روش های واریز پول به حساب پرفکت مانی

اکسچنجر » روش های واریز پول به حساب پرفکت مانی
روش های واریز پول به حساب پرفکت مانی
تعداد بازدید : 817

برای اینکه بتوانید به پرفکت مانی پول انتقال دهید می توانید از راه های مختلف اقدام کنید این راه ها به شما این امکان را می دهند تا بتواند به راحتی و با کمترین کارمزد انتقال پول را انجام دهید و هیچ گونه خطری شما را تهدید نکند. روش های واریز پول به حساب پرفکت مانی به طور کلی به چند دسته تقسیم می شود و از این دسته ها می توان به صرافی ها، سایت خود پرفکت مانی و استفاده از سایت های خارجی می باشد. و یا همچنین می توانید با خرید پرفکت مانی، دارایی های خود را به خارج از کشور انتقال دهید.

همچنین برای اینکه بتوانید انتقال پول را راحت انجام دهید می توانید از آدرس حساب پرفکت مانی خود استفاده کنید.
در این رابطه باید گفت که پرفکت مانی دارای چند حساب از جمله حساب دلاری و یورویی می باشد و برای اینکه بتوانید به آن پول ارسال کنید می بایست از از این ارز ها برای انتقال پول استفاده کنید.

همانطور که میدانید در کشور ما نمی توانید به راحتی انتقال ارز را انجام دهید و برای این کار می بایست از واسطه ها استفاده کنید. هرچند که پرفکت مانی از ایرانی ها حمایت می کند و هیچ تحریمی روی ان اثر ندارد و با این حال باز هم برای دسترسی به سایت آن با مشکلاتی مواجه خواهید شد.

استفاده از کارت بانکی برای واریز پول به پرفکت مانی

استفاده از کارت بانکی برای اینکه بتوانید به پرفکت مانی پول انتقال دهید یکی از راههای سخت می باشد. برای این کار می بایست از کارت هایی که دلار یا یورو در آن ها قرار دارد استفاده کنید و معمولا از این کارت ها می توان به ویزا کارت و مستر کارت اشاره کرد اما از راه های دیگر می توانید با استفاده از ریال انتقال پول را انجام دهید.

اگر میخواهید از داخل ایران با کارت بانکی خود به پرفکت مانی پول انتقال دهید باید به شما بگوییم که می توانید از سایت هایی مانند اکسچنجر پرو استفاده کنید که هم کارمزدی از شا دریافت نمی کنند و هم تراکنش های شما را به صورت آنی و اتوماتیک انجام می دهند. روش های واریز پول به حساب پرفکت مانی از این سایت بسیار زیاد است و شما می توانید با دلار، یورو و ریال هم این کار را انجام دهید.

استفاده از کارت بانکی برای واریز پول به پرفکت مانی
این تنها راهی است که می توانید با استفاده از کارت بانکی خود انتقال پول را انجام دهید. اما اگر خارج از ایران قرار دارید می توانید با وارد کردن حساب بانکی خود در درگاه های بانکی انتقال پول به حساب پرفکت مانی خود را انجام دهید.

استفاده از صرافی ها برای انتقال پول به حساب پرفکت مانی

همانطور که پیشتر گفتیم برای اینکه بتوانید انتقال پول به حساب پرفکت مانی خود را انجام دهید می توانید از راه های مختلفی استفاده کنید که یکی از این راه ها صرافی ها می باشند. این صرافی ها به شما کمک می کنند تا بتوانید پول خود را که به ریال می باشد به دلار یا یورو تبدیل کنید و آن را به حساب پرفکت مانی خود انتقال دهید.

در واقع باید بگوییم که آن ها با استفاده از واسطه هایی که در خارج از کشور دارند می توانند ارز شما را به دلار یا یورو تبدیل کنند و انتقال را برای شما انجام دهند.

برای اینکه از آن ها استفاده کنید می بایست در این صرافی ها ثبت نام انجام دهید و احراز هویت کنید، اگر احراز هویت خودرا انجام ندهید نمی توانید انتقال پول را انجام دهید.

استفاده از صرافی ها برای انتقال پول به حساب پرفکت مانی
روش های واریز پول به حساب پرفکت مانی بسیار هستند اما در ایران به دلیل محدودیت هایی که وجود دارد بهترین راه استفاده از صرافی های آنلاین می باشد که بسیار راحت می توان انتقال پول را انجام داد و دیگر نگرانی بابت امنیت پول های خود نخواهید داشت.

به این نکته هم توجه کنید که برای انتقال پول با استفاده از صرافی ها می بایست از صرافی های معتبر استفاده کنید.

انتقال پول به حساب پرفکت مانی با استفاده از سایت پرفکت مانی

برای اینکه این کار را انجام دهید ابتدا باید وارد سایت perfectmoney.com شوید و اگر در این سایت ثبت نام نکرده اید این کار را انجام دهید.

ثبت نام در این سایت بسیار راحت می باشد و سایت PM دارای زبان پارسی نیز است و شما می توانید به راحتی وارد پنل کاربری خود شوید و هیچ نیازی به احراز هویت نخواهید داشت(اگر احراز هویت را انجام دهید می توانید از مزایای بیشتری در این سایت استفاده کنید).

بعد از این که وارد پنل کاربری خود می شوید می بینید که حساب های دلاری و یورویی شما نمایش داده می شوند.

انتقال پول به حساب پرفکت مانی با استفاده از سایت پرفکت مانی
حساب های دلاری با حرف U و حساب های یورویی با حرف E شروع می شوند و می توانید روی هر یک از ان ها کلیک کنید و آدرس  آن را بردارید.
حال می توانید آن را در درگاه های بانکی صرافی ها وارد کنید و یا اینکه در همان سایت در بخش deposit وارد شوید و حسابی که میخواهید شارژ کنید را انتخاب کنید و انتقال پول را انجام دهید.

سخن پایانی

حساب های پرفکت مانی دارای انواع مختلفی هستند و شما می توانید از انواع آن ها استفاده کنید و برای این کار می توان وارد حساب پرفکت مانی خود شوید. اما اگر در این زمینه با مشکل مواجه هستید می بایست از صرافی ها برای انتقال پول به حساب پرفکت مانی استفاده کنید.

روش های واریز پول به حساب پرفکت مانی بسیار زیاد هستند ولی برای اینکه بتوانید در ایران این کار را انجام دهید با محدودیت های مواجه خواهید شد و بهتر است که از صرافی های آنلاین و سایت هایی مانند اکسچنجر پرو استفاده کنید.

سوالات متداول روش های واریز پول به حساب پرفکت مانی

  1. چگونه به پرفکت مانی پول انتقال دهیم؟
    برای اینکه بتوانید به PM پول انتقال دهید می بایست از روش های مختلف استفاده کنید، یکی از راحت ترین روش ها استفاده از صرافی های آنلاین می باشد.
  2. انتقال پول به پرفکت مانی توسط صرافی ها چگونه است؟
    برای این کار کافی است ابتدا در صرافی ها ثبت نام انجام دهید و احراز هویت کنید و روی گزینه پرفکت مانی کلیک کنید.
  3. آیا می توان با ریال انتقال پول را انجام داد؟
    برای اینکه بتوانید با ریال انتقال پول را انجام دهید می بایست از صرافی ها استفاده کنید و نمی توانید به حساب پرفکت مانی ریال واریز کنید و حتما باید از دلار و یا یورو استفاده کنید.
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها