نحوه دریافت وام پرفکت مانی

اکسچنجر » نحوه دریافت وام پرفکت مانی
وام پرفکت مانی
تعداد بازدید : 412

نحوه دریافت وام پرفکت مانی 1400/05/18 | نحوه دریافت وام پرفکت مانی 154

نحوه دریافت وام پرفکت مانی

پرفکت مانی یکی از شرکت ها در زمینه پرداخت های الکترونیکی است که فعالیت های آن می تواند کار بسیاری از کاربران را آسان کند این شرکت خدمات بسیار خوبی را به کاربران خود ارائه می دهد و از همین جهت هم توانسته است که میلیون ها کاربر در سراسر جهان را کسب کند. در حال حاضر پرفکت مانی کار های بسیار زیادی انجام می دهد و یکی از ناشناخته ترین آن ها برای کاربران ایرانی وام پرفکت مانی است. نحوه دریافت وام پرفکت مانی این امکان را به کاربران خود می دهد تا کاربران بتوانند به راحتی کار های خود را انجام دهند البته برای این کار می بایست پروسه هایی را طی کنید تا پرفکت مانی بتواند به شما اعتماد کند و این وام را به شما بدهد.
برای این که بتوانید وام در یافت کنید می بایست به سایت پرفکت مانی مراجعه کنید و در آن ثبت نام کنید و سپس یک حساب ایجاد کنید. بعد از این که حساب پرفکت مانی را ایجاد کردید می توانید درخواست وام کنید اما ابتدا باید حساب خود را ارتقا دهید تا پرفکت مانی شما را به عنوان یک کاربر خوب در نظر بگیرد و سپس می توانید این کار را انجام دهید.
در ادامه می خواهیم نحوه دریافت وام پرفکت مانی را به شما آموزش دهیم. شما همچنین می توانید جهت خرید پرفکت مانی به سایت اکسچنجر پرو مراجعه کنید.

Trust score  برای دریافت وام در پرفکت مانی

گفتیم که برای دریافت وام پرفکت مانی می بایست یک سری پارامتر ها را رعایت کنید و برای این کار می بایست امتیاز اعتماد یا trust score خود را بالا ببرید. به همین صورت می بایست این امتیاز را حتما بالا ببرید. این امتیاز زمانی محاسبه می شود که شما شروع به فعالیت در پرفکت مانی کرده اید و اولین تراکنش خود را انجام داده اید. امتیاز اعتماد به صورت روزانه محاسبه می شود و هر شخصی که امتیاز بیشتری داشته باشد می به این معنا است که دارای اعتبار بیشتری است و می تواند بیشتر با پرفکت مانی همکاری داشته باشد.
نحوه دریافت وام پرفکت مانی به این صورت بسیار راحت می باشد و پرفکت مانی می تواند به شما اعتماد کند و هر چه امتیاز بالاتر باشد احتمال این که به شما وام بیشتری تعلق بگیرد نیز بیشتر می شود.

Trust score  برای دریافت وام در پرفکت مانی
دریافت وام پرفکت مانی یکی از کارهایی است که کاربران می توانند از آن بهره مند شوند و این برای شرکت پرفکت مانی بسیار مناسب است و با این کار میتواند کاربران بسیار زیادی را به دست آورد و همچنین افرادی که نیاز به این وام داشته باشند می توانند از آن نهایت استفاده را بکنند.
در این مرحله شخصی که دارای امتیاز اعتبار بیشتری باشد می تواند انتخاب کند که از چه شخصی وام بگیرد.

چگونه می توان از پرفکت مانی وام گرفت؟

نحوه گرفتن وام پرفکت مانی به این صورت می باشد که می توانید به راحتی با استفاده از امتیاز اعتبار خود یک شخص را انتخاب کنید و وام را از او دریافت کنید. در واقع به این صورت نیست که خود شرکت پرفکت مانی به شما به صورت مستقیم را وام را بدهد. در این شرکت و سیستم می توانید به عنوان کسی که میخواهد وام بدهد ثبت نام کنید و میزان آن را هم انتخاب خواهید کرد و شرکت پرفکت مانی کار بران را رو به روی هم قرار می دهد و افراد می توانند یک مبادله با یکدیگر داشته باشند و به این ترتیب کاربران می توانند وام را از یک شخص حقیقی در یافت کنند.
نحوه دریافت وام پرفکت مانی هم به این صورت می باشد که شما درخواست خود را قرار می دهید و سپس شخصی که به او درخواست ارسال شده آن را می پذیرد و هر دو طرف معامله یک قرار داد دیجیتال را امضا می کنند و می توانند نقل و انتقال خود را انجام دهند.

چگونه می توان از پرفکت مانی وام گرفت؟
شخصی که وام را دریافت کرده و شخصی که وام را ارائه داده است طبق قرارداد می بایست قسط های خود را باز گردانند و اگر این کار صورت نگیرد شخصی که وام را دریافت کرده است حسابش بسته خواهد شد.
این را هم باید بگویم که این امکان وجود دارد که شخص پول را بگیرد و بدهی خود را صاف نکند و در این صورت سرمایه های شخصی که وام داده است از دست خواهد رفت.

مراحل گرفتن وام پرفکت مانی

برای گرفتن وام پرفکت مانی وارد سایت perfectmoney.is شوید سپیس وارد حساب کار بری خود شوید. در این مرحله می بایست روی گزینه deposit کلیک کنید و بعد از آن وارد قسمت Credit Exchange شوید.
حالا می بایست در بالای صفحه روی گزینه Take a loan کلیک کنید. در این بخش برای شما فرمی نمایش داده می شود و باید آن را پر کنید بهتر است که زبان سایت را به فارسی تغییر دهید.
حالا می بایست روی گزینه قرمز رنگ بالای فرم به این View all request to lend نام کلیک کنید تا لیست وام دهندگان برای شما نمایش داده شود.

مراحل گرفتن وام پرفکت مانی
حالا روی هر وامی که میخواهید می توانید کلیک کنید و جزئیات بیشتری از شرایط وام را ببینید. نحوه دریافت وام در پرفکت مانی به همین صورت می باشد.

سخن آخر

در آخر باید به شما بگویم که می توانید به راحتی از پرفکت مانی وام دریافت کنید و با استفاده از آن کار های مختلفی را انجام دهید. اما این را بدانید که هر وام دارای شرایط مختلفی است و ممکن است که شخصی که وام را می گیرد آن را پس ندهد و در این صورت وام دهنده از گیرنده شکایت می کند و شخص خاطی حسابش بسته می شود.
نحوه دریافت وام در پرفکت مانی به همین صورت است و افراد می بایست دارای Ts  یا همان امتیاز اعتماد بیشتری داشته باشند.

سوالات متداول نحوه دریافت وام پرفکت مانی

1.      چگونه از پرفکت مانی وام بگیریم؟
برای گرفتن وام از پرفکت مانی میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و در قسمت deposit این کار را انجام دهید.
2.      تا چه میزان می توانیم وام دریافت کنیم؟
برای دریافت وام می توانید میزان آن را توافقی انجام دهید.
3.      اگر وام پرفکت مانی را پس ندهیم چه اتفاقی می افتد؟
اگر این کار را انجام ندهید حساب شما بسته خواهد شد.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها