دانستنی های پرفکت مانی

اکسچنجر » دانستنی های پرفکت مانی
خرید پرفکت مانی
تعداد بازدید : 474

دانستنی های پرفکت مانی

شما با استفاده از پرفکت مانی می توانید به انتقال ارز، در یافت ارز، و خرید کالا و خدمات از سایت های خارجی بپردازید. برای اینکه بتوانید از این سیستم استفاده کنید می بایست به سایت خود پرفکت مانی رجوع کنید و در آنجا اقدام به ثبت نام کنید. ثبت نام در این سیستم راه آسانی می باشد به شرط اینکه کمی با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشید. در دانستنی های پرفکت مانی به شما میگوییم که پرفکت مانی چیست و به چه درد میخورد.
این سیستم در ایران بسیار پرطرفدار می باشد و استفاده از آن بسیار راحت تر از سایر سیستم ها است و کسانی که می خواهند به انتقال ارز و دریافت آن بپردازند و حتی کسانی که می خواهند از سایت های خارجی کالا یا خدمات بخرند می توانند از این سیستم استفاده کنند.؛ برای خرید پرفکت مانی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

پرفکت مانی تحریم نیست

در حال حاضر تعدادی از سیستم های انتقال ارز وجود دارند که حتی از پرفکت مانی هم بهتر می باشند و بسیاری از مردم دنیا از آن ها استفاده میکنند، اما کسانی که در ایران زندگی میکنند نمی توانند به دلیل تحریم ها از این سیستم ها استفاده کنند بنابراین می بایست از سایر سیستم های انتقال ارز استفاده کنند.
 تحریم نبودن پرفکت مانی
در حال حاضر پرفکت مانی و وب مانی دو نمونه از سیستم های انتقال ارز می باشند که خود آنها دارای ارز های خاص خود هستند. این سیستم ها در ایران تحریم نیستند و بنابراین کسانی که در ایران زندگی می کنند می توانند از آن ها استفاده کنند.
پرفکت مانی یک شرکت کلمبیایی است و از قوانین ایالات متحده آمریکا پیروی نمی کند بنابر این تحریم ها هیچ اثری روی این سیستم ندارد. دانستنی های پرفکت مانی بسیار زیاد می باشند و این مورد یکی از جذاب ترین دانستنی ها درباره پرفکت مانی است.

راحتی پرفکت مانی

از آنجایی که مراحل ثبت نام و به طور کلی کار با پرفکت مانی بسیار راحت می باشد بسیاری از افراد از این سیستم بیشتر استفاده میکنند. در این سیستم شما می توانید به راحتی مراحل ثبت نام را طی کنید و بعد از طی نمودن یک سری مراحل آن ها با شما تماس میگیرند و احراز هویت شما را تایید میکنند، در تمامی موارد ایجاد تراکنش به قدری راحت می باشد که نیازی به احراز هویت نیست و افراد می توانند بدون هیچ گونه مشکلی و در کمترین زمان ممکن به ایجاد تراکنش های خود بپردازند و یا اینکه از ووچر استفاده کنند یا کار مزد بیشتری بپردازند. همچنین سیستم پرفکت مانی دارای سرعت بیشتر و کارمزد کمتر نسبت به سایر سیستم هایی که در ایران فعالیت میکنند می باشد

انواع اکانت های پرفکت مانی

این سیستم دارای انواع مختلفی از اکانت ها است. شما می توانید متناسب با نیاز های خود از یکی از این اکانت ها استفاده کنید. با استفاده از این اکانت ها به شما اجازه داده می شود که در حساب های خود با مقادیر متفاوتی از کارمزد به انتقال وجه بپردازید.
 انواع اکانت های پرفکت مانی
به طور کلی سه نوع اکانت وجود دارد که استفاده از آن ها کاربرد های متفاوتی دارد و از این اکانت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • معمولی (normal): همانطور که از اسم این اکانت مشخص می باشد، ساده ترین نوع حساب و اکانت پرفکت مانی حساب معمولی می باشد که شما آن را در ابتدای کار و برای ورود به پرفکت مانی می سازید. این حساب هیچ گونه محدودیتی برای شما ایجاد نخواهد کرد و تنها کار مزد 2درصدی به جای 5/0درصد می پردازید.
  • حساب احراز هویت شده (verified):این حساب به کاربرانی تعلق می گیرد که حساب خود را به مدت یکسال فعال نگه داشته باشند. با استفاده از این حساب می توانید کارمزد کمتری پرداخت کنید و تراکنش های شما در اولویت قرار خواهند گرفت و در زمان سریع تری انجام خواهند شد. در اینجا منظور از سریع تر آنی می باشد.
  • حساب کاربری همکار(partner):این حساب تنها می تواند به شرکت ها و افراد حقوقی تعلق بگیرد. با استفاده از این نوع حساب شما می توانید به صورت همزمان چندین تراکنش را انجام دهید.

کاربرد پرفکت مانی

این سیستم یعنی پرفکت مانی دارای کاربردی بسیار برای افراد و کسب و کار هایی می باشد که از اینترنت استفاده میکنند. بسیاری از سایت ها و کسب و کار ها در جهان وجود دارند که به ارائه خدمات و کالا می پردازند، این سایت ها و کسب و کار ها می توانند با پشتیبانی از سیستم پرفکت مانی کسب و کار خود را گسترش بدهند و به راحتی تراکنش های خود را از سراسر دنیا انجام دهند.
 کاربرد پرفکت مانی
به عنوان مثال شما می خواهید یک خدمات را از سایتی خارجی دریافت کنید. اگر این سایت از پرفکت مانی پشتیبانی کند به راحتی می توانید تراکنش خود را انجام دهید و خدمات خود را دریافت کنید و در غیر این صورت برای اینکه بتوانید از سایت های خارجی استفاده کنید می بایست از کارت های مخصوص مانند ویزا کارت استفاده کنید که به دلیل تحریم ها این کار غیر ممکن می باشد.
یکی دیگر از کاربرد های پرفکت مانی انتقال و خرید ارز های دیجیتال مانند بیت کوین است.
با استفاده از این سیستم می توانید ارز های مختلف را خریداری کنید و یا حتی آن ها را انتقال دهید و همچنین با ارزی مانند بیت کوین می توانید خرید کنید و یا پول واقعی به دست آورید.

امنیت پرفکت مانی

این سیستم علاوه بر این که دارای راحتی در استفاده می باشد در امنیت هم حرف هایی برای گفتن دارد. تحلیلگرانی که این سیستم را بررسی کرده اند بر این باور می باشند علاوه بر این که دارای راحتی انجام تراکنش و استفاده برای کاربران است از لایه های امنیتی زیادی برخوردار می باشد. این سیستم از تکنولوژی های بسیار پیشرفته و ابزار های به روز استفاده میکندتا ریسک هک شدن را به حداقل برساند.

سخن پایانی

در دانستنی های پرفکت مانی باید بدانید که این سیستم تحریم نمی باشد و با استفاده از آن می توانید به راحتی به انجام تراکنش های خود بپردازید. این سیستم از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و هک کردن آن تقریبا غیر ممکن می باشد. بسیاری از افرادی که در ایران هستند و میخواهند به انتقال ارز بپردازند از این سیستم استفاده میکنند.

سوالات متداول دانستنی های پرفکت مانی

  • استفاده از پرفکت مانی چه مزیت هایی دارد؟
    استفاده از این سیستم دارای مزیت های زیادی می باشد که مهمترین آنها تحریم نبودن و راحتی در انجام تراکنش ها می باشد.
  • سیستم پرفکت مانی چگونه کار میکند؟
    برای استفاده از سیستم پرفکت مانی می بایست ابتدا در آن ثبت نام کنید و بعد از ثبت نام احراز هویت انجام دهید. بعد از اینکه احراز هویت شما به درستی انجام گرفت می توانید به انجام تراکنش ها بپردازید و حتی شما می توانید بدون داشتن حساب پرفکت مانی از ووچر آن استفاده کنید و این در صورتی می باشد که سایت پذیرنده از ووچر پشتیبانی کند.
  • آیا ثبت نام در پرفکت مانی هزینه دارد؟
    ثبت نام و احراز هویت در پرفکت مانی هیچ گونه هزینه ای در بر ندارد و اینکار رایگان صورت میگیرد ولی اگر این کار را خودتان انجام ندهید و ثبت نام را به عهده کافی نت ها قرار دهید ممکن است از شما هزینه دریافت کنند.
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها