نحوه انتقال پول با پرفکت مانی

اکسچنجر » نحوه انتقال پول با پرفکت مانی
انتقال پول با پرفکت مانی
تعداد بازدید : 597

انتقال پول و ارز امروزه معضل بسیار بزرگی برای افراد شده است، به گونه ای که افراد برای این کار می بایست هزینه های اضافی بپردازند اما خوشبختانه با کمک پرفکت مانی و سیستم های اینچنینی می توانید انتقال پول را انجام دهید و هیچ جای نگرانی نخواهد بود. نحوه انتقال پول با پرفکت مانی کار بسیار آسانی می باشد و برای اینکار تنها کافی است که اقدام به خرید پرفکت مانی کرده و آن را به حساب طرفی که میخواهید برای او انتقال پول را انجام دهید واریز کنید.
مراحل انجام انتقال پول را می توانید در سایت های ایرانی نیز انجام دهید اما بهترین کار این است که ابتدا یک سایت معتبر را پیدا کنید که انتقال پول را برای شما انجام دهد. به عنوان مثال شما می خواهید یک مبلغی را به حساب یک فرد دیگر در یک کشور دیگر واریز کنید. همانطور که میدانید برای اینکار می بایست از سیستم های پی پال و ویزا کارت استفاده کنید اما این سیستم ها در ایران تحریم هستند و امکان استفاده از آن ها داده نمی شود. بنابراین نیاز است که از پرفکت مانی استفاده کنید و برای این کار می توانید ابتدا پرفکت مانی را بخرید و بعد آن را بسیار راحت به کیف پول شخص مقابل واریز کنید.

چگونه می توان با پرفکت مانی انتقال پول را انجام داد؟

برای اینکه بتوانید با پرفکت مانی انتقال پول را انجام دهید می بایست ابتدا وارد سایت پرفکت مانی شوید و در آنجا ثبت نام انجام دهید. بعد از این که ثبت نام خود را انجام دادید ID به حساب شما ارسال خواهد شد و با استفاده از آن می توانید وارد حساب پرفکت مانی خود شوید و سپس در قسمت حساب ها می بینید که سه نوع حساب وجود دارد. در این قسمت حسابی که با یورو باشد با حرف E، حساب دلاری با حرف U، حساب بیت کوین با حرف B و حساب طلا که با حرف G نشان داده می شود.

چگونه می توان با پرفکت مانی انتقال پول را انجام داد
هر کدام از این حساب ها را که میخواهید می توانید شارژ کنید اما اگر در ایران هستید بهتر است که از حساب U یا دلاری استفاده کنید.
حال برای اینکه بتوانید انتقال پول را انجام دهید می بایست یکی از این حساب ها را شارژ کنید و در این مرحله می توانید با انتخاب گزینه WITHDRAW از آن برداشت کنید یا اینکه به یک حساب دیگر منتقل کنید اما برای اینکه بتوان پول را واریز کنید بهتر است که آن را به صورت دلاری با پرفکت مانی ارسال کنید. نحوه انتقال پول با پرفکت مانی از این روش ممکن است که مشکلاتی را برای کاربران داخل ایران ایجاد کند.

راه های مختلف انتقال پول با پرفکت مانی

راه های متفاوتی برای ارسال پول با پرفکت مانی وجود دارد که از این راه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    انتقال پول با ارز پرفکت مانی
•    انتقال پول با سایت پرفکت مانی
•    انتقال با استفاده از ووچر پرفکت مانی
انتقال پول با استفاده از سایت پرفکت مانی را در بالا توضیح دادیم اما انتقال پول با ارز پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی به این صورت می باشد که شما پول خود را تبدیل به این ارز ها می کنید و سپس آن را به فردی که میخواهید انتقال پول را انجام دهید بفرستید.

راه های مختلف انتقال پول با پرفکت مانی
به عنوان مثال فرد a میخواهد به فرد b مبلغی را بفرستد اما به دلایلی نمی تواند این کار را انجام دهد. بنابر این فرد a می تواند پول خود را به پرفکت مانی تبدیل کند و آن را به حساب پرفکت مانی فرد b بفرستد.
اینگونه انتقال بسیار راحت می باشد و برای این کار تنها کافی است که آدرس حساب پرفکت مانی طرف مقابل را داشته باشید و ارز پرفکت مانی را به آن حساب واریز کنید.
برای ووچر هم می توانید کد های آن را به فرد مقابل بدهید تا از آن استفاده کند.

انتقال پول با پرفکت مانی در سایت های ایرانی

شاید موارد بالا برای کاربران ایرانی مقداری دشوار باشد یا نتوانند این کار را انجام دهند. یک راه دیگر هم وجود دارد که می توانید با استفاده از آن انتقال پول را انجام دهید و این راه به افرادی که ساکن ایران هستند توصیه می شود.
احتمالا به دلیل تحریم ها نتوانید از موارد بالا استفاده کنید چرا که کلا بدون استفاده از اپلیکیشن های تغییر آیپی نمی توانید وارد سایت پرفکت مانی شوید. یا اینکه نمی توانید به سایت پرفکت مانی پول واریز کنید. برای همین سایت های ایرانی بهترین راه برای اینکار می باشند و از این سایت ها می توان به اکسچنجر پرو اشاره کرد.

انتقال پول با پرفکت مانی در سایت های ایرانی
شما می توانید در اینگونه سایت ها انتقال پول را انجام دهید و هیچ کار مزدی از شما در یافت نشود. امکانات اینگونه سایت ها بسیار بالا است و از امنیت و راحتی بسیار زیادی نیز برخوردار می باشند.
با ثبت نام در آن ها و احراز هویت دیگر نیازی نیست که نگران انتقال پول باشید و می توانید از آن ها هم پرفکت مانی بخرید و هم آن را بفروشید و هم آن را به حساب های دیگر انتقال دهید.
این کار ها همگی به صورت اتوماتیک و آنی انجام می شوند و تنها کارمزد خود سایت پرفکت مانی از شما دریافت می شود.

سخن پایانی

شرکت پرفکت مانی کار را برای کسانی که میخواهند به کشور های دیگر و به افراد دیگر پول واریز کنند را راحت کرده است.
کشور هایی مانند ایران که نمی توانید در آن به انتقال وجه به کشور های دیگر بپردازید و برای این کار می بایست کارمزد های بسیار بالا بپردازید می توانند از پرفکت مانی برای این کار استفاده کنند و کارمزد کمتری پرداخت کنند.

سوالات متداول نحوه انتقال پول با پرفکت مانی

1.     چگونه در ایران به انتقال پول بپردازیم؟
برای اینکه در ایران بتوانید انتقال پول به خارج از کشور را داشته باشید می توانید از پرفکت مانی و سایت هایی که از این ارز پشتیبانی میکنند استفاده کنید.
2.     چگونه می توانیم با پرفکت مانی انتقال پول را انجام دهیم؟
برای اینکه بتوانید با استفاده از پرفکت مانی انتقال پول را انجام دهیم می بایست از سایت پرفکت مانی این کار را انجام دهید یا اینکه آن را بخرید و برای شخص مورد نظر بفرستید یا اینکه از سایت هایی که با استفاده از پرفکت مانی این کار را انجام میدهند استفاده کنید.
3.     آیا انتقال پول از ایران با استفاده از پرفکت مانی به خارج از کشور امکان پذیر است؟
بله انتقال پول از ایران به خارج از کشور امکان پذیر می باشد و این کار با استفاده از پرفکت مانی صورت می گیرد.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها