بهترین ارز دیجیتال برای استخراج

اکسچنجر » بهترین ارز دیجیتال برای استخراج
ارز دیجیتال برای استخراج
تعداد بازدید : 373

امروزه یکی از بهترین روش های کسب درآمد، استخراج ارز دیجیتال می باشد، که اگر به دنبال بهترین ارز دیجیتال برای استخراج هستید در ادامه با ما باشید.

بسیاری از افراد می خواهند بدانند که آیا می توان با استفاده از کامپیوتر های خانگی اقدام به استخراج ارز دیجیتال کرد؟ و یا حتما باید از دستگاه های مخصوص استفاده کنیم. امروزه پس از خرید ارز های دیجیتال همچون خرید لایت کوین و ….، استخراج ارزهای دیجیتال از داغ ترین مباحث برای سرمایه گذاران می باشد. شما می توانید با استفاده از یک ماینر و یا کامپیوتر خانگی خود اقدام به استخراج بهترین ارز دیجیتال کنید. برای دانستن بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با ما همراه باشید.

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج کدام است؟

شما برای استخراج ارز دیجیتال احتیاج به یک سری سخت افزار قوی، کارت گرافیک قدرتمند، پردازنده های قوی و…. خواهید داشت و یا می توانید از ماینر های مخصوص ارز دیجیتال استفاده کنید. پیش از اقدام به تهیه وسایل مورد نیاز برای استخراج ارز دیجیتال بهتر است با بهترین ارز های دیجیتال برای استخراج آشنا شوید تا بتوانید بیشترین سود را کسب نمایید.

علاوه بر انتخاب ارز دیجیتال مورد نظر برای استخراج بهتر است یک کیف پول امن و کاربردی برای خود مشخص کنید. اما پیش از استخراج ارزهای دیجیتال باید به یک سری موارد دیگر توجه داشته باشید که در ادامه به آن می پردازیم:

محاسبه سود از استخراج ارز دیجیتال
نحوه محاسبه سود از استخراج ارز دیجیتال

شما به سادگی با استفاده از مقداری هش ریت استخراج خود، میزان سود دهی استخراج ارز دیجیتال مورد نظر خود را متوجه بشوید. شما می توانید با جستجو کردن نام قطعه پردازنده خود، در گوگل، میزان هش ریت سیستم خود را متوجه شوید. شما می توانید با استفاده از برخی ماشین حساب های ماینینگ میزان سود و ضرر خود را بررسی کرده و سپس اقدام به استخراج ارز دیجیتال کنید.

ارز بیت کوین

همانطور که می دانید بیت کوین اولین و محبوب ترین ارز دیجیتال در دنیا می باشد که کمتر کسی است که با این ارز دیجیتال بسیار محبوب آشنا نباشد. این ارز دیجیتال به دلیل بهره مندی از الگوریتم اجماع اثبات کار گزینه بسیار مناسبی برای استخراج کردن می باشد. شاید در گذشته می توانستید با استفاده از رایانه های خانگی اقدام به استخراج بیت کوین کنید.

اما امروزه به دلیل بالا رفتن میزان هش ریت این ارز دیجیتال، شما تنها با بهره مندی از رایانه های بسیار قوی و یا دستگاه های ماینر asic می توانید بیت کوین استخراج کنید. این ارز به ازای استخراج هر بلاک به کاربران خود 6.26 کوین جایزه می دهد، و ناگفته نماند که هر بلاک در مدت زمان 10 دقیقه تولید می شوند.

ارز اتریوم

اتریوم یکی از بهترین ارز دیجیتال برای استخراج در دنیا می باشد که بسیاری از افراد این ارز را بزرگترین رقیب بیت کوین به حساب می آورند.در آینده ای نه چندان دور استخراج این ارز دیجیتال به دلیل استفاده اتریوم از الگوریتم اثبات سهام مقدور نخواهد بود.شما می توانید با استخراج هر بلاک اتریوم، 2 اتر دریافت کنید.

درباره استخراج ارز اتریوم
استخراج ارز اتریوم

شما برای استخراج اتریوم به کار های گرافیکی بسیار قدرتمند و همچنین دستگاه ethash asic miner احتیاج خواهید داشت.

ارز دوج کوین

همانطور که میدانید دوج کوین امروزه یکی از بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بوده، اما این مسئله برای استخراج آن هم شامل می شود. این ارز از بهترین ارز دیجیتال برای استخراج به حساب می آید. چرا که این ارز از شبکه اسکریپت برای انجام تراکنش های خود استفاده می کند.

شما می توانید علاوه بر استخراج دوج کوین، اقدام به استخراج لایت کوین کنید که بسیار سود ده است. این ارز دیجیتال به ازای استخراج هر بلاک از خود پاداشی معادل 10 هزار توکن پاداش می دهد.

ارز لایت کوین

یکی از مهم ترین ویژگی های ارز لایت کوین، انجام تراکنش های سریع همراه با دریافت کارمزد بسیار کم می باشد.ناگفته نماند که این ارز دیجیتال میزان حجم معاملات و همچنین نقدشوندگی زیادی دارد.

درباره استخراج ارز لایت کوین
استخراج ارز لایت کوین

اگر می خواهید نسبت به استخراج این ارز دیجیتال اقدام کنید، پیشنهاد می شود تا حتما از دستگاه های asic استفاده کنید. پاداش این ارز دیجیتال به ازای هر بلاک 12.5 واحد می باشد که ممکن است از نظر اقتصادی برای شما به صرفه نباشد.

نحوه محاسبه سود از استخراج ارز دیجیتال

یکی از مهم ترین نکاتی که در حین استخراج ارز دیجیتال باید به آن توجه داشته باشید، میزان سود دهی ارز دیجیتال مورد نظر می باشد. چراکه در زمان استخراج شما باید هزینه هایی همچون مصرف برق و… پرداخت نمایید که اگر یک برنامه ریزی از سود دهی خود نداشته باشید، ممکن است ضرر های بسیار زیادی را متحمل شوید.

جمع بندی

امروزه یکی از داغ ترین مسائل بین تمامی سرمایه گذاران، استخراج بهترین ارز دیجیتال می باشد تا بتوانند سود بسیار خوبی بدست آورند. ما در این مقاله شما را با برخی از بهترین ارز های دیجیتال برای استخراج آشنا کردیم. در نتیجه اگر قصد استخراج ارز دیجیتال را دارید، دوج کوین و لایت کوین، گزینه بسیار مناسبی می باشند. همچنین شما می توانید برای تبدیل دارایی خود از کیف پول های خود به ریال، از صرافی آنلاین اکسچنجر پرو کمک بگیرید.

سوالات متداول بهترین ارز دیجیتال برای استخراج

  1. آیا می توان هر ارز دیجیتال را با استفاده از رایانه های خانگی استخراج نمود؟
    خیر، شما برای برخی از ارز های دیجیتال که شبکه ای بسیار دشوار دارند، احتیاج به یک دستگاه قوی خواهید داشت.
  2. چگونه می توانیم میزان سود دهی استخراج ارز دیجیتال خود را بررسی نماییم؟
    شما می توانید با بررسی میزان هش ریت سیستم پردازنده خود، میزان سود و یا ضرر خود را با استفاده از ماشین حساب های ماینینگ بررسی کنید.
  3. چگونه می توانیم میزان هش ریت دستگاه خود را بدست آوریم؟
    شما می توانید با جستجو مدل پردازنده خود در گوگل میزان هش ریت آن را بدست آورید.
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها