چگونه به ایردراپ ها اعتماد کنیم؟

اکسچنجر » چگونه به ایردراپ ها اعتماد کنیم؟
اعتماد به ایردراپ ها
تعداد بازدید : 366

امروزه یکی از متداول ترین اقداماتی که بسیاری از استارت آپ هایی که در زمینه ارز دیجیتال فعالیت دارند، برای رشد یک ارز دیجیتال نوظهور آن را انجام می دهند، فعالیت تبلیغاتی ایردراپ می باشد. در حقیقت استارت آپ ها از این اقدام برای آشنایی هرچه بیشتر کاربران با ارزهای دیجیتال جدید استفاده می کنند.

ما در این مقاله به صورت تخصصی به معرفی ایردراپ ها، مزایا و معایب و هر آنچه که مربوط به آنها است، می پردازیم. همچنین شما می توانید برای خرید انواع ارزهای دیجیتال همچون خرید دوج کوین و… به صرافی اکسچنجرپرو مراجعه نموده تا آن را به کیف پول خود برای شرکت در این ایردراپها مراجعه نمایید. پس اگر می خواهید بدانید چگونه به ایردراپ ها اعتماد کنیم؟ در ادامه با ما باشید.

بررسی ایردراپ

در حقیقت فعالیت ایردراپ به گونه ای بوده که به افرادی که ارزهای دیجیتال دارند، توکن های رایگان پاداش می دهد. این برنامه عموما در زمان هایی رخ می دهد که یک ارز دیجیتال در یک صرافی معرفی شود، انجام می شود. برای گرفتن این نوع پاداش ها عموما کاربران باید مقداری از آن ارز دیجیتال را در کیف پول خود داشته باشند و یا حتی مقاله و یا پستی در شبکه های اجتماعی خود منتشر نمایند.

بررسی ایردراپ
بررسی نکات مهم ایردراپ ها

بررسی اهداف ایردراپ ها

مطلع کردن کاربران از آن ارز دیجیتال

یکی از مهم ترین خاصیتی که ایردراپها در دنیای کریپتو دارند، اطلاع رسانی به کاربران در این حوزه برای آشنایی با ارز دیجیتال جدید می باشد.که به کاربران ارز دیجیتال رایگان هدیه می دهند.

شناسایی کردن کاربران خود

یکی دیگر از مسائلی که به آن باید توجه داشته باشید، ارائه آدرس ایمیل، شبکه های اجتماعی و دیگر فیلد ها که باید در قالب یک فرمی که به شما ارائه می شود تکمیل نمایید. کامل کردن این اطلاعات کمک بسیار زیادی به پروژه مورد نظر خواهد نمود.

جذب سرمایه برای ایردراپ ها

یکی دیگر از اهداف بسیار مهم که باید به آن توجه داشته باشید این است که، ممکن است ایردراپها در ابتدای پروژه خود مقداری دارایی از دست بدهند. اما پس از مدتی شبکه های اجتماعی، وب سایت ها و… پر خواهد شد از اخبار آن ارز دیجیتال. به همین دلیل کاربران بسیار زیادی به خرید آن روی آورده و در نتیجه قیمت و سرمایه ایردراپها بسیار افزایش خواهد یافت.

جذب سرمایه برای ارزهای دیجیتال تازه ظهور
جذب سرمایه برای ایردراپ ها

پاداش دادن به کاربران ارز دیجیتال

یکی دیگر از مسائلی که باید به آن دقت داشته باشید  این است که امروزه بسیاری از کاربران و فعالان دنیای کریپتو به دنبال جذب سرمایه برای خود هستند. در نتیجه همواره به دنبال ارزهای دیجیتال تازه ظهور می باشند تا بتوانند از مزایای پاداش آن ارز دیجیتال بهره مند شوند. به همین دلیل ایردراپها این قانون را گذاشته اند که هر چه کاربران ارز دیجیتال توکن های بیشتری از آن ارز دیجیتال را داشته باشند، پاداش بیشتری دریافت خواهند نمود.

