معرفی توکن هواداری PSG و یا پاری سن ژرمن

اکسچنجر » معرفی توکن هواداری PSG و یا پاری سن ژرمن
توکن پاری سن ژرمن
تعداد بازدید : 338

توکن هواداری پاری سن ژرمن چیست؟

توکن هواداری PSG (پاری سن ژرمن) یک ارز دیجیتال است که مستقیماً با باشگاه فوتبال پاری سن ژرمن مرتبط است. هدف اصلی از فروش توکن PSG، مانند دیگر توکن‌های هواداری، بهبود تعامل بین طرفداران و تیم محبوبشان و همچنین فراهم کردن امکان مشارکت مستقیم آنها در تصمیمات تیمشان است.

توکن هواداری psg

در عصر دیجیتال، تقریباً تمام ورزش های حرفه ای، به دنبال روش های مدرن برای جذب طرفدارانی هستند که مایل به کمک مالی برای موفقیت بیشتر تیم محبوبشان می باشند. باشگاه های فوتبال در هر فصل، صدها میلیون دلار تولید و خرج می کنند.

با این حال، مدرن‌سازی فرهنگ هواداران و همچنین همه‌گیری کووید که به خالی شدن استادیوم ها و حذف یکی از مهمترین بخش درآمدزایی آنها منجر شده، تیم‌های ورزشی را مجبور کرده که خارج از چارچوب فکر کنند و به‌ویژه هواداران جوان خود را با ارائه راه حل های ابتکاری به تیم جذب کنند.

توکن psg
توکن هواداری پاری سن ژرمن (psg)

مزایای خرید توکن پاری سن ژرمن

توکن PSG یکی از همین راه حل های مبتکرانه است که سرمایه طرفداران پر و پا قرصی که مایل به پرداخت هزینه برای بیان نظرات و ایده‌های خود برای باشگاه مورد علاقه‌شان هستند، جذب می کند. برای مثال، زمانی که باشگاه، بازیکن جدیدی را به خدمت می گیرد – مانند ستاره لیونل مسی (که بخشی از دستمزد خود را از طریق توکن های PSG دریافت می کند).

معمولاً ارزش توکن افزایش می یابد، زیرا هواداران میخواهند نقشی را در حمایت از آن بازیکن ایفا کنند و با سرمایه گذاری روی این ارز دیجیتال در دنیای مجازی، بر تصمیمات مدیریتی که در دنیای واقعی برای باشگاه مورد علاقه شان گرفته می شود، تاثیر بگذارند. اما آیا توکن PSG برای هواداران نیز سود مالی دارد؟ برای پاسخ به این سوال بیایید با مفهوم توکن هواداری و مزایای سرمایه گذاری روی آن بیشتر آشنا شویم.

توکن هواداری (فان توکن) چیست؟

توکن‌های هواداری، نوعی دارایی دیجیتال به شمار می آیند و مانند بیت کوین و ارزهای دیجیتال مشابه، دارای نوسان هستند و ارزش آن ها می تواند یک شبه به شدت تغییر کند.

طرفداران هر باشگاه مانند پاری سن ژرمن (PSG) می توانند توکن های رمزنگاری شده مخصوص هر باشگاه را با پول واقعی خریداری کنند تا علاوه بر سرمایه گذاری روی یک ارز دیجیتال که احتمال رشد بالایی دارد، در تصمیمات جزئی مربوط به باشگاه خود دخیل شوند و برای تایید یا رد آنها رای دهند.

فان توکن چیست
درباره توکن هواداری

توکن‌های وفاداری توسط یک پلتفرم رمزنگاری به نام Socios ایجاد می‌شوند. در وب سایت Socios، درباره توکن های هواداری، اینطور نوشته شده است:

«خرید توکن، موقعیت یک تأثیرگذار واقعی را به شما می دهد. روی توکن ها سرمایه گذاری کنید و با رای دادن به همه نظرسنجی‌های رسمی، به تیم خود کمک کنید تا تصمیمات درستی بگیرد…»

توکن هواداران پاری سن ژرمن  چیست؟

فان توکن پاری سن ژرمن (PSG) یک ارز دیجیتال است که هدف اصلی آن مانند سایر توکن‌های هواداری، بهبود تعامل با هواداران و امکان مشارکت مستقیم آنها با تیم است. این توکن ها، فرصتی برای تأثیرگذاری بر فعالیت‌ها و تصمیمات باشگاه به هواداران می‌دهد. فان توکن ها پلی بین مدیریت باشگاه، بازیکنان و هواداران در سراسر جهان هستند.

آیا راه اندازی توکن هواداری پی اس جی کمکی به تیم فوتبال پاری سن ژرمن

مارک آرمسترانگ، مدیر ارشد شراکت پاری سن ژرمن، گفت:

“به لطف راه اندازی PSG Fan Token، هواداران ما اکنون می توانند تصمیمات مهم و نمادین برای باشگاه بگیرند. از امروز، باشگاه نزدیکی خود را با هواداران تقویت می کند که یکی از ارزش های اصلی ما است.”

چطور می توان توکن هواداری پاری سن ژرمن را خریداری کرد؟

با پلتفرم Socios می‌توان توکن‌های هواداری PCG را در سال 2020 راه‌اندازی کرد. کاربران می‌توانند برای مشارکت در مدیریت باشگاه، فن توکن را از طریق پلتفرم Socios خریداری کنند.

تیم پاری سن ژرمن اولین فرانچایز ورزشی بود که با Socios، که توسط بلاک چین Chiliz پشتیبانی می‌شود، شریک شد. Chiliz (CHZ) یک توکن ERC-20 در بلاک چین اتریوم است که طرفداران باید آن را از صرافی های رمز ارز خریداری کنند تا توکن PSG را در پلتفرم Socios دریافت کنند.

درباره خرید توکن پاری سن ژرمن
نحوه خرید توکن psg

توکن هواداری PSG یک ارز دیجیتال ایمن در شبکه Chiliz است که به عنوان یک بلاکچین بر روی اتریوم ساخته شده است.

پلتفرم Socios مقدار محدودی $PSG تولید می‌کند که کاربران می‌توانند آن را خریداری کرده و بین خود معامله کنند. هرچه کاربران بیشتر روی این ارز با یکدیگر تعامل داشته باشند، امتیاز بیشتری برای برنده شدن جوایزی مانند بلیط های VIP کسب می کنند. توکن‌های هواداری را می‌توان تقریباً نوعی NFT همراه با جوایز بزرگ در نظر گرفت.

توکن‌های طرفداری PSG محدود هستند که همین مسئله آنها را به دارایی ارزشمند برای کاربران تبدیل می‌کند. در مجموع عرضه 20,000,000 توکن PSG وجود خواهد داشت که به صورت 2,500,000 توکن در سال به مدت هشت سال قابل خرید خواهد بود. برخلاف NFT، توکن‌های هواداری قابل جایگزینی هستند، یعنی می توان آنها را با پول نقد، یا کالاهای خاص یا با سایر طرفداران مبادله کرد.

پیوستن مسی به تیم پاری سن ژرمن چه تاثیری بر توکن هواداری آن داشته است؟

تنها چند روز قبل از امضای رسمی قرارداد بین مسی و پاری سن ژرمن، این باشگاه از حجم بالای معاملات انجام شده توسط توکن هواداری پاری سن ژرمن (PSG) خبر داد. مشخص نیست که چه مقدار از دستمزد مسی به صورت توکن هواداری PSG پرداخت شده است، اما باشگاه در بیانیه خود گفته است که “تعداد زیادی” از این توکن ها نصیب مسی شده است.

در بیانیه این باشگاه آمده است که حجم معاملات این توکن در روزهای قبل از ورود مسی از 1.2 میلیارد دلار (722 میلیون پوند) نیز فراتر رفته است. رویترز گزارش داد که با پخش شدن این خبر که مسی در حال پیوستن به باشگاه PSG است، ارزش توکن هواداری آنها، فقط در پنج روز بیش از 130 درصد افزایش یافت.

جمع بندی

توکن های هواداری PSG را می توان مانند بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، در صرافی ها معامله کرد. جذابیت این تو کن ها در این است که هواداران با سرمایه گذاری روی آنها نه تنها می توانند سود خوبی بدست اورند بلکه امکان دخالت در بسیاری از تصمیمات باشگاه محبوبشان را نیز خواهند داشت. همچنین شما می توانید با خرید ترون، کاردانو، تتر، ووچر پرفکت مانی و دیگر ارزهای دیجیتال موجود در صرافی اکسچنجر پرو و انتقال آن به صرافی هایی که از توکن psg پشتیبانی می کنند، آن را خریداری نمایید.

سوالات متداول درباره توکن هواداری PSG

  1. کدام تیم ها برای فان توکن ثبت نام کرده اند؟
    بسیاری از باشگاه‌ها از جمله آرسنال، استون ویلا و اورتون، لیدز، منچسترسیتی، بارسلونا، آث میلان، اینترمیلان، یوونتوس، پی اس جی و تیم ملی پرتغال، توکن هواداری مخصوص خود را به فروش می رسانند.
  2. با خرید توکن هواداری پاری سن ژرمن (PSG) به چه تصمیماتی می توان رای داد؟
    خرید توکن هواداری PSG به طرفداران این امکان را می دهد برای تصمیم گیری در مورد طراحی لباس تیم، مقصد تیم برای تور آماده سازی و بسیاری از مسائل مدیریتی دیگر رای دهند. هر طرفداری که توکن بیشتری خریداری کرده باشد، رای او، تاثیر بیشتری به روی نظرسنجی ها می گذارد. البته در نهایت، تصمیمات توسط باشگاه ها گرفته می شود.
  3. چگونه می توانیم اقدام به خرید توکن هواداری پاری سن ژرمن و یا psg کنیم؟
    شما می توانید به راحتی با خرید ارزهای دیجیتال موجود در صرافی آنلاین اکسچنجر پرو، و انتقال آن به صرافی های خارجی اقدام به خرید این توکن نمایید.
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها