چگونه حساب پرفکت مانی را شارژ کنیم؟

اکسچنجر » چگونه حساب پرفکت مانی را شارژ کنیم؟
نحوه شارژ حساب پرفکت مانی
تعداد بازدید : 395

چگونه حساب پرفکت مانی را شارژ کنیم؟

خرید پرفکت مانی این روزها کار برد های بسیاری دارد و بیشتر افرادی که در ایران هستند از آن استفاده می کنند. از آنجایی که در ایران نمی توان به انتقال ارز پرداخت و برای این کار می بایست از واسطه ها استفاده کرد پرفکت مانی به کمک اینگونه افراد می آید و تراکنش های آنها را به راحتی هرچه تمام تر انجام می دهد.

با استفاده از این سرویس می توانید بدون احراز هویت حساب ایجاد کنید و فقط در بعضی مواقع لازم است که احراز هویت را انجام دهید.
برای ایجاد کردن حساب پرفکت مانی راه های مختلفی پیش روی شما می باشد که ساده ترین راه ایجاد حساب به دست خودتان است.
برای اینکه بتوانید خودتان حساب پرفکت مانی را ایجاد کنید باید به ساید پرفکت مانی بروید و از آنجا اقدام کنید همچنین از راه های دیگر ایجاد حساب پرفکت مانی این است که به سایت هایی رجوع کنید که این کار را انجام می دهند، این سایت ها اطلاعات مورد نیاز را از شما دریافت میکنند و حساب پرفکت مانی را برای شما ایجاد میکنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کارمزد ارسال پرفکت مانی مقاله مربوطه را مطالعه بفرمایید.

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی یکی از سرویس های انتقال ارز و انجام تراکنش می باشد، به این معنی که با استفاده از این سرویس می توانید به خرید کالا یا خدمات و خرید و فروش ارز بپردازید.
پرفکت مانی خود یک ارز دیجیتال محسوب می شود که با استفاده از آن می توان ارز های دیجیتال دیگر را خریداری کرد و همچنین پول واقعی به دست آورد.
شما می توانید پرفکت مانی را به بیشتر ارز های رایج دنیا مانند دلار و…تبدیل کنید و برای این کار باید پرفکت مانی را به صرافی هایی که از این ارز پشتیبانی میکنند بدهید و به همان مقدار ارزی را که میخواهید دریافت کنید.

پزفکت مانی چیست؟
علاوه بر این ها پرفکت مانی یک ووچر هم دارد که مانند کارت شارژ این سرویس عمل می کند، درست مانند بانک هایی که کارت هدیه به مشتریان خود می دهند شما می توانید از ووچر پرفکت مانی نیز مانند یک کارت شارژ برای خرید های خود استفاده کنید.
ووچر پرفکت مانی نیازی به ایجاد حساب ندارد و تنها می توانید یک بار از آن استفاده کنید پس مبلغی که میخواهید آن را شارژ کنید حتما بر حسب نیاز تان باشد چرا که نمی توان مثلا یک خرید انجام داد و با مابقی آن یک خرید دیگر و می بایست آن را به صورت یکجا استفاده کنید.
برای شارژ حساب پرفکت مانی می توانید از ووچر نیز استفاده کنید، همچنین این شرکت قابلیت این را دارد که برای شارژ حساب ها از بیت کوین استفاده کند.

آموزش شارژ حساب پرفکت مانی

برای اینکه حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنید ابتدا باید در این سایت ثبت نام کنید و یک حساب ایجاد کنید.
راحت ترین راه برای شارژ حساب پرفکت مانی در ایران رجوع به سایت هایی می باشد که این کار را انجام می دهند.
این سایت ها با گرفتن آدرس حساب پرفکت مانی شما و اینکه چه مقدار میخواهید وجه واریز کنید حساب شما را شارژ میکنند ام آنها کارمزد دریافت میکنند.

آموزش شارژ حساب پرفکت مانی
اگر میخواهید این کار را خودتان انجام دهید می توانید به سایت پرفکت مانی بروید و وارد حسابتان شوید سپس در آنجا گزینه دپوزیت(deposit) را انتخاب کنید.
بعد از اینکه روی گزینه دپوزیت کلیک کردید یک صفحه برای شما نمایش داده می شود که در آن روش های شارژ حساب را برای شما نمایش داده است.

این راه ها عبارت اند از:
شارژ حساب از طریق بانک(این کار در ایران امکان پذیر نمی باشد)
شارژ حساب با استفاده از پول نقد.
شارژ حساب از طریق ووچر
شارژ با استفاده از صرافی های آنلاین(در ایران امکان پذیر می باشد)
شارژ با استفاده از بیت کوین(در ایران امکان پذیر نیست)
شارژ با استفاده از وام گرفتن از دیگران _ین راه نیاز به احراز هویت دارد

با کلیک روی هر یک از گزینه های بالا می توانید حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنید اما به شما پیشنهاد میکنیم که از راه های صرافی های آنلاین و ووچر حساب خود را شارژ کنید و آن هم به دلیل تحریم بودن ایران می باشد و نمی توان از راه های دیگر استفاده کرد.

شارژ حساب توسط صرافی های آنلاین( Certified Partners)

امروزه صرافی های آنلاین بسیار زیادی به وجود آمده اند که نقش یک واسطه را میان پرفکت مانی و استفاده کنندگان از آن ایفا میکنند.
به همین منظور افرادی که با پرفکت مانی کار میکنند می توان با پرداخت ریالی به این صرافی ها پرفکت مانی دلاری دریافت کنند و هر میزان که میخواهند حساب خود را شارژ کنند.
برعکس این معادله نیز وجود دارد و افراد می توانند با پرداخت پرفکت مانی به صرافی های آنلاین به همان میزان ریال یا دلار دریافت کنند.
با نگاهی به صرافی هایی که این کار را انجام می دهند می توان فهمید که هر کدام از این صرافی ها کارمزد متفاوتی از شما در یافت میکنند.

شارژ حساب پرفکت مانی توسط صرافی های آنلاین
شما می توانید در صفحه deposit perfect money  روی گزینه Certified Partners کلیک کنید و تمام صرافی هایی که می توانند حساب پرفکت مانی شما را شارژ کنند ببینید.
همچنین در این صفحه میزان قابل اعتماد بودن صرافی ها با عنوان Trust Score در زیر هر صرافی برای شما نمایش داده می شود.
در آخر هم می توانید با بررسی میزان Trust Score و کارمزد هر صرافی ایرانی یکی از آن ها را انتخاب کنید.

سخن آخر

در آخر می توان گفت شارژ کردن حساب پرفکت مانی کار آسانی است و برای اینکار باید به صرافی های آنلاین ایرانی رجوع کنید. به علاوه سایت هایی هم در این زمینه فعالیت میکنند و می توان با استفاده از آنها حساب خود را شارژ کنید.
پرفکت مانی یک سیستم بسیار کارآمد است که در ایران می توانید از آن به راحتی استفاده کنید و حتی به احراز هویت هم نیازی نیست.
سوالات متداول چگونه حساب پرفکت مانی را شارژ کنیم؟

1.    آیا شارژ کردن حساب پرفکت مانی نیازی به احراز هویت دارد؟
شارژ کردن حساب پرفکت مانی نیازی به احراز هویت ندارد و می توانید به راحتی این کار را انجام دهید.
2.    راه های شارژ حساب پرفکت مانی چیست؟
راه های شارژ حساب پرفکت مانی این است که به حساب کاربری خود بروید و و در آنجا گزینه دپوزیت را بزنید در این هنگام صفحه ای برای شما نمایش داده می شد که راه های شارژ حساب در آجا آورده شده است.
3.    آیا تحریم ها روش پرفکت مانی تاثیر دارند؟
به دلیل اینکه دفتر مرکزی این شرکت در پاناما می باشد و این کشور از قوانین ایالات متحده پیروی نمی کند تحریم ها اثری روی این سیستم ندارد.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها