دانستنی های ارز دیجیتال کاردانو

اکسچنجر » دانستنی های ارز دیجیتال کاردانو
دانستنی های ارز دیجیتال کاردانو
تعداد بازدید : 402

امروزه یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال که بسیاری از افراد قصد سرمایه گذاری به روی آن را دارند، خرید کاردانو می باشد. این ارز دیجیتال از رمزنگاری نسل سوم بهره مند بوده و با داشتن قراداد هوشمند، از امنیت بسیار پیشرفته ای برخوردار می باشد.یکی از مهم ترین مزیت های ارز دیجیتال کاردانو کار کردن آن براساس تحقیق ها و فلسفه علمی همتا می باشد. همچنین با خرید کاردانو از قابلیت هایی همچون خرید و انتقال سریع و بدون واسطه بهره مند خواهید شد.

درباره ارز دیجیتال کاردانو

ارز دیجیتال کاردانو علاوه بر داشتن ویژگی های رایج، اهداف بسیار مهم و کاربردی ای دارد، به نحوی که تمام شرکت ها، دولت ها و همچنین جوامع بتوانند از کاربرد های مالی این ارز دیجیتال بهره مند شوند. همچنین سازندگان این ارز دیجیتال به دنبال آن هستند که تعادل را بین نظارت دولت بر تراکنش ها با حریم خصوصی افراد حفظ کنند.

این ارز دیجیتال با عرضه شدن به دنیای کریپتوکارنسی در سال 2017 توانست توجه بسیاری از فعالان ارز دیجیتال را به خود جلب کند. در ادامه با ما باشید تا شما را با برخی از مهم ترین دانستنی های کاردانو آشنا سازیم:

درباره زبان برنامه نویسی ارز دیجیتال کاردانو

زبان برنامه نویسی ارز دیجیتال کاردانو Haskell بوده که می تواند در برابر خطاهای بسیار زیادی تحمل داشته باشد. امروزه یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید سیستم هایی که بر شبکه بلاک چین مبتنی می باشند، پیچیدگی های زیادی داشته که موجب می شود، مزیت انعطاف پذیر بودن شبکه کاردانو رو بهتر درک کنیم.

درباره زبان برنامه نویسی ارز دیجیتال کاردانو
زبان برنامه نویسی ارز دیجیتال کاردانو

چرا که هیچ فرد متخصصی نمی تواند آینده سیستم های ارز دیجیتال را پیش بینی کند. به همین علت شبکه کاردانو بسیار کاربردی است. توجه داشته باشید که هدف ارز کاردانو، همانند دیگر ارز های دیجیتال اصلاح تمام سیاست مالی نبوده و هدف آن تنها هوشمند کردن و تمرکززدایی بسیاری از شرکت ها، بانک ها و… است.

نحوه کار ارز دیجیتال کاردانو

نحوه عملکرد این ارز دیجیتال یک تفاوت بسیار مهم با دیگر ارزهای دنیای کریپتوکارنسی دارد و آن هم این است که این پروژه توسط مهندسان و متخصصان دانشگاهی در تمام جهان طراحی و اجرا شده است. این پروژه با دقت بسیار بالایی همچون کاوشگرهای فضایی طراحی شده است، در نتیجه این پروژه را میتوان با دیدگاه علمی و با دقت توسعه داد.

همانطور که گفته شد یکی دیگر از ویژگی های مهم کاردانو ایجاد یک تعادل قانونی بین قانون و حریم شخصی کاربران می باشد. در حقیقت طراحان این ارز در تلاش اند تا بتوانند با استفاده از ارز کاردانو خدمات ارز دیجیتال قانونی ارائه دهند. همچنین ناگفته نماند که این ارز دیجیتال تاییدیه kyc داشته و در زمان عرضه اولیه با الزامات بسیار سنگینی رو به رو شد.

کاردانو از چه لایه هایی به وجود آمده است؟

لایه های ارز دیجیتال کاردانو
لایه های ارز کاردانو

لایه CSL”” اولین لایه پلتفرم کاردانو

از اولین لایه های ارز دیجیتال کاردانو می توان به CSL اشاره کرد. CSL در واقع به نوعی دفترکل موجودی بوده و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. کاردانو با داشتن لایه CSL توانسته است یکی از مهم ترین مشکلات ارز دیجیتال به نام مقیاس پذیری را برطرف نماید. به همین علت این لایه یک مزیت بسیار مهم برای کاردانو به نسبت بیت کوین به حساب می آید.

لایه “CCL” محاسبات پلتفرم کاردانو

CCL از دومین لایه پلتفرم کاردانو به حساب آمده که از اطلاعات بسیار مهم که علت انجام تراکنش را نشان می دهد به وجود آمده است. یکی از مهم ترین مزیت این لایه، وجود قابلیت تعیین قوانین توسط کاربران برای تراکنش ها می باشد. مثلا شما می توانید قانونی وضع کنید که از انجام تراکنش های مشکوک و… جلوگیری کند.

لایه KMZ”” و یا زنجیره های جانبی

این شبکه با داشتن لایه KMZ از الگوریتم هایی مانند اثبات کار حمایت می کند که در نتیجه دارایی های شما با امنیت بسیار بالا از CSL به هر نوع بلاک چین و یا CCL ای می تواند منتقل شود. این لایه هیچ خطری برای اطلاعات کاربران نداشته و این نقل و انتقالات به صورت امن اتفاق می افتد.

تیم هایی که وظیفه پشتیبانی از ارز دیجیتال کاردانو را بر عهده دارند

امروزه نهاد هایی که به عنوان پشتیبان این ارز دیجیتال وجود دارند به 3 نهاد تقسیم می شوند که عبارت اند از:

درباره تیم های پشتیبان ارز دیجیتال کاردانو
تیم های پشتیبانی کاردانو

نهاد اصلی کاردانو

هدف این نهاد قدرتمند پشتیبانی، نگهداری، بهبود و استاندارد کردن پلتفرم ارز کاردانو می باشد.

نهاد IOHK

این نهاد یکی دیگر از پشتیبان های پلتفرم کاردانو بوده که وظیفه توسعه قابلیت های کاردانو در جهت انتقال دارایی کاربران بدون واسطه را دارند.

نهاد EMURGO

این کمپانی ژاپنی یکی از معروف ترین شرکت ها در زمینه تکنولوژی و صنایع می باشد که از بسیاری از پلتفرم ها حمایت می کند.

جمع بندی درباره دانستنی های کاردانو

امروزه ارزهای دیجیتال بسیار زیادی در جهان وجود دارد که هر کدام  اطلاعات منحصر به فرد خود را دارد. اما یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال در دنیای کریپتو، کاردانو بوده که با خواندن این مقاله با دانستنی های کاردانو به صورت تخصصی آشنا می شوید. همچنین شما می توانید برای خرید کاردانو و یا دیگر ارزهای دیجیتال به صرافی آنلاین اکسچنجر پرو مراجعه کرده و از مزایای آن بهره مند شوید.

سوالات متداول
  1. پلتفرم ارز دیجیتال کاردانو تقریبا از ترکیب چه ارز های دیجیتالی به وجود آمده است؟
    توسعه دهندگان کاردانو، پلتفرم این ارز دیجیتال را بسیار شبیه به ترکیبی از ارز مونرو، بیت کوین و اتریوم می دانند.
  2. میزان کارمزد و سرعت تراکنش های ارز دیجیتال کاردانو چگونه می باشد؟
    این ارز دیجیتال با داشتن کارمزد بسیار ناچیز، از سرعت تراکنش بسیار بالایی بهره مند می باشد.
  3. چگونه می توانیم در تراست ولت اقدام به خرید کاردانو کنیم؟
    شما می توانید پس از افتتاح حساب در تراست ولت، از طریق صرافی اکسچنجر پرو اقدام به خرید کاردانو کرده و در نهایت آن را به راحتی به کیف پول خود در تراست ولت انتقال دهید.
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها