خرید ووچر پرفکت مانی

اکسچنجر » خرید ووچر پرفکت مانی
آموزش خرید و فروش voucher پرفکت مانی
تعداد بازدید : 10577

جدول قیمت ارز های دیجیتال صرافی اکسچنجر پرو

[coin-market-cap id="892"]

خرید و فروش ووچر پرفکت مانی

خرید و فروش ووچر پرفکت مانیخرید ووچر پرفکت مانی - فروش ووچر پرفکت مانی

خرید و فروش ووچر پرفکت مانی 1400/01/07 | خرید و فروش ووچر پرفکت مانی 4526

خرید و فروش ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت

شما می توانید به خرید و فروش ووچر پرفکت مانی بدون نیاز به احراز هویت بپردازید. اما ابتدا بگذارید به این موضوع بپردازیم که ووچر چیست؟ پرفکت مانی به چه گفته می شود؟ و آیا واقعا می توان بدون احراز هویت آن ها را خریداری کرد؟

پرفکت مانی، ووچر و عبارت هایی از این قبیل، جز مواردی هستند که شاید بسیار کم شنیده باشیم. از جمله مهم ترین موضوعاتی که در حال حاضر یک فرد جوان و جویای پیشرفت را درگیر خودش می کند در خصوص خرید وسایل و لوازم خارجی با کیفیت و اصل است که متاسفانه به دلیل شرایط نامناسب و وجود تحریم ها چنین چیزی امکان پذیر نیست.
حتما شما هم شنیده اید که برای خرید از فروشگاه های بزرگی همچون آمازون که در ایالات متحده آمریکا قرار دارند، بایستی ویزا کارت و یا مستر کارت داشته باشید.

نیازی به نگرانی نیست، زیرا پرفکت مانی همان چیزی است که شما را از ویزا کارت و یا حتی مستر کارت و التماس به دوستان و آشنایانی که در خارج از کشور ساکن هستند، بی نیاز می کند.

در واقع به راحتی می توانید با استفاده از برنامه پرفکت مانی خریدهای خودتان را انجام دهید. در ادامه در خصوص خرید ووچر پرفکت مانی و همچنین نکات مثبت و منفی این برنامه به همراه روش استفاده از آن، بدون احراز هویت، توضیح خواهیم داد. برای حل مشکلات و مواردی که در بالا ذکر شد می توان یک روش جایگزین به نام پرفکت مانی را پیشنهاد داد. در خصوص اینکه پرفکت مانی چیست، چگونه می توان از آن استفاده کرد و فروش ووچر پرفکت مانی در ادامه توضیحاتی داده شده است.

جهت خرید ووچر پرفکت مانی بر روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحه موردنظر هدایت شوید:

ثبت سفارش

پرفکت مانی چیست؟

در واقع پرفکت مانی یک سیستم به خصوص برای افرادی است که می خواهند تا از فروشگاه های بین المللی که در خارج از کشور قرار دارند خرید کنند. برای خرید کردن از فروشگاه های بین المللی نیاز به داشتن پول بین المللی یعنی دلار و یا حداقل یورو دارید، اما آیا می توان کلی وقت صرف کرد تا ریال را در صف های صرافی ها به دلار و یورو تبدیل کنید؟ مسلما کار کمی سخت می شود.

پرفکت مانی همچون یک کیف پول دیجیتالی است که می توانید به صورت مستقیم از حساب خودتان به این کیف پول، پول واریز کنید و در همین پرفکت مانی، ریال خود را تبدیل به دلار، یورو، طلا و یا حتی بیت کوین و برخی دیگر از ارزهای دیجیتالی نمایید.
با این ارزها می توانید از سایت خودتان به راحتی هر چیزی را که دوست دارید خریداری نمایید. نکته مهم در خصوص سایت حساب کاربری در پرفکت مانی است؛ بسیاری از افراد هستند که ترجیح می دهند تا از یک برنامه استفاده کنند و در عین حال نیازی به ثبت نام و ارائه مدارک هویتیشان نیز نباشد.

خرید پرفکت مانی مطمئن

 پرداختهای اینترنتی خود به سایت های خارجی، انتقال ارز به سراسر جهان و کسب درآمدهای ارزی خود را با خرید پرفکت مانی مطمئن از سایت exchangerpro به راحتی انجام دهید.

در حالی که سرویسهای پرداخت اینترنتی مانند پی پال، ویزا و مسترکارت تحریم هستند، هنوز هم سرویسهای قدرتمند دیگری همچون پرفکت مانی برای پرداختهای اینترنتی و انتقال ارز به خارج کشور وجود دارند و کاملا قابل اطمینان هستند.

کارمزد منطقی تراکنشها، سرعت بالا و امنیت خوب از جمله ویژگی های مورد توجه پرفکت مانی است، که این مورد موجب برتری این پلتفرم از سایر پلتفرم های خرید و فروش ارزهای دیجیتال شده است.

پرفکت مانی واحد پول مخصوص خود را دارد، شما با خرید پرفکت مانی مطمئن از exchanerpro می توانید یک کیف پول دیجیتال مخصوص خود را داشته باشید و ارزهای خارجی را جابجا کنید.

در اصل وبگاه ها، صرافی ها و فروشگاه های بسیاری وجود دارد که ارز پرفکت مانی را قبول می کنند و یا داده های متصل به این سرویس را دارند، پس شما امکان خرید و فروش ارزهای فیات و دیجیتال، طلا، کالا و … را دارا هستید.

ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت

پرفکت مانی مطمئن چه کاربردی دارد؟

استفاده از پرفکت مانی در زمینه های مختلف امکان پذیر است و موجب راحتی خاطر افراد در داد و ستدهای مالی دیجیتالی شده است، که در ادامه چند نمونه از کاربرهای مفید خرید پرفکت مانی مطمئن از ezchangerpro را برایتان آورده ایم.

  • خرید و فروش آنی ارزهای دیجیتال و طلا، کاملا راحت
  • خرید از فروشگاه معتبر با پرفکت مانی
  • شراکت در سهم ها و پروژه های بین المللی
  • دریافت دستمزد به صورت ارز پرفکت مانی
  • زیر مجموعه گیری و دریافت درآمد
  • به کار گیری افراد، کسب درآمد از پرفکت مانی

از لحاظ امنیتی کاملا مطمئن باشید، انتقال وجه و نگهداری ارزهای شما توسط پرفکت مانی کاملا به صورت امنیتی است. شما و تمام اشخاصی که در پرفکت مانی ثبت نام می کنند، باید کاملا احراز هویت شوند،  شماره ملی، عکس چهره، مشخصات تولد و شناسنامه و غیره از جمله مشخصاتی هستند که با احراز هویت در اختیار پرفکت مانی می گذارید.

 وارد شدن شما به این پلتفرم، طی دو مرحله به صورت کاملا امن است، همچنین برای تمامی تبادلات، پرداختها و… از پیامک های پویا و یا همان پیامک های یکبار مصرف استفاده می شود.

یکی دیگر از کاربردهای مفید خرید پرفکت مانی مطمئن از exchangerpro دریافت وام هایی با سود کم است، شما می توانید از پلتفرم پرفکت مانی وام دریافت کنید و کم کم قسط ان را پرداخت کنید.

از کاربدهای مهم و جذاب پرفکت مانی، نگهداری هر مدل ارز دیجیتال است. شما می توانید ارزهایی از جمله بیت کوین، تتر، ارزهای متدوال مانند دلار و یورو و همچنین طلا را در کیف پول با امنیت کامل نگهداری کنید.

همانطور که پیش تر گفتم، سیستم پرفکت مانی کاملا امن سازی شده و یکی از سیستم های برتر است، شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید پرفکت مانی مطمئن به سایت exchangerpro مراجعه کنید.

مزایای خرید پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی پلتفرمی با قابلیت های بالا است، در ادامه به مزایای خرید پرفکت مانی برای اشخاص می پردازیم.

  1. شما می توانید از زبان فارسی در سایت پرفکت مانی استفاده کنید.
  2. تحریم ها تاثیری بر پرفکت مانی ندارند و این پلتفرم برای تمام ایرانیان خدمات ارائه می کند.
  3. پرفکت مانی ساختار ساده و کارکرد آسانی دارد.
  4. دارای اینترنت پرسرعت
  5. بالا بودن سرعت تراکنش ها و انتقال ارزهای دیجیتال به صورت آنی.
  6. تبدیل و تعویض ارزها به آسانی
  7. امنیت بالای سیستم و نگهداری مطمئن از کیف پول دیجیتال شما
  8. عدم احراز هویت برای شروع کار و تراکنش های کم
  9. احراز هویت کامل و ورود دو مرحله ای برای تراکنش های بالا است
  10. عدم پرداخت مالیات برای تراکنش های بالا
  11. دارای سقف بالا میزان تراکنش در روز
  12. تعلق گرفتن سود سالیانه به مانده حساب پرفکت مانی

همه موارد گفته شده از سری مزایای پرکاربرد پرفکت مانی هستند که موجب احراز هویت افراد زیادی در این پلتفرم شده است.

معایب خرید پرفکت مانی چیست؟

همانطور که می دانید هر پلتفرمی به علاوه داشتن مزایای بالا معایبی نیز دارد. معایب خرید پرفکت مانی چندان چشم گیر نیست و حتی ممکن است از دید برخی افراد اصلا مهم نباشد.

همچنین ممون است برخی مزایای پرفکت مانی از دید شما یک عیب بزرگ باشد، در این مورد ما با جمع آوری اکثریت نظرات مردم مزایا و معایب را دسته بندی کردیم. با ما همراه باشید تا برخی معتیب خرید پرفکت مانی را برایتان شرح دهیم.

اولین مورد غیر قابل برگشت بودن تراکنش ها و اصلاح آن است که خود موجب بروز مشکلات متعددی می شود.

اگر رمز کاربریتان را فراموش کردید و می خواهید آن را بازیابی کنید باید بگویم که یک کار دشوار و پر هزینه است.

همانقدر که انتقال و تبدیل ارز در پرفکت مانی آسان است، دریافت پول از پرفکت مانی سخت است.

موارد گفته شده برخی معایب پرفکت مانی از نگاه منتقدین بوده که می توان آن را به امتیت بالای این پلتفرم ربط داد. پرفکت مانی با دارا بودن امنیت بالا، اجازه عوض کردن رمز، دریافت پول و تعویض تراکنش ها را به راحتی نمی دهد.

خرید ووچر پرفکت مانی

کوپن یا ژتون چیزی است که معمولا ارزش یک کالا و یا مقداری پول را دارد. در برنامه پرفکت مانی هم کوپن هایی وجود دارد که با نام ووچر شناخته می شود و می توانید بدون نیاز به داشتن حساب کاربری یا احراز هویت در برنامه پرفکت مانی، آنها را خریداری کنید.

شما می توانید برای آن که از کوپن های پرفکت مانی استفاده کنید و در عین حال هم هیچگونه ثبت نامی در این برنامه انجام ندهید، خرید ووچر پرفکت مانی را انجام دهید و با استفاده از آن ووچرها، خریدهای خودتان را از سایت های خارجی انجام دهید.
در صورتی که ووچر پرفکت مانی را داشته باشید، کاملا راحت و بدون دردسر می توانید به صورت آنلاین مبلغ هر کالایی را در سایت های خارجی پرداخت کنید.

دردسرهای خرید و فروش ووچر پرفکت مانی

معمولا هر برنامه و هر ساخته و محصولی که امروزه در اطرافمان می بینیم دارای یک یا چند نقص کلی و جزئی است. برنامه پرفکت مانی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و دارای نقص ها و عیب های خودش است.

اولین نقص پرفکت مانی مربوط به آن می شود که اگر پولی بابت خرید و فروش ووچر پرفکت مانی پرداخت کردید، باید حتما خرجش کنید و نمی توانید آن را مجددا تبدیل به پول نقد کرده و از حسابتان دربیاورید.

دردسرهای پرفکت مانی شامل کلاه برداری سایت های غیر معتبر
البته یک راه نیز وجود دارد که می تواند پول هایتان را به صورت نقد از پرفکت مانی بگیرید، در واقع با خرید ووچر پرفکت مانی و سپس فروختن آن ها می توان پول حاصل را از پرفکت مانی دریافت کرد.

دردسر و مشکل بعدی پرفکت مانی در خصوص کلاهبرداری ها و عدم امکان بازگشت پول به حساب شما است؛ البته کلاهبرداری از طریق هک حساب ممکن نیست و تنها راه آن فریب خوردن خود شما با روش های مختلف و خرید کالا از وب سایت های نامعتبر است.

مزایا و ویژگی های مثبت ووچر پرفکت مانی

علی رغم معایبی که پرفکت مانی با خود به همراه دارد، مزیت هایی نیز دارد که می توان از جمله، به موارد زیر اشاره کرد:

مزیت ها و ویژگی های مثبت پرفکت مانی شامل : سرعت و امنیت و راحتی و سادگی

  • امنیت و قدرت بسیار بالا در هنگام انجام معاملات،
  • سرعت تراکنش بسیار مناسب،
  • امکان انجام معاملات به صورت 24 ساعته و در تمام مدت شبانه روز،
  • کاربری بسیار ساده و راحت،
  • امکان تبدیل ارزهای مختلف در کمترین زمان ممکن و…

جز موضوعات و قابلیت هایی هستند که شاید بتوانید در دیگر برنامه های این چنینی نیز پیدا کنید.
و حالا دو مورد از برترین ویژگی های پرفکت مانی و سرمایه گذاری در آن عبارت هستند از:
عدم پرداخت مالیات بر اساس دارایی ذخیره شده تان و دومین مورد هم که می تواند جذابیت بیشتری داشته باشد، مربوط به دریافت سود ماهانه بر اساس سرمایه خرج نشده ای است که در پرفکت مانی دارید.
پیشنهاد می کنیم تا اگر به دنبال سرمایه گذاری در پرفکت مانی هستید، از روش خرید ووچر پرفکت مانی و خرید پرفکت مانی استفاده کنید، تا بتوانید در صورت لزوم نیز  آن ها را فروخته و تبدیل به پول نقد کنید.

فروش ووچر پرفکت مانی

جهت فروش ووچر پرفکت مانی بر روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحه موردنظر هدایت شوید:

ثبت سفارش

همانطور که گفتیم پرفکت مانی دارای سیستم پرداخت بسیار آسانی می باشد اما برای اینکه بتوانید آن را بفروشید نیز به احراز هویت نیاز نخواهید داشت. در بسیاری از سیستم های مالی شاهد این هستیم که برای فروش ارز می بایست ابتدا احراز هویت انجام دهید اما این کار در ووچر پرفکت مانی ضروری نیست و اگر از سایت خود پرفکت مانی استفاده می کنید می توانید به راحتی آن را با دلار یا یورو معاوضه کنید اما اگر از سایت خود پرفکت مانی استفاده نمی کنید باید بگوییم که می بایست از صرافی های آنلاینی اقدام به این کار بکنید که از این ارز پشتیبانی میکنند.

آیا فروش ووچر پرفکت مانی به احراز هویت نیاز دارد؟

در این صرافی ها می بایست ابتدا احراز هویت خود را انجام دهید تا بتوانید به فروش ووچر پرفکت مانی بپردازید، این احراز هویت به این دلیل است که اگر خطایی انجام شود صرافی بتواند پیگیری های لازم را انجام دهد و فرد خطا کننده را شناسایی کنند.

دریافت ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت

برای اینکه شخصی بتواند ووچر پرفکت مانی را خریداری کند آیا به احراز هویت نیاز دارد؟ در این باره می بایست گفت که اینگونه نیست و اشخاصی که میخواهند این کار را انجام دهند یعنی پرفکت مانی را در یافت کنند به احراز هویت نیاز ندارند و می توانند به صورت مستقیم کد این ارز را در ایمیل یا تلفن همراه خود خود دریافت کنند. شما برای ایجاد حساب پرفکت مانی نیازی به احراز هویت نخواهید داشت بنابراین اگر شخصی میخواهد برای شما ووچر پرفکت مانی ارسال کند می تواند آن را با استفاده از راه های مختلف مانند ایمیل کردن یا اس ام اس کردن یا از این قبیل راه ها برای شما ارسال کند.

احراز هویت جهت انتقال ارز در سایت های مختلف

غالبا برای اینکه بتوانید انتقال ارز را انجام دهید می بایست احراز هویت را انجام دهید و فقط در سیستم پرفکت مانی می باشد که نیازی به این کار نیست، اما اگر در این سیستم احراز هویت خود را انجام دهید می توانید از مزایای آن استفاده کنید و کارمزد کمتری بپردازید.

اما برای اینکه از سایت های خارجی استفاده کنید حتما باید این کار را انجام دهید و فقط در صورتی می توانید در سایت های خارجی احراز هویت را انجام دهید که در خارج از کشور باشید، به دلیل تحریم ها اگر بخواهید در سایت های خارجی ثبت نام کنید یا احراز هویت کنید به شما یک ارور مبنی بر مجاز نبودن کشور شما برای استفاده از خدمات سایت ظاهر می شود و جلوی شما را میگیرد و برای احراز هویت باید از برنامه های تغییر آی پی برای احراز هویت استفاده کنید اما این کار باعث می شود که امنیت سیستم شما به خطر بیفتد و حتی اطلاعات شما به سرقت برود، در ضمن برای اینکه احراز هویت کنید باید آدرس خود را در یک کشور خارجی ثبت کنید که این کار درست نمی باشد.

احراز هویت در سایت های مختلف
بنابراین اگر میخواهید از پرفکت مانی استفاده کنید باید بگوییم که می بایست از سایت های ایرانی بهره ببرید که هم کار کردن با آن ها راحت تر است و هم می توانید احراز هویت خود را به راحتی انجام دهید و دیگر نیازی به ثبت نام در سیستم پرفکت مانی هم نخواهید داشت. در واقع سایت های ایرانی بسیار کارآمد می باشد و امر احراز هویت را برای شما بسیار راحت کرده اند.
سایت های دیگری هم وجود دارند که ادعا میکنند بدون احراز هویت اقدام به خرید و فروش ووچر پرفکت مانی میکنند اما باید بگوییم که این امر امروزه امکان پذیر نمی باشد و می بایست حتما احراز هویت انجام دهید بنابراین اگر سایتی را دیدی که همچنین ادعایی را میکرد بدانید یا سایت تقلبی است یا مطلب ماله گذشته ها است چرا که در گذشته این کار امکان پذیر بود.

آیا احراز هویت نکردن در پرفکت مانی مشکل ساز است؟

باید بگوییم که این کار در واقع مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد اما اگر آن را انجام دهید می توانید از مزایا و ویژگی های دیگر پرفکت مانی استفاده کنید. مثلا اگر دارای یک شرکت هستید و میخواهید مدام از این سیستم استفاده کنید باید از سرویس های دیگر این شرکت استفاده کنید تا قابلیت این کار را بتوانید داشته باشید.

آیا احراز هویت نکردن در پرفکت مانی مشکل ساز است؟
در پرفکت مانی حسابی برای شرکت ها وجود دارد که می بایست ابتدا در آن احراز هویت را انجام دهید تا بتوانید همزمان از چند کاربر استفاده کنید.

همچنین اگر این کار را انجام دهید تراکنش های شما در اولویت قرار میگیرد و کارمزد کمتری پرداخت خواهید کرد بنابراین اگر نیاز دارید که این کار را انجام دهید حتما احراز هویت خود را انجام دهید.

احراز هویت پرفکت مانی به چه صورت است؟

برای احراز هویت در حساب پرفکت مانی می بایست تمامی اطلاعات خود را در قسمت احراز هویت وارد کنید. در این فرمی که شما پر می کنید نیاز است که از یک سری مدارک مانند کارت ملی و شناسنامه و قبض برق عکس بفرستید تا آنها مدارک شما را تایید کنند و برای اینکار میتوانید مدارک خود را ترجمه کنید و بعد آن ها را بفرستید.

برای این کار هم نیاز است که ابتدا به افتتاح حساب بپردازید و در پنل کاربری خود در قسمت وریفای اکانت ( verify account) این کار را انجام دهید. بعد از این که این کار را انجام دادید با شما تماس گرفته می شود و احراز هویت شما تکمیل می شود.

احراز هویت در پرفکت مانی به چه صورت است؟

خرید ووچر پرفکت مانی ارزان

همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم بهترین راه برای استفاده از خدمات سایت های خارجی برای ایرانی ها استفاده از ووچر پرفکت مانی می باشد، شما می توانید با استفاده از این ووچر کار های بسیار زیادی انجام دهید. قیمت ووچر پرفکت مانی یک دلار می باشد اما در بعضی از سایت ها شاهد این هستیم که این آن را با قیمت های بیشتری به فروش می رسانند و این یک مشکل برای افرادی است که می خواهند این ارز را خریداری کنند.

فکر کنید که میخواهید ووچر پرفکت مانی را خریداری کنید و می خواهید حدودا 20 دلار ووچر بخرید برای این کار می بایست مثلا 21 دلار بدهید و آن یک دلاز از شما کارمزد کم خواهد شد.
بنابر این افراد می بایست هزینه های بیشتری بپردازند و کسانی که در ایران هستند یک دلار یعنی حدود 26 هزار تومان.

خرید ووچر پرفکت مانی ارزان
بهترین راهی که می توانید ووچر پرفکت مانی را ارزان خریداری کنید این است که آن را از صرافی ها و سایت های ایرانی خریداری کنید.
این کار به شما اجازه می دهد تا بتوانید ووچر را ارزان تر بخرید و حتی برای فروش آن می توانید مشتری را به سرعت پیدا کنید و به صورت آنی خرید و فروش خود را انجام دهید.

شارژ پرفکت مانی با استفاده از ووچر

با استفاده از ووچر پرفکت مانی می توانید حساب پرفکت مانی خود را نیز شارژ کنید و این به معنای شارژ آسان و راحت حساب پرفکت مانی شما می باشد.
نحوه شارژ حساب پرفکت مانی را در مقاله های دیگر توضیح داده ایم اما برای این کار می توانید از راه های مختلفی استفاده کنید، این راه ها به شما اجازه می دهند که بتوانید این کار را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید و بتوانید هر زمان که میخواهید از حساب پرفکت مانی خود استفاده کنید.
کسانی که میخواهند انتقال ارز را انجام دهند و مدام در حال کار با پرفکت مانی می باشند نمی توانند دائم نگران شارژ کردن حساب پرفکت مانی خود باشند و می بایست راهی پیدا کنند تا آن را در سریع ترین زمان ممکن شارژ کنند و از آن استفاده کنند.

شارژ پرفکت مانی
معمولا این گونه افراد اصلا زمانی برای صرف این که بخواهند و وقت بگذارند و حساب خود را شارژ کنند ندارند برای همین می توانند از صرافی های ایرانی استفاده کرده و این کار را انجام دهند و از آنجایی که همه صرافی ها این کار را انجام نمی دهند به شما پیشنهاد می کنیم که از صرافی اکسچنجر پرو استفاده کنید و ووچر پرفکت مانی را خریداری کرده و هر زمان که میخواهید حساب خود را شارژ کنید..

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

خرید ووچر پرفکت مانی به ثبت نام نیازی ندارد!!!. شاید برایتان عجیب باشد اما خرید ووچر به ثبت نام نیازی ندارد. برای اینکه این کار را انجام دهید تنها کافی است که به سایت پذیرنده اعتماد داشته باشید و این کار را انجام دهید.
حتما باید در این مرحله حواستان را جمع کنید چرا که با محبوبیت استفاده از پرفکت مانی و ارز های اینچنینی کلاهبرداری های بسیار زیادی ایجاد شده اند ولی سایت های بسیار زیادی هم هستند که این کار را انجام می دهند.
شاید تا چند سال پیش می توانستید حتی خود پرفکت مانی را هم بدون احراز هویت و ثبت نام خریداری کنید ولی به دلیل سواستفاده هایی که انجام می شد همه سایت ها و صرافی ها احراز هویت و ثبت نام را در اختیار کاربران قرار گذاشتند و کسانی که می خواهند از این ارز ها استفاده کنند می بایست این کارها را انجام دهند.

خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت
ووچر پرفکت مانی اما به دلیل اینکه شامل دو کد می شود شما می بایست تلفن و ایمیل خود را بدهید تا بتوانید این کار را انجام دهید.
تنها راهی که می توانید آن را به صورت مستقیم دریافت کنید . ثبت نام انجام ندهید این است که آن را از افراد به صورت مستقیم دریافت کنید و در این حالت طرف مقابل آن را برای تلفن همراه یا ایمیل شما می فرستد.
برای اینکه بتوانید ووچر پرفکت مانی را چه از سایت خود پرفکت مانی چه از سایت های ایرانی خریداری کنید باید به شما بگوییم که باید ثبت نام اولیه را انجام دهید. شاید در بعضی از سایت ها نیازی به احراز هویت نداشته باشید اما ثبت نام را باید انجام دهید چرا که برای ارسال ووچر به شماره تماس شما و ایمیلتان نیاز خواهند داشت.

آیا خرید ووچر بدون ثبت نام کلاهبرداری است؟

در این باره باید بگوییم به صورت قطع نمی توان گفت که این کار کلاهبرداری می باشد. به هر حال برای اینکه بتوانید ووچر را دریافت کنید می بایست اطلاعاتی را به سایت بدهید.
اما در بعضی از سایت ها شما را به فروشندگان ووچر معرفی می کنند که این کار به شما این اجازه را می دهد تا بتوانید به صورت مستقیم با فروشندگان ووچر در ارتباط باشید اما بعضی از این سایت ها هم کلاهبرداری هستند و می بایست به نشان HTTPS آنها دقت کنید و سپس خرید خود را انجام دهید.

آیا خرید ووچر پرفکت مانی بدون احرز هویت کلاهبرداری است؟

چگونه ووچر پرفکت مانی را خریداری کنیم؟

قبل از هر چیز باید این نکته را بدانید که برای خرید ووچر پرفکت مانی نیازمند ایجاد حساب کاربری در صرافی معتبر هستید. پس از آن باید به بخش خرید و فروش ووچر پرفکت مانی بروید. برای خرید ووچر بهتر است تا منبعی معتبر و حرفه‌ای را انتخاب نمایید که این روز ها اکسچنجر پرو را باید نام برد. شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان با نرخ کارمزد کم این کار را انجام دهید.

 اگر که برای اولین بار اقدام به خرید ووچر پرفکت مانی نموده اید، بهتر است تا با مشاورین و پشتیبان‌های اکسچنجر پرو در تماس باشید و راهنمایی‌های لازمه را دریافت نمایید.

پس از پشت‌سر گذاشتن مراحل خرید، کد معتبر و فعالسازی برایتان ارسال می‌شود. بعد از تمامی مراحل در سایت اکسچنجر پرو می‌توان از دیگر خدمات بهره‌مند شد و سرمایه‌گذاری‌های عظیمی برای خود داشته باشید.

بهترین سایت خرید ووچر پرفکت مانی

این روز ها وجود بستری معتبر برای خرید و فروش ارز های دیجیتال، موردی است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. ایجاد حساب کاربری قانونی، انتقال وجه و ارز دیجیتال به‌صورت بین المللی و مهم‌تر از آن خرید ووچر پرفکت مانی همگی در اکسچنجر پرو امکان‌پذیر است.

کمترین نرخ ممکن هنگام خرید و فروش ارز های دیجیتال، خرید پرفکت مانی معتبر و ارزان به همراه مشاوره سرمایه‌گذاری و سرعت عمل بالا خرید انواع ارز دیجیتال در اکسچنجر پرو، مزایابی است که در دیگر بستر ها نمی‌توان پیدا کرد.

همچنین خوب است بدانید، مواقع خرید و فروش ارز دیجیتال می‌توان با مشاوران تماس حاصل نمود تا هم از آخرین وضعیت قیمت با خبر بود در عین حال بهترین زمان ممکن را برای خرید و فروش را به شما اطلاع دهند.

اگر شما هم قصد خرید ووچر پرفکت مانی ارزان را دارید، می‌توانید سایت اکسچنجر پرو را برای چنین کاری در نظر بگیرید و از پشتیبانی 24 ساعته همه روزه استفاده کنید. همین حالا بدون کارمزد در امن‌‌ترین و حرفه‌ای ترین صرافی ممکن یعنی اکسچنجر پرو ثبت نام کنید تا برای آینده خود سرمایه‌گذاری نمایید.  

سخن پایانی

خرید ووچر پرفکت مانی و یا به طور کلی خرید پرفکت مانی که در نهایت منجر به سرمایه گذاری و تجارت در این برنامه می شود، می تواند در ابتدا کمی گیج کننده و حتی استرس زا نیز باشد، اما جای نگرانی نیست، زیرا با کمی تحقیق و پژوهش و همچنین کمی توجه بیشتر به جریانات و نوسان های بازار می توانید فرمول خاصی را برای این افزایش و کاهش قیمت ها پیدا کرده و در واقع در این بازار خبره شوید.

پرفکت مانی با دارا بودن امنیت بالا و راحتی در جابجایی و انتقال ارزهای دیجیتال موجب افزایش کار و درآمد بسیاری از ایرانیان شده است. مخصوصا پیروی نکردن این پلتفرم از تحریمات موجب شده تا اکثریت صاحبان کار به فکر خرید پرفکت مانی مطمئن از exchangerpro بیفتند. البته پرفکت مانی معایب مختص خودش را دارد که همانطور که گفتیم نشان دهنده امنیت بالای این پلتفرم است.

فراموش نکنید که خرید ووچر یا حتی خرید پرفکت مانی در اشکال گوناگون دلار، یورو و طلا می تواند باعث سرمایه گذاری اولیه شما شود، اما چه با خرید و فروش ووچر پرفکت مانی با احراز هویت و چه بدون آن، در هر صورت می توانید با ماهر بودن در این زمینه، سود مناسبی را از این سرمایه گذاری به دست آورید.

سوالات متداول خرید و فروش ووچر پرفکت مانی

  • ووچر پرفکت مانی چیست؟
    ووچر پرفکت مانی همان کارت هدیه و یا کوپن است؛ منتهی شما ووچر را به صورت یک کارت فیزیکی دریافت نمی کنید، بلکه به صورت چند کد دریافت می کنید. ووچر پرفکت مانی متشکل از یک کد 10 رقمی، یک کد 16 رقمی جهت فعال سازی، مقدار پول ووچر و تاریخ اقضای آن است.
  • کاربرد ووچر پرفکت مانی چیست؟
    در ساده ترین حالت ممکن می توانیم بگوییم که ووچر به عنوان پول شما در حسابی امن محسوب می شود که در هر مکانی از جهان قابلیت استفاده دارد. هنگامی که به سفر خارجه می روید، یا قصد دارید برای شخصی خارج از ایران هزینه ای را با کمترین میزان کارمزد، پرداخت کنید می توانید به راحتی از ووچر پرفکت مانی استفاده کنید.
  • چطور می توانم ووچر پرفکت مانی بخرم؟
    برای دریافت ووچر بایستی ابتدا حساب پرفکت مانی ایجاد کنید؛ سپس مطابق با مراحل زیر عمل کنید:
    جهت راحت تر کردن شرایط، زبان خود را به فارسی تغییر دهید.
    حال بر روی گزینه withdraw یا برداشت کلیک کنید؛ سپس گزینه e-voucher را انتخاب کنید.
    بر روی گزینه خرید یک ووچر جدید کلیک کنید.
    حال حساب و کیف پول مورد نظر که قصد کسر ووچر از آن دارید را انتخاب کنید.
    سپس اطلاعات نهایی به شما نمایش داده میشوند؛ صحت اطلاعات را بررسی کنید و در نهایت خرید خود را تکمیل کنید.
  • آیا احراز هویت در پرفکت مانی آسان است؟
     بله! شما با مشخصات کامل می توانید به راحتی احراز هویت کنید.

ویدئو خرید و فروش ووچر پرفکت مانی

در ویدئو زیر نحوه افتتاح حساب پرفکت مانی به طور کامل آموزش داده شده است.

 

ویدئو آموزش افتتاح حساب و خرید ووچر

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
8 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها
reza
reza
2 years قبل

سلام
ووچر پرفکت مانی رو می تونیم برای کسی که خارج از کشوره بفرستیم؟

محمد محمدی
محمد محمدی
2 years قبل
پاسخ دادن به  reza

بله شما می توانید به راحتی با داشتن یک حساب پرفکت مانی، به هر میزان اقدام به انتقال دارایی خود به تمامی حساب های پرفکت مانی کنید.

Reza
Reza
2 years قبل

مراحل خرید ووچر پرفکت مانی به چه صورت است؟

محمد محمدی
محمد محمدی
2 years قبل
پاسخ دادن به  Reza

خرید پرفکت مانی بسیار ساده بوده و شما با داشتن یک حساب کاربری می توانید در صرافی اکسچنجر پرو اقدام به خرید پرفکت مانی کرده و سپس آن را به حساب کاربرای خود در پرفکت مانی منتقل نمایید. همچنین می توانید با خواندن مقاله ” آموزش نحوه کار با پرفکت مانی” به صورت تخصصی با این موضوع آشنا شوید.

محمد جواد
محمد جواد
2 years قبل

آیا خرید ووچر پرفکت مانی در iTunes اپل قابل استفاده است؟

محمد محمدی
محمد محمدی
2 years قبل
پاسخ دادن به  محمد جواد

بله شما به راحتی می توانید با ووچر پرفکت مانی این اقدام را انجام دهید.

هادی
هادی
2 years قبل

هر بار چقدر میتونیم پرفکت مانی بخریم؟
محدودیت داره؟

محمد محمدی
محمد محمدی
2 years قبل
پاسخ دادن به  هادی

خیر، شما می توانید به هر میزان اقدام به خرید و فروش ووچر پرفکت مانی کنید اما این موضوع بستگی به کشور و میزان تحریم های کشور خواهد داشت.