توزیع عادلانه ارزهای دیجیتال

همچنین یکی دیگر از مهم ترین مزیت ایردراپها این است که آن ها به شبکه هایی که در حال تولید ارز دیجیتال هستند کمک خواهند نمود تا در توزیع توکن های خود به صورت عادلانه تری عمل نمایند. تا هیچ فرد و یا ارگان خاصی نتواند کنترل آن ارز دیجیتال را با در دست داشتن سهم زیادی در آن ارز، در دست گیرد.

معرفی انواع ایردراپ ها

انواع ایردراپ ها
معرفی انواع ایردراپ ها

ایردراپ استاندارد

برای ثبت نام در این نوع از ایردراپها باید حتما یک ایمیل داشته باشید تا بتوانید در آن ثبت نام نمایید.

پاداش با شبکه های اجتماعی

همچنین برخی از ایردراپ ها وجود دارند که در صورتی که شما در شبکه های اجتماعی خود همچون فیسبوک به معرفی آن پروژه بپردازید، به شما توکن هایی به عنوان پاداش خواهند داد.

ایردراپ نگهدارنده و یا هولدر

همچنین برخی دیگر از ایردراپ ها وجود دارند که در صورتی که شما مقداری از توکن های آن پروژه مورد نظر را در کیف پول خود نگهداری نمایید، آن ایردراپ به شما توکن هایی از آن پروژه را به عنوان پاداش به شما خواهد داد.

ایردراپ از نوع هارد فورک

همانطور که میدانید هاردفورک یک انشعابی از یک ارز دیجیتال می باشد که به منظور بهبود مشکلات ارز دیجیتال مرجع به وجود می آید. به همین دلیل برخی از ایردراپها وجود دارند که به افرادی که این نوع از ارزهای دیجیتال را داشته باشند، به آنها مقداری از آن توکن را به عنوان پاداش به کاربران می دهد.

ایردراپ از نوع انحصاری

این نوع از ایردراپ ها برای کاربران ویژه یک شبکه می باشد که تنها افراد ویژه و وفادار آن پروژه ارز دیجیتال توانایی شرکت در آن را دارند و نه کاربران عادی.

چگونه می توان به ایردراپ ها اعتماد کنیم؟

امروزه بسیاری از افراد سودجو از افرادی که در این زمینه اطلاعاتی ندارند سوء استفاده کرده و با به وجود آوردن ایردراپهای کلاهبرداری ، پول های کلانی را از این افراد بدست می آورند. به همین دلیل شما باید حتما تنها در ایردراپهایی شرکت نمایید که یک پشتوانه قدرتمند و واقعی دارند و به هیچ عنوان به وب سایت های نامعتبر نباید اعتماد کنید.

جمع بندی

امروزه شرکت در ایردراپ ها کاری بسیار پر ریسک و خطرناک می باشد و اگر دانش لازم در این زمینه را ندارید به هیچ عنوان در آنها شرکت نکنید. چرا که ممکن است تمام دارایی خود را از دست بدهید. ایردراپ ها می توانند سود بسیار خوبی برای افراد داشته باشند اما شرط رسیدن به یک سود خوب، انتخاب ایردراپ معتبر می باشد.

سوالات متداول درباره چگونگی اعتماد به ایردراپ ها

  1. چگونه می توانیم در ایردراپ ها شرکت نماییم؟
    شما می توانید با دنبال کردن اخبار ایردراپ ها از وجود آنها مطلع شوید اما باید دقت داشته باشید که یک ایردراپ معتبر را انتخاب نمایید.
  2. مهم ترین مزیت وجود ایردراپ ها برای ارز دیجیتال چیست؟
    از مهم ترین مزایای این شبکه ها می توان به معرفی ارزهای دیجیتال جدید و بدست آوردن سرمایه برای آنها اشاره کرد.
  3. آیا شرکت کردن در ایردراپ های ارز دیجیتال خطرناک است؟
    اگر موارد امنیتی رعایت شده و در یک ایردراپ معتبر شرکت نمایید خیر!
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها
exchang
ادمین
1 سال قبل

عالی