کارمزد ارسال پرفکت مانی چقدر است؟

اکسچنجر » کارمزد ارسال پرفکت مانی چقدر است؟
کارمزد ارسال پرفکت مانی چقدر است؟
تعداد بازدید : 495

کارمزد ارسال پرفکت مانی چقدر است؟

کارمزد ارسال پرفکت مانی در تمام دنیا یکسان می باشد. اما نکته ای که در این میان مهم است این است که کارمزد حساب های پرفکت مانی تفاوت دارد، یعنی اگر از هر حسابی در پرفکت مانی استفاده کنید این کارمزد متفاوت است. در سیستم پرفکت مانی سه نوع حساب داریم که با استفاده از آن ها می توانید تراکنش های خود را انجام دهید.
برای استفاده از هر یک از این حساب ها می بایست در سایت پرفکت مانی ثبت نام انجام دهید و آنها را ایجاد کنید، بعد از این که حساب را ایجاد کردید برای اینکه بتوانید از مزایای آن استفاده کنید البته در بعضی از حساب ها می بایست احراز هویت را انجام دهید.
علاوه بر اینکه کارمزد حساب ها متفاوت می باشد، کارمزد انواع مختلفی دارد، به این معنا که اگر شما به هر نحوی ارسال یا دریافت پول داشته باشید و این کار را به صورت های مختلف انجام دهید کارمزد متفاوتی را می بایست بپردازید.

برای اطلاعات بیشتر از خرید پرفکت مانی با ما همراه باشید.

کارمزد چیست؟

سایت های این چنین که با استفاده از آنها می توانید تراکنش انجام دهید و در واقع آنها انتقال ارز را برای شما انجام میدهند و در ازای آن از شما مبلغی در یافت میکنند، اما مبلغی که از شما در یافت خواهند کرد بستگی به میزان ارزی است که میخواهید جابه جا کنید، آنها در ازای جابه جایی این ارز درصدی از مبلغ را از شما دریافت میکنند.
برای مثال پرفکت مانی برای جابه جایی و برداشت پول از شما حداکثر 1.99 درصد به ازای هر تراکنش از شما دریافت میکند.

انواع کارمزد های پرفکت مانی

هنگامی که شما وارد حساب پرفکت مانی می شوید و میخواهید از مبدا به مقصد به صورت مستقیم پولی ارسال کنید از 0 به بالا کارمزد از شما دریافت شده که بسته به میزان مبلغ شماست.
برداشت در حساب پرفکت مانی: این عمل در حساب پرفکت مانی انجام می شود و می توانید پرفکت مانی را به ارزی که می خواهید تبدیل کنید و به حساب بانکی خود واریز کنید که این عمل 2/85 درصد کارمزد و اگر این کار را با بیت کوین انجام دهید یعنی پرفکت مانی را به بیت کوین تبدیل کنید و سپس آن را به کیف پول خود انتقال دهید این کارمزد به 0/5 درصد کاهش پیدا میکند.
اگر میخواهید نرخ های دلاری مانند USD/EUR و EUR/USD را تبدیل کنید کارمزد آن بستگی به نرخ بازار دارد و با توجه به آن کارمزد پرفکت مانی از شما دریافت می شود.

انواع کارمزد های پرفکت مانی
اگر از اکانت پریمیوم استفاده میکنید باید بگویم که نقل و انتقالات داخلی با استفاده از این حساب ها کارمزد کمتری را در بر دارد که قالب بر 0/5 درصد می باشد. اکانت هایی هم که وریفای شده باشند برای فرستنده کارمزد 0/5 درصدی در نظر گرفته شده است و نقل و انتقالات حساب های وریفای نشده داخلی 1.99 درصد یا همان 2 درصد می باشد که از فرستنده کسر می شود.
کارمزد های دیگری هم توسط این شرکت انجام می شود که می توان به ارسال sms و بازگرداندن حساب نیز اشاره کرد که برای پیامک یا همان 0.1sms دلار و برای بازگرداندن حساب 100 دلار از شما دریافت میکنند.
اگر به سایت خود پرفکت مانی بروید و وارد حساب خود شوید می توانید در قسمت fees جدولی مربوط به میزان تراکنش ها را ببینید.

آیا کارمزد نقل و انتقالات در داخل یا خارج از ایران تفاوت دارد؟

در این باره ی بایست گفت که خیر، داخل یا خارج بودن شما از ایران هیچ تفاوتی در کارمزد شما ندارد و سیستم پرفکت مانی برای دریافت کارمزد ها قوانین و مقرراتی نیز دارد که هنگام ساخت حساب آنها را می بایست قبول کنید.
میزان کارمزد در سراسر دنیا یکی است مگر در شرایطی که نرخ بازار تفاوت داشته باشد و کارمزد بر حسب نرخ ارز باشد.

آیا کارمزد نقل و انتقالات در داخل یا خارج از ایران تفاوت دارد؟

کارمزد تراکنش های سایت های ایرانی پرفکت مانی

در این بین سایت های ایرانی نیز وجود دارند که برای شما خرید و فروش پرفکت مانی را انجام می دهند، همچنین این سایت ها پرفکت مانی را برای شما به ارز های دیگر هم چنج میکنند.
باید بدانید که برخی از این سایت ها کارمزدی اضافه تر از شما در یافت خواهند کرد و این به دلیل کاری است که برای شما انجام میدهند. به عنوان مثال شما میخواهید پرفکت مانی خریداری کنید اما نمی دانید که چگونه این کار را انجام دهید بنابراین به این سایت ها مراجعه می کنید تا آنها این کار را برای شما انجام دهند و به حساب شما پرفکت مانی ارسال کنند.

کارمزد تراکنش های سایت های ایرانی پرفکت مانی
هر مقدار پرفکت مانی که میخواهید در این سایت ها می توانید خریداری کنید و در مقابل می بایست ریال ، دلار یا هر ارز دیپری که دارید را پرداخت کنید، این سایت ها در مقابل اینکه به شما پرفکت مانی میدهند یک کارمزد بیش از آن چیزی که خود پرفکت مانی دریافت می کند از شما میگیرند.
اما در این بین می توانید سایت هایی مانند exchangerpro را سرچ کنید که در مقابل این کار هیچ گونه کارمزدی اضافه تر از شما در یافت نمی کند و همان کارمزد پرفکت مانی را می پردازید مانند این که از سایت خود پرفکت مانی اقدام به خرید پرفکت مانی کرده اید.

سخن آخر

در آخر می بایست گفت که کارمزد پرفکت مانی در تمامی دنیا یکی می باشد و این کار مزد توسط خود شرکت پرفکت مانی تعیین می شود و نمی توان گفت که در هر نقطه این کار مزد متفاوت می باشد. کارمزد پرفکت مانی بستگی به چند عامل دارد که می توان از این عوامل نوع انتقال و نوع حساب اشاره کرد.

سوالات متداول کارمزد ارسال پرفکت مانی چقدر است؟

1.      کارمزد پرفکت مانی چقدر است؟
کارمزد پرفکت مانی برای انواع حساب ها متفاوت می باشد و همچنین برای انواع انتقالات متفاوت است ولی به طور معمول برای حساب های معمولی 1.99 درصد می باشد.
2.      کمترین کارمزد در پرفکت مانی چقدر است؟
کمترین کارمزد در پرفکت مانی 0/5 درصد می باشد که این درصد از کل مبلغ شما کسر می شود.
3.      چگونه کار مزد خود را در پرفکت مانی کاهش دهیم؟
برای اینکه بتوانید کار مزد خود را برای نقل و انتقالات در حساب پرفکت مانی کاهش دهید می توانید از حساب های وریفای شده استفاده کنید یا از طریق سایت های معتبر ایرانی مانند اکسچنجر پرو استفاده کنید.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها