افتتاح حساب پرفکت مانی چگونه صورت می گیرد؟

اکسچنجر » افتتاح حساب پرفکت مانی چگونه صورت می گیرد؟
نماد شرکت پرفکت مانی
تعداد بازدید : 424

حساب پرفکت مانی یک روش اینترنتی برای انجام پرداخت ها می باشد بدون وابستگی به بانک های مرسوم. در این روش شما نیازی به افتتاح حساب رسمی در بانک های خارجی ندارید. همانطور که همه با آن رو به رو شده ایم، سال هاست که بانک ها و موسسات مالی در خارج از ایران، امکان افتتاح حساب مستقیم را برای هم وطنان حذف کرده اند. به همین دلیل افرادی که از داخل ایران قصد خرید محصولات به ارز خارجی دارند یا می خواهند درآمده های ارزی خود را در جایی ذخیره کنند، در عمل با دشواری های زیادی رو به رو هستند. پرفکت مانی یک گروه ارائه دهنده خدمات مالی است. این شرکت در پاناما ثبت شده و تا به الآن هیچ محدودیتی را متوجه کاربران ایرانی نکرده است. به همین دلیل حساب پرفکت مانی در بین ایرانیان از روش های دیگر معروفتر می باشد.

افتتاح حساب پرفکت مانی و کاربردهای آن

زیاد پیش می آید که قصد دارید یک نرم افزار خارجی را خریداری کنید یا به هر دلیل می خواهید در سایت های خارجی کالا ثبت سفارش کنید و بعدا آن را تحویل بگیرید. از طرف دیگر امروزه سفارش کار بین المللی گرفتن مرسوم شده است. افراد با انجام کارهای تخصصی مثل برنامه نویسی در سایت های خارجی درآمدهای ارزی دارند.

نقد کردن درآمد ارزی
دریافت درآمد ارزی با حساب پرفکت مانی

روش مهم دیگری که در آن با مبادلات دلاری و ارزی رو به رو هستیم، کار در بازار کریپتو می باشد. معامله گران حرفه ای در این محیط بیشتر صرافی های خارجی ارز دیجیتال را می پسندند. دلیل آن هم وجود تنوع بالا و سرعت خرید زیاد در چنین محیط هاییست. در نهایت افرادی به ذخیره دارایی های خود به فرم دلار علاقه دارند، اکثراً یک حساب خارجی را به خرید ارز فیزیکی ترجیح می دهند.

حساب های خارجی و مبادلات ارزی

روش مرسوم ما ایرانیان برای دور زدن تحریم ها تا چندی پیش، استفاده از کارت افراد دیگر بود. در سایت های زیادی شما می توانستید پرداخت های کوچک ارز داشته باشید البته با کارمزدهای قابل توجه. امروز اما مبادلات برخط و محرمانه در کشورهای زیادی مرسوم شده است. افراد علاقه مندند که بدون احراز هویت و با سرعت بالا مبادلات تجاری خود را انجام دهند.

برای هموطنان داخل کشور افتتاح حساب در بانک های خارجی ممکن نیست. به دلیل تحریم ها خیلی وقت است که مبادله رسمی از ایران با کشورهای دیگر شدنی نیست. یک روش جدید برای انجام این فرآیند اما استفاده از کیف پول های مجازی است. شرکت های بسیاری در محیط اینترنت اقدام به ارائه خدمات پرداخت می کنند. پرفکت مانی یکی از بهترین های این محیط تجاری است.

ساخت حساب پرفکت مانی از ایران

توجه داشته باشید که این شرکت پانامایی تا به الآن محدودیتی را متوجه ایرانیان نکرده است. با این حال برای افتتاح حساب در این موسسه مالی باید به نکاتی توجه کنید.

انواع حساب پرفکت مانی

ممکن است شما هم تا به الآن حساب پرفکت مانی خود را ساخته باشید اما در محیط آن با پیام وریفای (verification) حساب رو به رو شده باشید. پرفکت مانی دو نوع حساب دارد. نوع اول یک حساب بدون تایید هویت رسمی است. در این روش هم شما قادر به شارژ کردن پرفکت مانی هستید، با این حال تفاوت هایی وجود دارد. مهمترین تفاوت حساب پرفکت مانی تایید شده با عادی، در میزان کارمزد هر تراکنش است. مخصوصاً وقتی شما می خواهید ووچر پرفکت مانی تهیه کنید، اختلاف بین کارمزدهای ۰.۵ و ۱.۹ درصدی کاملاً مشهود است.

حساب پرفکت مانی بدون احراز هویت
افتتاح انواع حساب های پرفکت مانی

برای انجام فرآیند وریفای کردن، شما الزاماً‌ پاسورت می خواهید. علاوه بر آن یک کارمزد تایید هویت هم وجود دارد که پرداخت ارزی آن از ایران ممکن نیست. به همین دلیل سایت های فارسی زبانی وجود دارند که این فرآیند را برای شما انجام می دهند.

افتتاح حساب پرفکت مانی و وریفای کردن آن در اکسچنجر

ما در وب سایت اکسچنجر افتخار ارائه خدمات پرداخت به روش های گوناگون به شما هم وطنان عزیز را داریم. یکی از زمینه های تخصصی کار ما، افتتاح حساب های تایید شده در پرفکت مانی و خرید ووچر آن است. شما می توانید با ارائه ی مدارک مورد نیاز و پرداخت کارمزد احراز هویت، طی مدت کوتاهی به حساب رسمی خود در پرفکت مانی دسترسی پیدا کنید.

فواید داشتن پرفکت مانی

به راحتی می شود لیست بلندی از فواید داشتن حساب پرفکت مانی را برای شما طرح کرد. در دنیای امروز ما، خریدهای سریع و بازارهای مالی در فضای مجازی حرف اول را می زنند. از بین رفتن مرزها در جهان باعث شده که هر کسی نیاز به روش پرداخت بین المللی داشته باشد. به عنوان مثال حضور در بازارهای مالی ارز دیجیتال، فارکس، دریافت دستمزد دلاری، خرید نرم افزارهای خارجی، مبادله با افراد در کشورهای دیگر تنها بخشی از فواید تراکنش خارجی می باشد.

تبادل مالی با پرفکت مانی
تبادل ارز خارجی با پرفکت مانی

شارژ کردن پرفکت مانی یا فروش ارز آن

صرافی های زیادی در سراسر دنیا از پرفکت مانی پشتیبانی می کنند. جدا از درگاه های پرداخت اینترنتی برای سایت های مختلف، شما در سایت های فارسی زبان هم می توانید پرفکت مانی خود را معامله کنید. ما در سایت اکسچنجر آمادگی شارژ حساب پرفکت مانی شما یا خرید ارز آن را داریم. شما قادرید به سادگی در چند مرحله دلار پرفکت مانی را بخرید یا بفروشید. کافیست در سایت ما ثبت نام کنید تا از خدمات آسان و سریع آن برخوردار شوید.

جمع بندی افتتاح حساب پرفکت مانی

پرفکت مانی یک روش برای انجام تراکنش های مالی در محیط بین المللی است. حتی از ایران که تحت تاثیر تحریم است می توانید حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنید و خریدهای خارجی انجام دهید. حضور در صرافی های ارز دیجیتال خارجی و دریافت دستمزد ارزی تنها بخشی از فواید داشتن حساب پرفکت مانی است. برای ساخت یک حساب وریفای شده تنها در چند مرحله از طریف وب سایت ما اقدام کنید.

مقالات مرتبط: خرید پرفکت مانی ارزان وسریع

سوالات متداول راجع حساب پرفکت مانی

آیا می شود پرفکت مانی را شارژ کرد؟
بله. شما می توانید از طریق سایت های فارسی زبان مثل اکسچنجر، پرفکت مانی خود را شارژ کنید یا ارز موجود در آن را بفروشید.

فرق حساب پرفکت مانی معمولی با وریفای شده در چیست؟
یکی از تفاوت های عمده در مقدار کارمزد هر تراکنش است. در حالت عادی شما باید ۱.۹ درصد بابت هر تراکنش، مثلاً ساخت ووچر پرداخت کنید. با این حال تراکنش با حساب وریفای شده تنها ۰.۵ درصد کارمزد دارد.

آیا پرفکت مانی ایرانیان را تحریم کرده است؟
باید گفت که یکی از معدود سیستم های پرداختی که کشور ما را تحریم نکرده، پرفکت مانی است. این گروه در سایت خود از مترجم فارسی هم استفاده کرده اند و شما به راحتی می توانید از خدمات آن بهره بگیرید.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها