های آنلاین استفاده کنید.

این صرافی ها را می توانید در اینترنت پیدا کنید و بعضی از آنها مانند سایت اکسچنجر پرو خدمات بسیار خوبی را به کاربران خود ارائه می دهند. این صرافی در واقع هیچ کارمزدی برای انجام تراکنش های پرفکت مانی از شما دریافت نخواهد کرد اما تنها همان کار مزدی را از کاربرانش کم میکند که خود سایت pm دریافت میکند.

فروش ووچر پرفکت مانی در صرافی های ایرانی
این سایت تراکنش ها را به صورت آنی انجام می دهد و انجام تراکنش ها به صورت کاملا مکانیکی انجام می شود. برای اینکه بتوانید از خدمات صرافی های اینچنین استفاده کنید می بایست در آن ها ثبت نام کنید و احراز هویت انجام دهید به این صورت امنیت تراکنش های شما هم بسیار بالا می رود.

نحوه فروش ووچر پرفکت مانی در ایران با استفاده از صرافی های آنلاین ایرانی بسیار راحت می باشد و شما می توانید با استفاده از آن ها ووچر خود را بفروشید.

نحوه فروش ووچر پرفکت مانی در ایران بسیار کار راحتی است با توجه به این که سایت ها و صرافی های بسیاری برای این کار به وجود آمده اند.

اگر بخواهیم به طور کلی بگوییم ووچر پرفکت مانی را می توانید مانند یک کارت شارژ یا یک کارت هدیه در نظر بگیرید ب ایان تفاوت که فیزی کی نیست یعنی ماهیت فیزیکی ندارد و به صورت دیجیتال و آنلاین استفاده میشود. در این سیستم می توانید به سادگی با وارد کردن کد های موجود در این ووچرها، کالا یا خدمات دریافت کنید. برای اینکه بتوانید اینکار را انجام دهید می بایست به سایت های خارجی مراجعه کنید که از پرفکت مانی پشتی بانی میکنند و با استفاده از این سیستم می توان به راحتی پول خود را به پرفکت مانی تبدیل کنید و از آن استفاده کنید.

برای اینکه بتوانید از ووچر پرفکت مانی استفاده کنید نیازی به باز کردن حساب پرفکت مانی نخواهید داشت. درواقع شما می توانید با استفاده از صرافی های دیجیتال ووچر پرفکت مانی را تهیه کنید و با استفاده از ان اقدام به پرداخت های اینترنتی کنید و از سایت های خارجی یا هر سایتی که از ووچر پرفکت مانی پشتیبانی میکند کالا بخرید و از خدمات ان استفاده کنید. این ووچر ها دارای کد های 10 رقمی می باشند و یک کد 16 رقمی برای فعال کردن دارند و همچنین مقدار و تاریخ فعال سازی را در روی خود ثبت میکنند.

برای استفاده از ووچر پرفکت مانی و خرید کردن تنها کافی است شماره 10 رقمی و کد 16 برای فعال سازی را در دست داشته باشید.

علاوه بر این ها که گفته شد هر کاربر پرفکت مانی می تواند در حساب های خود مقدار ووچر را افزایش دهد و آنها را ایجاد کند یا واریز کند و از این لحاظ یک مزیت بسیار بزرگ محسوب می شود.

در این سیستم سرعت انتقال و چنج کردن بسیار بالا می باشد و به دلیل نبود محدودیت زمانی شما می توانید در هر زمان و مکانی این کار را انجامدهید و حساب خودرا شارژ کنید یا اینکه به انتقال ارز بپردازید.

تبدیل دلار پرفکت مانی چقدر زمان می برد؟

زمانی که برای تبدیل دلار به پرفکت مانی (Perfect Money) صرف می‌ شود، بستگی به روش انتقال و پردازش پول دارد. معمولاً این فرآیند در عرض چند دقیقه تا چند ساعت انجام می‌شود.

زمان لازم برای تبدیل پول ممکن است به عوامل زیر بستگی داشته باشد:

  1. روش تبدیل: اگر از یک خدمات تبدیل مستقیم استفاده کنید که ارائه دهنده آن فوریت بالایی داشته باشد، فرآیند تبدیل ممکن است در عرض چند دقیقه تا چند ساعت انجام شود. اما اگر از روش‌ های دیگری مانند تبدیل از طریق ارائه دهنده خدمات مالی دیگر (مثل ارزیابی ارزی یا ارزیابی تجاری) استفاده کنید، ممکن است زمان بیشتری صرف شود.
  2. مقدار پول: مقدار پولی که قصد تبدیل آن را دارید نیز می ‌تواند تأثیرگذار باشد. برای مقادیر کوچکتر، فرآیند معمولاً سریع‌ تر است، در حالی که برای مقادیر بزرگتر ممکن است زمان بیشتری لازم باشد تا فرآیند تبدیل کامل شود.
  3. شرایط شبکه و ترافیک: شرایط شبکه و ترافیک در شبکه های مالی و پرداخت ممکن است تأثیر زیادی بر زمان انجام تبدیل داشته باشد. در برخی مواقع، افزایش ترافیک ممکن است منجر به تأخیر در پردازش تراکنش ‌ها شود.

به طور کلی، اگر فرآیند تبدیل از طریق یک سرویس معتبر و پرسرعت انجام شود، ممکن است تبدیل دلار به پرفکت مانی در عرض چند دقیقه تا چند ساعت انجام شود. اما بهتر است در هنگام انتخاب سرویس تبدیل، به نظرات و تجربیات دیگر کاربران و همچنین شرایط و قوانین سرویس دقت کنید.

البته بیشترین سرعت در انجام تبدیل اغلب به روش اتخاذ شده و میزان پیچیدگی تبدیل وابسته است. در صورتی که از سرویس ‌های تبدیل آنلاین معتبر و قابل اعتماد استفاده کنید، فرآیند تبدیل معمولاً به سرعت انجام می‌ شود. برای افزایش سرعت و کاهش مشکلات، از تأییدیه ‌های دو مرحله ‌ای و اطمینان از صحت اطلاعات مالی و شناسایی استفاده کنید.

همچنین، اگر معامله خود را با شرکت‌ های معتبر انجام دهید، امنیت و سرعت تبدیل افزایش می ‌یابد. اطمینان حاصل کنید که از سرویس‌ های مورد اعتماد و امن استفاده کرده و اطلاعات حساس خود را با دقت مدیریت کنید.

با این حال، در هر صورتی که فرآیند تبدیل طول می ‌کشد، بهتر است صبور باشید و در صورت نیاز با پشتیبانی سرویس تماس بگیرید تا وضعیت تراکنش خود را پیگیری کنید.

نحوه خرید ووچر پرفکت مانی؟

برای اینکه بتوانید از آسان ترین راه به خرید ووچر پرفکت مانی بپردازید می توانید به سایت های ایرانی مراجعه کنید. برای اینکار می توانید با یک جستو جوی ساده در گوگل سایت های معتبری پیداکنید که اینکار را انجام  می دهند.

نحوه خرید ووچر پرفکت مانی

برای اینکار ابتدا صرافی مورد نظر خودرا پیدا کنید، بعد از اینکه صرافی را پیداکردید می بایست در ان ثبت نام کنید و مراحل احراز هویتتان را انجام دهید.

بعد از این که مراحل احراز هویت را سپری کردید می توانید مبلغ مورد نیاز خود را وارد کنید و آنرا با کارت بانکی خود پرداخت کنید.

در این لحظه به صورت انی برای شما ووچر واریز می شود.

همانطور که گفتیم بعد از اینکه ووچر به حساب شما واریز شد تنها کافی است که شماره ووچر و کد فعال سازی ان را در وب سایتی که میخواهید از آن خرید را انجام دهید وارد کنید.

در این حالت اگر وب سایت از ووچر پشتیبانی کند می توانید خرید کالا یا خدمات را انجام دهید و در غیر اینصورت نمی توانید این کار را انجام دهید.

استفاده از ووچر بسیار شبیه به استفاده از یک کارت هدیه است. شما با خریدن یک کارت هدیه با مبلغی مشخص می توانید از ان استفاده کنید و بعد اتمام اعتبار آن کارت را دوربیندازید.

اگر بخواهید با سایت‌های خارجی کار کنید و ووچر پرفکت مانی را به صورت آنلاین بخرید یا بفروشید این کار را به سرعت و کاملا ساده انجام دهید، BuySellVouchers.com بهترین گزینه برای شما خواهد بود! BuySellVouchers.com یک پلت فرم تجارت آنلاین برای خریداران و فروشندگان کارت های هدیه و ووچر در خارج از ایران است.  از محبوب ترین کارت های هدیه، ووچر ها و ووچر ها می توان به مواردی مانند: Google Play، iTunes، American Express ، Amazon، Skype، Walmart، BestBuy، Ebay، Spotify ، Steam، Webmoney، Cashu، Skrill، Alldebrid، Turbobit، Neteller. ، Dellmont، Visa، Mastercard، CryptoVoucher ، Betamax، Facebook، Netflix، Nymgo، 12Voip، Poivy اشاره نمود.

کاربرد ووچر پرفکت مانی

فرض را بر این بگذارید که میخواهید از یک سایت کالا یا خدماتی را استفاده کنید که خب برای اینکار می بایست هزینه کنید. اما برای اینکار نمیخواهید یک حساب پرفکت مانی بسازید چرا که خرید شما بسیار ساده می باشد.

در این حالت شما می توانید ووچر خریداری کنید بدون اینکه نیاز باشد حسابی ایجاد کنید و با استفاده از ان ووچر خرید خود را انجام دهید.

کاربرد ووچر پرفکت مانی

از دیگر استفاده های ووچر پرفکت مانی می توان به این اشاره کرد که نیازی به حمل پول فیزیکی نخواهید داشت و می توانید این کار را تنها با نگهداری یک شماره و یک کد 16 رقمی انجام دهید.

با استفاده از این سرویس می توانید در هر لحظه و در صرافی هایی که در سراسر جهان وجود دارند پول نقد دریافت کنید.

در حال حاضر چیزی حدود 200 صرافی در سراسر دنیا از این سیستم پشتیبانی میکنند.

امکان انتقال پول به هرشخصی در سراسر جهان ،  پرداخت مبلغ سفارش به صورت امن و امکان نقد کردن آنی ووچر ها در صرافی های سرتا سر دنیا باعث شده تا ووچر های پرفکت مانی به ابزاری محبوب در میا افراد تبدیل شود.

کارمزد ووچر چقدر می باشد؟

اگر از حساب های پرفکت مانی استفاده میکنید باید بگوییم که نگهداری ووچر در این حساب ها کارمزدی برای شما به همراه ندارد.

کارمزد ووچر پرفکت مانی چقدر است؟

برای اینکه بتوانید یک ووچر را ایجاد کنید نیاز به پرداخت کارمزد خواهید داشت. کار مزدی که از شما کسر می شود 0.5 دصد کل مبلغ خواهد بود و این برای حساب هایی می باشد که در آن ها احراز هویت صورت گرفته شده باشد.

در صورتی که در حساب پرفکت مانی احراز هویت نکرده باشید کارمزد شما 1.9 درصد خواهد بود. این کارمزد پس از ایجاد ووچر پرفکت مانی از مانده حساب شما کسر میگردد.

ووچر الکترونیکی یک گواهینامه الکترونیکی 16 رقمی است که برای واریز فوری وجه به حساب‌های Perfect Money‏ (حساب‌های دلاری، یورویی، Bitcoin و طلا) طراحی شده است. همچنین می‌توانید این کد را به فرد دیگری انتقال دهید یا بفروشید تا وی بتواند از آن برای واریز وجه به حساب Perfect Money خود استفاده کند. شما کاربران سیستم Perfect Money می‌توانید بدون معطلی نسبت به ایجاد ووچر الکترونیکی در بخش‌های «برداشت وجه» یا «صورتحساب» اقدام کنید. سیستم بابت واریز وجه از طریق ووچر الکترونیکی کارمزدی دریافت نمی‌کند. این گزینه برای کاربرانی که نمی‌خواهند شماره حساب خود را به گیرندگان وجه نشان دهند مفید است.

خرید پرفکت مانی در ایران

پرفکت مانی یک سیستم مالی مانند بانک می باشد که همواره تراکنش های افراد را به راحتی انجام می دهد. خرید پرفکت مانی در ایران یکی از راهکارهای سرمایه گذاری نیز می باشد و کسانی که در ایران زندگی میکنند می توانند با استفاده از این ارز سرمایه گذاری خود را انجام دهند. همچنین علاوه بر اینکه این شرکت مالی دارای ارز پرفکت مانی است دارای یک ووچر هم می باشد که مانند کارت هدیه است و می توانید با استفاده از آن خرید های اینترنتی خود را انجام دهید. با استفاده از این سیستم مالی می توانید حساب های خارجی خود را نیز شارژ کنید.
این سیستم در ایران نیز وجود دارد و طرفداران بسیار زیادی به دست آورده است و افرادی بسیاری از آن استفاده میکنند.
دلایل استفاده از این سیستم در ایران بسیار مشخص است و به دلیل اینکه در ایران نمی توانید به راحتی خرید ها اینترنتی از سایت های خارجی را انجام دهید از پرفکت مانی استفاده می شود.

دلایل استفاده از پرفکت مانی در ایران

اولین دلیلی که برای استفاده از پرفکت مانی در ایران وجود دارد تحریم ها می باشند، امروزه به دلیل تحریم هایی که علیه ایران ایجاد شده است بسیاری از بیزینس من ها برای معامله های خود نیاز به یک واسطه پیدا کرده اند که هزینه های معامله را برای آنها بیشتر می کند. اما اگر امکانی وجود داشت تا به طور مستقیم این معامله را انجام دهند دیگر نیاز نبود تا هزینه اضافی بپردازند. خرید پرفکت مانی در ایران یکی از راه های کاهش هزینه های معامله ها و تراکنش ها می باشد به صورتی که دیگر نیاز نیست تا هزینه اضافی برای یک واسطه بپردازید.
در واقع پرفکت مانی هیچ تحریمی علیه ایرانی ها ایجاد نمی کند و باعث می شود تا کسانی که در ایران زندگی میکنند بتوانند به راحتی تراکنش های خود را انجام دهند.
راحتی کار با پرفکت مانی یکی دیگر از دلایل استفاده این سیستم در ایران می باشد، استفاده از این سیستم بسیار راحت است و برای اینکه بتوانید تراکنش های خود را انجام دهید نیاز نیست کار خاصی بکنید و این امر به صورت آنی و سریع برای شما انجام می شود.

دلایل استفاده از پرفکت مانی در ایران
این سیستم بدون احراز هویت تراکنش های خود را انجام می دهد بنابراین نیازی نیست تا وقت صرف احراز هویت کنید و می توانید بدون این کار تراکنش های خود را به راحتی انجام دهید. از آنجایی که برای استفاده از ووچر پرفکت مانی هم نیازی به افتتاح حساب ندارید این ووچر برای خرید ها و شارژ حساب های خارجی انجام می شود و در واقع هر سایتی که از ووچر پرفکت مانی پشتیبانی کند می توانید در آن سایت از ووچر به جای ارز های دیگر استفاده کنید.
یکی دیگر از دلایل که ایرانی ها از این سیستم استفاده میکنند این است که بیشتر سایت های ایرانی که در خارج فعالیت می کنند از این ارز و سیستم مالی پشتیبانی میکنند.

چگونگی استفاده از پرفکت مانی در ایران

برای استفاده از پرفکت مانی در ایران می توانید به سایت هایی مانند اکسچنجر پرو (exchangerpro) بروید و خرید و فروش های خود را در این سایت انجام دهید. این سایت هیچ گونه کارمزدی از شما دریافت نمی کند و تراکنش های شما را به صورت آنی و اتوماتیک انجام می دهد.
برای اینکه بتوانید از این سیستم در ایران استفاده کنید علاوه بر اینکه می توانید از سایت های مختلف استفاده کنید، می توانید به سایت خود پرفکت مانی بروید و در آنجا ثبت نام خود را انجام دهید.
بعد از اینکه ثبت نام شما انجام شد میتوانید خرید پرفکت مانی در ایران را انجام دهید.

چگونگی استفاده از پرفکت مانی در ایران
هنگامی که وارد حساب پرفکت مانی می شوید می توانید به بخش کیف پول ها بروید و هر کیف پولی را که میخواهید پیدا کنید( کیف پول دلاری با حرف U شروع می شود) و سپس آن کیف پول را در صرافی های ایرانی وارد کنید و به این صورت حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنید.
برای شارژ حساب های خارجی نیز می توانید وارد سایت مورد نظر شوید و برای پرداخت روی پرفکت مانی کلیک کنید و کیف پول خود را وارد کنید.

کارمزد پرفکت مانی در ایران

کارمزد خرید پرفکت مانی در ایران هیچ تفاوتی با کشور ها دیگر ندارد، در واقع این سیستم برای خود قانون های منحصر به فردی دارد و با استفاده از آنها کارمزد هایی از کاربران دریافت میکند و به این صورت نیست که بگوییم کارمزد افرادی که در ایران هستند بیشتر یا کمتر است.
این سیستم دارای سه نوع حساب کاربری است و استفاده از هر کدام کارمزد متفاوتی دارد و معمولا برای تراکنش های عادی این سیستم از کاربران خود 1.9 درصد کل مبلغ را دریافت میکند اما اگر از حساب کاربری وریفای شده استفاده کنید می توانید از کارمزد 0.5 استفاده کنید که پایین تر است.

کارمزد پرفکت مانی در ایران
همچنین کسانی که در ایران هستند می توانند از بیت کوین برای خرید پرفکت مانی استفاده کنند اما این روش بسیار سخت است و کار مزد بسیار بالایی برای شما دارد و بهترین راه استفاده از سایت هایی مانند exchanger pro  می باشد که هیچ کار مزدی از شما در یافت نمی کنند و تراکنش های شما را به صورت اتوماتیک و آنی انجام می دهند.

سخن آخر

پرفکت مانی در ایران کاربرد بسیار زیادی دارد و امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. کسانی که در ایران هستند نمی توانند به راحتی تراکنش های خود را برای خرید و شارژ حساب های خارجی انجام دهند بنابراین از پرفکت مانی استفاده میکنند.
راحتی خرید پرفکت مانی در ایران به کمک ایرانی ها آمده است و دیگر لازم نیست برای تراکنش ها نگران تحریم ها باشید.

سوالات متداول خرید پرفکت مانی در ایران

  • بهترین راه برای خرید پرفکت مانی در ایران چیست؟
  • بهترین راه برای خرید پرفکت مانی در ایران استفاده از سایت هایی می باشد که این کار را برای شما انجام می دهند مانند اکسچنجر پرو(exchangerpro.org).
  • مزیت اصلی پرفکت مانی در ایران چیست؟
  • مزیت اصلی استفاده از پرفکت مانی در ایران دور زدن تحریم ها می باشد و نیازی نیست که برای تراکنش های خود از واسطه استفاده کنید.
  • آیا کارمزد پرفکت مانی در ایران و کشور های دیگر متفاوت است؟
    خیر این سیستم برای خود قواعدی دارد که با توجه به آنها از کاربران کارمزد دریافت می کند و این کار مزد در تمام دنیا یکی است.

مزایای خرید ووچر پرفکت مانی

تا به اینجای کار متوجه شدید که پرفکت مانی چیست؟ چه کاربردی دارد و چطور از آن استفاده می شود، برای خرید ووچر پرفکت مانی باید چه کنید و ایجاد کردن کدووچر به چه صورت می باشد.

حال در این بخش می خواهیم شما را با مزیت های این سرویس مالی ایده آل آشنا کنیم.

ووچر پرفکت مانی از جمله کاربردی ترین کارت های اعتباری و الکترونیکی می باشد که در جایگاه خود دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد.

به خاطر همین مزیت هایی پرفکت مانی می باشد که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

از مهمترین مزیت های ووچر پرفکت مانی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. انتقال راحت پول
  2. قابل استفاده برای ایرانی‌ها
  3. سرعت انتقال بالا
  4. امنیت بالا در انتقال پول
  5. کارمزد کم

سوالات متداول نحوه خرید ووچر پرفکت مانی

  1. چگونه می توانیم ووچر بخریم؟
    برای خرید ووچر می توانید از راه های مختلف اقدام کنید، بهترین راه و راحت ترین راه این است که به صرافی های آنلاین بروید و با احراز هویت آنها این کار را برای شما انجام میدهند ولی کارمزد دریافت میکنند که باید گفت اگر از سایت اکسچنجر پرو ( exchangerpro.org) این کار را انجام دهید نیاز نیست که کار مزد بپردازید و می توان به صورت آنی و اتوماتیک ووچر دریاف کرد و راه دیگر این است که با استفاده از حساب پرفکت مانی به همین سایت مراجعه کنید و با استفاده از حسابتان خرید کنید.
  2.  هزینه ووچر چقدر می باشد؟
    هزینه خرید هر ووچر برابر با یک دلار است که اگر بخواهید از ریال استفاده کنید چیزی حدود 26 هزار تومان می شود.
  3. چگونه از ووچر استفاده کنیم؟
    هنگامی که ووچر را خریداری میکنید دو کد متفاوت دریافت می کنید و برای خرید می بایست این دو کد را وارد کنید تا ووچر فعال شود.
  4. چگونه ووچر پرفکت مانی را بفروشیم؟
    برای این که فروش ووچر پرفکت مانی را انجام دهید می توانید به صرافی های ایرانی، سایت پرفکت مانی و فروش به صورت مستقیم را انجام دهید.
  5. کارمزد فروش پرفکت مانی چقدر است؟
    برای فروش از شما کارمزد دریافت نخواهد شد و کارمزد از خریدار دریافت می شود بنابراین نگران کارمزد فروش ووچر پرفکت مانی نباشید.
  6. بهترین راه فروش ووچر پرفکت مانی چیست؟
    بهترین راه فروش ووچر پرفکت مانی استفاده از صرافی های ایرانی می باشد ئ برای اینکه بتوانید این کار را انجام دهید باید در این صرفی ها ثبت نام انجام دهید.
  7. آیا می توانم با پرفکت مانی بیت کوین بخرم؟
    خرید بیت کوین با پرفکت مانی صرافی بیت کوینی را انتخاب کنید که پرفکت مانی را بپذیرد. تعداد بیت کوین هایی که می خواهید بخرید را وارد کنید. روش پرداخت پرفکت مانی را انتخاب کنید. تا زمانی که بیت کوین ها در کیف پول شما ظاهر نشده است طبق قوانین و دستورالعمل ها عمل کنید.
  8. حساب پولی کامل چیست؟
    پرفکت مانی یک سرویس مالی پیشرو است که به کاربران این امکان را می دهد تا پرداخت های آنی و انتقال پول را به صورت ایمن در سراسر اینترنت انجام دهند و فرصت های منحصر به فردی را برای کاربران اینترنت و صاحبان مشاغل اینترنتی ایجاد می کند.
  9. فروش کد ووچر پرفکت مانی و تبدیل به ریال چگونه امکانپذیر می باشد؟
    به حساب کاربری خود مراجعه کنید. سپس از بخش خرید و فروش، روی گزینه فروش ووچر پرفکت مانی کلیک کنید. در قدم بعدی باید اطلاعات مورد نیاز را در کادر مربوطه وارد کنید تا فرآیند فروش کد ووچر با موفقیت به پایان برسد.
  10. حساب پرفکت مانی را چطور باید شارژ کرد؟
    می‌توانید حساب پرفکت مانی خود را با استفاده از روش‌های متنوع شارژ نمایید.
  11. خرید و فروش پرفکت مانی برای ایرانی ها محدودیت دارد؟
    خیر، هیچ محدودیتی برای ایرانی‌ها ندارد لذا شما می‌توانید برای انتقال پول از این کارت‌های اعتباری استفاده کنید.
5/5 - (1 امتیاز)