ایجاد کیف پول بیت کوین در پرفکت مانی

اکسچنجر » ایجاد کیف پول بیت کوین در پرفکت مانی
بررسی ایجاد کیف پول بیت کوین در پرفکت مانی
تعداد بازدید : 446
ایجاد کیف پول بیت کوین در پرفکت مانی1400/04/29
|
ایجاد کیف پول بیت کوین در پرفکت مانی
186

ایجاد کیف پول بیت کوین در پرفکت مانی

پرفکت مانی یکی از بهترین سرویس هایی است که می توانید با استفاده از آن به راحتی نقل و انتقالات پول را انجام دهید و با استفاده از آن برای افراد دیگر به راحتی پول بفرستید و با استفاده از ارز الکترونیکی آن در هر جای دنیا که باشید می توانید انتقال آن را انجام دهید و آن را نقد کنید و یا این که با استفاده از پرفکت مانی ارز های دیگر را دریافت کنید و از آن ها استفاده کنید. از این ارز ها می توان به بیت کوین هم اشاره کرد. ایجاد کیف پول بیت کوین در پرفکت مانی یکی از جدید ترین آپدیت هایی است که این شرکت انجام داده است و با استفاده از آن می توانید بیت کوین را هم در حساب های پرفکت مانی خود داشته باشید و یا این که آن را بخرید و بفروشید. جهت خرید پرفکت مانی به سایت اکسچنجر پرو مراجعه کنید.

ایجاد کیف پول بیت کوین در پرفکت مانی بهترین راه برای این است که بتوانید هم از ارز های دیجیتال استفاده کنید و هم از ارز های الکترونیکی. برای اینکه ایجاد کیف پول بیت کوین را انجام دهید می بایست در پرفکت مانی ثبت نام کنید و وارد حساب خود شوید.

مراحل ایجاد کیف پول بیت کوین در حساب پرفکت مانی

اولین مرحله در ایجاد کیف پول بیت کوین در حساب پرفکت مانی این است که باید در سایت پرفکت مانی وارد شوید و وارد حساب پرفکت مانی خود شوید و در پنل کاربری خود وارد بخش “My Account”  شوید و در این بخش Available types of wallets  که انواع حساب ها یا کیف پول ها را به شما نشان داده است روی گزینه بیت کوین Bitcoin کلیک کنید.
بعد از اینکه روی گزینه بیت کوین کلیک کردید می بایست روی گزینه ی  “Create a new BTC wallet”  کلیک کنید و این را بدانید که کیف پول بیت کوین در پرفکت مانی به نام B Wallet شناخته می شود.

مراحل ایجاد کیف پول بیت کوین در پرفکت مانی
شما می توانید تا حداکثر سه کیف پول برای بیت کوین ایجاد کنید. بعد از این که روی گزینه ساخت کیف پول کلیک کردید کیف پول شما ساخته می شود و می توانید با استفاده از آن بیت کوین را در آن واریز کنید و یا بیت کوین ها را از آن بردارید و نقل و انتقال های خود را به این صورت انجام دهید.

ایجاد کیف پول بیت کوین در پرفکت مانی این امکان را به شما می دهد تا بتوانید به راحتی بیت کوین را هم خرید و فروش کنید و دیگر نیازی به کارمزد های بسیار زیاد نمی باشد.

نحوه واریز به کیف پول بیت کوین

برای اینکه بتوانید واریزی به کیف پول بیت کوین را داشته باشید می توانید به بخش Deposit بروید. این نکته را باید بگویم که نه تنها برای بیت کوین بلکه تمامی واریزی ها در پرفکت مانی در این بخش انجام می شود. بعد از این که روی گزینه Deposit کلیک کردید می بایست در بخش “Create new deposit” یک واریزی جدید ایجاد کنید. همچنین در این بخش می توانید تمامی واریزی های انجام شده را ببینید و باید بگویم که ایجاد کیف پول بیت کوین در پرفکت مانی این قابلیت را به شما می دهد تا بتوانید به راحتی از امکانات بسیار زیاد آن استفاده کنید.

نحوه واریز به کف پول بیت کوین
حالا شما باید برای واریز خود گزینه بیت کوین را انتخاب کنید. یعنی در این بخش ولت های بیت کوین شما نمایش داده می شود و می بایست هر کدام از کیف پول های بیت کوین را که می خواهید انتخاب کنید.

در این بخش حداقل میزان واریزی 0.001 می باشد و حداکثر آن نا محدود است. ایجاد کیف پول بیت کوین در پرفکت مانی می تواند یک سیستم امن برای شما فراهم کند تا ارز های دیجیتالی خود را در آن قرار دهید.

بعد از این که ولت خود را انتخاب کردید وارد یک صفحه جدید می شوید که یک “Preview” از تراکنش شما و کارمزد آن برای شما به نمایش گذاشته می شود و بعد از این که این نمایش را دیدی می توانید روی گزینه “Confirm” کلیک کنید تا واریزی بیت کوین شمات انجام شود.

برداشت از کیف پول بیت کوین

برای اینکه بتوانید برداشت بیت کوین را انجام دهید می بایست در قسمت پنل کاربری روی گزینه ی “Withdraw” کلیک کنید و سپس گزینه “Bitcoin” را انتخاب کنید.
در این مرحله می بایست روی گزینه “Create new withdrawals” کلیک کنید و در همین قسمت نیز می توانید تمامی برداشتی های خود را ببینید. ایجاد کیف پول بیت کوین در پرفکت مانی
به شما این امکان را میدهد تا بتوانید به راحتی از آن بیت کوین برداشت کنید و از آن استفاده کنید.

برداشت از کیف پول بیت کوین
حالا در این قسمت آدرس کیف پولی که میخواهید بیت کوین به آن واریز شود را انتخاب کنید و برای اینکار باید گزینه ‘Bitcoin Address’ را پر کنید و سپس مبلغ مورد نظر را انتخاب کنید.
حالا روی گزینه “Preview” کلیک کنید تا به شما یک پیش نمایش از تراکنش نشان داده شود. بعد از چک کردن تراکنش برداشت خود را انجام دهید.

سخن پایانی

در آخر باید بگویم که ایجاد کیف پول بیت کوین در پرفکت مانی به راحتی قابل انجام می باشد و می توانید این کار را در حساب پرفکت مانی خود انجام دهید این یکی از آپدیت های پرفکت مانی می باشد که به تازگی به آن اضافه شده است.
ایجاد کیف پول بیت کوین در پرفکت مانی می تواند برای کسانی که در بازار ارز رمز ها فعالیت می کنند بسیار جالب باشد.

سوالات متداول ایجاد کیف پول بیت کوین در پرفکت مانی

  1. استفاده از کیف پول بیت کوین در حساب پرفکت مانی چگونه است؟
    استفاده از این کیف پول بسیار راحت است و فقط کافی است که آن را در حساب خود بسازی و برداشت و واریز خود را انجام دهید.
  2. استفاده از کیف پول بیت کوین در پرفکت مانی در ایران امکان پذیر است؟
    استفاده از کیف پول بیت کوین در پرفکت مانی در کشور ایران امکان پذیر می باشد اما ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید.
  3. آیا کارمزد انتقال بیت کوین در پرفکت مانی بالا است؟
    این کارمزد در پرفکت مانی بسیار کم می باشد و شما می توانید به راحتی از کارمزد بسیار کمتری بهره ببرید.
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها